معرفی معروفترین آدرس های وردپرسی خطای 404

معرفی معروفترین آدرس های وردپرسی خطای 404

معروفترین آدرس‌ های وردپرسی خطای 404 یکی از موضوعاتی است که اکثر کاربران با آن روبرو شده‌اند و برای تمامی افرادی که در وب مشغول به فعالیت هستند، بارها این موضوع پیش آمده است که در زمانی که وارد یکی از صفحات وب‌سایتی می‌شوید با یک خطا به نام خطای 404 روبرو مواجعه خواهید شد. در واقع یکی از معروفترین خطاهایی که در آدرس‌های وردپرسی کاربران با آن مواجعه می‌شوند، ارور 404 یا همان (Error 404 Not Found ) است.

لینک‌ها در هر وب‌سایت نقش آدرس آن را ایفا می‌کنند، در واقع باید گفت که لینک‌ها در یک وب‌سایت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند زیرا در صورت نبودن آن‌ها کاربران امکان وارد شدن به هیچ وب‌سایتی را نخواهند داشت و گوگل با لیست کردن لینک‌ها به کاربران این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا وارد صفحات وب‌سایت‌ها مختلف شوند.

خطای 404 به خطایی گفته می‌شود که در آن مرورگر موفق خواهد شد که آدرس صفحه مورد نظر را پیدا کند و بعد مرروگر به سرور متصل می‌شود ولی سروری هیچ گونه اطلاعاتی را در مورد لینک مورد نظر ارائه نخواهد داد و هیچ گونه بازخوردی از جانب مرورگر اتفاق نمی افتد.

زمانی که کاربران قصد داشته باشند از طریق این لینک وارد صفحات وب‌سایت شما شوند، صفحه برای آنها باز نمی‌شود و کاربران با یک خطا مواجعه خواهند شد به اسم خطای 404. برای برسی معروفترین آدرس های وردپرسی خطای 404 یک سری راهکار وجود دارد که ما در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برسی معروفترین آدرس های وردپرسی خطای 404

در ادامه به برسی معروفترین آدرس های وردپرسی خطای 404 خواهیم پرداخت:

1- آدرس(/author=1)

هکرها با استفاده از این خطا اقدام به پیدا کردن نام ادمین وب‌سایت‌ها می‌کنند تا بتواند وب‌سایت مورد نظر را به راحتی هک کنند.

2- آدرس(/wp-content/plugins/tell-a-friend/tell-a-friend.php)

این صفحه نیز یکی دیگر از معروفترین آدرس های وردپرسی خطای 404 محسوب می‌شود و در واقع این آدرس مربوط به باگ‌هایی است که در سیستم مدیریت محتوای جوملا وجود دارد.

3- آدرس(/th1s_1s_a_4o4.html)

این خطا از جمله خطاهایی محسوب می‌شود که برای گوگل رخ می‌دهد، در واقع گوگل این صفحه را که وجود خارجی ندارد مورد برسی قرار می‌دهد تا ببیند وب‌سایت شما در چنین مواقعی چه بازخوردی را از خود نشان می‌دهد. هدف اصلی گوگل از این خطا این است که متوجه شود صفحه 404 وب‌سایت شما چگونه کار می‌کند، در زمان طراحی سایت به این نکات توجه کنید.

adreshayewordpress404

4- آدرس(/apple-touch-icon.png)

این خطا که از معروفترین آدرس های وردپرسی خطای 404 محسوب می‌شود. زمانی که یک فایل عکس در پوشه root وب‌سایت پیدا نشود این خطا به کاربر نمایش داده می‌شود. این عکس‌ها مربوط به شرکت اپل هستند، زیرا اپل این امکان را به کاربران می‌دهد که در مرورگر سافاری وب‌سایت‌هایی را که به آن ها علاقه دارند در اسکرین اول این مرورگر قرار دهند.

اپل این درخواست برای وب‌سایت‌هایی قرار داده است که از تصاویر برای این کار استفاده می‌کنند تا مرورگر امکان استفاده از این عکس‌ها را برای انجام این کار داشته باشد. این خطاها بیشتر در وب‌سایت‌های وردپرسی به وجود می آید.

5- آدرس(/groups/create)

از دیگر خطاهایی که سبب به وجود آمدن خطای 404 در وب‌سایت‌ها می‌طود، /groups/create است. علت به وجود آمدن آن به سبب فعالیت هکر‌ها خواهد بود، این خطا در bb press رخ می‌دهد.

6- آدرس(/components/com_oziogallery/imagin/scripts_ralcr/filesystem/writeToFile.php)

این صفحه نیز مربوط به یکی از باگ‌های جوملا است و هکر‌ها نیز به دنبال این صفحه هستند و علاقه زیادی به آن دارند.

7- آدرس(/HNAP1/)

این خطا توسط هکرها رخ می‌دهد و آنها با نصب کردن یک نرم افزار قادر هستند تا مرورگر سیستم شما را مانیتور کنن. /HNAP1/ در روترهای D-LINK صورت می‌گیرد و از دسته معروفترین آدرس های وردپرسی است که موجب خطای 404 می‌شود.

8- آدرس(/phpMyAdmin/scripts/setup.php)

این خطا نیز وقتی به وجود می‌آید که هکرها قصد دارند برای دستکاری کردن پایگاه داده وب‌سایت شما اقدام کنند و دوست دارند اطلاعاتی را درباره سیستم شما به دست آورند.

سخن پایانی

ما در این مقاله برای شما مشخص کردیم که معروفترین آدرس های وردپرسی خطای 404 کدام آدرس‌ها هستند. شما می‌توایند با پوشش دادن آنها از به وجود آمدن خطاهای 404 به صورت مکرر در وب‌سایت وردپرسی خودتان جلوگیری کنید تا با برطرف سازی اینگونه مشکلات وب‌سایت را برای موتورها جستجو بهینه کرده و در صفحه اول گوگل به کاربران زیادی نمایش داده شود.

توجه داشته باشید که سیستم وردپرسی خودتان را با اپل هماهنگ کنید و در واقع بیشتر این خطاها به خاطر بد افزارها و تلاش هکر‌ها برای نفوذ به وب‌سایت شما خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.