بهترین سایت های ایرانی وردپرسی

بهترین سایت های ایرانی وردپرسی

بهترین سایت های ایرانی وردپرسی آن دسته از وب‌سایت‌ هایی هستند که توانسته‌اند با استفاده از WordPress، به موفقیت‌های زیادی در اینترنت دست یابند. مزیت خوبی که معرفی این سایت‌ ها برای شما به همراه دارد، این است که شما می‌توانید با توجه به کسب‌وکاری که دارید، خودتان را با رقبایتان مقایسه کنید. اگر تا به امروز به فکر طراحی سایت وردرپرس برای رشد تجارت و صنعت خود نبوده‌اید، با خوندن این مقاله جرقه‌ای در شما زده خواهد شد و شما می‌توانید به یکی از اعضای خانواده وردپرس تبدیل شوید و شاهد موفقیت و رشد روز افزون تجارت خودتان در بستر وب باشید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

بدون تردید باید وردپرس را به عنوان بهترین cms حال حاظر دنیا محسوب کرد که در میان تمامی سیستم‌های مدیریت محتوا، حرف اول را می‌زند که توانسته گوی سبقت را از دیگر رقبایش برباید. ویژگی‌ها و امکانات زیادی در WordPress وجود دارد، به عنوان مثال امنیت بالا، انعطاف پذیری مناسب، هزینه نصب و راه‌اندازی و … که سبب شده امروزه وردپررس پرچمدار cmsها قلمداد شود.

وب‌سایت‌های خبری، سایت‌های فروشگاهی، سایت‌های شرکتی، سایت‌های دولتی و خصوصی و سایت‌های زیادی را می‌توان با استفاده از وردپرس راه‌اندازی کرد. افزونه‌ها و منابع آموزشی زیادی که در وردپرس وجود دارد دست شما را در طراحی سایت باز خواهد گذاشت و قادر خواهید بود تا در هر حوزه و حرفه‌ای، اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت مستقل کنید. در ادامه به معرفی بهترین سایت های ایرانی وردپرسی می‌پردازیم تا شما با این وب‌سایت‌های موفق بیشتر آشنا شوید.

معرفی بهترین سایت های ایرانی وردپرسی فعال

همان‌گونه که مطلع هستید امروزه سایت‌های زیادی در ایران با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه‌اندازی می‌شوند که در میان‌ آنها برخی موفق بوده‌اند و برخی دیگر به دلیل عدم شناخت بازار و نداشتن برنامه منظم، موفقیت‌های آنچنانی را به دست نیاورده‌اند. برای اینکه با بهترین سایت های ایرانی وردپرسی حال حاظر بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید:

وب‌سایت میهن دانلود

این وب‌سایت در زمینه دانلود نرم‌افزارهای موبایلی، کامپیوتر و دسترسی به فایل‌های چند رسانه‌ای به فعالیت در اینترنت مشغول می‌باشد. سیستم مدیریت محتوایی که در این وب‌سایت استفاده شده است وردرپرس است، وب‌سایت میهن دانلود دارای محبوبیت زیادی دربین کاربران است که نشان دهنده موفقیت آن می‌باشد. میهن دانلود را باید یکی از بهترین سایت های ایرانی وردپرسی محسوب کرد.

سایت دیجی کالا مگ

یکی دیگر از بهترین سایت های ایرانی وردپرسی، سایت دیجی کالا مگ است. این وب‌سایت وردپرسی توسط تیم دیجی کالا راه‌اندازی شده است و در زمینه اخبار روز، نقد و بررسی، تکنولوژی، فناوری و زمینه‌های زیادی دیگر فعالیت دارد. دیجی کالا مگ با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه‌اندازی شده که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است.

سایت‌ وردپرسی دیجی رو

دیجی رو یکی از سایت‌های قدیمی در زمینه اخبار و تکنولوژی است که با استفاده از ورپرس ساخته شده و همچنان به فعالیت خودش در این حوزه ادامه می‌دهد. تازه‌ترین اطلاعات را در زمینه تکتولوژی می‌توانید در این وب‌سایت دنبال کنید.

وب‌سایت دانلودها

یکی دیگر از بهترین سایت‌های ایرانی وردپرسی، وب‌سایت دانلودها می‌باشد. این سایت در حوزه نرم‌افزار و برنامه فعالیت دارد و با توجه به تعامل زیادی که با کاربران دارد، یک وب‌سایت موفق در این حوزه محسوب می‌شود. در واقع cms وردپرس نقش بسزایی در موفقیت این سایت داشته است.

سایت دیجیاتو

این سایت وردپرس در زمینه تکنولوژی فعالیت دارد و یک وب‌سایت جذاب و دوست داشتنی برای کاربران است. روزانه تعداد زیادی از کاربران برای دیدن مطالب و محتواهای جذاب به این وب‌سایت سر می‌زنند که باعث شده تا به یکی از بهترین سایت های ایرانی وردپرسی تبدیل شود.

وب‌سایت مدیر سبز

یکی دیگر از بهترین سایت های ایرانی وردپرسی که به استفاده از این cms قدرتمند راه‌اندازی شده، مدیر سبز است. این سایت وردپرسی در زمینه بالا بردن فروش و بازاریابی به فعالیت مشغول می‌باشد و توانسته کاربران زیادی را برای یادگیری تکنیک‌های فروش و بازاریابی جذب کند.

سایت دکتر وردپرس

دکتر وردپرس یک سایت آموزشی در زمینه ارائه آموزش‌های وردپرس و فروش فیلم است. می‌توانید با استفاده از این وب‌سایت مطالب زیادی راجب به سیستم مدیریت محتوای وردپرس کسب کنید و دانش خودتان را روز به روز درباره این cms بالاتر ببرید.

وب‌سایت ووکامرس فارسی

سایت ووکامرس فارسی برای پشتیبانی کردن از افزونه محبوب ووکامرس طراحی شده است. این وب‌سایت به شما این امکان را خواهد داد تا خدماتی را که برای فروشگاه اینترنتی خودتان مانند خرید قالب، افزونه و خیلی از خدمات دیگر که در زمینه ووکامرس نیاز دارید را تهیه کنید. این سایت از بهترین سایت های ایرانی وردپرسی محسوب می‌شود.

سایت یک پزشک

یک از موضوعات مهم برای افراد ، دانستن مسائل مربوط به پزشکی و سلامت شخصی است تا بتوانیم از طریق این اطلاعات از سلامتی روحی و جسمی خودمان مطلع شویم. برای در اختیار داشتن این اطلاعات می‌توانید به وب‌سایت یک پزشک مراجعه کنید.

وب‌سایت ایران استخدام

یکی دیگر از بهترین سایت های ایرانی وردپرسی، ایران استخدام است که در زمینه ارسال آگهی‌های استخدام فعالیت دارد. کسانی که علاقه دارند تا آگهی‌های استخدام خود را در معرض دید عموم افراد قرار دهند، می‌توانند از این وب‌سایت استفاده کنند.

سایت موسیقی ایرانیان

سایت موسیقی ایرانیان یکی دیگر از بهترین سایت های ایرانی وردپرسی محسوب می‌شود. گوش دادن موسیقی را باید جزء کارهای روزمره‌ی افراد دانست که می‌تواند در تمرکز و دادن انرژی نقش اساسی را ایفا کند. سایت موسیقی ایرانیان یک مرجع مناسب است برای دانلود و خرید موسیقی مورد نظر از هر خواننده که دوست دارید.

وب‌سایت دارالترجمه 24

شاید برای خیلی از ما مواقعی پیش آمده باشد که از کسی بخواهیم تا یک مطلب یا محتوا را برای ما ترجمه کند. سایت ورپرسی دارالترجمه 24 را باید یک نمونه خوب از وب‌سایت‌های که در زمینه ترجمه در ایران فعالیت دارند محسوب کرد که محبوبیت زیادی نیز برخوردار می‌باشد.

وب‌سایت وردپرسی ژاکت

یکی دیگر از بهترین سایت های ایرانی وردپرسی، ژاکت است. این سایت وردپرسی در زمینه خرید و فروش محصولات وردپرس فعالیت دارد که می‌تواند شما را در زمینه محصولات وردپرس یاری کند.

سایت ثبت شرکت آفریقا

امروزه شرکت‌ها نیاز دارند تا از طریق یک وب‌سایت اهداف، اخبار و عملکردشان را به ثبت برسانند. یکی از سایت‌های موفقی که در زمینه ثبت شرکت توانسته عملکرد موفقی را از خود به نمایش بگذارد، ثبت شرکت آفریقا است.

سخن پایانی

در این مقاله ما به بررسی چند نمونه از بهترین سایت‌ های ایرانی وردپرسی پرداختیم تا شما با این سایت‌ها بیشتر آشنا شوید. اگر در هر تجارت و کسب‌‌وکاری فعالیت دارید و قصد ساخت سایت را دارید، می‌توانید با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس هر وب‌سایتی را که نیار داشته باشید راه‌اندازی کنید و قدم‌های موثر و بزرگی را در رشد و ارتقاء تجارت خود بردارید. مجموعه سایت با سئو آمادگی خود را اعلام می‌کند تا شما را در زمینه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت از نقطه صفر تا رسیدن به درآمدی ایدال همراهی کند، ما منتظر شما هستیم…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.