تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت که افراد با آن روبر هستند، 8 برداشت اشتباهی🤔

تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت که افراد با آن روبر هستند، 8 برداشت اشتباهی🤔

در دنیای امروز سایت‌های زیادی طراحی و ساخته می‌شوند اما به دلیل اینکه تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت وجود دارد برخی از آنها با شکست مواجعه می‌شوند، مثلا عهده‌ای از افراد تصور دارند که باید در تمامی موتورهای جستجویی که در اینترنت وجود دارند عضو شوند و در تمامی آنها فعالیت داشته باشند، در صورتی که شما اگر قرار باشد که به دنبال هر مطلبی در اینترنت باشید می‌توانید از طریق موتور جستجوی گوگل آن را به دست آورید و دیگر نیازی به موتور جستجوی دیگری ندارید.

چه وب‌سایتی استاندارد است

اگر شما سایتی را طراحی کنید که از تمامی پارمترهای لازم مانند سرعت، امنیت، زیبایی و موارد دیگری برخوردار باشد ولی وب‌سایت شما از بازدید مناسبی برخوردار نباشد و ورودی کاربری نداشته باشد سایت شما هیچ گونه سودی را به شما نمی‌رساند. مهم‌ترین هدفی که تمامی وب‌سایت‌ها دنبال می‌کنند این است که بتوانند کاربران را به سمت خودشان سوق داده و هر محصول و خدماتی را که دارند به آنها ارائه دهند.

عده‌ای از افراد با آگاهی داشتن نسبت به تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت توانسته‌اند کسب کار موفق و پر رونقی را با ساخت سایت در اینترنت به دست آورند و روز به روز به توانایی و موفقیت خوشان بیفزاریند. ما در این مقاله قصد داریم تا تصورات غلطی را که در مورد طراحی سایت ممکن است افراد زیادی با آن مواجعه شوند را برای شما بیان کنیم و به آنها بپردازیم.

تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت که باید بدانید

برخی از افراد هستند که در زمان طراحی و راه اندازی یک وب‌سایت با تصورات غلط و اشتباهی مواجعه می‌شوند، این موارد شامل:

1- با راه‌ اندازی تنها یک وب‌سایت شما پولدار خواهید شد

هستند افرادی که آشنایی زیاد با دنیا اینترنت ندارند و بر این باورند که تنها با راه اندازی یک وب‌سایت می‌توانند درآمد زیادی را کسب کنند، ولی باید به این موضوع توجه داشت که راه اندازی یک وب‌سایت یک مسیر اصولی با قواعدی خاص است و اگر شما نتوانید در این مسیر برنامه مشخص و ایده‌ای را دنبال کنید و کسب و کار ایننرنتی راه اندازی کنید که هیچ مزیتی برای شما نداشته باشد ساخت سایت به هیچ درد شما نمی‌خورد. شما اگر تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت در جهت پولدار شدت در سر بپرورانید باید یک هدف مشخص و استوار را برای کسب کارتان دنبال کنید و از آن طریق کم کم به اهدافی که دارید نزدیک خواهید شد.

2- با راه اندازی یک وب‌سایت شما قادر به در آمد‌زایی در اینترنت نخواهید بود

از دیگر تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت این است که عده‌ای بر این باورند که نمی‌توان از طریق وب‌سایت در اینترنت به درآمد‌زایی رسید و هر سایتی که به درآمد و موفقیت دست پیدا کرده است از سابقه خوب و توان مالی زیادی برخوردرا است که توانسته به این مهم دست یابد. توجه داشته باشید که تمامی کسب و کارهای بزرگی که در دنیای اینترنت وجود دارند روزی از یک نقطه صفر شروع کرده‌اند و با تلاش و برنامه‌ریزی هدفمند در این جایگاه امروزی خود قرار دارند. شما نیز می‌توانید از امروز وب‌سایتی را برای کسب و کارتان راه‌اندازی کنید و کمکم آن را گسترش دهید.

3- کسب کارهای اینترنتی دارای هیچ گونه هزینه‌ای نیست

از دیگر تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت این است که ساخت سایت و کسب و کارهای اینترنتی دارای هیچ گونه هزینه‌ای نیست، زمانی که شما قصد دارید تا یک وب‌سایت را برای کسب و کاراتان راه‌ اندازی کنید باید مبلغی را به عنوان هزینه‌ای به برنامه‌نویس و طراح سایت پرداخت کنید، این مبلغ برای دستمز و خرید مواردی مانند دامنه، هاست و افزونه‌های از شما دریافت خواهد شد.

هزینه‌ای که شما برای راه اندازی وب‌سایت پرداخت می‌کنید در مقابل نتایجی که برای شما دارد قابل قیاس نیست و اگر به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده ای سایت خودتان را مدیریت کرده و پیش ببرید در مدت زمان مناسبی به درآمد خوبی دست پیدا خواهید کرد.

4-کم بودن ساعات کاری

یکی دیگر از مهم‌ترین تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت این است که عده‌ای بر این باورند که افرادی که دارای یک سایت هستند ساعت‌های کمی را به کار کردن مشغول هستند، ولی باید عرض کنیم که این تصور از پایه اشتباه است زیرا تمامی کسب و کارهایی اینترنتی با توجه به حوزه فعالیتی که دارند از ساعات کاری متفاوتی نیز برخوردار هستند و باید با توجه به نوع کار، زمان لازم نیز برای آن در نظر گرفته شود. یک وب‌سایت باید در تمامی ساعات شبانه روز برای کاربران و مخاطبان در دسترس باشد تا افراد در هر زمانی که نیاز داشتند بتوانند به راحتی وارد آن شوند.

5-در وب‌سایت امکان قرار دادن هر محصول و خدماتی وجود دارد

عده‌ای بر این باور هستند که با راه اندزی یک سایت این امکان را دارند تا هر محصول و خدماتی را که دوست داشته باشند در آن سایت قرار دهند که این باور نیز از دیگر تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت می‌باشد. توجه داشته باشید زمان که شما یک وب‌سایت برای کسب و کار و تجارتتان راه‌ اندازی می‌کنید باید متناسب با رشته و فعالیتی که دارید مطالب و محتوا در داخل سایت بگذارید تا به خوبی نیاز کاربران و مخاطبانتان را برطرف سازید، مثلا اگر شما یک وب‌سایت مکانیکی داشته باشید و در این سایت محتواهایی در مورد گل‌های زینتی قرار دهید، کار کاملا اشتباه و غیره حرفه‌ای می‌باشد.

6-نشستن و پول پارو کردن

در دنیای کسب کارهای اینترنتی هم باید حوصله و صبوری به خرج داد و هم باید تلاش و برنامه‌ریزی کرد و باید بتوانید به خوبی برای وب‌سایتتان بازاریابی کرده تا بتوانید کاربران زیادی را جذب خود کنید. اینکه شما فکر کنید با راه اندازی یک وب‌سایت دیگر نیازی به فعالیت ندارید و می‌توایند پول زیاد را به دست آورید از دیگر تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت به شمار می‌رود.

7- تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی فریب کار هستند

از دیگر موارد مهمی که برخی از افراد در مورد سایت‌ها دارند این است تمامی کسب‌ و کارهای اینترنتی که در دنیای وب به فعالیت مشغول هستند با کاربران صادق نبوده و به اصطلاح فریب کار می‌باشند، این طرز فکر نیز از پایه اشتباه است و از دیگر تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که در دنیای اینترنت هم به مانند دنیای واقعی کلاه برداری وجود دارد و این به معنای این نیست که تمامی وب‌سایت‌ها کلاه بردار هستند. پس شما باید قبل از اینکه در یک سایت مراحل خرید و تهیه یک محصول را سپری کنید از قابل اعتماد بودن آن مطمئن شوید.

8-الگو برداری کار اشتباهی است

این تصور که بعضی از افراد فکر می‌کنند از ایده دیگران استفاده کردن در طراحی سایت کار اشتباهای است را باید یکی دیگر از تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت دانست. کسب و کارهای موفقی در اینترنت وجود دارند مانند دیورا، شیپو، دیجی کالا که همگی آنها تقریبا کار یکسانی را انجام می‌دهند و تا به امروز هیچ مشکلی برای آنها به وجود نیامده است، توجه داشته باشید این به معنای تقلید و کپی برداری نیست. سیاست‌های درآمدزایی در هرکدام از آنها متفاوت است و این موضوع سبب شده تا بتوانند با موفقیت به کارشان ادامه دهند.

سخن پایانی

تمامی مواردی که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم را می‌تواند از مهم‌ترین تصورات غلط در مورد راه‌ اندازی وب سایت اینترنتی محسوب کرد که افراد زیاد با آن مواجه هستند. باید توجه داشت که اگر یک وب‌سایت اینترنتی به خوبی پیاده‌سازی شود و تمامی اصول و قواعد سئو و بهینه سازی در آن رعایت شود می‌تواند روند موفقی را روز به روز سپری کرده و به نتایج مطلوب و مناسب دست پیدا کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.