ساخت لینک سایت، مراحل 10 گانه برای جذب و تامل مشتری

ساخت لینک سایت، مراحل 10 گانه برای جذب و تامل مشتری

با توجه به انقلابی که در موتورهای جستجو شکل گرفته است، از تکنیک‌های زیادی برای ساخت لینک استفاده می‌شود. امروزه گسترش و پیشرفت‌های زیادی در زمینه تکنولوژی رخ داده است و این موضوع سبب شده تا رقابت زیادی بین وب‌سایت‌ها اینترنتی در چگونگی ساختن لینک به وجود آید، در واقع پیشرفت‌های کسب‌کارهای آنلاین باعث شده تا از بسیاری از تکنیک‌ها و روش‌های نو و جدید در زمینه ساخت و ارائه لینک استفاده شود. ساخت لینک سایت مناسب و اصولی از اهميت زیادی برای موتورهای جستجو برخوردار است و باعث تامل بیشتر کاربران با وب‌سایت شما خواهد شد.

آپدیت و ارتقاء در موتورها جستجو تحولی اساسی در سئو سایت ایجاد کرده است و شاهد پیشرفت زیادی در زمینه سئو هستیم، به واسطه این پیشرفت‌ها وب‌سایت‌ها از کیفیت بالاتری در زمینه محتوا برخوردار شده‌اند. لینک‌ها را باید یکی از بزرگترین ارکان در ارتقاء و پیشرفت یک وب‌سایت محسوب کرد، لینک‌ها وظیفه دارند تا یک وب‌سایت را محبوب و با اعتبار کرده و کاربران زیادی را برای بازید به آن سایت دعوت کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با ساخت لینک سایت بیشتر آشنا کنیم.

بهترین روش‌ها برای ساخت لینک سایت

زمانی که قرار است شما اقدام به ساخت لینک سایت کنید وکسب‌کار اینترنتی خودتان را گسترش دهید، باید یک سری موارد را به خوبی پیاده سازی کنید:

۱_ در اختیار گرفتن صفحات وب‌سایت‌هایی که منسوخ شده‌اند

اگر یک تحقیق ساده در اینترنت انجام دهید متوجه خواهید شد که هزاران هزار صفحه و محتوای خارج از رده در اینترنت وجود دارد که تولید کنندگانشان آنها را رها کرد‌اند، شما می‌توانید با شناسایی و مشخص کردن محتواها و مطالب مورد نظر آنها را از مالکانشان خریداری کنید و بعد از اصلاحات و بروزرسانی‌هایی که بر روی این محتواها انجام می‌دهید آنها را به نسخه‌های جدیدی از صفحات میزبانی شده و به دامنه وب سایتتان هدایت کنید.

۲_ تبلیغات برای طراحی وب‌سایت

این روش به شما این امکان را خواهد داد تا با محتوای شاخصی که دارید (منظور همان محتوای یونیک و اصلی است که برای تولید آن زحمت زیادی کشید‌اید) با استفاده از فضای مجازی حجم زیادی از تبلیغات را به سمت وب‌سایت خودتان ارسال کنید، زمانی که شما این استراتژی را در ابعاد بزرگ انجام دهید، در بهینه سازی وب سایت شما و افزایش ترافیک سایت نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

۳_ فعالیت داشتن در گوگل پلاس

شما می‌توانید با استفاده از گوگل پلاس که یک شبکه شاخص بین‌المللی است به خوبی خودتان را به مخاطبان و کاربران معرفی کرده تا شما را بشناسند. باید توجه داشته باشید که استفاده کردن از گوگل پلاس یک فرصت ایدال است برای تبلیغات موثر و ارزشمند در زمینه بازاریابی و برند شدن وب‌سایت.

۴_ از طریق شبکه‌های اجتماعی پست‌های وب‌سایتتان را بازنشر کنید

فعالیت داشتن در شبکه‌های اجتماعی را باید یکی از موارد مهمی دانست که در سئو سایت شما موثر است، استفاده از دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و توییتر از بهترین فضاهایی هستند که می‌توانید محتواهای لینک پذیر را در آنها قرار دهید. زمانی که مطالب قرار داده شده در توییتر و اینستاگرام به اشتراگ گذاری گذاشته شد و لایک‌های زیادی گرفت، بهترین کاری که باید انجام دهید انتشار دوباره آنها است‌، این فرآیند در بهینه‌سازی وب‌سایت شما تاثیرات مثبتی را به همراه دارد.

۵_ پیدا کردن پرسش و پاسخ‌های مناسب

پرسش و پاسخ‌ها یک بخش جدا ناپذیر از فضای وب هستند، زمانی که پرسش و پاسخ‌های مفیدی را انجام دهید مخاطبان زیادی را به وب‌سایت خودتان دعوت خواهید کرد. با قرار دادن این سوالات و درج کردن آنها در قسمت پرسش و پاسخ سایت، تاثیر زیادی در بهینه سازی وب سایت شما به همراه دارد و یکی از روش‌های ساخت لینک سایت محسوب می‌شود.

۶_ ایجاد کردن مصاحبه‌های زیاد در وب‌سایت

یکی از بهترین و متداول ترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن اقدام به ساخت لینک سایت کنید، مصاحبه کردن با افراد مشهور در زمینه‌های مختلف است. این روش برای وب‌سایت‌هایی که تازه کار هستند یک تکنیک ارزشمند محسوب می‌شود. شما با اشتراک گذاشتن دیدگاه ارزشمند این افراد مشهور می‌توانید لینک‌های طبیعی فراوانی را در هر زمینه کسب کاری که فعالیت دارید به دست آورید.

۷_ ساختن لینک با استفاده از پست‌های میهمان

یکی دیگر از روش‌های ساخت لینک سایت، استفاده کردن از پست‌های میهمان است. شما در این روش می‌توانید از وبلاگ نویسان خبره و توانمند درخواست کنید تا در سایت شما به فعالیت بپردازند، از طریق مطالب و محتواهای ارزشمندی که این افراد تولید می‌کنند لینک‌های مفیدی را برای سایتتان بسازید.

۸_ استفاده کردن از مهندسی معکوس

این روش برای لینک‌سازی کمی زمان بر است، اما اگر زمان مناسبی را برای مهندسی معکوس قرار دهید می‌توانید به خوبی سایت‌هایی را که به رقبای شما لینک داده‌اند را شناسایی کرده، یک لیست از سایت‌هایی را که رقبایتان در آن لینک خارجی قرار داده‌اند و یک لیست را از وب‌سایت‌هایی که به عنوان هدف شما تلقی می‌شوند را تهیه کنید و آنها را ارزیابی کنید.

۹_ احیا کردن لینک‌های منقضی شده وب‌سایت

یکی از مواردی که در خیلی از سایت‌ها مشاهده می‌شود، منقضی شدن broken links است. زمانی که لینک‌های یک سایت در این حالت قرار می‌گیرند باید آنها را احیا کنید. وقتی که لینک‌های شکسته در محتوا و مطالب مهم قرار داشته باشند این موضوع را در اکثر اوقات کاربران و مخاطبان سایت به اطلاع مدیر می‌رسانند. توجه داشته باشد که اگر بنابه هر دلیلی متوجه لینک‌های شکسته در سایتتان نشوید امکان تنزل سئو سایت شما وجود دارد.

۱۰_ استفاده کردن از محتوای حرفه‌ای

زمانی که شما در سایت خودتان از محتواهای با کیفیت و مفید استفاده کنید، رضایت کاربران و مخاطبان را جلب خواهید کرد و این موضوع می‌تواند سئو سایت شما را بهبود بخشد. محتواهایی که در سایت قرار می‌دهید باید هر چند وقت یکبار به صورت کامل برسی شده و بروزرسانی شوند و اگر نیاز به اطلاحات داشتند مطالب جدیدی را به آنها اضافه کنید تا کاربران از خواندن این محتواها لذت ببرند.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید به خوبی اقدام به ساخت لینک سایت کنید، باید تمامی موارد را که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم را به خوب رعایت کنید تا لینک‌های با کیفیت و با ارزشی در وب‌سایت شما ایجاد شود. مشتریان شما با دسترسی درستی که به تمامی لینک‌ها دارند این امکان را خواهند داست که در کمترین زمان ممکن نیازهای خود را برطرف سازند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.