طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه

با طراحی سایت آموزشگاه ارائه تمامی آموزش‌های علمی و کاربردی در بستر وب برای تمامی مراکز و مؤسساتی که در حوزه‌ی فرهنگی فعالیت دارند، امکان‌پذیر است. ساخت سایت آموزشگاهی کیفیت آموزش علوم را به هنرجویان افزایش می‌دهد و سبب می‌شود تا تجارت شما به یک برند موفق فرهنگی آموزشی تبدیل گردد.

امروز پیشرفت‌های زیادی در تمامی شاخ‌های علم و تکنولوژی شاهد هستیم که خدمات شایانی را به متقاضیان ارائه می‌دهد، ارائه آموزش و محتویات آموزشی نقش بسیار زیادی را در این پیشرفت‌ها داشته و افراد تمایل دارند در هر جا و مکانی، اطلاعات جدید را بیاموزند. تمامی موسسات و کارگاه‌های آموزشی این فرصت را دارند تا با طراحی سایت آموزشگاه به صورت آنلاین و غیره حضوری، آموزش‌های علمی کاربردی متعددی را به کاربران ارائه دهند.

وب‌سایت آموزشگاه

امروزه موسسات و آموزشگاه‌های بسیار زیادی وجود دارند که نسبت به شاخه و مهارت مختص به خودشان، در حال آموزش این علوم به کاربران و مخاطبانشان هستند و یا از طریق اینترنت به صورت آنلاین مشغول به فعالیت می‌باشند.

اگر با یک جستجوی ساده سری به فضای اینترنت بزنید، متوجه می‌شوید که اهمیت و ارزش آموزش بسیار بالا رفته است و رقابت زیادی در بین موسسات آموزشی که اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت کرده‌اند، وجود دارد.

قیمت طراحی سایت آموزشگاه

پلن‌های قیمتی مجموعه سایت با سئو در قبال ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت آموزشگاه از ۴ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۳ میلیون ادامه دارد، البته این قیمت‌گذاری برای یک وب‌سایت وردپرسی با امکانات و قابلیت‌های متوسط است. اگر شما تمایل به استفاده از فناوری اختصاصی برای ساخت سایت آموزشگاه داشته باشید، قیمت این سیستم بیشتر از cms آماده است که نرخ دقیق آن به صورت توافقی بین کارفرما و متخصصان ما تعیین می‌گردد. اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتر در این زمینه کسب کنید، تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

اهداف طراحی سایت آموزشگاه

✔️ با طراحی سایت آموزشگاه مرکز آموزشی شما به یک برند خوش‌نام تبدیل می‌شود.

✔️ کاهش هزینه‌ها، سودآوری بیشتر

✔️ ارائه تمامی پکیج‌ها و آموزشی به صورت غیرحضوری به کاربران از طریق وب‌سایت آموزشگاه امکان‌پذیر است.

✔️ ساخت سایت آموزشگاه اعتبار آموزشگاه شما را دوچندان می‌کند.

✔️ ایجاد یک ارتباط هدفمند بین هنرجو و آموزشگاه

چرا به طراحی سایت آموزشگاه نیاز دارید؟

اگر شما دارای یک موسسه‌ی آموزشی و یا یک آموزشگاه در هر زمینه‌ای هستید و هنوز به صورت سنتی به افراد خدمات‌‍‌رسانی می‌کنید، می‌توانید با طراحی سایت آموزشگاه و فعالیت در فضای نامحدود وب، آموزش‌های باکیفیت‌تری را به کاربران و مخاطبان ارائه دهید. داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای آموزشگاهی باعث می‌شود که کاربران زیادی اقدام به ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های آموزشگاه شما کنند.

زمانی که شما یک وب‌سایت برای آموزشگاه تحت مدیریتتان نداشته باشید، بسیاری از مخاطبان هدف خودتان را از دست می‌دهید که این عامل باعث می‌شود آنها به سراغ رقیبان شما بروند، رقیبانی که زودتر از شما این خلا را حس کرده‌اند و در کمترین زمان ممکن، آن را برطرف ساخته‌اند. پس شما هم برای اینکه از بازار رقابت جا نمانید، می‌توانید اقدام به طراحی سایت آموزشگاه کرده و این خلا را پوشش دهید و خدمات آموزشی با ارزشی را به کاربران ارائه دهید.

ویژگی‌های طراحی سایت آموزشگاه

ویژگی‌های طراحی سایت آموزشگاه

وب‌سایت آموزشگاهی باید دارای یک سر از ویژگی‌ها باشد تا بتواند بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد، در ادامه به بررسی چند ویژگی سایت آموزشگاه می‌پردازیم:

سایت آموزشگاه باید انعطاف‌پذیر باشد

در زمان طراحی سایت آموزشگاه باید به این نکته توجه کرد که امکان تغییر در آن وجود داشته باشد و سایت به‌گونه‌ای طراحی شود که بعدها امکان اضافه کردن قسمت جدید مهیا باشد، به عنوان مثال امکان اضافه کردن یک زبان جدید به سایر امکانات وب‌سایت. سایت آموزشگاه باید به تمام نیازهای کاربران جواب داده و با توجه به این پارامترها، طراحی و راه‌اندازی شود. توجه داشته باشید انعطاف‌پذیر بودن وب‌سایت آموزشگاه تاثیرات زیادی در سئو سایت دارد.

استفاده از رنگ‌های مناسب در وب‌سایت آموزشگاه

برای انتخاب رنگ‌هایی که در وب‌سایت آموزشگاه استفاده می‌کنید، باید این رنگ‌ها با لوگو و پوسترهای آموزشگاه همخوانی داشته باشند و یک حس یکپارچگی را در وب‌سایت ایجاد کند، در واقع باید از رنگ‌های خنثی در طراحی سایت آموزشگاه استفاده شود. سبز، سفید و آبی جزء رنگ‌هایی هستند که در وب‌سایت آموزشگاهی باید از آنها استفاده کنید، کاربران نیاز دارند احساس اعتماد را به آنها انتقال دهید که برای تحقق این مهم می‌توانید از روانشناسی رنگ‌ها کمک بگیرید.

ریسپانسیو بودن وب‌سایت آموزشگاهی

با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ برای وب‌گردی در فضای اینترنت، ریسپانسیو بودن وب‌سایت‌های اینترنتی نقش اساسی را در موفق بودن آنها ایفا می‌کند. با توجه به آمار حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده وب‌سایت‌ها مورد نظر خود استفاده می‌کنند، باید وب‌سایت آموزشگاهی نمایش درستی در موبایل و تبلت داشته باشند تا کاربران زیادی جذب آن شوند.

با توجه به اینکه درصد زیادی از بازدیدکنندگان وب‌سایت آموزشگاهی را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و اکثر این افراد برای جستجو در اینترنت از موبایل و تبلت استفاده می‌کنند، وب‌سایت آموزشگاه باید به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) طراحی و راه‌اندازی شود تا در صفحه اول گوگل به کاربران زیادی نمایش داده شود.

قدم برداشتن در هدف آموزش

وب‌سایت‌های آموزشگاهی باید مطابق با فعالیتی که انجام می‌دهند، اطلاعات و مطلب مرتبط در وب‌سایت منتشر کنند تا بتوانند کاربرانی را که دنبال این مطالب هستند جذب کرده و به آنها خدمات مورد نظرشان را ارائه دهند.

استفاده کردن از عناصر تصویری

می‌توانید با گذاشتن ویدئو و تصاویر در وب‌سایت آموزشگاه، نحوه ارائه و کیفیت خدمات را به کاربران معرفی کنید؛ مثلا اگر شما در زمینه آموزش زبان خارجه فعالیت دارید می‌توانید ویدئو از نحوه چگونگی آموزش کلاس‌های خودتان را در وب‌سایت قرار دهید.

همچنین عکس‌هایی از محیط کلاس بگیرید و در وب‌سایت قرار دهید تا کاربران یک تصویر ذهنی روشن از محیط آموزشگاه داشته باشند، برای پاسخگویی به سوالات کاربران می‌توانید از چت آنلاین استفاده کنید.

اگر علاقه‌مند به حوزه آموزش هستید و دوست دارید یک وب‌سایت آموزشی داشته باشید، می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا با این وب‌سایت بیشتر آشنا شوید.

«طراحی سایت آموزشی»

صفحات طراحی سایت آموزشگاه

صفحات طراحی سایت آموزشگاه
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه تعرفه‌ها و قیمت‌ها
  • صفحه معرفی مربیان و پرسنل آموزشگاه
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

مدت‌زمان ساخت سایت آموزشگاه

به صورت کلی مدت‌زمان ساخت سایت آموزشگاهی در مجموعه سایت با سئو ۷ الی ۱۵ روز به طول می‌انجامد که با توجه به قابلیت‌ و امکاناتی که در وب‌سایت استفاده می‌شود، مدت‌زمان دقیق آن مشخص می‌شود. اگر کارفرما با توجه به حجم‌ تجارتی که دارد، نیاز به استفاده از تکنولوژی اختصاصی برای ساخت وب‌سایت آموزشگاهی داشته باشد، با توجه به پیچیدگی و زمان‌بر بودن این تکنولوژی، مدت‌زمان آن بیشتر از cms آماده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

مراحل طراحی سایت آموزشگاه در مجموعه سایت با سئو

هر‌چقدر مراحل طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت آموزشگاه به شکل بهتری پیاده‌سازی شود، این وب‌سایت جایگاه بهتری در لیست نتایجی جستجو به دست می‌آورد و عکس این موضوع نیز صدق دارد. برای آشنایی با این فرآیند در ادامه با ما همراه باشید:

مرحله اول: اولین قدم برای ساخت سایت آموزشگاه، برگزاری جلسه مشاوره کارشناسان ما با کارفرما است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت آموزشگاه

مرحله سوم: ارائه طرح نهایی وب‌سایت به کارفرما

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی سایت آموزشگاه

مرحله پنجم: بازبینی و بررسی طرح نهایی وب‌سایت آموزشگاه توسط کارفرما و تیم فنی انجام می‌شود.

مرحله ششم: لانچ شدن سایت آموزشگاه، راه‌اندازی وب‌سایت با در نظر گرفتن استانداردهای لازم

مرحله هفتم: مجموعه سایت با سئو به عهد خود وفادار است و سایت آموزشگاه را به مدت ۱ سال پشتیبانی می‌کند.

امکانات طراحی سایت آموزشگاه

 امکانات طراحی سایت آموزشگاه
  • گالری از تصاویر آموزشگاه و فعالیت‌های آن
  • ورود
  • عضویت
  • چت آنلاین
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • ثبت‌نام آنلاین دوره‌هایی که آموزشگاه برگزار می‌کند.
  • اعلام نتایج آزمون‌ها به صورت آنلاین
  • نحوه ثبت‌نام کاربران و کار آموزان
  • نظر‌سنجی آنلاین
  • لیست مربیان و استادان همراه با اطلاعات شخصی مانند مدرک و سابقه فعالیت در وب‌سایت قرار می‌گیرد.
  • قرار دادن ویدئوهای آموزشی در وب‌سایت
  • فروش جزوات و کتاب‌های آموزشی مرتبط با آموزش
  • مشخص شدن زمان برقراری دوره‌ها و کلاس‌ها
  • اعلام اخبار آموزشی
  • معرفی آموزشگاه همراه با تاریخچه و سوابق

انواع طراحی سایت آموزشگاه

✔️ طراحی سایت مدارس

✔️ طراحی سایت مهد کودک

✔️ طراحی سایت آموزشگاه‌های ورزشی 

✔️ طراحی سایت آموزشگاه‌های فنی

✔️ طراحی سایت آموزشگاه‌های زبان

✔️ طراحی سایت برای تدریس خصوصی

سخن پایانی

آموزشگاه‌ها با هدف تعلیم، تربیت و بالا بردن مهارت افراد کار خودشان را شروع می‌کنند که نقش موثری در تربیت و آموزش نیروهای انسانی دارند تا جامعه پویا و خودکفایی را شاهد باشیم.

مراکز آموزشی زمانی که اقدام به طراحی سایت آموزشگاه می‌کنند، این امکان را دارند تا خدمات را باکیفیت بهتری به دانشجویان و هنرجویان ارائه دهند و بستری را فراهم آورند تا آنها بتوانند با خیال راحت در این وب‌سایت‌ها ثبت‌نام کرده و از تمام اطلاعات و اخباری که آموزشگاه در سایت خود قرار می‌دهد، با خبر شوند. یک آموزشگاه حرفه‌ای می‌داند که راه‌اندازی وب‌سایت می‌توانند اعتبار و جایگاه آن را ارتقاء دهد و آموزشگاه را به یک برند موفق در حوزه خود تبدیل کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.