طراحی سایت آموزش قرآن | آموزش راحت و آنلاین کتاب آسمانی

طراحی سایت آموزش قرآن | آموزش راحت و آنلاین کتاب آسمانی

طراحی سایت آموزش قرآن بهترین راهکار است برای تمامی مراکز و مؤسساتی که در زمینه آموزش و تعلیم قرآن فعالیت دارند تا از طریق این وب‌سایت به بهترین شکل ممکن افراد علاقه‌مند را به جذب مرکز خود کنند و با آموزش‌های مورد نظر را به آنها ارائه دهند. با ساخت سایت آموزش قرآنی دست شما برای تبلیغات باز است و بدون اینکه هیچ گونه هزینه اضافه‌ای پرداخت کنید، در فضای گسترده اینترنت به دوره‌‌های آموزشی خودتان را به کاربران زیادی معرفی می‌کنید، این نوع بازاریابی به افزایش درآمد چند برابری شما ختم می‌شود.

در دین اسلام توصیه‌های زیادی وجود دارد که مسلمانان باید به آن پایبند باشند و آن کارها را انجام دهند زیرا فرایزی وجود دارد که خداوند انجام دادن آن را برای مسلمانان واجب کرده است. یکی از واجباتی که هر مسلمانی باید به آن پایبند باشد و از آن پیروی کند راهنمایی گرفتن از قرآن برای تمامی مسائل در زندگی است. در این مقاله قصد دارین تا به برسی طراحی سایت آموزش قرآن بپردازیم، برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت تا آخر با ما همراه باشید.

قرآن یک پیام روشن است برای تمامی انسان‌ها تا به راستی و رستگاری هدایت شوند. آموزش وفراگیری قرآن از ابتدای پیدایش دین اسلام توسط «پیامبر اکرم (ص)» یکی از مهم‌ترین اهداف برای تعلیم و تربیت مسلمانان بوده است. موسسات و مراکزی که در زمینه تعلیم قرآن فعالیت دارند با ساخت سایت قرآنی کمک شایانی به آموزش افراد در سطح جامعه می‌کنند.

وب‌سایت آموزش قرآن

آموزشگاه‌ها و مراکزی هستند که برای آموزش قرآن کریم به متقاضیان فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند و افراد می‌توانند برای تعلیم و فراگیری قرآن به این مراکز مراجعه کنند. امروزه اینترنت نقش به سزایی در زندگی افراد دارد و اغلب کارهایی را که افراد انجام می‌دهند از طریق اینترنت امکان پذیر خواهد بود، زیرا هم سرعت کارها را بالا خواهد برد و هم به تمامی خدماتی که شما نیاز دارید از طریق اینترنت دسترسی خواهید داشت.

موسسات و مراکز تعلیم قرآن کریم این فرصت را دارند تا با طراحی سایت افراد زیاد را به سمت خودشان جذب کنند و از این طریق خود را به یک برند آموزشی تبدیل کنند.

چرا به طراحی سایت آموزش قرآن نیاز دارید؟

با توجه به اهمیت زیادی که آموزش آنلاین برای افراد دارد، موسسه‌ها و آموزشگاه‌های قرآن که به صورت سنتی و قدیمی خدمات به کاربران و افراد ارائه می‌دهند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این روش سبب شده است تا طیف وسیعی از بازارگسترده‌ی آموزشی را از دست بدهند زیرا تعداد متقاضیان و افرادی که برای آموزش قرآن به صورت حضوری مراجعه می‌کنند بسیار کمتر از متقاضیانی است که در از طریق اینترنت می‌توانید به دست آورد.

طراحی سایت آموزش قرآن بهترین روش است برای آموزشگاه‌های قرآن تا بتوانند از روش سنتی بیرون آمده و به صورت اینترنتی و آنلاین خدمات گسترده ای را به افراد زیادی ارائه دهند. از طرفی دیگر متقاضیانی که قصد دارند از آموزش قرآن استفاده کنند می‌توانند با وارد شدن به وب‌سایت آموزشگاه مورد نظر به عضویت آن درآمده و آموزش خودشان را از این طریق دنبال کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت آموزش قرآن

ویژگی طراحی سایت آموزش قرآن

در ادامه به ویژگی‌های مهم وب‌سایت آموزش قرآن اشاره خواهیم کرد:

امکان معرفی اساتید در طراحی سایت آموزش قرآن

شما می‌توانید اسامی اساتید را که در موسسه و آموزشگاه قرآن شما مشغول به تدریس و آموزش به کاربران هستند را در طراحی وب‌سایت آموزش قرآن قرار دهید، تا کاربرن و مخاطبان بتوانند به رزومه و روش آموزش این استادان دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز تحت آموزش هر کدام از این استادان که خواستند قرار گیرند.

قرار دادن داستان‌ها قرآنی

داستان‌ها و قصه‌های قرآنی همیشه برا ما از جذابیت بالایی برخوردارد هستند و افراد زیای تمایل به شنیدن این داستانه ها دارند. شما می‌توانید در طراحی سایت آموزش قرآن بخشی را قرار دهید برای قصه‌های صوتی قرآنی، کاربران با ورود به این بخش این امکان را خواهند داشت تا این قصه‌های زیبا و جذاب را گوشش دهند.

قابلیت دانلود کردن تفاسیر قرآن

در طراحی سایت آموزش قرآنی شما این امکان را خواهید داشت با پنل کاربری که دارید به بخش دانلود تفاسیر قرآن رفته و تفسیر هر سوره‌ای از قرآن را که نیاز دارید از این بخش دانلود کنید. قبل از دانلود کردن تفسیر قرآن باید مبلغ تعیین شده را بپردازید تا اجازه دانلود این فایل را داشته باشید.

قابلیت ریسپانسیو بودن در طراحی سایت آموزش قرآن

وقتی که وب‌سایت آموزش قرآن به صورت ریسپانسیو(واکنشگرا) طراحی شود هم در سئو سایت شما تاثیر گذار است، و هم در تمامی وسایل دیجیتال مانند گوشی همراه‌، تبلت و کامپیوتر به خوبی نمایش داده خواهد شد و کاربران می‌توانند در هر ابعادی وب‌سایت شما را مشاهده کنند.

صفحات طراحی سایت آموزش قرآن

صفحات وب‌سایت آموزش قرآن
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو محصولات وفایل‌های قرآنی
  • صفحه دسته بندی محصولات
  • صفحه محصولات نهایی

مزایای طراحی سایت آموزش قرآن

مزایای طراحی سایت آموزش قرآن

مزایایی که این وب‌سایت دارد شامل:

در دستری بودن 24 ساعته

یک از مزایای مهمی که در وب‌سایت آموزش قرآن قرار دارد، این است که آموزش قرآن در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس است و شما می‌توانید به عنوان کاربر هر زمانی و هر مکانی که دوست داشته باشید وارد وب‌سایت شوید و از خدماتی که در آن قرار دارد استفاده کنید.

این موضوع سبب خواهد شد تا شما وقت کمتری را برای در اختیار داشتن مطالب و محتواهای آموزشی نسبت به شرایط حضوری تلف کنید.

به صرفه بودن برای دانشجویان

اگر شما نیاز داشته باشید تا برای یادگیری و آموزش به مراکز و موسسه‌های آموزش قرآن بروید، باید زمانی را به این موضوع اختصاص دهید و امکان دارد در این مسیر با ترافیک اختلالاتی دیگر نیز مواجعه شوید که برای شما خوشایند نخواهد بود.

اما زمانی که عضو یک وب‌سایت آموزش قرآن هستید مجبور نیستید که این زمان را برای آموزش و یادگیری مفاهیم قرآنی صرف کنید و فقط کافی است وارد وب‌سایت شوید تا به صورت آنلاین به تمامی خدمات و امکانات درآن قرار دارد دسترسی داشته باشید.

امکانات طراحی سایت آموزش قرآن

امکانات طراحی سایت آموزش قرآن
  • پنل کاربری
  • عضویت
  • ورود
  • سیستم چت آنلاین
  • امکان چند زبانه کردن وب‌سایت
  • ایچاد درگاه مستقیم بانکی در طراحی سایت آموزش قرآن
  • گالری عکس و ویدیو

امروزه آموزش نقش اساسی را در میان جوامع پیشرفته ایفا می‌کند و تمامی کسانی که در این حوزه به فعالیت مشغول هستند باید با علم و تکنولوژی روز دنیا همگام شوند. طراحی سایت آموزش این بستر را برای تمامی استادان و افرادی که به آموزش و تعلیم مشغول هستند فراهم خواهد کرد که خدمات خود را به صورت آنلاین به افراد ارائه دهند، برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت به لینک زیر مراجعه کنید:

«طراحی سایت آموزشی»

سخن پایانی

طراحی سایت آموزش قرآن روشی مفید و موثر است برای ترویج قرآن در میان افرادی که در جامعه زندگی می‌کنند، این افراد امکان این را خواهند داشت تا با مراجعه به این وب‌سایت تمامی مواردی را که برای یادگیری مفاهیم قرآنی است را در اختیار داشته باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.