طراحی سایت استخر

طراحی سایت استخر

با طراحی سایت استخر تمامی مجموعه‌های ورزشی آبی، استخر‌های سرپوشیده و سرباز، سالن‌های جکوزی و سونا می‌توانند حضوری پررنگی در بستر وب داشته و خود را به یک برند معتبر در این حوزه تبدیل کنند. ساخت سایت استخر این امکان را به شما می‌دهد تا کاربران زیادی را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت جذب کرده و خدمات شایانی را به آنها ارائه دهید.

اگر از خیلی از افراد پپرسند که یکی از مورد علاقه‌ترین مکان‌های تفریحی خود را نام ببرند، قطعا استخر یکی از این مکان‌ها است. طراحی سایت استخر برای تمامی مجموعه‌هایی که خدمات آبی مانند شنا، غواصی، استخر و ورزش‌های آبی را به افراد ارائه می‌دهند بهترین انتخاب است تا از این طریق افراد زیادی را به صورت آنلاین جذب کرده و درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهند.

استخرها مکان‌های تفریحی هستند که لحظات زیبایی را برای افراد می‌سازند و با وجود علاقه‌مندان زیادی که دارند، همواره با مشکلاتی نیز دست پنجه نرم می‌کنند. خیلی از استخرها به واسطه اینکه یک وب‌سایت مستقل ندارند، قادر نیستند تا خدمات ارزنده‌ای را به افراد ارائه دهند که این خود برای استخرها به یک معضل جدی تبدیل شده است.

وب‌سايت استخر

قیمت طراحی سایت استخر چقدر است؟

شاید شما هم به عنوان یک صاحب و مدیر استخر و مجموعه آبی این سوال را داشته باشید که قیمت ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت استخر چقدر است؟ در جواب به این سوال باید گفت که قیمت طراحی سایت استخر به عوامل متعددی بستگی دارد مانند تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، مدت‌زمان طراحی، تیم طراح، امکانات و… که هر کدام از این موارد در تعیین نرخ این وب‌سایت تاثیرگذار است. لازم نیست نگران هزینه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت استخر باشید زیرا کارشناسان مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره به دقت تجارت شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس قیمت دقیق وب‌سایت استخر را به شما اعلام می‌نمایند.

اهداف طراحی سایت استخر

✔️ با راه‌اندازی وب‌سایت استخر امکان ارائه خدمات غیرحضوری به صورت ۲۴ ساعته برای تمامی مجموعه ورزشی‌های آبی وجود دارد.

✔️ ساخت سایت استخر هزینه‌های شما را کاهش می‌‌دهد.

✔️ زمانی که یک استخر اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت مستقل برای فعالیت‌های خود می‌کند، امکان برند شدن خود را افزایش می‌دهد.

✔️ طراحی سایت استخر بهترین راهکار برای افزایش فروش بلیط استخر محسوب می‌شود.

✔️ تثبیت جایگاه در میان رقبا

امکانات طراحی سایت استخر

امکانات وب‌سایت استخر
  • ورود
  • عضویت
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • پنل کاربری
  • درگاه پرداخت بانکی در طراحی سایت استخر
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چت آنلاین
  • عضویت vip برای کاربران
  • موتور جستجوی قدرتمند داخلی
  • سیستم نوبت‌دهی آنلاین
  • عضویت ویژه (vip)
  • پنل مدیریتی حرفه‌ای

چرا به طراحی سایت استخر نیاز دارید؟

برای همه ما اتفاق افتاده است که با دوستانمان قرار بگذاریم و برای تفریح به یکی از استخرهای مد نظرمان برویم، ولی برای استفاده از خدمات این مکان تفریحی، همواره با مشکلاتی روبرور هستیم. به عنوان مثال با معضلاتی نظیر انتظار برای شروع سانس، تمام شدن بلیط و موارد این چنینی مواجه می‌شویم که معمولا در صورت رخ دادن این مشکلات، کلافه و آشفته می‌شویم.

در مقابل صاحبین و مدیران استخر نیز با چنین مشکلاتی روبرو می‌شوند و امکان از دست دادن مشتریان زیادی را دارند، زیرا افراد دوست دارند امکانات استخر به گونه‌ای باشد که آنها برای رزرو وقت و گرفتن بلیط، با مشکلی مواجه نشوند.

طراحی سایت استخر راه‌حل مناسب و ضروری است برای از بین بردن این مشکلات که فواید بسیار زیادی برای مدیریت استخر و برای مشتریان به همراه دارد. زمانی که یک استخر از یک وب‌سایت مستقل برخوردار باشد، چنین مشکلاتی را شاهد نیستیم. راه‌اندازی وب‌سایت، به استخر یک نظم و ثبات خاصی می‌بخشد که سبب می‌شود تا افراد زیادی به استخر شما مراجعه کنند و درآمد شما را تا چندین برابر افزایش می‌یابد.

ویژگی‌های طراحی سایت استخر

ویژگی طراحی سایت استخر

هیچ وب‌سایتی نمی‌تواند بدون رعایت کردن نکات مربوطه و بهینه‌سازی، گام موثر و باارزشی را در بستر وب بردارد، برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت استخر نیز باید به این نکات توجه داشته باشید. در ادامه به مهم‌ترین نکاتی که در طراحی سایت استخر باید به آنها توجه شود می‌پردازیم:

گرافیک و طراحی زیبا

 از تصاویر زیبایی برای طراحی سایت استخر استفاده کنید تا کاربران با دیدن این تصاویر ترغیب به استفاده از خدمات استخر شوند. وقتی در وب‌سایت از رنگ‌های مناسب استفاده کنید، احساس خوبی را به کاربران و مخاطبانتان انتقال می‌دهید که این موضوع باعث می‌شود هر زمانی که قصد گرفتن بلیط استخر را داشته باشند، به وب‌سایت شما بیایند.

بالا بودن سرعت لود وب‌سایت

سرعت لود وب‌سایت استخر نیز باید مناسب باشد زیر این عامل نقش اساسی را در رضایت کاربران و مخاطبان ایفا می‌کنند و کاربران می‌تواند با سرعت بالایی به محتواها و مطالب مورد نظرشان در وب‌سایت دسترسی داشته باشند. در زمان راه‌اندازی وب‌سایت برای مجموعه‌های آبی تفریحی باید به این نکته توجه داشت که سرعت لود و بارگذاری تا حد زیادی در جذب کاربر اهمیت دارد.

واکنش‌گرا بودن، قابلیت ریسپانسیو

امروزه اکثر کاربران با استفاده از موبایل کارها و خدمات مورد نیاز را از اینترنت دریافت می‌کنند، با توجه به این موضوع وب‌سایت استخر باید موبایل فرندلی یا همان ریسپانسیو طراحی کرد تا تمامی کاربران با هر دستگاه دیجیتال هوشمند این امکان را داشته باشند تا از خدمات وب‌سایت استخر استفاده کند. ریسپانسیو بودن را باید از ویژگی‌های مهم در طراحی سایت استخر به شمار آورد.

ویژگی طراحی سایت استخر

رعایت کردن اصول سئو

وقتی که یک وب‌سایت از سئوی و بهینه‌سازی مناسبی برخوردار باشد، در صفحه اول گوگل به کاربران زیادی نمایش داده می‌شود و می‌تواند افراد زیادی را جذب کند. با رعایت کردن اصول سئو در وب‌سایت استخر، میزان مراجعه‌کنندگان خودتان را افزایش دهید و کاربران زیادی را جذب کنید.

قرار دادن محتوای ارزشمند

نقش محتوا در موفقیت یک وب‌سایت تاثیرات مهمی را ایفا می‌کند و تقریبا تمامی کسانی که در زمینه وب فعالیت دارند به این موضوع واقف هستند که گوگل به وب‌سایت‌هایی که از محتوای کاربرپسند و مفیدی برخوردار هستند، توجه ویژه‌ای دارد.

محتوایی را که در وب‌سایت استخر قرار می‌دهید باید با حوزه فعالیت شما همخوانی داشته باشد و هم آن طور که گفته شد از محتواهایی استفاده کنید تا نیاز کاربران را برطرف سازد و آنها ترغیب کنند که از این مطالب دیدن کنند.

 صفحات وب‌سایت استخر

  • صفحه درباره ما که به معرفی استخر و مجموعه آن می‌پردازد.
  • صفه اصلی در طراحی سایت استخر
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه تماس با ما که تمامی راه‌های ارتباطی شما در آن قرار می‌گیرد.
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه‌ای که در آن نظرات و دیدگاه کاربران قرار می‌گیرد.
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

خصوصیات طراحی سایت استخر

خصوصیات وب‌سایت استخر

در ادامه به معرفی مهم‌ترین خصوصیات وب‌سایت استخر می‌پردازیم:

امکان خرید آنلاین بلیط

از دیگر نکات مهمی که در وب‌سایت استخر باید به آن توجه داشته باشید، قرار دادن درگاه مستقیم بانکی برای فروش بلیط به صورت آنلاین و غیرحضوری است. وقتی که افراد از داخل منزل بتوانند با رزرو نوبت، اقدام به گرفتن بلیط استخر کنند دیگر هیچ وقت شما را ترک نخواهند کرد زیرا آسایش را برای آنها به ارمغان آورده‌اید.

ایجاد بخش اخبار در طراحی سایت استخر

با راه‌اندازی یک بخش در طراحی سایت استخر، می‌توان تمامی اخبار مربوط به استخر و خبرهای مرتبط ورزشی را در آن بخش را قرار دهید؛ مثلا اخباری نظیر زمان برگزاری دوره‌های شنا، قواصی و نجات‌غریق، روزهای تعطیل استخر و سانس‌هایی که از تخفیف برخوردار هستند را می‌توان در بخش اخبار وب‌سایت قرار داد.

شما می‌توانید مقالات و مجله‌های آموزشی شنا را در این بخش قرار دهید تا کاربران در صورت تمایل، به آنها دسترسی داشته باشند. زمانی که کاربران از مقالات و مطالبی که در بخش اخبار قرار می‌دهید راضی باشند، همیشه به وب‌سایت شما برای مطالعه این موارد سر می‌زنند که این عامل می‌تواند با افزایش ترافیک وب‌سایت شما همراه باشد.

بخشی برای برنامه و زمان سانس‌های استخر

می‌توانید در این بخش یک جدول قرار دهید تا به صورت دقیق زمان و سانس‌های استخر در طول روز نمایش داده شود و با مشخص کردن تعداد بلیط‌های باقی مانده، این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازید تا از مقدار بلیط‌های مازاد اطلاع کسب کنند. این بخش از وب‌سایت برنامه روزانه استخر را با توجه به سانس خانم‌ها و آقایان مشخص می‌کند و با توجه به جنسیت افراد، به آنها بلیط فروخته می‌شود.

خصوصیات وب‌سایت استخر

اگر به حوزه ورزش علاقه‌مند هستید و قصد دارید تا یک وب‌سایت ورزشی برای باشگاه خودتان راه‌اندازی کنید، طراحی سایت ورزشی راهکاری مفید و زودبازده است. برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

«طراحی سایت ورزشی»

مراحل طراحی سایت استخر در مجموعه سایت با سئو

ساخت و راه‌اندازی هر وب‌سایتی نیاز به یک سری مراحل دارد، طراحی سایت استخر نیز یک پروسه‌ی نسبتا پیچیده است که باید به صورت منظم و پشت سر هم انجام شود تا نتایج خوب و قابل قبولی را برای کارفرما به دنبال داشته باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با مراحل ساخت سایت استخر بیشتر آشنا سازیم:

۱- مرحله اول: مشاوره کارشناسان مجموعه با کارفرما به منظور بررسی نیازهای او

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد وب‌سایت بین کارفرما و مجموعه سایت با سئو

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت استخر

۴_ مرحله چهارم: بازبینی طرح اولیه وب‌سایت توسط کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت توسط تیم فنی مجموعه سایت با سئو

۶_ مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی وب‌سایت استخر توسط تیم فنی و کارفرما

۷_ مرحله هفتم: ایندکس و راه‌اندازی سایت استخر، این پروسه بین ۱ یا ۲ هفته به طول می‌انجامد.

۸_ مرحله هشتم: پشتیبانی مادام‌العمر از وب‌سایت استخر

دقت داشته باشید که تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت استخر با نظارت دقیق تیم فنی مجموعه همراه خواهد بود و در صورت وقوع هرگونه اشکال احتمالی، تیم فنی به سرعت اقدام به برطرف‌سازی آن می‌کند.

طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت استخر چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان ساخت سایت استخر

اینکه مدت‌زمان دقیق ساخت سایت استخر چقدر است بستگی به عوامل متعددی دارد، در واقع با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که در این وب‌سایت پیاده‌سازی می‌شود، مدت‌زمان طراحی آن نیز متفاوت است. به عنوان مثال ساخت یک وب‌سایت وردپرسی که از امکانات استانداردی در آن استفاده شده است بین ۷ الی ۱۵ روز کاری زمان نیاز دارد در صورتی که ساخت سایت استخر با استفاده از تکنولوژی اختصاصی به مدت‌زمان بیشتر نیاز دارد. برای اینکه ما با نیاز و خواسته شما بیشتر آشنا شویم، کارشناسان مجموعه یک جلسه مشاوره‌ای حضوری با شما برگزار می‌کنند.

سخن پایانی

فراهم‌سازی امکانات رفاهی، بهترین خدمتی است که هر مکان تفریحی ورزشی می‌تواند به افراد ارائه دهد. طراحی سایت استخر راهکاری کاربردی و با ارزش است برای تمامی سالن‌های شنا تا از این طریق بتوانند خدمات خودشان را گسترده و بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیار همگان قرار داده و درآمد استخر و مجموعه‌ی آبی خود را تا چند برابر افزایش دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.