طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک محیطی امن و قابل اعتماد است که به شما این فرصت را می‌دهد تا کلیه معاملات و قرارداد‌های ملکی خود را در آن تنظیم کرده و کمیسیون خوبی را به دست آورید. از طرفی مشتریان و صاحبان املاک نیز با دسترسی به این وب‌سایت، می‌توانند املاک و مستقلاتشان را به تعداد افراد زیادی نمایش دهند و در کمترین زمان، این ملک‌ها را کرایه داده و یا به فروش برسانند.

یکی از دغدغه‌ها و کارهای پرزحمت برای صاحبان و مشتریان ملک‌های تجاری و مسکونی، تردد در بنگاه‌های مختلف برای اجاره یا خرید خانه مورد نظرشان است. در این مواقع مجبوریم پس از بررسی و آنالیز پرونده‌های گوناگون برای خرید و یا فروش خانه، وقت و انرژی زیادی صرف کنیم.

این فرآیند ما را با خستگی زیادی روبرو می‌کند که حتی گاهی اوقات از خرید خانه و یا اجاره ملک منصرف می‌شویم. ساخت سایت املاک این امکان به همه می‌دهد تا با استفاده از این فضا، خانه یا املاک مورد نظر خود را اجاره داده و یا به فروش برسانند که شما از کمیسیون به دست آمده، سود خوبی نصیبتان می‌شود.

وب‌سایت املاک

قیمت طراحی سایت املاک

قیمت طراحی سایت املاک یکی از سوالات پرتکراری است که افراد فعال در این حوزه، همواره از ما می‌پرسند. به صورت کلی نرخ مصوب و تعیین شده‌ای برای این وب‌سایت در نظر گرفته نشده زیرا هر سایتی از ویژگی و امکانات مختص به خود برخوردار است که با توجه به نیاز و سلیقه‌ی کارفرما، مشخص می‌شود. به عنوان مثال قیمت وب‌سایتی که دارای درگاه پرداخت آنلاین، سیستم مدیریت محتوای اختصاصی، رابط و تجربه کاربری استاندارد و… است، از یک وب‌سایت ساده بالاتر دارد. پس هر چقدر ویژگی و امکانات استفاده شده در سایت املاک بیشتر و با کیفیت‌تر باشد، به طبع قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اهداف طراحی سایت املاک

بنگاه‌های املاک می‌توانند با راه‌اندازی وب‌سایت، فضایی را به وجود آورند که کاربران بتوانند به سهولت کارهای مربوط به مستقلات خود را از طریق این وب‌سایت انجام دهند. این بنگاه‌ها با کنار گذاشتن روش‌های سنتی و حضوری سرویس دهی، پا به دنیای گسترده‌ی اینترنتی می‌گذارند و با امکاناتی که در وب‌سایت املاک وجود دارد، درآمد خود را تا چند برابر افزایش می‌دهند، همچنین ارائه خدمات آنلاین رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

با توجه به اینکه در حوزه‌ املاک وب‌سایت‌های کمی در اینترنت وجود دارد و این ایده هنوز نوپا محسوب می‌شود، بسیاری از افراد که در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند با طراحی سایت املاک مشتریان زیادی را جذب کرده و درصد سود و کمیسیون قابل توجهی را به دست آورند.

توجه داشته باشید که هر چقدر اصول سئو و بهینه سازی به شکل بهتر و کامل‌تر در وب‌سایت شما پیاده‌سازی شود، موتورهای جستجو محتوا و مطالب را به شکل بهتری پیدا کرده و کاربران زیادی را به سمت شما روانه می‌کنند.

روش استفاده از وب‌سایت املاک

سوالی که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند این است که چطور باید وب‌سایت املاک را پیدا کنند و در آن عضو شوند و یا به عنوان یک کاربر، چگونه باید از خدمات آن استفاده کنند؟ از طرف دیگر صاحبان بنگاه‌های املاک نیز با این سوال روبرو هستند که ساخت سایت املاک چقدر به کار آنها می‌آید؟ آیا این وب‌سایت توانایی لازم را دارد که تمام کارهای خود را از طریق آن انجام دهند؟

نگران پیدا کردن وب‌سایت املاک توسط کاربران نباشید زیرا با توجه به امکاناتی که بر روی سیستم مپ یا همان نقشه سایت قرار می‌گیرد، آنها می‌توانند با استفاده اینترنت وب‌سایت شما را پیدا کرده و در آن عضو شوند. کاربران این امکان را دارند تا با خیال راحت املاکی مورد نظر خود را پیدا کرده و تمام کارهای خود را در مدت زمان کمی، در وب‌سایت املاک انجام دهند، این نوع خدمات‌رسانی نوین، فروش شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد و شما را به یک برند سرشناس در این حوزه تبدیل می‌کند.

مزایای طراحی سایت املاک

مزایای وب‌سایت املاک

طراحی سایت املاک بستری آنلاین برای سرویس‌دهی در حوزه‌ی ملک و مستقلات است که شرکت و دفتر املاکی شما را به یک برند در میان رقبایتان تبدیل می‌کند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین مزایای آن می‌پردازیم:

صرفه‌جویی در زمان

زمانی که قرار است منزل و ملک خودتان را کرایه داده و یا آن را به فروش برسانید، در مدت زمان کمی و از طریق وب‌سایت املاک قادر هستید این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که صرفه‌جویی در زمان از مهم‌ترین مزایایی است که طراحی سایت املاک برای شما به همراه دارد.

شما قدرت انتخاب دارید

پیدا کردن مناسب‌ترین گزینه برای کرایه و فروش مستقلات، از دیگر مزایای وب‌سایت املاک محسوب می‌شود. در واقع مشتریان زیادی در اینترنت وجود دارند که در کمترین زمان، خانه، ویلا، دفتر کار و… را که شما جهت کرایه یا فروش درون وب‌سایت قرار داده‌اید را از شما درخواست می‌کنند.

با توجه به آنلاین بودن مشتریان زیادی دارید

به دلیل اینکه طراحی سایت املاک از طریق اینترنت فعالیتش را ادامه می‌دهد، این بستر فراهم است تا کاربران و مشتریان زیادی آگهی منزل شما را مشاهده کنند و با نازلترین قیمت‌ها روبرو شوند، به همین دلیل طولی نمی‌کشد که به دنبال شما می‌آیند.

مزایای وب‌سایت املاک

در دسترس بودن

دسترسی کاربران به سایت املاک در تمام ساعات شبانه‌روز، از دیگر مزایای وب‌سایت املاک محسوب می‌شود. کاربران و مخاطبان می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیت مکانی و زمانی در وب‌سایت املاک فعالیت داشته باشند و خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند.

برند شدن تجارت شما

فضای اینترنت مانند فضای کار سنتی محدود نیست و برند شدن یک کسب‌و‌کار در این محیط، آنچنان دور از دسترس نمی‌باشد، زیرا حجم کاربران و بازدیدی که در وب انجام می‌شود، بسیار بالاست است. وب‌سایت املاکی شما می‌تواند با رعایت کردن استاندارد سئو و بهینه‌سازی، خود را به یک برند سرشناس در این حوزه تبدیل کند.

خدمات تمام وقت و شبانه‌روزی

وقتی که دفتر املاکی شما دارای یک وب‌سایت مستقل نیست، ساعت کاری شما نیز به شدت کاهش می‌‌یابد و امکان استفاده درست و بهینه از زمان را ندارید، زیرا نمی‌توانید به صورت شبانه‌روزی به مشتریان خدمات ارائه دهید و مجبور هستید دفتر کاری خودتان را در ساعت مشخصی برای استراحت و تجدیدقوا ببندید. با طراحی سایت املاک هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به مشتریان ندارید و بدون تعطیلی، کرکره‌ی تجارت شما همیشه بالا است.

جذب مشتریان چند برابر

اصولاً دفاتر املاک در هر منطقه مختص به همان محیط است که ساکنین مناطق برای ارائه خدمات به آنها مراجعه می‌کنند. استفاده از این شیوه سنتی، شما را از جذب تعداد زیادی مشتریان ناتوان می‌سازد.

زمانی که شما برای شرکت یا دفتر املاکی خودتان اقدام به طراحی سایت کنید، روز به روز تعداد مشتریان و کاربران شما افزایش می‌یابد زیرا املاکی شما دیگر مختص به نقطه‌ی خاصی نیست. با توجه به فضای گسترده‌ای که در اینترنت وجود دارد، این امکان برای شما مهیا است که با ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری، اشخاص را در هرکجا که هستند به سایت املاکی خود هدایت کرده و خدمات مورد نظر را به آنها ارائه دهید.

امکانات طراحی سایت املاک

امکانات طراحی سایت املاک

✔️ دسته‌بندی گسترده و جامع برای املاک

✔️ بخش فروش استثنایی همراه با تخفیفات ویژه در طراحی سایت املاک

✔️ معرفی اپلیکیشن و خصوصیات آن

✔️ چت آنلاین

✔️ امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت

✔️ ایجاد یک پنل مدیریت برای نظارت و کنترل وب‌سایت

✔️ ایجاد کردن یک حساب کاربری شخصی

✔️ بخش عضویت و ثبت نام مشتریان، مالکان و خریداران املاک

✔️ درگاه بانکی برای پرداخت‌های آنلاین

✔️ ایجاد بخشی که در آن کاربران می‌توانند عکس و جزئیات هرکدام از املاک را مشاهده کرده و درباره آن نظر بدهند.

✔️ بخش جامعی که در آن خانه‌ها به طور گسترده دسته‌بندی شده است.

✔️ ایجاد نقشه و موقعیت مکانی برای ملک‌ها

✔️ عضویت vip

✔️ قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی آدرس دفتر املاک

صفحات طراحی سایت املاک

  • صفحه‌ای که در آن ملک‌های جدید نمایش داده می‌شوند.
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو خدمات در طراحی سایت املاک
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • ایجاد صفحه برای قرار دادن اخبار مربوط به مسکن
  • صفحه برای قرار دادن امکانات رفاهی ملک مثل آسانسور، استخر، سونا و …
  • صفحه برای املاک ویژه و خاص مانند (اکازیون)
  • صفحه درباره ما که به معرفی شما می‌پردازد.
  • صفحه تماس با ما که در این صفحه شماره تماس مستقیم دفتر و مدیر وب‌سایت و آدرس دفتر کار املاک در آن قرار دارد.
  • ایجاد صفحه برای پیشنهادات و انتقادات مشتریان و کاربران
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه برای قرار دادن مقالات و مجله‌های مسکن

چرا به طراحی سایت املاک نیاز دارید؟

صاحبین و مالکین املاک چگونه پی ببرند که طراحی سایت املاک چه مزیت‌هایی برای آنها به دنبال دارد؟ آیا این یک ریسک است که با توجه به یک دفتر املاک شیک و پر رفت‌وآمد، خود را به فضای اینترنتی بکشانیم که از آینده آن خبری نداریم؟

این یک نمونه‌ از تفکرات افرادی است که در حوزه‌ی املاک و مستقلات فعالیت دارند ولی اعتقادی به تجارت آنلاین ندارند. نکته جالب ماجرا اینجاست که مدیران محترم املاک زمانی که اقدام به راه‌اندازی سایت می‌کنند، با یک تیر دو نشان را می‌زنند. آنها در کنار دفتر املاک خود می‌‌توانند با ساخت سایت به فعالیت خودشان در اینترنت نیز ادامه دهند و از فضای پهناور و نامحدود وب نیز بهره لازم را ببرند.

در صورتی که مجموعه سایت با سئو به آنها قول می‌دهد که اگر طبق اصول موتورهای جستجو، تمامی کارها و موارد فنی لازم را در سایت املاک رعایت کنند، این نوع تجارت آنقدر برایشان خوب و مفید است که دیگر میل و اشتیاقی برای رفتن به دفتر املاک خود نداشته باشند و ترجیح می‌دهند که تمام کارهای املاک خود را از طریق وب‌سایتشان در هر جایی که هستند، انجام دهند.

چرا به طراحی سایت املاک نیاز دارید

مراحل طراحی سایت املاک در مجموعه سایت با سئو

برای اینکه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت املاک با موفقیت صورت گیرید، یک سری مراحل باید به شکل درست و اصولی انجام شوند که عبارتنداز:

مرحله اول: مشاوره و نیازسنجی کارشناسان مجموعه با متقاضی طراحی سایت املاک

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت املاک

مرحله پنجم: بازبینی طرح نهایی توسط کارفرما و تیم فنی مجموعه

مرحله ششم: ایندکس سایت املاک؛ ورود شما به دنیای نامحدود املاک و مستقلات

مرحله هفتم: پشتیبانی ۲۴ ساعته ما از وب‌سایت املاک شما

ساخت سایت املاک چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان طراحی و ساخت سایت املاک بستگی به میزان امکانات و متعهد بودن تیم طراح دارد. در واقع این وب‌سایت هر چقدر امکانات بیشتری نیاز داشته باشد، ساعات کاری زیادتری نیز برای طراحی آن نیاز است، همچنین شرکت و مجموعه‌ای که قرار است کارهای مربوط به ساخت و راه‌اندازی سایت املاک را انجام دهد باید متعهد و خوش قول باشد زیرا امکان دارد که به وعده خود جامع عمل نپوشانید و زمان زیادی برای طراحی سایت املاک به هدر دهد. ما در مجموعه سایت با سئو این آمادگی را داریم تا زودتر از موعد اعلام شده، سایت املاک را با کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب، به شما ارائه دهیم. برای دیدن سایر نمونه کارها کلیک کنید.

سخن پایانی

ساخت سایت املاک فرصتی است که نگذارید هیچ خانه و مستقلاتی خالی بماند، در واقع طراحی سایت املاک این امکان را به شما می‌دهد که با بهترین شرایط منازل خالی و املاک فروشی را به دست متقاضیان رسانده و از این طریق، سود مناسبی را کسب کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.