طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه برای کارگزاری‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه‌ی ارائه خدمات بیمه عمر و آتش‌سوزی فعالیت دارند یک فرصتی بی‌نظیر است تا بسیاری از سرویس‌های خود را به صورت آنلاین و از طریق این وب‌سایت به کاربران ارائه دهند. ساخت سایت بیمه بهترین فرصت است تا از فروش و بازاریابی سنتی فاصله بگیرید و با استفاده درست از ظرفیت‌های گسترده‌ای که در دنیا وب وجود دارد، بهره‌ی کافی را ببرید.

امروزه ساخت سایت یکی از اولویت‌های اصلی تمامی مشاغل است، با توجه به این موضوع کسب‌وکارهای زیادی برای بقاء و ماندگاری در بازار رقابت در دنیای نامحدود اینترنت، باید وب‌سایتی را برای خود راه‌اندازی کنند. یکی از این کسب‌وکارها صنعت بیمه است که برای بالا بردن تعداد مشتریان و متقاضیان باید خدماتش را به صورت آنلاین و از طریق راه‌اندازی وب‌سایت به افراد ارائه دهند. شرکت‌ها و سازمان‌های بیمه این فرصت را دارند تا با طراحی سایت بیمه خدمات خودشان را در عرصه وب به افراد و متقاضیان زیادی ارائه دهند و سهم زیادی در فروش و بازاریابی این خدمات داشته باشند.

وب‌سایت بیمه

قیمت طراحی سایت بیمه

به صورت کلی قیمت طراحی سایت بیمه در مجموعه سایت با سئو بین ۴ الی ۱۳ میلیون تومان است که بسته به امکاناتی که کارفرما در وب‌سایت نیاز دارد، نرخ دقیق آن مشخص می‌شود. توجه داشته باشید که این برآورد قیمتی برای وب‌سایت‌هایی است که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ساخت آنها استفاده شده است، اما اگر قرا باشد که از تکنولوژی اختصاصی برای طراحی و ساخت سایت بیمه استفاده گردد، با توجه به پیچیدگی‌هایی که این فناوری دارد، قیمت بیشتری به نسبت cms وردپرس دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اهداف طراحی سایت بیمه

✔️ با ساخت سایت بیمه امکان ارائه بسیاری از خدمات به صورت غیره حضوری برای شرکت‌های بیمه‌گذار وجود دارد.

✔️ کاهش هزینه‌های مراکز بیمه با راه‌اندازی وب‌سایت

✔️ تثبیت جایگاه در میان رقبا

✔️ طراحی سایت بیمه تجارت شما را به یک برند تبدیل می‌کند.

✔️ وب‌سایت بیمه اعتبار شما را در میان کاربران افزایش می‌دهد.

چرا به طراحی سایت بیمه نیاز دارید؟

امروزه در سطح جامعه، شرکت‌های بیمه مختلفی وجود دارد که مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم هستند که این موضوع باعث به وجود آمدن رقابت شدیدی در این حوزه شده‌ است. افراد تمایل دارند بیمه مورد نظرشان را از بهترین شرکت‌ها خدمات بیمه دریافت کنند تا در زمان لازم بتوانند به درستی از آن استفاده کنند. طراحی سایت بیمه کار متصدیان را آسان می‌کند زیرا کارگزاران بیمه با راه‌اندازی وب‌سایت می‌توانند بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی، تمامی خدمات لازم را که در خصوص بیمه‌ها و شرایط آنها در اختیار کاربران و مخاطبان قرار دهند.

امکانات طراحی سایت بیمه

  • دسترسی راحت به تمامی قسمت‌های وب‌سایت
  • ورود
  • ایجاد بخشی برای برندینگ کارگزاران بیمه
  • ایجاد کردن چت آنلاین
  • بخش آشنایی کاربران با انواع بیمه
  • عضویت vip
  • امکان مشاوره آنلاین با کارگزاری بیمه
  • امکان ارسال کردن مدارک مورد نیاز در وب‌سایت بیمه
  • سایت بیمه قابلیت چند‌زبانه بودن دارد.
  • امکان استعلام بیمه در طراحی سایت بیمه
  • دسترسی به موقعیت مکانی شرکت بیمه یا کارگزاری
  • فرم‌های درخواست انواع بیمه
  • ایجاد درگاه بانکی
  • فرم‌هایی که در آن تاریخ انقضاء بیمه قرار دارد.
  • ایجاد کردن crm مشتریان در وب‌سایت بیمه
امکانات طراحی سایت بیمه

 سئو در طراحی سایت بیمه

وب‌سایت بیمه نیز مانند هر تجارتی باید بتواند به درستی به کاربران نمایش داده شود. زمانی که شما در حوزه‌ی تجارت الکترونیک فعالیت دارید، دیگر نیازی نیست تا با استفاده از بنرها و آگهی‌های بازرگانی به تبلیغات، بازاریابی و فروش بپردازید. شما می‌توانید با بهره‌گیری از سئو و با رعایت تمامی نکات آن، به معرفی وب‌سایت بیمه بپردازید. سئو و بهینه ساز وب‌سایت با پیروی از اصول و الگوریتم‌های رتبه‌بندی گوگل، جایگاه و رتبه وب‌سایت شما را ارتقاء می‌دهد.

زمانی که قرار است وب‌سایت بیمه راه‌اندازی شود با استفاده از روش‌های گوناگون مانند ساخت لینک و بک لینک مناسب، تولید محتواهای با ارزش و… این سایت در نتایج جستجوی گوگل قرار می‌گیرد که هر‌چقدر این کار را بهتری انجام دهید، امکان قرار گرفتن وب‌سایت بیمه در صفحه اول گوگل افزایش می‌یابد.

انواع خدمات در طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه کاربران زیادی را به صورت اینترنتی جذب تجارت شما می‌کند و باعث می‌شود تا سودآوری مناسبی را از این طریق داشته باشید. در ادامه به مهم‌ترین بیمه‌گذارانی که ساخت سایت برای آنها ضروری است اشاره می‌کنیم:

طراحی سایت بیمه مناسب کیست

طراحی سایت بیمه آتش‌سوزی

این بیمه برای جلوگیری از خسارات مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی فعالیت دارد. در واقع خسارات مالی که به هر دلیلی از آتش‌سوزی و انفجار برای افراد پیش بیاید را پرداخت می‌کند. مراکز بیمه‌ آتش‌سوزی می‌توانند با راه‌اندازی یک وب‌سایت این امکان را برای افراد ایجاد کنند تا با عضویت در این وب‌سایت، از تمامی خدمات آن بهره‌مند شده و تمامی سرویس‌هایی را که به بیمه آتش‌سوزی مربوط می‌شود را به صورت آنلاین دریافت کنند.

طراحی سایت بیمه خودرو

یکی از وسایلی که امروز افراد استفاده‌ زیادی از آن می‌کنند، خودرو است که همیشه خطراتی نیز آنها را تهدید می‌کند، خطراتی نظیر سرقت، تصادف و… که وقوع این حوادث خساراتی را برای صاحبان خودرو به همراه دارد. افراد می‌توانند با بیمه کردن خودرو خود از این مشکلات در امان باشند و اگر خودرو آنها با تهدیداتی همراه شد، شرکت بیمه‌گذار خودرو موظف است با توجه به تعهدی که دارد، هزینه مورد نظر را پرداخت کند.

بیمه خودرو به 3 دسته بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه حوادث رانندگی تقسیم می‌شود. شرکت‌های بیمه خودرو می‌توانند با راه‌اندازی وب‌سایت تحولی را در خدمات‌رسانی به افراد ایجاد کنند و از طریق این وب‌سایت، بسیاری از خدمات خود را به صورت غیرحضوری به کاربران و مشتریان ارائه دهند.

طراحی سایت بیمه مسافرتی

افراد زیاد هستند که به صورت مستمر به سفر می‌روند و امکان دارد به دلایل گوناگونی اتفاقاتی نظیر سرقت وسایل، تغییر دادن رژیم غذایی، درد در اعضای بدن و … برایشان به وجود بیابد و حال آنها را ناخوشایند کند. زمانی که این افراد از بیمه مسافرت استفاده کنند، می‌توانند با خیالی راحت به همراه خانواده و عزیزانشان سفر خوب و لذت‌بخشی را به دور از فکر و استرس، تجربه کنند.

شرکت‌هایی که بیمه مسافرتی را ارائه می‌دهند، وقتی که یک وب‌سایت در این راستا داشته باشند می‌تواند خدمات خودرو را به صورت شبانه‌روزی در اختیار افراد قرار دهند تا شاهد اتفاقات خوشایندی برای تجارت خودشان باشند.

طراحی سایت بیمه عمر

یکی از بیمه‌هایی که خیال افراد را برای تامین آتیه و آینده آنان راحت می‌کند، بیمه عمر است. افراد می‌توانند برای فردایی بهتر از شرکت‌های بیمه‌گذار عمر بیمه مورد نظر را خریدار کرده و در کنار عزیزانشان به خوبی زندگی کنند. کارگزاری‌ها و شرکت‌هایی که در حوزه‌ی بیمه عمر فعالیت دارند می‌توانند با طراحی سایت بیمه شاهد استقبال زیاد کاربران از این نوع خدمات باشند زیرا افراد می‌تواند در منزل و با انجام دادن چند کلیک وارد وب‌سایت شده و از کلیه خدمات بیمه عمر بهره‌مند گردند.

صفحات طراحی سایت بیمه

صفحات وب‌سایت بیمه
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه اصلی وب‌سایت

طراحی سایت بیمه برای شرکت‌های بیمه‌گذار چه مزایایی دارد؟

✔️ با راه‌اندازی وب‌سایت بیمه می‌توانید به صورت شبانه‌روزی و در هر ساعتی به افراد خدمات ارائه دهید.

✔️ فرصتی است تا بتوانید برند شرکت بیمه خود را از طریق وب‌سایت معرفی کرده و مشتریان زیادی را جذب کنید.

✔️ راه‌اندازی وب‌سایت بیمه به شرکت‌های بیمه این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق وب‌سایت مشاوره‌های تخصصی به کاربران و مشتریان ارائه دهند.

✔️ شما با راه‌اندازی وب‌سایت بیمه می‌توانید به سراسر نقاط کشور خدمات بیمه خود را ارائه دهید.

✔️ به واسطه آنلاین بودن وب‌سایت، شرکت فروش بیشتری را تجربه می‌کند.

✔️ زمانی که شرکت و کارگذاری بیمه شما دارای یک وب‌سایت مستقل بیمه باشد به برند‌سازی و بالابردن اعتبار شما کمک شایانی می‌کند.

مراحل طراحی سایت بیمه در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل طراحی و ساخت سایت بیمه باید به صورت اصولی و پشت سر هم انجام شود تا یک وب‌سایت استاندارد و بهینه در اختیار کارفرما قرار گیرد. در ادامه به بررسی مراحل این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: اولین مرحله برای طراحی و راه‌اندازی سایت بیمه، مشاوره کارشناسان سایت با سئو با کارفرما است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت بیمه

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی مجموعه به همراه کارفرما اقدام به بررسی طرح نهایی سایت بیمه می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت

مرحله هفتم: در آخر مجموعه سایت با سئو به صورت ۱ سال از وب‌سایت بیمه پشتیبانی می‌کند.

مدت‌زمان ساخت سایت بیمه

برای پاسخ به این سوال که مدت‌زمان ساخت سایت بیمه چقدر است، ابتدا باید نیاز و خواسته شما را بررسی کنیم تا با توجه به امکاناتی که در وب‌سایت بیمه پیاده‌سازی می‌شود، زمان دقیق ساخت و راه‌اندازی این وب‌سایت را به شما اعلام کنیم. توجه داشته باشید که کیفیت و کارایی بالای وب‌سایت از مهم‌ترین پارامترهای لازم در زمان ساخت و راه‌اندازی آن است، به همین منظور تمامی مراحل ساخت سایت باید با دقت و کیفیت بالایی انجام شود. ما در جلسه مشاوره که با کارفرما برگزار می‌کنیم با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه‌ی او، مدت‌زمان دقیق طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت بیمه را به شما اعلام می‌نماییم.

سخن پایانی

بیمه را باید پشتوانه‌ای محسوب کرد برای تمامی افرادی که در یک جامعه زندگی می‌کنند. طراحی سایت بیمه برای تمامی موسسات و شرکت‌هایی که در زمینه فروش و بازاریابی بیمه فعالیت دارند بهترین راهکار است تا مشتریان زیادی را از طریق دنیای گسترده وب جذب خدمات خود کنند. برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با مشاوران مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.