طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر برای تمامی افرادی که در حوزه اشیاء قیمتی فعالیت دارند، یک گام بزرگ در جهت برند شدن است. ساخت سایت طلا فروشی‌ تجارت لوکس شما را در معرض دید تعداد زیادی از کاربران اینترنتی قرار می‌‌دهد که این موضوع به افزایش چند برابر مشتریان شما ختم می‌شود.

امروزه استفاده از طلا و جواهر نقش پررنگی در جامعه دارد و تمامی افراد تمایل دارند از این زیورآلات برای پس‌انداز، پشت وانه مالی، زیبایی و کارهای تجملاتی استفاده کنند. تمامی جواهر‌فروشان و تولید کنندگان وسایل زینتی این امکان را دارند تا با طراحی سایت طلا و جواهر، فروش خود را تا چند برابری افزایش دهند و محصولات خود را به صورت اینترنتی برای تمامی کاربران به نمایش بگذارند.

از روزگاران قدیم استفاده از طلا و جواهرات از ارزش زیادی برای انسان‌ها برخوردار بوده است و همواره خانم‌ها تمایل داشته‌اند تا خود را با وسایل زینتی آراسته کنند تا جایگاه اجتماعی خود را در میان افراد ارتقاء دهند. زیورآلات جزء با ارزش‌ترین اشیائی است که از اول پیدایش آن تا به امروز همواره ارزش مادی زیادی برای انسان‌ها داشته است. به صورت کلی این اجناس قیمتی شامل طلا، الماس، یاقوت، زمرد و نقره می‌باشند.

وب‌سایت طلا و جواهر

جواهرات رنگارنگ و با ارزش به دلایل گوناگونی نزد انسان‌ها جایگاه بالایی دارند، مثلا بعضی از آنها خواص درمانی دارند و بعضی دیگر انرژی مثبتی را به افراد انتقال می‌دهند. با توجه به این موضوع فروشگاه‌ها و مغاز‌ه‌های زیادی هستند که اقدام به فروش طلا و زیورآلات می‌کنند، ولی اکثر این مراکز به صورت سنتی و حضوری محصولات خود را به افراد عرضه می‌کنند که باعث می‌شود تعداد مشتریان زیادی را از دست بدهند. طراحی سایت طلا و جواهر یک روش هدفمند در جهت فروش و بازاریابی محصولات لوکس و زینتی محسوب می شود. اگر تمایل دارید تا برای انتخاب بهترین طرح وب‌سایت طلا فروشی از دیگر مد‌ل‌های اجرایی سایت با سئو نیز بازدید کنید، می‌توانید وارد صفحه نمونه کارها شوید.

قیمت طراحی سایت طلا و جواهر

یکی از سوالات پر تکراری که اکثر افرادی که در حوزه طلا و جواهرات فعالیت دارند از ما می‌پرسند، قیمت ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت طلا و جواهر است. اینکه وب‌سایت طلا فروشی چه قیمتی دارد یک سوال کلی است و بستگی به عوامل متعددی دارد. نوع تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا وب‌سایت، نوع هاست، امکانات، قابلیت‌ها، مدت‌زمان ساخت و راه‌اندازی، تیم و شرکت طراح از موارد مهمی هستند که در قیمت‌گذاری وب‌سایت طلا و جواهرات تاثیرگذار هستند.

قیمت طراحی سایت طلا و جواهر

لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه داشته باشید، زیرا کارشناسان مجموعه سایت با سئو در زمان برگزاری مشاوره رایگان با توجه به سلیقه کارفرما، بهترین پلن را در جهت ساخت سایت طلا و جواهر برای او در نظر می‌گیرند و سپس قیمت دقیق این وب‌سایت را به شما اعلام می‌نمایند.

اهداف طراحی سایت طلا و جواهر فروشی

  • فروش و بازاریابی طلا و جواهرات به صورت ۲۴ ساعتی
  • جذب مشتریان بیشتر از طریق اینترنت
  • طراحی سایت طلا، جواهر فروشی شما را به یک برند سرشناس تبدیل می‌کند.
  • پیشی گرفتن از رقبای سنتی
  • تثبیت جایگاه تجارت شما در میان دیگر همکاران
  • ساخت سایت طلا و جواهر محصولات زینتی شما را در معرض دید عده‌ای زیادی از کاربران قرار می‌دهد.

چرا به طراحی سایت طلا و جواهر نیاز دارید؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی، امروزه استفاده از روش‌های سنتی در فروش و بازاریابی کار آمد نیست و برای اینکه این کسب‌وکارها بتوانند به صورت موفقی به فعالیت خودشان ادامه دهند، نیاز به ساخت سایت دارند. با توجه به مشغله‌های زیادی که امروزه بسیاری از افراد با آن روبرو هستند، آنها تمایل دارند تا بسیاری از خرید‌های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. طراحی سایت طلا و جواهر راهکاری فوق‌العاده‌ای است برای تمامی افرادی که در حوزه‌ی زیورآلات فعالیت دارند تا با استفاده از این وب‌سایت فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند.

حال سوال اینجاست که چرا روش‌ فروش سنتی جواهرات و زیورآلات کمرنگ شده است؟ یکی از دلایل مهم کمرنگ شدن شیوه فروش سنتی جواهرات و زیورآلات را باید گستردگی و همه‌گیر شدن اینترنت دانست، زیرا افراد با وجود اینترنت دوست دارند در مدت‌زمان کمی کارهای خودشان را انجام دهند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

کسانی که در حوزه‌ی جواهرات مشغول به فعالیت هستند، با طراحی سایت طلا و جواهر به روش جدید و پرقدرتی برای فروش و بازاریابی محصولات زینتی کشیده می‌شوند. توجه داشته باشید شما در روش فروش سنتی جواهرات فقط تعداد مشخص مشتری را می‌توانید در اختیار داشته باشید زیرا برای افزایش فروش باید محیط مغازه بسیار بزرگ و جادار باشد، همچنین سروکله زدن با مشتریان می‌تواند مدت‌زمان زیادی را از شما بگیرد که این موضوع راندمان کاری شما را کاهش می‌دهد.

اما زمانی که شما اقدام طراحی سایت طلا و جواهر می‌کنید هیچ کدام از این محدودیت‌ها را ندارید و تجارت اینترنتی شما 24 ساعته و به صورت آنلاین آماده خدمات رسانی به مشتریان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت کافیست با کارشناسان مجموعه سایت با سئو در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

امکانات طراحی سایت طلا و جواهر

امکانات طراحی سایت طلا و جواهر
  • پنل کاربری ساده
  • ورود
  • امکان عضویت کاربران
  • قابلیت به‌روزرسانی سریع محصولات طلا و جواهر
  • سیستم چت آنلاین
  • موتور جستجوی پیشرفته برای پیدا کردن زیورآلات مورد نظر در سایت
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان اتصال وب‌سایت طلا و جواهر به شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت گزارش دهی فروش زیورآلات به صورت ماهانه و سالانه
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان دسته‌بندی محصولات طلا و جواهر بر اساس نوع و جنس
  • پنل مدیریت حرفه‌ای با کاربری آسان
  • امکان ایجاد بخشی برای نظرسنجی در وب‌سایت طلا و جواهر
  • امکان فیلتر کردن طلا و جواهر بر اساس سلیقه
  • درگاه پرداخت امن اینترنتی
  • امکان چند فروشندگی برای کاربران و فروشندگان مشتاق
  • ایجاد بخشی برای درج سود و مالیات خرید زیورآلات
  • امکان چند‌زبانه کردن طراحی سایت طلا و جواهر وجود دارد.
  • قابلیت صادر شدن فاکتور فروش
  • قابلیت نمایش قیمت روزانه طلا و سکه
  • امکان مصاحبه طلا و جواهر به صورت خودکار
  • عضویت ویژه

ویژگی‌های طراحی سایت طلا و جواهر

به این نکته توجه زیادی باید داشت، یک وب‌سایت در صورتی می‌توانند به شکل موفقی به فعالیت اینترنتی خود بپردازد که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد و بتواند به راحتی نیازهای کاربران را برآورده سازد، در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت طلا و جواهر می‌پردازیم:

ویژگی‌های طراحی سایت طلا و جواهر

گرافیک جذاب

گرافیک و نوع رنگ استفاده شده در وب‌سایت طلا و جواهر از اهمیت زیادی نزد کاربران برخوردار است و هر‌چقدر از رنگ‌های مرتبط و جذاب در صفحات این وب‌سایت استفاده شود، امکان جذب کاربران زیادی را فراهم می‌سازد. رنگ‌های مورد استفاده در این وب‌سایت باید لوکس و زیبا باشند تا بتواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

طراحی سایت طلا و جواهر باید ریسپانسو (واکنش‌گرا) باشد

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت طلا و جواهر باید توجه زیادی به آن شود، ریسپانسیو بودن آن است. همان‌گونه که اطلاع دارید امروزه افراد از گوشی هوشمند برای خریدهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند که با توجه به آمار بیشترین سرچ‌های اینترنتی با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود. وب‌سایت طلا و جواهر باید به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شود که قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال را داشته باشد و در هر سایز و ابعادی به خوبی برای کاربران به نمایش درآید.

ویژگی‌های طراحی سایت طلا و جواهر

استفاده از تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای استاندارد

اینکه از چه سیستم و تکنولوژی برای ساخت سایت طلا و جواهر استفاده شود، یکی از نکات مهم و کلیدی است که در روند موفقیت این وب‌سایت تاثیرات زیادی به همراه دارد. انتخاب درست تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا برای ساخت وب‌سایت جواهرات کار نسبتا تخصصی است که باید توسط متخصصان انجام شود. اگر از تکنولوژی استاندارد و اصولی در طراحی سایت طلا و جواهر استفاده شود، هم سرعت سایت را بالا می‌برد و هم از اطلاعات و داده کاربران به شکل بهتری محافظت می‌نماید، عکس این موضوع نیز صداق دارد و در صورت عدم انتخاب درست سیستم مدیریت محتوا، امکان به فنا رفتن وب‌سایت جواهرات وجود دارد.

مجموعه سایت با سئو با تجربه چندین ساله‌ای در زمینه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت‌های اینترنتی، با توجه به نیاز شما بهترین تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا را برای طراحی سایت طلا و جواهر در نظر می‌گیرد تا تجارت اینترنتی و لوکس شما با قدرت بیشتری به رقابت با دیگر همکارانتان بپردازد و در مدت‌زمان کمی، بهترین آورد را برای شما به همراه داشته باشد.

سرعت و امنیت مناسب

ویژگی‌های طراحی سایت طلا و جواهر

سرعت لودینگ یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت طلا و جواهر محسوب می‌شود که از اهمیت زیادی برخوردار است. زمانی که مشتریان شما قصد داشته باشند از طلا و جواهرات وب‌سایتتان بازدید کنند، اگر سرعت لودینگ این سایت بالا باشد، تنها کمتر از چند ثانیه محصول مورد نظر به مشتری نمایش داده می‌شود که این ویژگی باعث اعتماد کاربران به تجارت اینترنتی شما شده و فروش شما را افزایش می‌دهد.

امنیت از دیگر فاکتورهای مهم هر وب‌سایت محسوب می‌شود. در طراحی سایت طلا و جواهر باید از تکنولوژی مناسب، هاست استاندارد، زبان‌های برنامه‌نویسی با امنیت بالا و افزونه‌های امنیتی استفاده شود تا به خوبی از داده‌ها و اطلاعات کاربران محافظت گردد. گوگل به راحتی قادر است که سلامت امنیتی وب‌سایت طلا و جواهر را بررسی کند و در صورتی که این وب‌سایت استانداردهای لازم را داشته باشد، آن را در لیست بالای نتایج جستجو به کاربران زیادی نمایش می‌دهد.

مزایای طراحی سایت طلا و جواهر

مزایای طراحی سایت طلا و جواهر

✔️ فروش طلا و جواهر به صورت شبانه‌روزی

✔️ گسترش فعالیت فروش و بازاریابی زیورآلات به صورت آنلاین

✔️ برند شدن طلا فروشی شما با راه‌اندازی سایت

✔️ قرار دادن رزومه کاری و آدرس طلا فروشی در وب‌سایت

✔️ طراحی سایت طلا و جواهر مساوی است با پیشی گرفتن شما از دیگر رقبا

✔️ تبلیغات هدفمند و اثر بخش از طریق وب

✔️ ساخت وب‌سایت طلا و جواهر یک محیط کم هزینه برای تبلیغات است.

صفحات طراحی سایت طلا و جواهر

صفحات مختلفی در سایت طلا و جواهر وجود دارند که هر کدام وظیفه‌ای را عهده‌دار می‌باشند به عنوان مثال صفحه محصولات وظیفه نمایش تمامی زیورآلات وب‌سایت و دسته‌بندی‌های آنها را بر عهده دارد و یا در صفحه وبلاگ تمامی محتواها و مطالب مورد نظر قرار می‌گیرد. اینکه در این سایت چه تعداد صفحه وجود داشته باشد، بستگی به حجم خدمات و محصولات شما دارد، ولی به صورت کلی یک سری صفحات مشخص در طراحی سایت طلا و جواهر وجود دارد که عبارتنداز:

صفحات طراحی سایت طلا و جواهر
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

مراحل طراحی سایت طلا و جواهر در مجموعه سایت با سئو

یکی از موضوعات مهمی که شرکت‌های طراحی سایت در زمان ساخت سایت طلا فروشی توجه زیادی به آن ندارند، رعایت سلسله مراتب ساخت و راه‌اندازی است. تمامی مراحل ساخت این وب‌سایت باید به صورت مرتب و پشت سر هم انجام شود تا هیچ‌گونه مشکلی در روند پیاده‌سازی پروژه رخ ندهد. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت طلا و جواهر

۱_ مرحله اول: مشاوره رایگان، نیازسنجی کارفرما

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد بین کارفرما و مجموعه سایت با سئو

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت طلا و جواهر

۴_ مرحله چهارم: بازبینی طرح اولیه توسط کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت طلا و جواهر

۶_ مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی توسط کارفرما و مجموعه سایت با سئو

۷_ مرحله هفتم: راه‌اندازی وب‌سایت، پشتیبانی مادام‌العمر از سایت طلا فروشی

ساخت سایت طلا و جواهرات چقدر طول می‌کشد؟

برای اینکه به صورت دقیق از مدت‌زمان ساخت سایت طلا فروشی مطلع شوید باید ابتدا نیاز و خواسته خودتان را با ما در میان بگذارید، سپس ما با توجه به خواسته‌ای که شما دارید، مدت‌زمان دقیق ساخت سایت جواهرات را به شما اعلام می‌کنیم. امروزه وب‌سایت‌های زیادی در سرتاسر دنیا راه‌اندازی شده‌اند که هر کدام از ویژگی و قابلیت‌هایی نیز برخوردار هستند. نوع تکنولوژی، حجم امکانات، تیم طراح و … از عواملی محسوب می‌شوند که در کاهش و افزایش مدت‌زمان ساخت سایت طلا تاثیرگذار می‌باشند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سئو و بهینه‌سازی در طراحی سایت طلا و جواهر

سئو و بهینه‌سازی نقش بسازی در موفقیت وب‌سایت طلا و جواهر دارد و باعث می‌شود تا تجارت اینترنتی شما در معرض دید کاربران زیادی قرار گیرد. اینکه شما یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید و انتظار داشته باشید تا این سایت بدون هیچ‌گونه فعالیتی در لیست بالای نتایج جستجو قرار گیرد، کار غیر ممکنی است. بعد از اینکه مراحل طراحی سایت طلا و جواهر به پایان رسید نوبت آن است تا محتواهای مرتبط با حوزه کاری شما در آن قرار گیرد و اصول سئو و بهینه‌سازی به خوبی در سایت اجرا شود.

سئو در طراحی سایت طلا و جواهر

مجموعه سایت با سئو طی یک ویدئوی آموزشی به صورت کامل تمامی کارهایی را که شما برای بهبود سئو سایت باید انجام دهید را به شما آموزش می‌دهد تا بدون وابستگی به هیچ فرد و شرکتی، شخص شما کارهای مربوطه را انجام دهد.

سخن پایانی

طراحی سایت طلا و جواهر برای همه افرادی که در این حوزه فعالیت دارند راهکاری مناسب است تا بتوانند تمامی اشیاء قیمتی خودشان را به صورت آنلاین در معرض دید کاربران اینترنتی قرار دهند و مشتریان زیادی را از این طریق به دست آورند. ساخت سایت طلا و جواهر یک قدم بزرگ و هوشمندانه است در جهت تجارتی آنلاین و بدون دردسر.

توجه داشته باشید زمانی که شما برای کسب‌وکارتان اقدام به طراحی سایت می‌کنید، با یک تیر دو نشان را زده‌اید، اول اینکه هم می‌توانید تجارت خودتان را به صورت سنتی ادامه دهید، دوم اینکه کسب‌وکار شما وارد یک دنیا نامحدود گسترده به اسم اینترنت می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.