طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری بهترین ترفندی است که امروزه می‌توان از طریق آن افراد را در جریان اخبار روز قرار داد. با فراگیر شدن اینترنت در بین کاربران، آنها تمایل دارند که به شکل آنلاین خبر‌های مورد نظرشان را دنبال کنند، در واقع با استفاده از این روش می‌توانند اخبار مورد‌ علاقه‌ی خودشان را به صورت مرتب زیر نظر داشته باشند.

امروزه با توجه به اخبار مختلفی که در سرتاسر جهان وجود دارد، افراد تمایل دارند در کمترین زمان ممکن، به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند. این عامل در زندگی آنها تاثیرات زیادی را به همراه دارد. طراحی سایت خبری یک مرجع مطمئن برای نشر خبرهای مختلف ورزشی، فرهنگی، تاریخی و اجتماعی محسوب می‌شود.

وب‌سایت خبری

با توجه به شیوه‌ی سنتی چاپ و نشر اخبار در روزنامه‌ها و مجلات، این امکان وجود ندارد که این منابع خبری به خوبی بتوانند به صورت لحظه‌ای و آنلاین، اخبار مربوطه را به مخاطبان مخابره کند. از این رو تمامی روزنامه‌، مجلات، خبرگزاری‌ها و سایر منابع خبری برای بازنشر اخبار می‌توانند اقدام به ساخت سایت خبری کنند.

چرا به طراحی سایت خبری نیاز دارید؟

طراحی سایت خبری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اخبار مورد نظر را برای شما مخابره کرده و موجب رضایت و خرسندی مخاطبانتان می‌گردد. در حقیقت اکثر شبکه‌های خبری معروف برای بازتاب بیشتر خبرها، اقدام به طراحی سایت می‌کنند. ساخت سایت خبری به خبرگزاری‌ها این امکان را می‌دهد تا جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا را در کسری از ثانیه در اختیار مخاطبان قرار دهند. در حقیقت شما با استفاده از وب‌سایت، با سرعت زیادی اخبار را مخابره می‌کنید که این موضوع سبب می‌شود تا کاربران زیادی را جذب کرده و درآمد شما تا چند برابر افزایش می‌یابد.

سایت خبری

در عصر حاضر انتشار اخبار فقط از طریق روزنامه، مجله، تلویزیون و … کافی نیست. طراح سایت خبری علی‌رغم برطرف کردن نیاز کاربران و مخاطبین در زمینه اخبار می‌تواند به شما کمک کند تا گوی سبقت را از رقبای سنتی خود که اخبار را با کاغذ به دست مخاطبان خود می‌رسانند، بربایید. ساخت سایت خبری باعث افزایش چند برابر درآمد شما می‌شود.

امکانات طراحی سایت خبری

امروزه ساخت سایت خبری با امکانات و گرافیک عالی، ظاهر ساده و کاربرپسند، منابع موثق و اخبار به‌روز برای خبرگزاری‌ها و کاربران یک امری بسیار ضروری است. در واقع اکثر افراد از برخی امکاناتی که در وب‌سایت‌های خبری ارائه می‌شود آگاهی نسبی دارند، اما این سوال که یک وب‌سایت خبری حرفه‌ای و جامع باید شامل چه امکاناتی باشد، قابل تامل است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین امکانات طراحی سایت خبری می‌پردازیم:

امکانات سایت خبری

• ارائه خدمات و اخبار در تمامی ساعات شبانه‌روزی

• امکان گذاشتن آرشیو اخبار

• به کارگیری ربات‌های خبرخوان

• ایجاد یک پنل حرفه‌ای برای مدیریت محتوا و تنظیمات وب‌سایت

• ایجاد یک فضا برای دسته‌بندی اخبار مخابره شده و اخبار قدیمی

• به وجود آوردن قسمتی برای سرویس‌های مختلف خبری

• ایجاد قفسه‌های خواندن خبر برای کاربران و امکان ارسال ایمیل خبری توسط آنها

• نصب و راه‌اندازی آگهی‌های مجازی مرتبط برای درآمدزایی بیشتر

• چاپ اخبار به صورت (pdf)

• امکان مخابره اخبار به صورت بین‌المللی

• جستجوی هوشمند با سرعت بالا برای ایجاد دسترسی راحت کاربران به انواع خبرها

چند نکته مهم و کلیدی درباره طراحی سایت خبری

نکات مهم درباره سایت خبری

در وب‌سایت خبری باید یک سری اصولی را رعایت کنید و به آن پایبند باشید تا مخاطبان با وارد شدن به وب‌سایت شما، با خواندن اخبارِ مورد نظرشان احساس بدی را تجربه نکنند. رعایت این اصول در سئو و بهینه سازی وب‌سایت تاثیرات مثبتی را ایجاد می‌کند. اگر بخواهیم چگونگی وارد شدن کاربران را به وب‌سایت خبری شرح دهیم باید آنها را به دو دسته تقسیم کنیم:

1- عده‌ای که با استفاده از موتو‌رهای جستجوگر، خبر مورد نظرشان را از اینترنت سرچ می‌کنند و هنگام پدیدار شدن لینک خبر با کلیک بر روی آن، به وب‌سایت شما دسترسی دارند.

2- حالت دوم کاربرانی هستند که با وارد کردن آدرس وب‌سایت شما در گوگل و کلیک بر روی آن، به اطلاعات سایت دسترسی خواهند داشت.

ویژگی‌های طراحی سایت خبری

یک وب‌سایت خبری باید ویژگی‌های کاربردی داشته باشد تا کاربران بتوانند بدون هیچ‌گونه مشکلی و در کمترین زمان ممکن، به راحتی نیازهای خود را در این سایت برطرف سازند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت خبری می‌پردازیم:

ویژگی‌های طراحی سایت خبری

بهینه بودن وب‌سایت خبری برای موتورهای جستجوگر

برای به دست آوردن ترافیک بیشتر در سایت خبری باید اصول سئو را رعایت کنید تا پیدا کردن وب‌سایت شما برای ربات‌های موتورهای جستجو، کار راحتی باشد و نمره مثبتی را از آنها دریافت کنید.

قواعد ایمنی وب‌سایت را باید رعایت کنید

هنگامی که سایت خبری با اصول استانداردی ساخته شده و کد‌های امنیتی باز در آن وجود نداشته باشد، از امنیت بالایی برخوردار است که در مقابل حملات هکرها، گزندی به وب‌سایت شما وارد نمی‌شود.

سرعت قابل قبول در هنگام آپلود صفحات

ویژگی‌های طراحی سایت خبری

وقتی که یک کاربر وارد وب‌سایت خبری شما می‌شود دوست دارد در کمترین زمان، خبرهای گوناگون را بخواند و صفحات به خوبی برای او لود شوند. معمولاً سرعت لودینگ صفحات و مطالب سایت باید بالا باشد و مدت‌ زمان لود نباید بیشتر از ۴ ثانیه باشد.

انتخاب قالب مناسب، طراحی جذاب المان‌ها

نوع چیدن المان‌ها در طراحی سایت خبری بسیار مهم است زیرا کاربر باید در بهترین زمان ممکن بتواند خبرهای مورد نظرش را پیدا کرده و به آنها دسترسی داشته باشد.

اهداف طراحی سایت خبری

اهداف طراحی سایت خبری
  • در دسترس بودن ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی
  • بالا بودن محبوبیت یا مخابره اخبار موثق
  • کاربران با خواندن مطالب اینترنتی رضایتمند هستند.
  • درآمدزایی بیشتر با ایجاد فضای تبلیغ در وب‌سایت خبری
  • عدم محدودیت زمانی و مکانی در ارتباط با مشتریان و کاربران
  • تبدیل شدن دفتر و مرکز خبری به یک برند معروف و نامی
  • سبقت از دیگر رقبا
  • برند شدن خبرگزاری در کمترین زمان

با توجه به مزایای زیادی که ساخت سایت‌ خبری به همراه دارد، بسیاری از محدودیت‌های کارهای رسانه‌ای را از بین برده است. نکته بسیار مهمی که در طراحی سایت خبری باید به آن توجه داشته باشید، انتشار خبرهای داغ و تازه است.

توجه داشته باشید که اگر خبری را اندک زمانی دیرتر به وب‌سایت خودتان مخابره کنید و از رقیبانتان جا بمانید، گوگل نیز این موارد را شناسایی کرده و نتایج اولیه را به رقبایتان اختصاصی می‌دهد. انتشار اخبار و بازتاب آن در وب‌سایت‌های خبری، به صورت ثانیه‌ای می‌باشد.

صفحات طراحی سایت خبری

صفحات سایت خبری

• صفحه اصلی یا همان خانه در طراحی سایت خبری

• صفحه‌ای که اخبار آرشیو در آن قرار می‌گیرد.

• صفحه درباره ما وب‌سایت خبری

• صفحه خبرهای فرهنگی

• صفحه خبرهای علمی

•صفحه خبرهای ورزشی

• صفحه خبرهای سیاسی

• صفحه خبرهای بین‌المللی

• صفحه خبرهای اقتصادی

• صفحه‌ای که ایمیل و نظرات در آن قرار می‌گیرند.

• صفحه تماس با ما (شماره مستقیم مدیر وب‌سایت یا دفترکار)

• صفحه خبرهای استان

• قرار دادن صفحه‌ای که قیمت لحظه‌ای بورس و اوراق بهادار را نمایش می‌دهد.

• صفحه مقالات و مجلات

آشنایی با چند وب‌سایت خبری معروف و سرشناس

خبرگزاری‌های معروف

امروزه با توجه به حجم و تنوع در نوع خبرها، خبرگزاری‌های مختلفی در سرتاسر دنیا وجود دارند که به صورت ۲۴ ساعته خبرهای خود را از طریق وب‌سایت ارائه می‌دهند. در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم:

خبرگزاری CNN: این خبرگزاری متعلق به کشور آمریکا است.

خبرگزاری عربی: تیم پشتیبانی و خدمات آن در دبی فعالیت دارد.

فرانس ۲۴: این خبرگزاری معروف‌ترین وب‌سایت خبری کشور فرانسه است.

شبکه خبری فاکس نیوز: یکی از خبرگزاری‌های معروف ایالات متحده می‌باشد.

شبکه خبر BBc: این خبرگزاری را بریتانیا پشتیبانی و هدایت می‌کند.

سایت خبری پرس تی وی: این وب‌سایت یکی از خبرگزاری‌های معروف ایرانی است.

قیمت طراحی سایت خبری

قیمت سایت خبری

قیمت ساخت سایت خبری از اهمیت زیادی برای تمامی مراکز خبرگزاری برخوردار است، زیرا آنها دوست دارند تا با صرف هزینه‌ای مناسب و مقرون به‌صرفه، اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت خبری کنند. اگر شما به عنوان مدیر و مسئول خبرگزاری فعالیت دارید نیاز نیست هیچ‌گونه نگرانی بابت هزینه ساخت این سایت داشته باشید. کارشناسان مجموعه سایت با سئو در جلسه‌ی مشاوره رایگان، به خوبی تجارت شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و با توجه به حوزه‌ی فعالیت و امکاناتی که شما نیاز دارید، قیمت دقیق طراحی سایت خبری را به شما اعلام می‌کنند.

مراحل طراحی سایت خبری در مجموعه سایت با سئو

همان‌گونه که اطلاع دارید، ساخت سایت خبری خود دارای مراحل مهمی است که باید به صورت منظم و پشت سر هم انجام شود تا یک وب‌سایت استاندارد و کاربرپسند در اختیار کارفرما قرار گیرد. برای اینکه با مراحل طراحی سایت خبری در مجموعه سایت با سئو بیشتر آشنا شوید، تنها کافیست در ادامه با ما همراه باشید:

مراحل طراحی سایت خبری

۱_ مرحله اول: مشاوره و نیازسنجی کارفرما

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد بین کارفرما و مجموعه

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت خبری

۴_ مرحله چهارم: بازبینی طرح اولیه توسط کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی سایت خبری

۶_ مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی توسط تیم فنی و کارفرما

۷_ مرحله هفتم: راه‌اندازی وب‌سایت با رعایت استانداردهای لازم

۸_ مرحله هشتم: پشتیبانی مادام‌العمر از وب‌سایت خبری توسط مجموعه سایت با سئو

مدت زمان ساخت سایت خبری

برای اینکه از مدت‌ زمان دقیق طراحی سایت خبری مطلع گردید، نیاز است تا با یک ‌سری عوامل تاثیرگذار که نقش مهمی در تعیین زمان ساخت این وب‌سایت دارند، بیشتر آشنا شوید. به عنوان مثال هرچقدر یک وب‌سایت خبری گسترده‌‌تر بوده و تعداد برگه‌های زیادتری داشته باشد، به طبع مدت‌ زمان بیشتری برای طراحی آن نیاز است. سیستم مدیریت محتوا، میزان امکانات، تخصص و توان تیم فنی، طراحی ui و ux استاندارد از موارد مهم در کاهش و افزایش مدت‌ زمان ساخت وب‌سایت خبری به شمار می‌روند.

سخن پایانی

با توجه به گسترش دانش دیجیتال و در دسترس بودن اینترنت برای عموم افراد معمولا روزنامه‌ها، مجلات و بسیاری از خبرگزاری برای جذب کاربران و مخاطبان خود، اقدام به طراحی سایت خبری کرده‌اند. در واقع مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف هر خبرگزاری، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار به صورت سریع، صحیح و درست است، در کنار این موضوع می‌توان به تبلیغات و درآمد‌زایی به عنوان هدف دیگر وب‌سایت‌های خبری اشاره کرد.

طراحی سایت خبری می‌تواند اخبار شما را به صورت لحظه‌ای و دست اول به دست کاربران برساند و مخاطبین زیادی این امکان را دارند تا برای خواندن خبرهای مختلف، به وب‌سایت شما سر بزنند. اگر تمایل دارید تا اخبار دسته اول در کمترین زمان در دسترس کاربران قرار گیرد، ساخت سایت خبری بهترین راهکاری است که مجموعه سایت با سئو به شما پیشنهاد می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.