طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری | با پشتیبانی رایگان 1 ساله

طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری | با پشتیبانی رایگان 1 ساله

وسایل صوتی وتصویری همیشه در زندگی ما نقش پر رنگی را ایفاه کرده‌اند و ما همواره در لحظات خوب و بد زندگی نیاز به استفاده از این وسایل را داریم. طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری این فرصت را برای تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت دارند ایجاد خواهد کرد که تمامی خدمات و محصولات خود را از طریق وب‌سایت و به صورت آنلاین به افراد ارائه دهند، در ادامه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید.

sitesotitasviri5

زمانی که دوست دارید یک فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشاه کرده و پای تلویزیون و پخش کننده خود قرار می‌گیرید تا از دیدن فیلم لذت ببرید، و یا زمان‌هایی که شما لحظه شماری کرده‌اید تا زمان برگزاری یک مسابقه فوتبال مثلا بازی دربی فرار رسد و با دوستان و خانواده خود به تماشای آن بازی بنشینید، احساس خوبی را خواهید داشت، که این احساس توسط وسیله تلویزیون و سیستم پخش به شما انتقال داده خواهد شد.

موسیقی

اوقاتی در زندگی همه ما وجود دارد که نیاز داریم تا به یک موسیقی و آهنگ زیبا ومورد علاقه گوش دهیم و تمامی احساس ما غرق آن م اثر هنری خواهد شد، این احساس چقدر می‌تواند لذت بخش باشد.

وسایل زیادی هستند که ما می‌توانیم موزیک و موسیقی دلخواه خودمان را با آن گوش دهیم مانند، ضبط صوت و دستگاه پلیر. در واقع وسایل صوتی وتصویری را باید بخشی از زندگی خودمان بدانیم زیرا ساعات زیادی را با آن ها سپری می‌کنیم.

حالا اگر این وسایل صوتی و تصویری خراب شوند حکایت چیست؟ می‌شود بدون آنها سر کرد و قید آنها را بزنیم؟ به راستی که نمی‌شود از این وسایل استفاده نکرد زیرا لحظات خاصی را برای ما رقم می‌زنند، اما می‌توانید زمانی که آنها با مشکلی مواجعه شدند آنها را تعمیر کنید.

sitesotitasviri2

ولی خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید زیرا تخصص و دانش لازم را برای انجام این کار ندارید و باید به سراغ یک تعمیر کار خدمات صوتی و تصویری بروید. زمانی که این مغازه و فروشگاه مورد نظر اقدام به طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری کند، شما این امکان را دارید تا از بسیاری از خدماتی که در این وب‌سایت وجود دارد به صورت آنلاین استفاده کنید.

خدمات صوتی تصویری

خدمات صوتی تصویری به خدماتی گفته می‌شود که تمامی کارهای مربوط به تعمیر و برطرف کردن ایرادات محصولات الکتریکی پخش کننده صدا و تصویرانجام می‌شود. اگر به محله و خیابان محله زندگیتان توجه کرده باشید، افرادی هستند که کارهای خدمات صوتی و تصویری را در داخل یک مغازه و یا کارگاه انجام می‌دهند ولی از کجا باید به آنها اعتماد کنیم؟ زیرا ما شناختی از آن مغازه و کارگاه خدمات صوتی تصویری نداریم؟

اکثر مغازها و کارگاهای خدمات پخش و صدا به صورت سنتی کسب کار خود را اداره می‌کنند و علی رغم اینکه شاید مشتریان مناسبی هم داشته باشند اما به دلیل به روز نبودن شیوه و روش کسب کاری که دارند نمی‌تواند درصد زیادی از بازاریابی و تجارت را تصاعب کنند، طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری راهکاری مفید و کاربردی برای ارائه خدمات و سرویس‌های گسترده به تمامی کاربران و افراد متقاضی.

sitesotitasviri4

زمانی که این کسب کارها برای فروش محصولات و خدمات رسانی از طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری استفاده کنند، خود را به شبکه بزرگ و گسترده‌ی اینترنت وصل کرده و می‌توانند حوزه فعالیت خودشان را به صورت چشمگیری گسترش داده و کاربران زیادی را برای ارائه خدمات جذب کنند.

افراد نیز زمانی که وسایل پخش آنها خراب شود، می‌توانند با ورود به وب‌سایت خدمات صوتی و تصویری مورد نظرشان خدمات با کیفیت و مفیدی را دریافت کنند و در مدت زمان کمی مشکل وسایل مورد نظرخود را برطرف کرده و آنها را در اختیار داشته باشند. طراحی سایت فرصتی است تا به دنیای نامحدود اینترنت وارد شوید و مشتریان زیادی را جذب کسب کار خود کنید.

وب‌سایت خدمات صوتی تصویری دارای چه صفحاتی است

  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی(خانه)
  • صفحه آرشیو خدمات در طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری چه امکاناتی دارد

sitesotitasviri6

در ادامه به امکاناتی که در این وب‌سایت وجود دارد اشاره خواهیم کرد:

1- قرار دادن رزومه کاری در طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری

وقتی که شما رزومه و سابقه کاری خوتان را در وب‌‍سایت خدمات صوتی و تصویری قرار دهید، خود را به کاربران معرفی کرد اید و کاربران به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد.

2- قراردادن اخبار و اطلاعیه‌ها

با قرار دادن اخبار و اطلاعیه های مفید و مرتبط در یک بخش از طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری این امکان را به کاربران می‌دهید تا با ورود به این بخش تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را مرتبط با این زمینه دراختیار داشته باشند.

3- قرار دادن گالری تصاویر در وب‌سایت

تصاویر با کیفیت و زیبا می‌تواند درصد جذب کاربران را در هر وب‌سایتی بالا ببرد و در سئو نیز تاثیران مثبتی را به همراه دارد. با قرار دادن عکس‌های با کیفیت مخاطبان را ترغیب می‌کنید تا از دیگر قسمت‌های وب سایت شما نیز دیدن کنند، که این عامل می‌تواند به تبدبل شدن کاربر به مشتری همیشگی ختم شود.

4- امکان عضویت کاربران در طراحی سایت خدمات صوتی تصویری

با قرار دادن پنل کاربری در وب‌سایت صوتی و تصویری، این امکان را به کاربران می‌دهید که بتونند با پر کردن فرم عضویت و انجام دادن کارهای ثبت نام به عضویت وب‌سایت شما در آمده و از خدمات و امکاناتی که در اختیار آنها قرار می‌دهید استفاده کنند.

sitesotitasviri1

5- قرار دادن نقشه و لوکیشن

درست است که خیلی از کارها در طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری به صورت آنلاین و غیره حضوری امکان پذیر است اما شما گاهی وقت‌ها نیاز دارید تا خودتان به شخصه از نزدیک روند تعمیرات و خدمات رسانی وسایل تان را دنبال کنید. با توجه به این موضوع، نقشه و لوکیشن کارگاه یا مغازه خود را در وب‌سایت قرار دهید تا کاربران در صورت نیاز بتوانند از آن استفاده کنند.

6- دیگر امکانات طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری

  • درگاه مستقیم بانکی
  • عضویت vip
  • امکان چت آنلاین
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چند زبانه کردن وب‌سایت
  • پنل کاربری در طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری

 سخن پایانی

زمانی که یکی از وسایل صوتی و تصویری ما دچار مشکل می‌شود، مهم‌ترین چالشی که با آن روبرو هستیم پیدا کردن یک تعمیر کار خوب و ذبذه است. افرادی که در زمینه تعمیرات و ارائه خدمات صوتی و تصویری به فعالیت مشغول هستند میتوانند با طراحی سایت خدمات صوتی و تصویری کسب کارشان را گسترش داد و افراد زیاد را از این طریق جذب کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.