طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو فرصتی بی‌نظیر است برای تمامی فعالان صنعت خودرو تا فروش و بازاریابی اینترنتی خود را شروع کرده و کاربران زیادی را به سمت تجارت خود سوق دهند. زمانی که چرخ اختراع شد، رویای تبدیل شدن اسب به کالسکه، به واقعیت پیوست و از آن به بعد بشر به دنبال یک ایده خلاقانه و هوشمندتر بود تا با اختراع یک وسیله خودران، تحولاتی اساسی را در نوع زندگیش به وجود بیاورد.

بیش از 100 سال است که از «پیدایش و اختراع خودرو» می‌گذرد و در حال حاضر شرکت‌های زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که مشغول به تولید و عرضه انواع خودروها متناسب با نیازهای افراد هستند. اگر شما صاحب خودرو هستید، اطلاع دارید که برای رفع نیازهای خودرو باید یک سری از کارها را انجام دهید تا خودرو شما بتوانند به صورت منظم و دقیق کار کند و خدمات مناسب را به شما ارائه دهد.

وب‌سایت خودرو

طراحی سایت خودرو برای تمامی افرادی که در حوزه‌ی فروش، خدمات و تعمیرات خودرو فعالیت دارند این فرصت را ایجاد می‌کند تا بسیاری از سرویس‌های خود را از طریق وب‌سایت به مشتریان ارائه دهند. ساخت سایت ماشین تجارت شما را در فضای وب در معرض دید قشر زیادی از کاربران قرار می‌دهد که این موضوع سبب می‌شود تا رفته‌رفته آنها با حوزه‌ی کار شما آشنا شوند و برای خرید، تعمیرات و سایر خدمات خودرویی که ارائه می‌دهید، به شما مراجعه کنند.

قیمت طراحی سایت خودرو

به صورت کلی نمی‌توان نرخ ثابتی برای طراحی سایت خودرو اعلام کرد چرا که تمامی وب‌سایت‌ها‌یی که در این زمینه ساخته می‌شوند، قابلیت‌های یکسانی ندارند. به عنوان مثال یک وب‌سایت وردپرسی ساده که از امکانات معمولی در آن استفاده شده، قیمت پایین‌تری به نسب به یک وب‌سایت اختصاصی دارد. نگران هزینه ساخت سایت خودرو نباشید زیرا ما از تمامی توان و پتانسیل خود استفاده می‌کنیم تا یک وب‌سایت با امکانات استاندارد و قیمت مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

چرا به طراحی سایت خودرو نیاز دارید؟

امروزه افراد تمایل دارند تا بسیاری از کارهای خودشان را از طریق اینترنت انجام دهند که مهم‌ترین دلیل استفاده از خدمات آنلاین، صرفه جویی در زمان و هزینه‌ است. اگر قرار باشد که از قیمت یک خودرو و جزئیات فنی آن باخبر شوید، بهترین راه این است که به وب‌سایت‌های معتبر خودرو مراجعه کنید و از آخرین اخبار مربوط به قیمت خودرو مطلع شوید، همچنین می‌توانید با بررسی و مقایسه خودروها با یکدیگر؛ اطلاعات جامعی را از ماشین به دست آورید.

به دلیل اینکه افراد برای انجام دادن ساده‌ترین کارهای روزمره خود نیز از اینترنت کمک می‌گیرند، فرصت خوبی است برای تمامی فعالان در صنعت ماشین که با طراحی سایت خودرو خدمات خود را با استفاده از اینترنت به مشتریان ارائه دهند و از این طریق، کاربران زیادی را جذب کنند. این وب‌سایت به صورت 24 ساعت آماده خدمات رسانی به کاربران است که باعث می‌شود درآمد شما تا چند برابر افزایش یابد.

چرا به طراحی سایت خودرو نیاز دارید

صفحات وب‌سایت خودرو

  • صفحه آرشیو خدماتی
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه خدمات
  • صفحه اصلی (خانه)
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصول
  • صفحه مقالات وبلاگ وب‌سایت

طراحی سایت خودرو مناسب چه مشاغلی است؟

طراحی سایت خودرو برای تمامی افرادی که در حوزه‌ی تعمیرات و فروش ماشین فعالیت دارند، کاربرد دارد. در ادامه به بررسی شغل‌هایی که برای بقای خود نیاز به راه‌اندازی وب‌سایت دارند می‌پردازیم:

تعمیر‌کاران خودرو

تمامی کسانی که در صنعت تعمیر خودرو شاغل هستند، می‌توانند با راه‌اندازی یک وب‌سایت به مشتریانشان خدمات با کیفیتی ارائه دهند. امکاناتی که در این وب‌سایت قرار دارد به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات جامعی از حوزه‌ی کاری خودتان را در بخش‌های مختلف سایت قرار دهید و از این طریق اعتماد کاربران را جذب کنید.

نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو

زمانی که شما به عنوان یک فروشنده خودرو اقدام به ساخت سایت می‌کنید، با قرار دادن تمامی محصولات در وب‌سایت، این امکان را به کاربران می‌دهید که به تمامی سرویس‌هایی که به آنها ارائه می‌دهید، دسترسی داشته باشند.

اجاره خودرو

با توجه به این که امروزه اجاره خودرو از رونق زیادی برخوردار است و افراد برای برگزاری مراسم‌های گوناگونی نظیر عروسی و ترددهای موقت از خودروهای اجاره‌ای استفاده می‌کنند، این فرصت را ایجاد کرده است که تمامی کسانی که در این حوزه مشغول به کار هستند با طراحی سایت خودرو بتوانند خدمات شایانی را به متقاضیان ارائه دهند و از این راه درآمد زیادی را به دست آورند.

اگر تمایل به برگزاری نمایشگاه خودرو در همایش‌های بین‌المللی و عمومی را دارید، طراحی سایت نمایشگاهی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد. در بخش زیر لینک این وب‌سایت را قرار داده‌ایم تا شما بیشتر با آن آشنا شوید:

«طراحی سایت نمایشگاهی»

افراد نیازمند وب‌سایت خودرو

مهم‌ترین امکانات طراحی سایت خودرو

  • گرفتن پشتیبانی از تمامی اطلاعات موجود در وب‌سايت
  • قرار دادن گالری از تمامی خودروهای و قرار دادن تصاویر بیرون و داخل خودروها
  • ایجاد یک بخش برای نظرسنجی کاربران
  • امکان دسته‌بندی کردن تمامی خودروها بر اساس قیمت و شرکت سازنده خودرو
  • امکان سفارش دادن خودرو به صورت آنلاین در وب‌سایت و پرداخت اینترنتی
  • قرار دادن بخش جستجو در وب‌سایت برای راحتی کاربران
  • امکان معرفی کردن خودروها و نمایش دادن تمامی نکات فنی هر خودرو
  • قرار دادن یک قابلیت در وب‌سایت، برای پیش فرض کردن خودروها
  • امکان عضویت و ثبت نام در وب‌سایت برای کاربران
  • قرار دادن خبرنامه، برای اطلاع از قیمت خودرو
  • پشتیبانی 24 ساعته با مشتری و ارتباط با آنها
  • قرار دادن قسمتی از وب‌سایت برای معرفی نمایندگی‌ها فعال
  • ثبت آدرس دقیق تعمیرگاه و نمایشگاه خودرو در گوگل برای دسترسی بهتر متقاضیان به شما
  • امکان مقایسه خودرو
  • قابلیت پیش فروش کردن خودرو به مشتریان

مراحل طراحی سایت خودرو در مجموعه سایت با سئو

مرحله اول: نیازسنجی و مشاوره کارشناسان ما با کارفرما جهت ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت بهینه و کاربرپسند

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه سایت خودرو؛ ارائه آن به کارفرما

مرحله سوم: برطرف‌سازی ایرادات احتمالی وب‌سایت ماشین

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت در این مرحله انجام می‌شود.

مرحله پنجم: بازبینی سایت خودرو توسط کارفرما و تیم فنی صورت می‌گیرد.

مرحله ششم: در این مرحله کارهای مربوط به راه‌اندازی سایت انجام می‌شود؛ حالا تجارت شما به جمع میلیون‌ها وب‌سایت فعال اینترنتی می‌پیوندد.

مرحله هفتم: وب‌سایت خودرو توسط مجموعه سایت با سئو به مدت یک سال پشتیبانی می‌شود.

موارد مهمی که در طراحی سایت خودرو باید به آن توجه کنید

✔️ قرار دادن محتوا و مطالب ارزشمند در طراحی سایت خودرو، این موضوع اهمیت زیادی در سئو سایت دارد.

✔️ استفاده کردن از قالب‌های جذاب همراه با گرافیک و چیدمان مناسب

✔️ امکان نمایش وب‌سایت به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا)، قابلیت مشاهده در تمامی وسایل دیجیتالی هوشمند

✔️ استفاده کردن از بک‌ لینک مناسب و مفید در طراحی سایت خودرو

✔️ پیاده‌سازی سئو و بهینه‌سازی استاندارد

✔️ انتخاب هاست مناسب با پشتیبانی قوی برای بالا بردن سرعت وب‌سایت

موارد مهم طراحی سایت خودرو

چند نمونه از سایت‌های معروف خودرو

  • وب‌سایت شرکت خودروسازی فورد
  • وب‌سایت شرکت خودرو‌سازی ام‌جی
  • وب‌سایت شرکت خودرو‌سازی جگوار
  • وب‌سایت شرکت خودرو‌سازی مینی
  • وب‌سایت شرکت خودرو‌سازی جیپ
  • وب‌سایت شرکت خودرو‌سازی بی‌ام‌ و
  • وب‌سایت شرکت خودروسازی بنز

ساخت سایت خودرو به چند روز زمان نیاز دارد؟

مدت‌زمان لازم برای ساخت سایت ماشین، بین ۱۰ تا ۱۵ روز کاری است. تمامی کارهای لازم جهت راه‌اندازی وب‌سایت خودرو در این بازه زمانی انجام می‌شود تا شما با خیالی راحت به تجارت اینترنتی خودتان بپردازید. گاهی اوقات مشتریان عزیز امکانات خاصی در وب‌سایت نیاز دارند که امکان دارد به مدت‌زمان طراحی سایت اضافه کند، به عنوان مثال استفاده از تکنولوژی اختصاصی. توجه داشته باشید که تیم فنی ما در جلسه رایگانی که با شما برگزار می‌کند به دقت نیازتان را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس مدت‌زمان دقیق راه‌اندازی وب‌سایت خودرو را به شما اعلام می‌نمایند. برای مشاهده دیگر طرح‌های ساخته شده توسط مجموعه سایت با سئو، از صفحه نمونه کارها بازدید کنید.

اهداف طراحی سایت خودرو

✅️ خدمات خودرویی شما به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان سرویس ارائه می‌دهد.

✅️ برند شدن تجارت شما

✅️ طراحی سایت خودرو راهی ارزان برای تبلیغات و بازاریابی است.

✅️ افزایش جذب کاربران

✅️ ساخت سایت ماشین باعث می‌شود از دیگر رقبای سنتی خود پیشی بگیرید.

✅️ صرفه‌جویی در هزینه و زمان

سخن پایانی

امروزه صنعت خودرو‌سازی با حضور موثری که در فضای اینترنت دارد، راهکارهای جدیدی را در نحوه چگونگی فروش، بازاریابی و اطلاع‌رسانی برای افراد فراهم کرده است که خود بیانگر جایگاه ارزشمند خودرو در زندگی بشری است.

طراحی سایت خودرو، یک روش مفید و قدرتمند است برای بالا بردن اعتبار تجارت شما در بین دیگر رقبا، این وب‌سایت فرصتی را فراهم می‌کند تا شما مشتریان زیادی را از طریق اینترنت جذب کرده و خدمات خودتان را به آنها ارائه دهید.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در صنعت ماشین مشغول به فعالیت هستند، به راحتی می‌توانید به دنیای گسترده و نامحدود وب وارد شوید و تمامی خدمات خودتان را از طریق سایت خودرو، به کاربران و مشتریان ارائه دهید.

برای مشاوره در زمینه طراحی سایت می‌توانید با مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا این شرکت با توجه به تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد، شما را به صورت کامل راهنمایی و همراهی کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.