طراحی سایت دکوراسیون و لوازم منزل

طراحی سایت دکوراسیون و لوازم منزل

طراحی سایت دکوراسیون بهترین روش برای به نمایش گذاشتن طرح و دکور‌های منتخب شما برای مشتریانتان است، در واقع هر نوع محصول، کالا و سرویسی را که مربوط بهاحی داخلی باشد را می‌توانید از طریق وب‌سایت دکوراسیون در معرض دید قشر زیادی از کاربران اینترنتی قرار دهید.

حتما برای شما هم این اتفاق پیش آمده که با تغییر دکوراسیون و لوازم منزل، احساس تازه‌ای را تجربه کرده‌ و انگار به مکانی جدید قدم گذاشته‌اید. در واقع فقط با چند تغییراتی ساده در وسایل منزل، شاهد این تغییرات هستید. با طراحی سایت دکوراسیون زیبایی و خلاقیت خودتان را با تعداد کاربران زیادی در اینترنت به اشتراک می‌گذارید و آنها از شیوه‌های جدید زیباسازی منزل، مطلع می‌شوند.

زمانی که ما در یک منزل جدید ساکن می‌شویم و یا کالای جدیدی را برای منزل خودمان تهیه می‌کنیم، دوست داریم به‌گونه‌ای وسایل را در منزل قرار دهیم تا هم جذابیت را برای خانه ما به همراه داشته باشد و هم در روحیه و حال هوای اعضای خانواده، تغییرات مثبتی را ایجاد کند.

شاید شما بپرسید که تغییر دادن وسایل منزل، چه ربطی به روحیه دارد و چگونه می‌تواند تاثیرات مثبتی را در حال ما ایجاد می‌کند؟ تحقیقات و مطالعات انجام شده توسط دانشمندان نشان می‌دهد که لوازم تزیینی، رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف، خلق‌وخوی افراد را تحت تاثیر قرار داده و انرژی مثبتی را به آنها انتقال می‎‌دهد.

قیمت طراحی سایت دکوراسیون

قیمت طراحی سایت دکوراسیون نرخ ثابتی ندارد و با توجه به عوامل متعددی مشخص می‌گردد. به عنوان مثال حجم امکانات، تکنولوژی مورد استفاده، گرافیک جذاب، رابط و تجربه کاربردی حرفه‌ای، سرعت و امنیت استاندارد از پارامترهای مهمی هستند که باعث افزایش و کاهش قیمت این وب‌سایت می‌شوند. پیشنهاد ما به شما این است که با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا طی یک مشاوره تلفنی، با خواسته شما بیشتر آشنا شویم و بهترین پلن قیمتی طراحی سایت را برای شما در نظر گیریم.

قیمت طراحی سایت دکوراسیون

اهداف طراحی سایت دکوراسیون

  • طراحی سایت دکوراسیون باعث برند‌سازی شرکت مهندسی شما می‌شود.
  • ارائه خدمات آنلاین در وب‌سایت
  • ساخت سایت دکوراسیون باعث افزایش درآمد شما می‌گردد.
  • فروش و بازاریابی محصولات و خدمات به صورت مستقیم بدون هیچ‌گونه واسطی
  • راه‌اندازی سایت دکوراسیون باعث کاهش هزینه‌ها‌ی شما می‌شود.
  • افزایش تعداد مشتریان بدون صرف هزینه‌های گزاف
  • سود‌آوری مطمئن

چرا به طراحی سایت دکوراسیون نیاز دارید؟

امروزه یکی از پربازدیدترین و جذاب‌ترین بازارهای آنلاینی که در کشور ما وجود دارد، وب‌سایت‌های دکوراسیون و لوازم منزل است، زیرا به دلیل جذابیتی و طرح‌های داخلی زیبایی که در این مدل سایت‌ها وجود دارد، کاربران زیادی جذب آن می‌شوند.

افراد علاقه‌مند به دکوراسیون و طراحی داخلی به دنبال این هستند تا یک وب‌سایت معتبر و قابل اعتماد را پیدا کرده و برای انجام دادن کاراهایشان از آن استفاده کنند. این کار هم در وقت و زمان آنها صرفه‌جویی می‌کند و هم با در اختیار داشتن این خدمات قادر هستند تا تغییرات مورد نظرشان را در هر سازه‌ای اعمال کنند.

کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند با طراحی سایت دکوراسیون داخلی شانس دیده شدن را در فضای گسترده‌ی اینترنت داشته باشند و با ارائه خدمات به مشتریان از طریق وب‌سایت، فروش خودشان را افزایش داده و مخاطبان زیادی را برای دیدن محصولات و خدمات به سایتشان دعوت کنند. برای مشاهده‌ سایر طرح‌های اجرای مجموعه سایت با سئو و به منظور آشنایی بیشتر با وب‌سایت دکوراسیون، می‌توانید از صفحه نمونه‌ کارها بازدید کنید.

چرا به طراحی سایت دکوراسیون نیاز دارید

صفحات طراحی سایت دکوراسیون

✔️ صفحه تماس با ما در وب‌سایت دکوراسیون

✔️ صفحه درباره ما

✔️ صفحه اصلی

✔️ صفحه آرشیو خدمات

✔️ صفحه دسته‌بندی خدمات

✔️ صفحه خدمات نهایی در طراحی سایت دکوراسیون

✔️ صفحه آرشیو محصولات

✔️ صفحه دسته‌بندی محصولات

✔️ صفحه خدمات نهایی

✔️ صفحه آرشیو مقالات وبلاگ

معرفی امکانات طراحی سایت دکوراسیون

  • طراحی قسمتی برای عضویت و ورود کاربران
  • امکان دسته‌بندی برای تمامی محصولات نظیر مبلمان، کابینت، لوازم حمام و …
  • قرار دادن یک بخش از وب‌سایت که نمایندگی‌های فروش در آن قرار می‌گیرد، کاربران با مراجعه به این بخش از وب‌سایت می‌توانند از مکان و موقعیت نمایندگان فروش آگاه شوند.
  • طراحی یک صفحه برای کاتالوگ و نمونه کارها
  • امکان ارسال پیام به مدیریت در طراحی سایت دکوراسیون وجود دارد.
  • اعلام برنامه‌های برگزاری نمایشگاهی در وب‌سایت
  • راه‌اندازی بخشی از وب‌سایت برای فروش آنلاین محصولات و پرداخت کردن هزینه آن از طریق درگاه بانکی
  • امکان ارسال خبرنامه به کاربران
  • قرار دادن نقشه شرکت یا کارگاه
  • امکان رزرو و بازدید از مکان و مشاوره رایگان در طراحی دکوراسیون وجود دارد.
  • امکان ایجاد کردن فرم ارتباط با فروشگاه

با طراحی سایت دکوراسیون داخلی، دیگر نیاز نیست تا مبلغی را بابت هزینه‌های اضافه نظیر چاپ بنر، کاتالوگ، برشور و تبلیغات بپردازید، این موضوع می‌تواند به بالا رفتن درآمد و کم کردن هزینه‌های شما ختم شود. مخاطبان می‌توانند به راحتی و با وارد کردن آدرس وب‌سایت دکوراسیون شما در اینترنت، به خدمات وب‌سایت دسترسی کامل داشته باشند.

امکانات طراحی سایت دکوراسیون

ویژگی‌های طراحی سایت دکوراسیون

یک وب‌‎سایت دکوراسیون باید از جذابیت زیاد برخوردار باشد تا کاربرانی که وارد آن می‌شوند، احساس خوشایندی را تجربه کنند. ویژگی‌های این وب‌سایت عبارتنداز:

گرافیک مناسب

زمانی که وب‌سایت شما از یک گرافیک جذاب و مناسب برخوردار باشد، باعث می‌شود تا کاربران و کسانی که به وب‌سایت شما سر می‌زنند به شما اعتماد کرده و انجام پروژهایشان را به شما بسپارند، این موضوع به بالا رفتن اعتبار و ارزش وب‌سایت شما ختم می‌شود که در سئو سایت نیز تاثیرات مثبتی زیادی ایجاد می‌کند.

قرار دادن پروژ‌ه‌های پیش رو در وب‌سایت

قرار دادن پروژ‌ه‌های پیش رو در سایت، از دیگر امکانات وب‌سایت دکوراسیون محسوب می‌شود. شما می‌توانید پروژه‌هایی که در حال انجام دادن آنها هستید و یا قصد دارید در آینده نزدیک آنها را شروع کنید را در وب‌سایت قرار دهید. وسعت کار و حوزه‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستید به کاربران نمایش داده می‌شود تا شناخت بیشتری را از شما حاصل کنند.

انتخاب مشتری

مشتری می‌تواند با توجه به سلیقه‌ای که دارد، لوازم تزیینی و مبلمان منزل خودش را طراحی و انتخاب کند، در واقع شما می‌توانید این درخواست مشتری را در وب‌سایت دکوراسیون برآورده سازید که در چنین شرایطی باید شرکت شما تولید کننده باشد تا بتواند انتظارات مشتریان را برآورده سازد.

ویترین 24 ساعته برای مشتریان

با چیدمان مناسب و قرار دادن خدمات مورد نیاز کاربران در وب‌سایت، می‌توانید به صورت شبانه‌روزی اقدام به تبلیغات و بازاریاب کنید. در واقع با جلوه‌های زیبایی که به وب‌سایتتان می‌دهید، این فضای لوکس به یک ویترین 24 ساعته تبدیل می‌شود.

این نکته را به یا داشته باشید که داشتن یک وب‌سایت ارزشمند و جذاب قواعد و اصولی دارد که برای رسیدن به این مهم باید آنها را رعایت کنید، به عنوان مثال قرار دادن مطالب جدید، به‌روز و کاربرپسند که کاربران همیشه برای خواندن این مطالب به وب‌سایت شما سر بزنند.

امکانات طراحی سایت دکوراسیون

راستی اگر قصد دارید تا در زمینه کالای خواب نیز فعالیت داشته باشید از شما دعوت می‌کنیم تا مقاله زیر را با دقت بخوانید:

«طراحی سایت فروش کالای خواب»

مراحل طراحی سایت دکوراسیون در مجموعه سایت با سئو

به صورت کلی برای ساخت سایت دکوراسیون باید یک سری مراحل به صورت منظم و اصولی انجام شود تا این وب‌سایت با موفقیت راه‌اندازی شود. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی این فرآیند بپردازیم:

مرحله اول: مشاوره کارشناسان سایت با سئو با کارفرما به منظور ساخت سایت دکوراسیون

مرحله دوم: طرح اولیه وب‌سایت توسط متخصصان فنی مجموعه ساخته می‌شود.

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما به منظور بازبینی آن

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت دکوراسیون

مرحله پنجم: بازبینی و بررسی طرح نهایی سایت دکوراسیون توسط کارفرما و تیم فنی ما

مرحله ششم: لانچ کردن سایت دکوراسیون؛ ایندکس وب‌سایت

مرحله هفتم: پشتیبانی ۱ ساله رایگان مجموعه سایت با سئو از وب‌سایت شما

ساخت سایت دکوراسیون چقدر طول می‌کشد؟ عوامل مهم در نوسان آن

ساخت سایت دکوراسیون چقدر طول می‌کشد

به صورت کلی در یک بازه‌ی زمانی بین ۱۰ الی ۱۵ روزه، ساخت وب‌سایت دکوراسیون به طول می‌انجامد که این مدت با توجه به نیاز و خواست‌هایی که کارفرما از سایت دارد با نوسان همراه است، اما یک سری عوامل در کاهش و افزایش مد‌ت‌زمان طراحی سایت دکوراسیون تاثیرات زیادی به همراه دارند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

  • حجم امکانات وب‌سایت
  • نوع گرافیک
  • رابط و تجربه کاربری
  • استفاده از سیستم مدیریت محتوا اختصاصی یا cmc آماده
  • متعهد بودن شرکت طراح

سخن پایانی

دکوراسیون و لوازم منزل امروزه جایگاه بالایی در زندگی مدرن دارد و شرکت‌های فعال که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، نقش بسزایی را در ارتقاء این صنعت پررونق دارند. امروزه با رشد چشم‌گیری که در فضای مجازی و اینترنت شاهد آن هستیم، امکان ارتباط قوی و هدفمند تجارت شما با قشر زیادی از کاربران فراهم است، فقط کافیست برای کسب‌وکار خودتان اقدام به طراحی سایت کنید. طراحی سایت دکوراسیون به عنوان پایگاهی قدرتمند و همیشگی در کنار کاربران است تا بتواند نیازهای آنها را در زمینه‌ی دیزاین و چیدمان حرفه‌ای سازه، به خوبی برآورده سازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.