طراحی سایت سالن زیبایی

طراحی سایت سالن زیبایی

طراحی سایت سالن زیبایی این امکان را به آرایشگاه‌های زنانه و مردانه می‌دهد تا خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای را در اختیار زیبا جویان قرار دهند. اگر دارای یک سالن آرایشی هستید، ساخت سایت زیبایی به شما کمک می‌کند تا بهتره دیده شوید و کاربران زیادی از طریق اینترنت با شما آشنا شوند.

زیبایی را می‌توان حق هر انسانی دانست و تمامی افراد دوست دارند که به بهترین شکل آراستگی و جذابیتی همیشگی را به همراه داشته باشند تا هم خودشان احساس رضایت داشته باشند و هم برای دیگران احساس خوبی را به ارمغان بیاورند. تمامی فعالان و افرادی که در زمینه زیبایی، آرایشی و گریم مشغول به فعالیت هستند می‌توانند با طراحی سایت سالن زیبایی خدمات ارزنده‌ای را به زیبا جویان ارائه دهند.

وب‌سایت زیبایی

بسیاری از خانم‌ها به دنبال بهترین روش‌ها و تکنیک‌های لازم هستند تا بتوانند زیبایی خودشان را افزایش دهند، از این رو ساعت‌های زیادی را در اینترنت صرف می‌کنند تا آرایشگاه مورد نظرشان را پیدا کرده و با مراجعه به آنجا، کارهای آرایشی خودشان را انجام دهند. طراحی سایت سالن زیبایی بستری را فراهم می‌سازد تا بانوان علاقه‌مند بتوانند به راحتی نیاز خود را از طریق این وب‌سایت فراهم سازند و به کسب‌وکار شما رونق دوچندانی ببخشند.

قیمت طراحی سایت سالن زیبایی

قیمت طراحی سایت زیبایی نرخ ثابتی ندارد زیرا امکانات و قابلیت‌های هر وب‌سایتی با دیگری متفاوت‌ است. به عنوان مثال اگر از گرافیک و رنگ‌بندی‌جذاب و حرفه‌ای در یک وب‌سایت آرایشگاه استفاده گردد، این موضوع باعث افزایش قیمت آن می‌شود. انتخاب سیستم و تکنولوژی مورد استفاده در سایت زیبایی از دیگر موارد مهمی است که نقش زیادی در نوسان نرخ آن دارد. هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با این موضوع نداشته باشید زیرا ما در مجموعه سایت با سئو با توجه به خواسته و نیازی که کارفرمایان عزیز دارند، بهترین پلن قیمت را به آنها معرفی می‌کنیم.

چرا به طراحی سایت سالن زیبایی نیاز دارید؟

اصول و بنای طراحی سایت زیبایی، معرفی کسب‌وکاری ویژه شما در فضای اینترنت است. شما زمانی که یک سالن آرایشی دارید و یک وب‌سایت برای آن راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید هنر و زیبایی را که برای مشتریانتان خرج می‌کنید به صورت آنلاین برای عموم افراد به نمایش بگذارید. این کار سبب می‌شود تا کسانی که همیشه برای انتخاب آرایشگاه و یا سالن زیبایی مردد بوده‌اند، انتخاب راحتری داشته باشند و با دیدن وب‌سایت شما به سمتتان جذب شوند

اهمیت طراحی سایت سالن زیبایی

اگر شما نیز دارای سالن و مرکز آرایشی هستید برای اینکه از رقیبانتان در این حوزه عقب نیفتید، بهترین کار ممکن طراحی سایت است. مشتریان شما شاید وقت آن را نداشته باشند تا به سالن شما بیایند و از تمامی خدمات آرایشی شما را دیدن کنند. شما می‌توانید با طراحی سایت سالن زیبایی تمامی محصولات و خدمات مورد نظر خودتان را در آن قرار دهید و با دسته‌بندی محصولات، به مشتریان این امکان را بدهید تا کلیه محصولات را به صورت جدا جدا و با مشخصات کامل مشاهده کنند.

 اهداف طراحی سایت زیبایی

با طراحی سایت زیبایی این امکان را دارید تا به صورت شبانه‌روزی در اینترنت فعالیت داشته باشید و از این طریق، کاربران زیادی را جذب کنید. راه‌اندازی وب‌سایت آرایشگاهی باعث می‌شود تا سالن زیبایی شما به یک مرکز معتبر آرایشی در میان کاربران تبدیل شود. پیشی گرفتن از رقبای سنتی از دیگر اهداف اصلی ساخت سایت زیبایی محسوب می‌شود. به صورت کلی ساخت سایت آرایشگاه مشتریان زیادی را از فضای اینترنت به سمت شما سوق می‌دهد که این موضوع به افزایش چند برابری درآمد شما ختم می‌شود.

مزایای طراحی سایت سالن زیبایی

 مزایای طراحی سایت سالن زیبایی
  • انجام تبلیغات وب‌سایت از طریق سئو و بهینه‌سازی
  • معرفی تمامی کارکنان آرایشگاه و بررسی سوابق آنها برای انتخاب بهتر مشتریان
  • امکان رزرو آنلاین در طراحی سایت آرایشگاه وجود دارد.
  • ایجاد نقشه گوگل و قرار دادن نقشه دقیق سالن زیبایی برای کاربران
  • بالا رفتن بازدیدکنندگان وب‌سایت
  • افزایش مشتریان با استفاده از جستجو در اینترنت
  • معرفی کامل آرایشگاه و خدماتی که به اشخاص ارائه می‌دهد.
  • وقتی که یک سالن آرایش دارای وب سایت‌ باشد، بستری فراهم شده برای برندینگ شدن این مرکز
  • ارائه کامل تمامی نمونه کارها در وب‌سایت برای مشاهده مشتریان

قیمت طراحی سایت سالن زیبایی

امروزه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت برای تمامی کسب‌‍وکارها از اهمیت زیادی برخوردار است و هر تجارتی خود را به‌روز نکرده و اقدام به طراحی سایت نکند، رقابت را به دیگر رقیبانش واگذار می‌کند. ولی موضوع مهم برای تمامی افرادی که در حوزه زیبایی و آرایشی فعالیت دارند، قیمت طراحی سایت سالن زیبایی است.

قیمت طراحی سایت سالن زیبایی

لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا در جلسه مشاوره رایگانی که با سایت با سئو برگزار می‌کنید، کارشناسان این مجموعه تجارت شما را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند تا با توجه به امکاناتی که در وب‌سایت نیاز دارید، قیمت دقیق طراحی سایت سالن زیبایی را به شما اعلام کنند.

امکانات طراحی سایت سالن زیبایی

امکانات طراحی سایت سالن زیبایی
  • ایجاد بخشی برای رزرو و تعیین وقت مشتر یان در وب‌سایت
  • ورود
  • عضویت
  • سیستم چت آنلاین در طراحی سایت سالن زیبایی
  • عضویت VIP برای کاربران ویژه
  • امکان مشاوره آنلاین
  • امکان چند زبانه کردن وب‌سایت
  • ایجاد قسمتی برای ارائه نکات آموزشی بهداشتی
  • قرار دادن نمونه کارها در یک صفحه
  • فرستادن ایمیل و پیامک به اعضای وب‌سایت
  • ایجاد قسمت‌های مختلف در وب‌سایت برای بنرهای تبلیغاتی
  •  طراحی بخش نظرسنجی کاربران در طراحی سایت زیبایی و آرایشی
  • طراحی یک بخش اختصاصی برای هر کدام از آرایشگران مجموعه
  • قرار دادن بخشی برای راهنمای عروس
  • ایجاد یک ویژگی در وب‌سایت برای انتخاب آرایشگر مورد نظر 
  • قرار دادن فیلم‌های آموزشی
  • برگزاری آزمون‌های آنلاین برای استخدام آرایشگر
  • ذخیر‌ه‌سازی اطلاعات مشتری و بایگانی این اطلاعات
  • قرار دادن محیط و عکس‌های آرایشگاه در صفحه مجزا
  • ایجاد درگاه مستقیم بانکی برای تراکنش‌های لازم
امکانات طراحی سایت سالن زیبایی

ویژگی‌های طراحی سایت سالن زیبایی

طراحی سایت زیبایی و آرایشی می‌تواند در زمان کوتاهی فعالیت‌های شما را افزایش دهد و با رعایت کردن یکی سری نکات، تعداد مشتریان شما را چند برابر کند. در ادامه به بررسی چند مورد از ویژگی‌های مهم طراحی سایت آرایشگاه می‌پردازیم:

بهینه‌سازی وب‌سایت

بهینه‌سازی یکی از ویژگی‌های مهم طراحی سایت سالن زیبایی محسوب می‌شود. زمانی که وب‌سایت شما از سئو و بهینه‌سازی خوب و مناسبی برخوردار باشد، توجه ربات‌های جستجوی گوگل را جلب می‌کند که امکان نمایش وب‌سایت شما را در نتایج جستجو افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های طراحی سایت سالن زیبایی

برای داشتن سئو سایت استاندارد، باید یک سری نکات را اجرایی کنید، به عنوان مثال باید محتواهای خوب و جذاب در وب‌سایتتان قرار دهید تا کاربران و مشتریانتان خوششان بیاید و به واسطه آن همیشه به وب‌سایت شما سر بزنند، این عامل برای وب‌سایت شما ترافیک بالایی را به همراه دارد و باعث می‌شود در لینک‌های اول نتایج جستجو به کاربران زیادی نمایش داده شود.

ظاهر و گرافیک

ظاهر وب‌سایت از دیگر ویژگی‌های مهمی است که در طراحی سایت سالن زیبایی باید به آن توجه زیادی شود. زیبایی و ظرافت برای کاربران مهم است و دوست دارند زمانی که وارد وب‌سایتتان می‌شوند، از چیدمان و رنگ‌آمیزی قالب و اجزای سایت لذت ببرند.

امکان دارد که کاربر برای خواندن مطالب و دیدن ویدئوی مد نظرش مدت زیادی را در وب سایت شما سپری کنند، پس باید نحوه طراحی و رنگ‌آمیزی وب‌سایت به‌گونه‌ای باشد که کاربر احساس زدگی نکند و اگر دفعه بعد نیز دنبال مطالب مرتبط بود، وب‌سایت شما را انتخاب کند. توجه داشته باشید که رضایت کاربر یعنی رضایت گوگل و رضایت گوگل به معنای درآمد بیشتر شما است.

ویژگی‌های طراحی سایت سالن زیبایی

بالا بودن سرعت وب‌سایت

سرعت لود بالا در هر وب‌سایت یک مزیت مهم است و باید بسیار به آن توجه کرد. اگر کاربران به محض ورود به وب‌سایت آرایشگاه متوجه سرعت پایین لود صفحه‌ها و مطالب شوند، با نارضایتی اقدام به ترک وب‌سایت شما کرده که این عامل برای تجارت شما نمره منفی به همراه دارد. در نظر داشته باشید که سرعت لودینگ مناسب یکی از پارامترهای اصلی در طراحی سایت سالن زیبایی محسوب می‌شود زیرا باعث جذب کاربران و مشتریان بیشتر می‌شود.

معرفی مجموعه

با معرفی پرسنل و عناوینی که مجموعه زیبایی‌وآرایشی به دست آورده است، این امکان را به کاربران می‌دهید که شناخت بیشتری از شما حاصل کنند و با توجه به حسن صداقتی که داشتید، کاربران نیز به شما اعتماد بیشتری کرده و از این طریق مشتریان زیادی جذب می‌کنید.

خدمات عروس

ویژگی‌های طراحی سایت سالن زیبایی

تمامی عروس‌ودامادها دوست دارند که این مرحله از زندگیشان به بهترین شکل سپری شود و خاطری لذت‌بخش از آن کسب کنند. شما می‌توانید در وب‌سایت آرایشی قسمتی را مشخص کنید برای ارائه خدمات و سرویس به تازه عروس‌ها و آنها را به سمت وب‌سایتتان هدایت کنید، در واقع با این کار از نو عروس‌ها یک مشتری همیشگی و هدفمند می‌سازید. خدمات به زوج‌های جوان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در طراحی سایت آرایشگاه به شمار می‌رود.

راه‌اندازی فروشگاه آنلاین

با طراحی سایت سالن زیبایی، یک تیر را به دو نشان می‌زنید. در واقع می‌توانید یک فروشگاه آرایشی آنلاین راه‌اندازی کرده و تمامی محصولاتی را که در این حوزه استفاده می‌شود را به مشتریان و کاربران ارائه دهید.

نمونه کارها در طراحی سایت آرایشگاه

داشتن صفحه نمونه کارها می‌تواند شناسنامه کاری شما باشد، در واقع کاربرانی که شما را نمی‌شناسند و آشنایی با شما ندارند، از چگونگی ارائه خدمات شما نیز بی خبر هستند.

با قرار دادن تمامی نمونه کارهایتان در بخشی از وب‌سایت زیبایی، امکانی را فراهم ساخته‌اید تا مشتریان شما را بهتر بشناسند و از چگونگی و نحوه کارتان مطلع گردند، در واقع آنان با اعتماد و رضایت اقدام به انتخاب کردن شما می‌کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت سالن زیبایی

صفحات طراحی سایت سالن زیبایی

  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات در طراحی سایت سالن زیبایی
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه اصلی (خانه)
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
صفحات طراحی سایت سالن زیبایی

آتلیه و خدمات عکاسی از کسب‌وکارهای پرطرفداری است که امروزه علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر شما نیز قصد دارید تا در این حوزه به فعالیت اینترنتی بپردازید، پیشنهاد مجموعه سایت با سئو به شما این است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله زیر را به دقت مطالعه کنید:

«طراحی سایت آتلیه و فیلمبردای»

مراحل طراحی سایت سالن زیبایی در مجموعه سایت با سئو

امروزه ساخت سایت با پیشرفت‌های زیادی همراه شده است و شرکت‌های طراح تمامی سعی خود را دارند تا با بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی و امکانات، بهترین وب‌سایت‌ها را برای مشتریان طراحی و راه‌اندازی کنند. مجموعه سایت با سئو نیز برای طراحی سایت سالن زیبایی یک سری مراحل را در نظر گرفته است تا بهترین آورد و نتیجه را برای کافرما به همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی این مراحل می‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت سالن زیبایی

۱_ قدم اول: مشاوره و نیازسنجی با کارفرما

۲_ قدم دوم: عقد قرارداد بین مجموعه سایت با سئو و کارفرما

۳_ قدم سوم: حالا نوبت ساخت طرح اولیه سایت زیبایی توسط تیم فنی مجموعه است.

۴_ قدم چهارم: بعد از ساخت طرح اولیه نوبت بازبینی کارفرما از وب‌سایت است.

۵_ قدم پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت توسط تیم فنی

۶_ قدم ششم: بعد از ساخت طرح نهایی حالا تیم فنی به همراه کارفرما این طرح را مورد بازبینی قرار می‌دهند. هر گونه کمبود امکانات و مشکلی در صورت تایید کارفرما و تیم فنی قابل برطرف‌سازی است.

۷_ قدم هفتم: راه‌اندازی وب‌سایت، پشتیبانی توسط سایت با سئو. کارشناسان مجموعه بعد از راه‌اندازی این وب‌سایت تمامی کارهای مربوطه‌ای را که کارفرما نیاز دارد انجام دهد را به او آموزش می‌دهند.

مدت زمان طراحی سایت آرایشگاه چقدر است؟

شاید شما نیز به عنوان فردی که یک سالن زیبایی دارد تمایل دارید بدانید که برای طراحی سایت آرایشگاه نیاز به چند روز زمان است؟ در جواب به این سوال باید گفته که این زمان با توجه به نوع و امکانات مورد استفاده در وب‌سایت مشخص می‌گردد، به عنوان مثال ساخت سایت زیبایی با استفاده از تکنولوژی اختصاصی پیچیدگی‌های مختص به خود را دارد و به مدت زمان بیشتری نیاز دارد در صورتی که استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی سایت زیبایی، به زمان کمتری نیاز دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

سایت سالن زیبایی

 طراحی سایت زیبایی و آرایشی بهترین موقعیت است برای افرادی که دوست دارند متفاوت باشند و خدمات را به شیوه بهتر و بهینه‌تری در اختیار مشتری قرار دهند. ساخت سایت زیبایی روند درآمدی شما را چند برابر می‌کند و این امکان را دارید تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی تعداد کاربران زیادی را جذب کرده و آنها را به مشتری واقعی تبدیل کنید.

با طراحی سایت آرایشگاه از رقیبانتان پیشی می‌گیرد و همیشه یک قدم از آنها جلوتر خواهید بود. به راه‌اندازی وب‌سایت اعتماد کنید و بدانید که معتبرترین و با ارزش‌ترین مراکز آرایشی و زیبایی که در ایران به فعالیت مشغول هستند، هر کدام یک وب‌سایت مستقل برای تجارت خود راه‌اندازی کرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.