طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی محیطی پربازدید است که تمامی شرکت‌های ساختمانی، پیمانکاران، انبوه‌سازان، خدمات مهندسی و معماری می‌توانند از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند. ساخت سایت ساختمانی دو هدف مهم را دنبال می‌کند، افزایش فروش و کسب اعتبار بیشتر از جمله اهدافی هستند که با راه‌اندازی این وب‌سایت به آن دست می‌یابید.

با توجه به اینکه در دنیای امروزی با رشد جمعیت روبرو هستیم، جوامع نیاز بیشتری به ساخت‌وساز دارند تا نیازهای مسکن افراد را برطرف سازند. ساخت سازه‌های مدرن و رشد چشم‌گیر جمعیت، سبب شده تا طراحی سایت ساختمانی با استقبال زیادی همراه شود. یکی از صنعت‌های ضروری که امروزه با پیشرفت‌های زیادی همراه شده است، صنعت ساختمان است که با زیاد شدن تعداد شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری، رقابت در این حوزه نیز سختر شده است.

وب‌سایت ساختمانی

هر شرکتی که بتواند بهترین تبلیغات را در این حوزه ارائه دهد، بی‌شک رشد چشم‌گیری را شاهد خواهد بود که با پیشرفت‌های زیادی نیز همراه است. یکی از روش‌های مفید و پربازده در صنعت ساخت‌وساز، طراحی سایت ساختمانی است. زمانی که یک وب‌سایت برای انجام دادن کارهای ساختمانی راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید پروژه‌های انجام شده و پروژه‌هایی را که در حال انجام دادن آن هستید را در این وب‌سایت قرار دهید تا علاوه بر اطلاع‌رسانی به مشتریان و کاربران، اعتماد آنها را به تجارت و کسب‌وکار ساختمانی خودتان جلب کنید.

قیمت طراحی سایت ساختمانی

قیمت طراحی سایت ساختمانی با وردپرس به نسبت سیستم اختصاصی کمتر برآورد می‌شود که این قیمت‌گذاری مطابق نیاز کارفرما می‌تواند دچار تغییرات شود. همچنین یک سری عوامل در تعیین نرخ سایت ساختمانی نقش مهمی دارند، به عنوان مثال امکانات، قابلیت‌ها، گرافیک، رنگ‌بندی و… همگی در افرایش و کاهش قیمت وب‌سایت تاثیرگذار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی ساخت و راه‌اندازی سایت ساختمانی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با توجه به نیازهایتان، قیمت نهایی آن را به شما اعلام نمایند.

اهداف طراحی سایت ساختمانی

  • ساخت سایت ساختمانی اعتبار شرکت مهندسی شما را افزایش می‌دهد.
  • ارتباط مستقیم شرکت با کارفرما بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای
  • افزایش درآمد شرکت پیمانکاری با راه‌اندازی وب‌سایت ساختمانی
  • کاهش هزینه‌ها
  • تثبیت جایگاه در میان دیگر رقبا
  • ارائه خدمات غیر‌حضوری به صورت شبانه‌روزی در وب‌سایت ساختمانی امکان‌پذیر است.

چرا نیاز به طراحی سایت ساختمانی دارید؟

در تمامی کشورهای دنیا بازار بساز‌بفروش ساختمان گرم و حیاطی است و اغلب کسانی که در این حوزه فعالیت دارند، کارهای خودشان را به روش سنتی انجام می‌دهند. طراحی سایت ساختمانی راهکاری درست برای خلق موقعیت‌های بهتر در تجارت شما محسوب می‌شود.

زمانی که یک شرکت یا یک مجموعه به صورت سنتی کارهای خودشان را انجام می‌دهند و به همان روش‌های قدیمی و منسوخ شده خدمات خود را به مشتریان و اشخاص عرضه می‌کنند، کم‌کم مشتریان خود را از دست می‌دهند زیرا دیگر رقبای آنها از طریق اینترنت و با طراحی سایت ساختمانی به مشتریانشان خدمات‌رسانی می‌کنند. این کار رضایت کاربران و مخاطبان را به دنبال دارد، زیرا امروز تمامی افراد دوست دارند تا کارهای خودشان را در کمترین زمان و از طریق اینترنت انجام دهند.

توجه داشته باشید زمانی که شما اقدام به طراحی سایت می‌کنید و خدمات و کارهای ساختمانی خودتان را از طریق این وب‌سایت انجام می‌دهید، می‌توانید با انجام دادن چند کلیک ساده تمامی مشتریان و کاربران را در جریان کارهای انجام شده قرار دهید و در زمان و هزینه خودتان صرفه‌جویی نماید.

اگر علاقه‌‍‌مند به فعالیت در حوزه دکوراسیون و لوازم منزل هستید، می‌توانید با خواندن مقاله‌ی زیر به درک درستی از این فضا دست یابید.

«طراحی سایت دکوراسیون و لوازم منزل»

اهمیت طراحی سایت ساختمانی

امکانات طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی برای اینکه خدمات خوبی را به کاربران و مشتریان ارائه دهد باید دارای یک سری امکانات کاربردی باشد، در ادامه به معرفی این امکانات مهم می‌پردازیم:

طراحی بخشی برای پیش‌فروش

در این بخش از وب‌سایت اطلاعات دقیقی از نحوه پیش‌فروش واحدهای تجاری یا مسکونی قرار می‌‌گیرد و مشتریان می‌توانند برای بهره‌مندی از این شرایط، مراحل مربوطه را سپری کنند.

بخش گالری وب‌سایت

در این قسمت عکس‌هایی از پروژه‌های انجام شده و سایر خدمات ساختمانی قرار می‌گیرد تا مشتریان بتوانند با فعالیت شما بیشتر آشنا شوند.

بخش ویدئو

زمانی که شما ویدئوهایی از امکانات و تجهیزات شرکت در وب‌سایت ساختمانی قرار می‌دهید، مشتریان می‌توانند آگاهی بیشتر‌ی را از شرکت شما به دست آورده و انتخاب راحتی را پیش پای آنها بگذارید.

سیستم ارسال خبرنامه

این قسمت از وب‌سایت به این منظور طراحی می‌شود که بتوانید با فرستادن ایمیل برای کاربران و مخاطبانتان، آنها را از جدیدترین خدمات و پروژه‌های خود با خبر سازید.

آمار بازدیدکنندگان وب‌سایت

آمار بازدیدکنندگان وب‌سایت به صورت سالیانه، ماهانه و روزانه در این بخش از وب‌سایت قابل نمایش است و می‌توانید با توجه به این آمار، میزان محبوبیت وب‌سایت خود را در میان کاربران مشاهده کنید.

طراحی پنل عضویت

کاربران می‌توانند برای عضویت در وب‌سایت به این بخش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شخصی خودشان، به عضویت وب‌سایت درآیند. پنل عضویت را باید یکی از مهم‌ترین امکاناتی به شمار آورد که در طراحی سایت ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امکانات وب‌سایت ساختمانی

بخش توضیحات

این بخش از وب‌سایت برای این است که متقاضیان در صورت رضایت، مشخصات ملک خودشان را جهت مشارکت در ساخت‌وساز ارسال نمایند و مدیر وب‌سایت را در جریان این کار قرار دهند.

طراحی یک بخش برای اخبار

تمامی خبرهای مرتبط با کارهای ساختمانی در این قسمت به کاربران نمایش داده می‌شود. این اخبار شامل نمایشگاه‌های ساختمانی، اختراعات، اکتشافات، همایش‌ها و سمینارها است. با قرار دادن چنین اطلاعاتی در وب‌سایت، مخاطبان زیادتر را جذب می‌کنید.

نوار جستجوی پیشرفته

به دلیل اینکه وب‌سایت‌های ساختمانی دارای محتویات زیادی هستند، جستجوی راحت و سریع برای کاربران مهم و ضروری است، با قرار دادن این امکان در وب‌سایت می‌توانید به کاربران جستجوی راحت و ایمن را هدیه دهید.

قرار دادن سیستم تبلیغات در وب‌سایت

شما می‌توانید با قرار دادن سیستم تبلیغاتی در وب‌سایت ساختمانی این امکان را برای شرکت‌ها و مشاغل علاقه‌مند فراهم سازید تا بتوانند با قرار دادن تبلیغات بنری، تبلیغات کناری، پاپ آپ و … در وب‌سایت شما اقدام به بازاریاب و فروش محصولاتشان کنند. در واقع شما با پولی که از این شرکت‌ها دریافت می‌کنید به درآمد بالایی دست می‌یابید.

ایجاد یک صفحه برای معرفی شرکت

با قرار دادن تمامی فعالیت‌های شرکت نظیر مقام‌های کسب کرده در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی، تاریخچه تاسیس و گواهینامه‌های اخذ شده در وب‌سایت ساختمانی، کاربران و مخاطبان را با شرکت و نوع فعالیت خودتان آشنا سازید.

طراحی بخشی از سایت برای معرفی پروژه‌ها

پروژه‌هایی که شرکت در آینده قصد دارد آنها را به بهر‌ه‌‌برداری برساند، در این بخش قرار می‌گیرند. این پروژه‌ها می‌تواند شامل مکان‌های تفریحی، ساختمان‌های رفاهی و مغازه‌های تجاری باشند.

امروز اکثر افراد قبل از خرید، اقدام به سرچ در اینترنت و جستجوی اطلاعات کافی در رابط با آن محصول می‌کنند تا با دیدی باز کالای مورد نظر را خریداری کنند. شما با طراحی سایت ساختمانی سهمی از دنیای گسترده‌ی اینترنت در اختیار دارید تا بتوانید به مشتریان و کاربران به صورت 24 ساعته خدمات‌رسانی کنید، در واقع فرصتی برای برندینگ شدن در این فضای نامحدود به دست می‌آورید.

طراحی سایت ساختمانی مناسب چه مشاغلی است؟

✅️ شرکت‌های پیمانکاری و ساختمانی

✅️ شرکت‌های معماری

✅️ شرکت‌هایی که در حوزه املاک و خرید‌و‌فروش ملک مشغول فعالیت هستند.

✅️ شرکت‌های تاسیسات و تجهیزات ساختمانی

✅️ کسب‌وکارهایی که در فروش مصالح ساختمانی فعالیت دارند.

✅️ شرکت‌های انبوه‌سازی

✅️ شرکت‌های عمرانی

کسب کارهای وب‌سایت نیاز

صفحات طراحی سایت ساختمانی

در ادامه شما را با صفحاتی کلی وب‌سایت ساختمانی آشنا می‌سازیم:

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • ایجاد صفحه‌ای برای پرسش و پاسخ متداول
صفحات طراحی سایت ساختمانی

مراحل طراحی سایت ساختمانی در مجموعه سایت با سئو

توجه داشته باشید که تمامی مراحل طراحی و ساخت سایت ساختمانی باید به صورت دقیق و پشت سرهم انجام شود تا این پروسه به صورت موفقیت‌آمیزی پیاده‌سازی شود. در ادامه به معرفی مراحل این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: اولین قدم ساخت سایت ساختمانی، مشاوره کارشناسان مجموعه سایت با سئو با کارفرما است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه سایت به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت ساختمانی

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی به همراه کارفرما اقدام به بازبینی طرح نهایی می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی وب‌سایت

مرحله هفتم: پشتیبانی ۱ ساله مجموعه سایت با سئو از وب‌سایت ساختمانی

مدت‌زمان طراحی و ساخت سایت ساختمانی

اینکه ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت ساختمانی چند روز به طول می‌انجامد، بستگی به امکانات و قابلیت‌های وب‌سایت دارد. به عنوان مثال اگر شما یک وب‌سایت وردپرسی ساختمانی نیاز داشته باشید با توجه به اینکه این سایت از امکانات و قابلیت‌های مناسبی برخوردار است، ۷ الی ۱۵ روز زمان برای طراحی و راه‌اندازی آن نیاز است، ولی اگر به دنبال یک وب‌سایت اختصاصی هستید با توجه به پیچیدگی‌هایی که این تکنولوژی دارد، مدت‌زمان بیشتر باید برای طراحی و راه‌اندازی آن در نظر بگیرد. ما در جلسه مشاوره‌ای که با کارفرمایان عزیز برگزار می‌کنیم با توجه به سلیقه و درخواستی که آنها دارند، مدت‌زمان دقیق ساخت سایت ساختمانی را اعلام می‌نماییم.

سخن پایانی

کم هزینه‌ترین راهکار برای انجام تبلیغات و فعالیت شرکت‌های ساختمانی، طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت است. طراحی سایت ساختمانی توسط مجموعه سایت با سئو به‌گونه‌ای انجام می‌شود تا کارفرمایان بتوانند پروژه‌ها خود را با ارائه توضیحات و نحوه چگونگی ارائه خدمات به مشتریان در این وب‌سایت قرار دهند و کاربران در کمترین زمان، به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

یکی از موارد مهمی که در وب‌سایت ساختمانی باید به آن اهمیت زیادی داده شود، سئو و بهینه سازی است. ما نه اولین هستیم و نه بهترین، اما به شما قول می‌دهیم از ابتدای تا انتهای بهینه‌سازی و ساخت وب‌سایت در کنار شما هستیم تا به نتیجه مد نظرتان دست یابید. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را در شناخت وب‌سایتی مناسب برای کسب‌وکار ساختمانی که دارید راهنمایی کند و شما با طراحی سایت ساختمانی بتوانید پله‌های ترقی را یک‌به‌یک سپری کرده و به اهدافتان برسید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.