طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

اگه به دنبال گسترش تجارت و آموزش مهارت خودت به دیگران هستی، طراحی سایت شخصی تو این مسیر می‌‎تونه فضایی امن برای دنبال کردن رویاهات باشه. امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، افراد نیاز دارند تا در کمترین زمان، به بهترین نتیجه دلخواه در کارهایشان برسند. وقتی که شما اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت شخصی می‌کنید، به بهترین شکل ممکن افکار و نظرات خود را به دنیای دیجیتال انتقال داده و با استفاده از این روش راحت‌تر به معرفی خود می‌پردازید. ساخت سایت شخصی ابزاری قدرتمند است برای برند شدن تجارت و حرفه‌ای که تخصص آن را دارید.

طراحی سایت شخصی روشی مناسب برای برقرار کردن ارتباط شما با دیگر افراد می باشد. وقتی که شما از یک وب‌سایت برای معرفی و رزومه کاری خود استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به استفاده از کاغذ یا برگه آچار برای نوشتن شماره تلفن و چاپ کارت ویزیت ندارید. در ضمن اگر کسی قصد داشته باشد تا شما را پیدا کند، اولین کاری که انجام می‌دهد رفتن به سراغ گوگل و جستجو در مورد شما است، به راستی اگر شما یک وب‌سایت شخصی نداشته باشید کاربران و مشتریانتان چگونه و از چه طریق شما را پیدا کنند؟

وب‌سایت شخصی

چرا نیاز به طراحی سایت شخصی دارید؟

با توجه به درآمد‌های زیادی که برخی افراد از طریق وب‌سایت‌های شخصی به دست می‌آورند، داشتن یک وب‌سایت برای معروفی و درآمدزایی کمک شایانی به شما می‌کند. این را به خاطر داشته باشید که مالکیت وب‌سایت در تمامی دنیا مختص به فرد خاصی نیست، بلکه تمام افرادی که بر روی کره‌ی زمین زندگی می‌کنند، می‌توانند اقدام به طراحی سایت شخصی برای مقاصد تجاری، رزومه کاری و یا برای یادداشت‌های شخصی خود کنند.

هرچند که امروز فضای مجازی بستر بزرگی را برای تبلیغات فراهم کرده است، اما وجود یک وب‌سایت شخصی در کنار این فضاها می‌توانند بر روند کاری شما بسیار تاثیرگذار بوده و نتایج مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد. البته لازم است این نکته را بدانید که همه‌ی وب‌سایت‌های اینترنتی اجازه دسترسی آزاد را به عموم افراد نمی‌دهند و برای استفاده از محتوای آنها، لازم است در آنها عضو شده و حق اشتراک داشته باشید.

قیمت طراحی سایت شخصی

قیمت وب‌سایت شخصی نرخ ثابتی ندارد و به عوامل متعددی نظیر تکنولوژی و cms مورد استفاده، امکانات، تیم طراح و… بستگی دارد. اینکه یک سایت قیمت بالایی داشته باشد دلیل بر استاندارد بودن آن نیست، همچنین قیمت پایین یک وب‌سایت اینترنتی دلیل قانع‌کننده‌ای برای سفارش نیست. توجه داشته باشید که برای ساخت سایت شخصی باید از تکنولوژی استانداردی متناسب با حوزه‌ی فعالیت کارفرما استفاده شود تا امکان رقابت با دیگر رقبا و همکاران خود را در بستر وب داشته باشد. حالا شما قضاوت کنید که آیا استفاده از فناوری مناسب و امکانات کاربردی در یک سایت، بدون هزینه است؟ نگران قیمت طراحی سایت شخصی نباشید و هیچ وقت کیفیت را قربانی ارزانی نکنید، وقتی که سایت شما بازخورد خوبی در فضای وب داشته باشد و کاربران زیادی جذب آن شوند، چند صد برابر هزینه‌ی طراحی آن، برای شما آورد به دنبال دارد.

اهمیت وب‌سایت شخصی

مراحل طراحی سایت شخصی

مراحل راه‌اندازی وب‌سایت شخصی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اگر این روند به شکل اصول و درست طی نشود، این امکان وجود دارد که در آیند کارکرد وب‌سایت به مشکل بر بخورد. لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا ما در مجموعه سایت با سئو، تمامی مراحل ساخت سایت شخصی را به صورت حرفه‌ای پیش می‌بریم تا تجارت اینترنتی شما به صورت موفقی به فعالیت خود در فضای وب ادامه دهد. این مراحل عبارتند‌از:

مرحله اول: مشاوره و نیازسنجی کارشناسان مجموعه با مشتری

مرحله دوم: ارائه طرح اولیه سایت به کارفرما

مرحله سوم: بازبینی طرح اولیه و برطرف‌سازی ایرادات احتمالی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت شخصی

مرحله پنجم: بازبینی نهایی سایت توسط کارفرما و تیم فنی

مرحله ششم: لانچ کردن سایت شخصی؛ در این مرحله وب‌سایت اینترنتی شما به جمع میلیون‌ها سایت فعال می‌پیوندد.

مرحله آخر: پشتیبانی مادام‌العمر از وب‌سایت توسط تیم فنی سایت با سئو

اگر تمایل دارید تا از طرح‌های پیشنهادی تیم سایت با سئو برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت خودتان استفاده نمایید، تنها کافیست از صفحه نمونه کارها دیدن کنید.

ساخت سایت شخصی چقدر به طول می‌انجامد؟

اینکه راه‌‌اندازی و ساخت سایت شخصی نیاز به چند روز کاری دارد، بستگی به امکانات و تکنولوژی آن دارد. به طبع هرچقدر یک وب‌سایت امکانات بیشتری نیاز داشته باشد و از زبان‌های مختلفی برای ساخت آن استفاده گردد، مدت‌زمان بیشتری برای راه‌اندازی نیاز دارد، عکس این موضوع نیز صدق دارد. ولی به صورت کلی ساخت یک وب‌سایت بهینه که از امکانات کاربردی نظیر سرعت، امنیت، گرافیک استاندارد و… برخوردار باشد، بین یک هفته تا ۱۰ روز کاری زمان نیاز دارد. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه، کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

وب‌سایت چیست؟

به صفحات متقارن در گوگل که از طریق آدرسی قابل دست‌یابی می‌باشند، وب‌سایت گفته می‌شود. وب‌سایت‌ها شامل اسناد، لینک‌ها، تم‌های مختلف، اطلاعات و آدرس‌هایی هستند که برای ارتباط بهتر با کاربران و خدمات‌دهی به آنها، طراحی و راه‌اندازی می‌شوند.

در 30 آوریل 1993 بود که برای اولین بار «تیم برنرزلی» اقدام به طراحی سایت کرد، در واقع این شخص اولین کسی بود که یک وب‌سایت اینترنتی راه‌اندازی کرد. در آن زمان وب‌سایت‌ها با کد‌های ساده HTML نوشته می‌شدند.

طراحی سایت شخصی چه مزایایی دارد

وب‌سایت شخصی مزایای زیادی برای تجارت و کسب‌و‌کار شما به همراه دارد و در مدت‌زمان کمی درآمد شما را چند برابر می‌کند. در ادامه به معرفی مزایای مهم طراحی سایت شخصی می‌پردازیم:

نبود محدودیت زمانی

شما می‌توانید در 24 ساعت شبانه‌روز حتی در زمانی که در حال استراحت هستید، از وب‌سایت‌های شخصی استفاده کنید.

عدم وجود محدودیت مکانی و دسترسی همیشگی

زمانی که شما اقدام به طراحی سایت شخصی می‌کنید، این امکان برای کاربران و مخاطبان شما وجود دارد که در هر ساعت از شبانه‌روز به وب‌سایت شما سر بزنند، در واقع هیچ‌گونه محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

کم هزینه بودن

شما می‌توانید با بهره‌مندی از وب‌سایت شخصی خود، محصولاتتان را به راحتی و با صرفه‌جویی در هزینه‌ و زمان به متقاضیان ارائه دهید.

ارتباط آسان

برقراری ارتباط اینترنتی با مشتریان در طراحی سایت شخصی، این روش کاملا به‌صرفه‌تر و آسان‌تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه برای رزومه و معرفی شما می‌باشد.

ویژگی‌های‌ وب‌سایت شخصی

صفحات طراحی سایت شخصی

هنگامی که شما اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت شخصی خود می‌کنید، نیازمند این هستید تا برای نشان دادن تمام خدمات و محصولاتی که دارید، صفحاتی برای وب‌سایت شما در نظر گرفته شود.

مجموعه سایت با سئو صفحات مختلفی برای وب‌سایت شخصی شما طراحی می‌کند تا کاربرانتان راحت‌تر بتوانند به خدمات و محصولاتتان دسترسی داشته باشند. در ادامه به بررسی صفحات سایت شخصی می‌پردازیم:

صفحه اصلی

این صفحه از وب‌سايت که به خانه معرف است، در واقع اصلی‌ترین صفحه به شمار می‌آید و به خدمات کلی که به کاربران ارائه می‌دهید اشاره می‌کند. با توجه به حوزه فعالیت و تخصصی که دارید، این صفحه نیز متفاوت است و برای تمامی کسب‌وکارها یکسان طراحی نمی‌شود.

صفحه مقالات

این قسمت مربوط به مقالات و فیلم‌های آموزشی راجب چگونگی بهره‌وری بهتر از وب‌سايت شخصی است. تمامی مقالات و مطالبی که راجب تجارت شما است و اطلاعات کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در این صفحه قرار می‌گیرد.

صفحه تماس با ما

در این صفحه استفاده از اطلاعات مربوط به تماس، ایمیل، آدرس محل کار و آدرس صفحات اجتماعی شما قرار می‌گیرد. همچنین در این قسمت کاربران می‌توانند سوالات خود را با طراحان وب‌سایت مطرح کرده و از آنها مشاوره بگیرند.

صفحه نمونه کار و رزومه

این صفحه شامل تمامی کا‌رهایی است که شما انجام داده‌اید که تجربه شما را نشان می‌دهد. همچنین شما می‌توانید امتیازات و تجربیاتی را که در طول سال‌های مختلف به دست آورده‌اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. در واقع این بخش به معرفی کامل شما می‌پردازد تا کاربران به درک درستی از حوزه فعالیت شما برسند.

صفحه درباره ما

مشخصات و بیوگرافی از شما، کسانی که در کنار شما قرار دارند و شما را یاری کرده‌اند و به نوعی همکار شما محسوب می‌شوند در این صفحه قرار می‌گیرد. به عنوان مثال اگر شما در حوزه لباس فعالیت دارید می‌توانید مشخصات شرکت، تولیدی و یا فروشگاه خودتان را در این صفحه قرار دهید تا مشتریانتان اطلاعات بیشتری از شما به دست آورند. درباره ما به معنی آن است که کاربران اطلاعات جامع و مفیدی درباره تجارت شما به دست آورند.

صفحه نشریات وب‌سایت شخصی

شما می‌توانید اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های شخصی خود را در این بخش از طراحی سایت شخصی با کاربران و مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

صفحات وب‌سایت شخصی

گالری تصاویر

تمام عکس‌های مربوط به شما و حیطه‌ی کاریتان در این صفحه قرار می‌گیرد، کاربران با دیدن این تصاویر ارتباط بهتری با شما برقرار می‌کنند، این صفحه از بخش‌‌های مهم در طراحی سایت شخصی به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که گاهی اوقات یک عکس باکیفیت و مرتبط، درک درستی را به مخاطب می‌دهد که برابر است با چندین خط توضیحات متنی.

اخبار و اطلاعیه‌ها

برای کامل کردن مشخصات خودتان می‌توانید در این صفحه اخبار مربوط به فعالیت و برخی از برنامه‌های کاری خود را قرار دهید. این اطلاعات می‌تواند شامل برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های گذشته، حال و آینده‌ی کسب‌وکار شما باشد.

دوره‌های آموزشی

 با توجه به تخصص و حوزه‌ی کاری که در آن مشغول هستید، اگر مهارتی دارید که به کاربران و مشتریانتان در برطرف‌سازی نیاز‌هایشان کمک می‌کند، می‌توانید در این صفحه به اشتراک بگذارید و یا با برگزاری کلاس‌های متنوع، به آموزش دیگران مشغول شوید. توجه داشته باشید که آموزش و مهارتی که در قالب مقاله یا ویدئو به کاربران ارائه می‌دهید، باید از کیفیت مناسب و استانداردی برخوردار باشد که مخاطبان بعد از دیدن و خواندن محتوای مورد نظر، به درک درستی از آن برسند، در غیر این صورت شما فقط صفحه مورد نظر را پر از محتوای بی‌فایده کرده‌اید که در آیند به شما ضربه خواهد زد.

صفحه محصولات در طراحی سایت شخصی

این صفحه برای معرفی کالاهای تولیدی شما است و می‌توانید تمامی محصولاتی را که ارائه می‌‌دهید در این صفحه قرار دهید. محصول و کالای شما باید نیاز مخاطب را به راحتی برآورد ساخته و مرتبط با فعالیت شما باشد.

صفحه فرم تماس با مدیریت

در این صفحه از وب‌سایت شخصی، اطلاعات مربوط به تماس و چگونگی برقراری ارتباط با مدیریت قرار دارد. این اطلاعات شامل تکمیل کردن فرم و شماره تماس‌های مجموعه است.

صفحات طراحی سایت شخصی

اهداف طراحی سایت شخصی

وقتی شما اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت شخصی می‌کنید که دامنه و هاست آن نیز به نام شما است، می‌توانید تمام رزومه کاری خود اعم از تحصیلات، سوابق کاری، گواهینامه‌های مربوط به جوایز و تقدیر نامه‌ها خود را در آن قرار دهید. با استفاده از این امکان شرایط شغلی و اجتماعی خود را ارتقاء داده و موقعیت‌های شغلی خیلی خوبی را از تمام نقاط دنیا دریافت می‌کنید.

یادتان باشد وب‌سایت شخصی نشان‌دهنده هویت شماست که می‌تواند در روند موفقیت شما بسیار موثر باشد. طراحی سایت شخصی مناسب برای تمام افراد با هر تخصص، توانایی و علمی است. هر کسی با توجه به مهارت و حوزه کاری که دارد، ‌می‌تواند یک وب‌سایت داشته باشد. لازم به ذکر است که هر فردی بتواند از وب‌سایت شخصی به خوبی و به صورت هدفمندی استفاده کند، شاهد تاثیرات مثبت و شگرفی در کسب‌وکارش خود می‌باشد. در ادامه به معرفی دیگر اهداف طراحی سایت شخصی می‌پردازیم:

  • رزومه و معرفی
  • ساخت وبلاگ
  • ارائه آموزش به کاربران
  • تمامی افرادی که دارای مهارت و تخصصی هستند، می‌توانند از این وب‌سایت استفاده کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت شخصی

سایت شخصی رزومه آنلاین شما است که باعث ترقی تجارت و تخصص شما می‌شود. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت شخصی اشاره می‌کنیم:

نشریات و بهینه‌سازی صفحه شخصی

‌در این بخش از طراحی سایت شخصی پنلی قرار دارد که شما با توجه به نوع فعالیت خود می‌توانید تمام مشخصات محصولاتتان را در آن قرار دهید و به‌گونه آن را منتشر می‌کنید که نظر کاربران به سمت شما جلب می‌شود.

پیامک و ایمیل شخصی

تمام کاربران و کسانی که از وب‌سايت شما بازدید می‌کنند، می‌توانند با ارسال پیامک یا ایمیل نظراتشان با شما در میان بگذارند.

ویدئو و تصاویر

برای تاثیرگذاری بیشتر طراحی سایت شخصی، از تصاویر و ویدئو‌های مفید و کاربرپسند استفاده کنید تا مخاطبان متقاعد شوند که این وب‌سایت متعلق به یک شخص حرفه‌ای و کاربلد است، در این صورت افراد زیادی را جذب تجارتتان می‌کنید.

اطلاعات پروفایل

شما می‌توانید با قرار دادن اطلاعاتی از خود یا گروهتان در وب‌سایت شخصی، توضیحات جامع و مفیدی را به مخاطبان و کاربرانتان ارجاع دهید.

زبان برنامه‌نویسی وب‌سایت شخصی

برای ساخت سایت شخصی باید از یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند و با امنیت بالا استفاده شود تا وب‌سایت شما به مشکل برنخورد، دقت داشته باشید که انتخاب زبان و تکنولوژی مورد نظر را به تیم طراح خود واگذار کنید تا با توجه به نیاز و حوزه کاریتان، بهترین تکنولوژی را برای این وب‌سایت انتخاب کنند.

به عنوان مثال برای طراحی و راه‌اندازی بسیاری از وب‌سایت‌ها، سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهترین انتخاب است، ولی برای برخی از کسب‌وکارها استفاده از این cms انتخاب مناسبی نیست. توجه داشته باشید که انتخاب فناوری مناسب برای طراحی سایت شخصی اصلا سلیقه‌ای نیست و با توجه به نیاز و بودجه کارفرمایان عزیز انتخاب می‌شود.

طراحی سایت شخصی مناسب چه کسانی است؟

افراد نیازمند وب‌سایت شخصی
  • نویسندگان
  • هنرمندان و بازیگران
  • ورزشکاران
  • وکلا
  • حقوقدان‌ها،
  • اساتید
  • پزشکان
  • تمام افرادی که دوست دارند برای خود یک وب‌سایت داشته باشند و تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

امکانات طراحی سایت شخصی

  • امکان چت آنلاین
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت شخصی
  • سیستم تیکتینگ
  • عضویت vip
  • گالری عکس و ویدئو
  • پنل کاربری
  • ورود
  • عضویت

سخن پایانی

جامعه‌ی بشری روزبه‌روز در حال پیشرفت است که زندگی افراد نیز با توجه به تکنولوژی پیش می‌رود. وقتی که شما یک وب‌سایت شخصی برای خودتان داشته باشید، دیگر نگران نادیده گرفته شدن تخصص و حرفه‌ی خود نیستید. با مطالب و اطلاعات جامعی که در وب‌سایت شخصی خودتان قرار می‌‌دهید، کاربران را مجاب می‌کنید که از وب‌سایت شما دیدن کنند و با تخصص و حوزه‌ی کاری شما بیشتر آشنا شوند. طراحی سایت شخصی تعاملی هدفمند برای پیشرفت و تجارت شما در فضای اینترنت با قشر زیادی از کاربران ایجاد می‌کند.

طراحی سایت شخصی ابزار مهم و کاربردی است برای به اشتراک‌گذاری نظرات و افکار شما، پس اگر تمایل دارید خود را به عموم افراد معرفی کرده و به خوبی با کاربران ارتباط برقرار کنید و مهارتتان را به عده بی‌شماری نشان دهید، حتما به فکر فضایی مستقل برای دیده شدن تخصص خودتان باشید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه راه‌اندازی وب‌سايت شخصی راهنمایی کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.