طراحی سایت صنایع دستی

طراحی سایت صنایع دستی

طراحی سایت صنایع دستی از آن دسته وب‌سایت‌هایی محسوب می‌شود که با هدف استفاده کردن از ظرفیت‌های گسترده‌ای که در فضای مجازی وجود دارد، انواع صنایع دستی را بدون هیچ محدودیتی به کاربران بی‌شماری که در اینترنت فعالیت دارند، ارائه می‌دهد. با ساخت سایت صنایع دستی محصولات و آثار هنری شما بدون هیچ‌گونه محدودیتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و از این طریق درآمد قابل توجهی را به دست می‌آورید.

با توجه به اینکه در ایران صنایع دستی از اهمیت زیادی برخوردار است، طراحی سایت صنایع دستی یک فرصت است برای تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت دارند تا با استفاده از این فضا آثار هنری خود را برای تعداد افراد زیادی به نمایش بگذارند. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید تا برای نمایش و فروش صنایع دستی خود اقدام به طراحی سایت کنید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

وب‌سایت صنايع دستي

ایران را باید یکی از کشورهای مهم در زمینه صنایع دستی دانست که ظرافت را می‌توان در انگشتان هنرمندانی که در ایران مشغول به فعالیت در حوزه صنایع دستی هستند، مشاهده کرد. در میان مردمانی که در این سرزمین زندگی می‌کنند، شخصی پیدا نمی‌شود که علاقه و ذوقی به صنایع دستی ایران نداشته باشد که این نشان دهند‌ه‌ی زیبایی در هنرهای صنایع دستی است.

صنایع دستی به مجموعه‌ای از هنر و صنایع گفته می‌شود. در واقع محصولی که خلق می‌شود با استفاده از مواد اولیه بومی با کمک دست هنرمندان به صورت عمده، تولید و روانه بازار می‌شود. طراحی سایت صنایع دستی محصولات تولیدی شما را به افراد زیادی نمایش می‌دهد و شما را رفته‌رفته به یک برند در میان مشتریانتان تبدیل می‌کند.

با توجه به روش و شیوه تولید صنایع دستی، اکثریت تولیدکنندگان این محصولات در منازل و کارگاه‌های کوچک به تولید و فروش صنایع دستی مشغول هستند و به دنبال راه‌ حلی می‌گردند تا فروش و بازاریاب خودشان را افزایش دهند. طراحی سایت فروشگاه صنایع دستی راهکاری هدفمند است تا شما انواع محصول و کالاهای تولیدی خود را در آن قرار داده و به فروش برسانید. «۱۰ ژوئن» مصادف است با روز صنایع دستی که هر سال مراسمی ویژه‌ای در این روز برای بازدید و مشاهده‌ی افراد از آثار و محصولات صنایع دستی در جای‌جای دنیا برگزار می‌شود.

وبسایت صنایع‌ دستی

مخاطبان صنایع دستی به تولیدات این حوزه هم به عنوان یک نماد فرهنگی نگاه می‌کنند و هم یک وسیله کاربردی و تزیینی که در جاهای گوناگونی از آن استفاده می‌شود. وقتی که از طریق تولید محصولات صنایع دستی سرمایه‌های داخلی و خارجی جذب شود، گردش مالی را در کشور بالا می‌برد که می‌تواند آن را محرکی دانست برای اقتصاد و تولید هر کشور که خود در کاهش تورم بسیار تاثیرگذار است.

قیمت طراحی سایت صنایع دستی

قبل از اینکه به بررسی قیمت طراحی سایت صنایع دستی بپردازیم باید به این موضوع توجه داشته باشید که با توجه به سلیقه و امکاناتی که کارفرمایان عزیز در وب‌سایت صنایع دستی نیاز دارند، قیمت تمامی سایت‌هایی که در این حوزه طراحی و ساخته می‌شوند، یکی نیست. به عنوان مثال استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی با توجه به پیچیدگی و امکانات خاصی که دارد، از قیمت یک وب‌سایت وردپرسی ساده بیشتر است. قیمت پیشنهادی مجموعه سایت با سئو در قبال طراحی سایت فروشگاه صنایع دستی بین ۴ الی ۱۴ میلیون تومان است که نرخ نهایی آن در جلسه مشاوره‌ای که با شما برگزار می‌کنیم، اعلام می‌شود.

چرا به طراحی سایت صنایع دستی نیاز دارید؟

اهمیت طراحی سایت صنایع دستی

تولیدکنندگان و کسانی که در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند از طریق تبلیغات روزنامه یا مجله، رادیو و دیگر رسانه‌ها به فروش و بازاریابی محصولاتشان می‌پردازند که این عامل نمی‌تواند به تنهایی فروش آنها را بالا ببرد، در واقع باید روش فروش خود را عوض کرده و اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت صنایع دستی کنند.

وقتی که فعالان حوزه صنایع دستی اقدام به طراحی سایت کنند، می‌توانند محصولات و کالاهای تولید خود را به کاربران و مخاطبان ارائه دهند. این کار باعث می‌شود تا بازاری بزرگی شکل گیرد و مخاطبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند وارد وب‌سایت صنایع دستی شده و محصولات مورد نیاز خودشان را تهیه و خریداری کنند.

طراحی سایت صنایع دستی سود و منفعت زیادی را برای فعالان این حوزه به همراه دارد. شما می‌توانید از طریق این وب‌سایت به کاربران و مخاطبان متقاضی به صورت آنلاین آموزش‌های صنایع دستی را ارائه دهید و کاربران زیادی را به وب‌سایت خودتان دعوت کنید.

اهداف طراحی سایت فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

✔️ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی صنایع دستی بهترین راهکار برای فروش بی دردسر آثار هنری محسوب می‌شود.

✔️ خرید آنلاین محصولات صنایع دستی بدون حضور فیزیکی مشتری تنها با انجام چند کلیک ساده

✔️ با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی صنایع دستی یک مغازه‌ی آنلاین شبانه‌روزی بدون تعطیلی در اختیار دارید.

✔️ ارتباط مستقیم و هدفمند با متقاضیان صنایع دستی

ویژگی‌های طراحی سایت صنایع دستی

ویژگی‌های وب‌سایت  صنایع‌دستی

در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم این وب‌سایت اشاره می‌کنیم:

قرار دادن محتوای باکیفیت و مفید در وب‌سایت صنایع دستی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که تاثیرات زیادی را در رتبه و جایگاه وب‌سایت صنایع دستی شما ایجاد می‌کند، قرار دادن محتوا و مطالب مفید است. زمانی که شما از محتوای مفید و مناسب استفاده می‌کنید، بازدید‌کنندگان بیشتری را جذب وب‌سایت خود کرده و مخاطبان و کاربران از مطالعه و خواندن محتوا وب‌سایت احساس رضایت دارند. اگر مخاطب از مطالب و محتوای یک وب‌سایت لذت ببرند اقدام به ترک آن نمی‌کنند و به تمامی صفحات آن سر می‌زنند، این کار باعث بالا رفتن بازدید کاربران از وب‌سایت شما می‌شود.

سئو و بهینه‌سازی در طراحی سایت صنایع دستی

شاید شما هم مشاهده کرده‌اید که بعضی از وب‌سایت‌ها همیشه در جایگاه بالای نتایج جستجوی گوگل قرار دارند، برای شما جای سوال است که دلیل اینکه این وب‌سایت‌ها همیشه در صفحه اول گوگل قرار دارند چیست؟

در واقع باید گفت که درصد بالایی از رتبه آنها مربوط به سئو و بهینه‌سازی مناسبی است که در این وب‌سایت‌ها به خوبی پیاده‌سازی شده است. سئو روشی است که به وسیله آن می‌توانید وب‌سایت خود را به گوگل معرفی کنید و اعتبارتان را نزد موتورهای جستجو بالا ببرید. این موضوع سبب می‌شود وب‌سایت مورد نظر در لیست نتایج جستجوی بالای گوگل به کاربران زیادی نمایش داده شود.

چند‌زبانه بودن سایت صنایع دستی

با توجه به اینکه صنایع دستی ایران در میان دیگر کشورهای جهان از جایگاه بالایی برخوردار است، شما می‌توانید از این فرصت ایدال استفاده کرده و با طراحی سایت صنایع دستی به صورت چندزبانه، تجارت خود را گسترش دهید و با افرادی که در خارج کشور به فعالیت صنایع دستی مشغول هستند ارتباط هدفمندی برقرار کرد و محصولات ارزشمند خودتان را به این متقاضیان عرضه کنید.

صفحات طراحی سایت صنایع دستی

صفحات وب‌سایت صنایع‌ دستی
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت صنایع دستی در مجموعه سایت با سئو

ساخت و طراحی وب‌سایت صنایع دستی یک پروسه تخصصی است که باید تمامی مراحل آن متناسب با استانداردهای گوگل انجام شود تا نتایج قابل قبولی را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه به معرفی مراحل این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: مشاوره با کارفرما به منظور آشنایی با نیاز و سلیقه او جهت ساخت سایت صنایع دستی

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه سایت صنایع دستی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما به منظور بررسی و بازبینی آن

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: در این مرحله کارفرما به همراه تیم فنی مجموعه اقدام به بازبینی و بررسی طرح نهایی وب‌سایت می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی وب‌سایت با در نظر گرفتن تمامی استاندارد‌های لازم

مرحله هفتم: پشتیبانی مادام‌العمر مجموعه سایت با سئو از وب‌سایت صنایع دستی

مدت‌زمان ساخت سایت صنایع دستی

برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت صنایع دستی ۷ الی ۱۵ روز زمان نیاز است تا این سایت به فعالیت اینترنتی خود بپردازد. گاهی اوقات کارفرما درخواست دارد تا از قابلیت و امکانات خاصی در وب‌سایت استفاده شود، در صورت پیاده‌سازی این موارد امکان دارد که مدت‌زمان ساخت سایت صنایع دستی افزایش یابد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این رابطه می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امکانات طراحی سایت صنایع دستی

امکانات طراحی سایت صنایع دستی
  • قرار دادن کوپن‌های تخفیف برای مشتریان در وب‌سایت صنایع دستی
  • ورود
  • پنل کاربری
  • عضویت
  • سیستم تیکتینگ
  • چت آنلاین
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • امکان فروش محصولات به صورت گروهی و تکی
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی در طراحی سایت صنایع دستی
  • قرار دادن ویژگی‌های محصولات صنایع دستی در کنار عکس و مشخصات آنها
  • امکان مقایسه محصولات
  • قابلیت جستجوی محصولات، این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا هر محصولی را که نیاز دارند با سرچ کردن در وب‌سایت صنایع دستی مشاهده کنند.
  • قابلیت فروش اینترنتی محصولات
  • امکان قرار دادن پنل کاربری برای تمامی کاربران در وب‌سایت
  • قرار دادن نقشه دقیق و لوکیشن مغازه یا کارگاه تولیدات محصولات صنایع دستی در وب‌سایت
  • امکان مقایسه کردن محصولات

سخن پایانی

امروزه حوزه‌ی صنایع دستی اگر به خوبی مدیریت و ساماندهی شود هم می‌تواند شغل‌های زیادی را ایجاد کند و هم گردش مالی قابل توجهی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد. طراحی سایت صنایع دستی باعث می‌شود تا تمامی محصولات و کالاهایی که شما در این حوزه تولید می‌کنید در معرض عموم افراد قرار گیرد و از این طریق می‌توانید درآمد خودتان را چند برابر کنید. با ساخت سایت صنایع دستی کلیه آثار هنری و کالاهای تولیدی سنتی خود را به صورت آنلاین و تنها از طریق این وب‌سایت به کاربران بی‌شماری که در اینترنت وجود دارند بفروشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.