طراحی سایت طب سنتی

طراحی سایت طب سنتی

با طراحی سایت طب سنتی این امکان برای شما فراهم است تا انواع گیاهان دارویی را از طریق اینترنت به فروش برسانید و تجارت خودتان را به کاربران زیادی در بستر وب نمایش دهید. ساخت سایت طب سنتی فرصتی بی‌نظیر است برای تمامی فعالان این حوزه تا کسب‌و‌کار خودشان را جانی دوباره ببخشند.

طب سنتی یکی از علم‌هایی است که با توجه به ظرفیت‌های زیادی که دارد، نظر قشر زیادی از افراد را به خود معطوف کرده است. طراحی سایت طب سنتی به فروشگاه آنلاین گیاهان دارویی گفته می‌شود که به صورت 24 ساعته و تمام وقت، اطلاعات کافی راجب گیاهان درمانی مختلف را در اختیار کاربران و علاقه‌مندان به این حوزه قرار می‌دهد.

امروزه با توجه به پیشرفت‌های زیادی که در اینترنت شاهد آن هستیم، می‌توانیم هر کالا یا محصولی را که نیاز داریم به راحتی و از طریق اینترنت به دست بیاوریم. برای انجام این کار تنها کافیست که شما در صفحه مرورگر خودتان نام وب‌سایتی که قصد خرید از آن را دارید وارد کرده و با سرچ کردن آن می‌توانید وارد وب‌سایت مورد نظر شده و خرید خود را انجام دهید.

امروزه وب‌سایت‌های زیادی هستند که به صورت آنلاین یا آفلاین به کاربران و مخاطبان خدمات ارائه می‌دهند و هر‌چقدر آنها بتوانند اصول و قوانین گوگل را به درستی اجرا کنند، کاربران زیادتری ترغیب می‌شوند از محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند، بازديد نمایید.

وب‌سایت طب سنتی

در زندگی امروزی افراد از طب سنتی زیاد استفاده می‌کنند، در واقع از قدرتی که در این علم نهفته است برای درمان بیماری‌های زیادی استفاده می‌شود. پیشینه‌ی طب سنتی در کشور ما بیش از 3 هزار سال قدمت دارد که می‌توان به بزرگانی که از این علم به درستی استفاده می‌کردند به «ابوعلی سینا و زکریای رازی» اشاره کرد.

کتاب‌هایی که این بزرگان نوشته‌اند در بهترین دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود که نشان دهنده‌‌ی ارزش بالای طب سنتی در میان تمامی مردم دنیا است؛ اما با توجه به در دسترس بودن اینترنت و استفاده تعداد افراد زیاد از این شبکه بین‌المللی، ظرفیت بسیار بالایی در این فضا وجود دارد، با طراحی سایت طب سنتی به بهترین شکل می‌توانید از این ظرفیت‌ها استفاده کنید و درآمد زیادی را به دست آورید.

قیمت طراحی سایت طب سنتی

قیمت طراحی سایت طب سنتی در مجموعه سایت با سئو به صورت تقریبی بین ۴ الی ۱۳ میلیون تومان است که نرخ دقیق آن زمانی مشخص می‌شود که ما به خوبی خواسته‌ی و نیاز شما را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که هر‌چقدر امکانات و قابلیت‌های وب‌سایت بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد و عکس این موضوع نیز صدق دارد. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای آشنایی بیشتر با قیمت ساخت سایت طب سنتی با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا شما را در جریان روند دقیق این پروسه قرار دهند.

اهداف طراحی سایت طب سنتی

طراحی سایت طب سنتی راهکاری است که به شما کمک می‌کند تا گیاهان دارویی و درمانی خود را با تعداد افراد زیادی به اشتراک بگذارید و کاربران این امکان را داشته باشند که تنها با چند کلیک، نیاز خود را در این وب‌سایت برآورده سازند. مهم‌ترین اهداف طراحی سایت طب سنتی فروش بیشتر به همراه جذب تعداد مشتریان پرتعدادی است که در اینترنت فعالیت دارند.

در واقع با ساخت سایت طب سنتی شما یک فروشگاه آنلاین ۲۴ ساعته در اختیار دارید که در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان ارائه خدمات را به افراد فراهم می‌‌کند. پس اگر هنوز در زمینه راه‌اندازی وب‌سایت اقدم نکرده‌اید می‌توانید با کارشناسان تیم سایت با سئو در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کنند.

چرا به طراحی سایت طب سنتی نیاز دارید؟

چرا به طراحی سایت طب سنتی نیاز دارید

با توجه به اینکه اکثریت افراد از اطلاعاتی که در زمینه طب سنتی وجود دارد بی خبر هستند و اطلاع رسانی‌های جامع و هوشمندانه‌ای برای این شاخه از علوم در نظر گرفته نشده است، طراحی سایت طب سنتی برای کسانی که در این زمینه فعالیت دارند از ضروریات محسوب می‌شود.

طراحی سایت طب سنتی به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هر ساعتی از شبانه‌روز درخواست‌های خود را در وب‌سایت شما قرار دهند و بدون مراجعه حضوری بتوانند هر محصول و کالایی را که نیاز دارند در وب‌سایت سفارش داده و در موقع مناسب آن محصول را درب منزل خود تحویل گیرند.

وب‌سایت طب سنتی برای عطاری‌ها، پزشکان سنتی و تمامی افرادی که در این زمینه تخصص دارند مناسب است، در واقع شما می‌توانید تمامی کارها و خدمات مورد نظر خودتان را از طریق این وب‌سایت به کاربران و مخاطبان ارائه دهید.

صفحات طراحی سایت طب سنتی

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

مراحل طراحی سایت طب سنتی در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی سایت طب سنتی باید به صورت دقیق و اصولی انجام شود تا یک وب‌سایت بهینه و باکیفیت در اختیار کارفرما قرار گیرد. در ادامه به معرفی مراحل آن می‌پردازیم:

مرحله اول: در گام کارشناسان مجموعه یک جلسه مشاوره با کارفرما برگزار می‌کنند.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه سایت طب سنتی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما به منظور بازبینی آن

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت طب سنتی

مرحله پنجم: در این مرحله کارفرما به همراه تیم فنی اقدام به بازبینی و بررسی طرح‌ نهایی وب‌سایت می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی وب‌سایت

مرحله هفتم: پشتیبانی رایگان به مدت ۱ سال از وب‌سایت طب سنتی

ویژگی‌های طراحی سایت طب سنتی

ویژگی وب‌سایت طب سنتی

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت طب سنتی اشاره می‌کنیم:

امکان سفارش آنلاین

زمانی که مشتری یک محصول را از وب‌سایت طب سنتی انتخاب می‌کند، باید آن را سفارش دهد تا بتواند محصول مورد نظر را در اختیار داشته باشد. صفحه سفارش آنلاین وب‌سایت این بستر را برای مشتری و کاربر فراهم می‌کند تا با انتخاب محصول بتواند به راحتی آن را سفارش دهد. این ویژگی را باید از ویژگی‌های مهمی محسوب کرد که در طراحی سایت طب سنتی باید به آن توجه شود.

بخش معرفی طب سنتی

علم طب سنتی را باید علوم گسترده و جامعی دانست که به واسطه آن خیلی از بیماری‌ها و مشکلات را در افراد حل کرده است و روز به روز به تعداد طرفداران آن اضافه می‌شود، در این بخش از وب‌سایت به معرفی طب سنتی پرداخته می‌شود تا کاربران و کسانی که از وب‌سایت شما دیدن می‌کنند بتوانند به این بخش دسترسی داشته و از محتوای آن استفاده کنند.

معرفی و خواص دارویی گیاهان

گاهی افرادی ه برای استفاده از چند محصول که خواص مشابهی دارند، دچار سردرگمی می‌شوند و قدرت انتخاب خودشان را در انتخاب مناسب‌ترین گزینه از دست می‌دهند. در وب‌سایت طب سنتی صفحه‌ای قرار دارد که در آن به معرفی گیاهان دارویی معروف پرداخته است و تمامی مشخصات مربوط به آنها را نیز در کنار محصول قرار داده تا کاربران بتوانند به درستی این اطلاعات را در اختیار داشته باشند و در انتخاب داروی مورد نظر دچار اشتباه نشوند.

ویژگی وب‌سایت طب سنتی

طراحی سایت طب سنتی به صورت ریسپانسیو

با توجه به اینکه درصد زیای از کاربران توسط گوشی و تبلت وارد اینترنت می‌شوند، ریسپانسیو بودن وب‌سایت بسیار مهم است زیرا این امکان را می‌دهد تا کاربران بتوانند به درستی در موبایل و تبلت وب‌سایت شما را مشاهده کنند و در قسمت‌های مختلف آن بدون هیچ‌گونه مشکلی، به جستجو بپردازند.

این عامل سبب می‌شود تا رضایت در کاربران به وجود آید و رفته‌رفته به تعداد مخاطبان و مشتریان وب‌سایت شما اضافه شود، این موضوع باعث می‌شود تا امتیازات مثبتی برای وب‌سایت در نظر گرفته شود و محصولات شما در صفحه اول گوگل به کاربران زیادی نمایش داده شوند.

انتخاب گرافیک و رنگ مناسب در وب‌سایت طب سنتی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند کاربر را متقاعد کند تا در قسمت‌های مختلف یک وب‌سایت به جستجو و خواند مطالب گوناگون بپردازد، رضایت داشتن او از نوع رنگ و گرافیکی است که در وب‌سایت مورد نظر استفاده شده است. زمانی که شما از رنگ‌های جذاب و ملایم در طراحی سایت طب سنتی استفاده می‌کنید، احساس خوبی را در کاربران به وجود می‌آید و آنها با خیالی راحت به تمامی بخش‌های وب‌سایت سر می‌زنند.

امکان مشاوره آنلاین در وب‌سایت

شما می‌توانید با مشاوره آنلاین به کاربران نیاز آنها را به درستی تشخیص داده و بهترین راهکار و شیوه مصرف گیاهان دارویی را برای آنها شرح دهید. به عنوان مثال مقدار محصول، زمان مصرف، تعداد دفعات مصرف و موارد این چنینی را در این بخش از وب‌سایت برای مشتریان توضیح می‌دهید تا آنها با خیال راحت اقدام به تهیه و خرید محصول مورد نظر خود کنند.

وقتی که صادقانه و به دور از منفعت‌طلبی شخصی با کاربران و مشتریان برخورد کنید، باعث بالا رفتن اعتماد در آنها می‌شود که‌ این موضوع مشتریان زیادی را به سمت تجارت شما سوق می‌دهد.

امکانات طراحی سایت طب سنتی

امکانات وب‌سایت طب سنتی
  • ورود
  • عضویت
  • رابط کاربری
  • سیستم چت آنلاین در طراحی سایت طب سنتی
  • درگاه مستقیم بانکی برای تراکنش‌های و‌ب‌سایت
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت وجود دارد.
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • پنل مدیریت حرفه‌ای با کاربری ساده

مدت‌زمان ساخت سایت طب سنتی

مدت‌زمان ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت طب سنتی بین ۷ الی ۱۴ روز کاری است که مدت دقیق آن بستگی به امکانات و قابلیت‌هایی دارد که در وب‌سایت پیاده‌سازی می‌شود. توجه داشته باشید که وعده ساخت سایت در چند ساعت ادعای پوچ و بی‌اساس است و گول این‌گونه تبلیغات کذب را نخورید. کارشناسان ما در مجموعه سایت با سئو ابتدا نیاز شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس مدت‌زمان دقیق ساخت این وب‌سایت را به شما اعلام می‌کنند.

سخن پایانی

طراحی سایت طب سنتی باعث می‌شود تا تمامی افرادی که در حوزه‌ی تولید و فروش گیاهان دارویی به فعالیت مشغول هستند بتوانند به صورت گسترده و از طریق وب‌سایت، کلیه محصولاتشان را به کاربران ارائه دهند و خود را به یک برند خوش‌نام در این صنعت تبدیل کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.