طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یک گام موثر و هدفمند است که به شما امکان می‌دهد تا هر نوع کالا و محصولی را در بستر وب به کاربران زیادی معرفی کنید و از این طریق درآمد خودتان را تا چند برابر افزایش دهید. سایت فروشگاهی هنر خلق یک فروشگاه اینترنتی جذاب و محبوب است که امروزه تمامی افراد را مجاب می‌کند تا برای تهیه محصول و کالای مورد نظر خود تنها با چند کلیلک ساده، تجربه لذت بخش داشته باشند. وب‌سایت فروشگاهی پلتفرمی آنلاین در بستر وب است که در صورت طراحی استاندارد و گرافیک جذاب، هر مخاطبی را جذب خود می‌کند.

آیا می‌دانستید هر شهروند ایرانی در ماه حدود ۳۰۰ هزار تومان بابت خرید اینترنتی هزینه می‌کند که این نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی زیادی است که افراد برای خریدهای آنلاین از خود نشان می‌دهند. با توجه به اینکه در دنیای امروزی درصد بالایی از افراد به اینترنت دسترسی دارند، تمایل زیادی برای خرید‌های آنلاین در میان کاربران فضای وب مشاهده می‌شود. سایت فروشگاهی محیطی آنلاین است که امکان فروش هر نوع محصول و کالایی در آن وجود دارد.

امروزه کسب‌وکارهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که محصولات و خدمات خود را به روش سنتی و مرسوخ شده به دست مشتریان‌ خود می‌رساند، این روش از فروش باعث می‌شود تا فروشگاه شما نتواند از تمامی پتانسیل خود در جهت ارائه خدمات به مشتریان استفاده کند، در واقع تجارت سنتی شما را با چالش‌های زیادی روبرو می‌کند که برای هیچ مدیری خوشایند نیست. با طراحی سایت تجارت شما فروش خود را افزایش می‌دهد و طولی نمی‌کشد که به یک برند در حوزه‌ی کار خودتان تبدیل می‌شوید. راه‌اندازی سایت مشتریان زیادی را جذب فروشگاه اینترنتی شما می‌کند که با افزایش چند برابری درآمد همراه است.

سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی محیطی آنلاین و امروزی است که تمامی افرادی که در زمینه ارائه و فروش محصولات و خدمات مشغول به فعالیت هستند، امکان استفاده از آن را دارند. وقتی که شما اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی می‌کنید، دیگر نیاز به انبار و مکان نگهداری برای محصول و کالای خود ندارید، زیرا سایت فروشگاهی هم انباری برای ذخیره محصولات شما می‌باشد و هم بستری آنلاین برای فروش کالا و خدماتی که دارید.

فهرست مطالب

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

تعرفه طراحی وب فروشگاهی با توجه به عواملی نظیر نوع و زبان‌ برنامه نویسی، نیاز و امکانات مشتری، کیفیت ساخت وب‌سایت و… در نظر گرفته می‌شود. با توجه به اینکه در سایت فروشگاهی امکانات زیادی نظیر درگاه مستقیم بانکی، سبد خرید، قابلیت اعمال تخفیفات، امکان ثبت نظر و دسته بندی محصولات قرار دارد، قیمت این وب‌سایت در مقایسه با تعرفه‌های ساخت سایت کمی بیشتر است.

تمامی کارهای برنامه‌ریزی، طراحی، ساخت رابط و تجربه کاربری سایت فروشگاهی زیر نظر متخصصان توانمند سایت با سئو انجام می‌شود و پای هیچ واسطی در میان نیست، به همین دلیل قیمت طراحی سایت فروشگاهی در این مجموعه نازلترین نرخ بازار است. برای خرید سایت فروشگاهی وردپرس با نازلترین قیمت، فقط کافیست با ما همراه باشید.

امروزه افراد در خریدهای خود به دنبال این هستند تا محصول، خدمات و کالا را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشند. در واقع باید به این موضوع واقف باشیم که محصولات و خدماتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند به دلیل مواد اولیه، نیروی انسانی متخصص و زمان لازم برای تولید و ارائه، قیمت کمی ندارند. تعرفه‌ طراحی سايت فروشگاهی نیز درست به همین شکل است، هرچقدر استانداردهای لازم و امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری دارد و هر مقدار ساده‌تر باشد و از امکانات کمتری در آن استفاده شده باشد، هزینه ساخت سایت فروشگاهی کاهش می‌یابد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

منظور ما از گفتن این موضوع به این معنی نیست که هر محصولی و خدمات گرانی حتما باکیفیت بوده و هر محصول و خدماتی که قیمت پایین‌تری دارد، بی‌کیفیت و غیر قابل استفاده است. اگر نگاهی اطراف خودتان بیندازید، مشاهده می‌کنید که هر خدمات و کالایی که از کیفیت و استانداردهای مناسبی برخوردار است، قیمت رقابتی و مشخصی برای آن‌ در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه هزینه سایت فروشگاهی، تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

وعده‌ی افرادی که با مبلغ چند هزار تومانی به شما قول طراحی سایت فروشگاهی را می‌دهند، کذب و بی‌اساس است، آبرو و اعتبار فروشگاه خودتان را به سخنان افراد غیرمتخصص گره نرنید. در زمان خرید طراحی سایت فروشگاهی عوامل متعددی در نظر گرفته می‌شود که متخصصان ما در جلسه مشاوره رایگان که با شما برگزار می‌کنند با توجه به خواسته و امکاناتی که شما نیاز دارید، قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به شما اعلام خواهد کرد.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

یکی از موضوعات مهم برای کارفرمایان و فروشندگانی که قصد ساخت سایت فروشگاهی را دارند، چگونگی سفارش آن است. فرآیند ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی در مجموعه سایت با سئو به این صورت انجام می‌شود که ابتدا شما با کارشناسان ما تماس می‌گیرید و نیاز خودتان را با آنها در میان می‌گذارید، سپس ما با توجه به حوزه کاری و سلیقه‌ای کارفرما، بهترین پلن را برای شما در نظر می‌گیریم. به منظور بالا بردن کیفیت سایت فروشگاهی، مراحل ثبت سفارش زیر نظر متخصصان مجموعه انجام می‌شود تا متناسب با اهداف شما باشد.

چرا به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نیاز دارید؟

ازدحام جمعیت، گیر افتادن در ترافیک و نداشتن زمان لازم از موارد مهمی محسوب می‌شوند که باعث شده تمایل افراد برای خریدهای اینترنتی افزایش یافته و علاقه‌ی زیادی به خریدهای آنلاین داشته باشند. با توجه به اینکه در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از درگاه پرداخت بانکی جهت خرید محصول و کالا استفاده می‌شود،‌ کاربران و مشتریان شما بعد از سپری کردن مراحل خرید می‌توانند مبلغ مورد نظر را با استفاده از درگاه بانکی به حساب شما واریز کنند.

چرا به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید؟

امروزه شاهد راه‌اندازی سایت‌های فروشگاهی مختلفی در اینترنت هستیم که این نشان‌دهند‌‌ه‌ی علاقه افراد به خرید از سایت فروشگاهی است. اگر شما نیز به عنوان مدیر و صاحب یک فروشگاه تمایل دارید تا از دیگر رقبای خودتان جا نمانده و به یک برند فروشگاهی معتبر تبدیل شوید، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پیشنهاد مجموعه سایت با سئو به شما است.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

  • پنل کاربری
  • ورود
  • عضویت
  • قابلیت تبادل نظر درباره خدمات و محصولات
  • امکان مقایسه محصولات
  • درگاه مستقیم بانکی
  • امکان چت آنلاین
  • قابلیت ثبت سفارش محصولات
  • امکان گروه‌بندی محصولات
  • سیستم تیکتینگ
  • جستجوی پیشرفته
  • قابلیت چند فروشندگی در وب‌سایت فروشگاهی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • مدیریت سفارش محصول، چگونگی روش پرداخت هزینه و نحوه ارسال آن به آدرس و لوکیشن مورد نظر

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب‌سایت فروشگاهی علاوه بر اینکه فروش بیشتری را برای شما رقم می‌زند، باعث می‌شود تا به شکل بهتری کارهای فروشگاه شما مدیریت و ساماندهی شود.

مثلا شما با چند کلیک قادر هستید تا به انبار محصولات و کالای خودتان دسترسی داشته و به شکل دقیقی موجودی فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به معرفی مزایای این وب‌سایت می‌پردازیم:

فروش در تمامی ساعات شبانه‌روز

یک فروشگاه سنتی که فعالیت آنلاین ندارد، به صورت میانگین بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت در روز امکان فعالیت دارد و برای تجدیدقوا مجبور است تا چند ساعتی تعطیل باشد. این موضوع در درازمدت ضربه سنگینی به این فروشگاه وارد می‌کند.

اما زمانی که این فروشگاه اقدام به طراحی سایت کند، قادر است تا به صورت ۲۴ ساعته محصولات و کالای خود را به مشتریان و کاربران ارائه داده و از این طریق درآمد و فروش بالاتری را تجربه کند.

آنالیز دقیق مشتریان

فرض کنید یک فروشگاه سنتی دارید و قصد دارید تا دیتای مشتریان خود را به شکل دقیقی به دست آورید، در این صورت باید اطلاعات مشتریان را به صورت دقیقی بررسی کنید و بعد آنها را در جایی ذخیره کنید. در چنین وضعیتی به دلیل حجم دیتای زیاد، بروز هرگونه اشکال و اختلالی وجود دارد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی و از طریق وب‌سایت، تمامی اطلاعات مشتریان و کاربران را تنها با چند کلیک انجام دهید و در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود.

برند شدن تجارت شما

تعداد افرادی که به صورت سنتی و حضوری از شما خرید می‌کنند، مقدار معینی دارند و این روش تا حدی می‌تواند فروش شما را افزایش دهد. طراحی سایت فروشگاهی گام موثر و هدفمند برای دسترسی به تعداد مشتریان زیاد از طریق اینترنت است. هر روز تعداد افراد زیادی نیازمند خرید اینترنتی هستند و شما می‌توانید از این پنانسیل بزرگ در جهت فروش و بازاریابی محصولات خودتان استفاده کنید.

امکانات کاربری و پیشرفته

وب‌سایت فروشگاهی دارای امکانات مهم و کاربردی است که سبب می‌شود تا شما کارهای فروش خود را به شکل موفقی دنبال کرده و خدمات ارزنده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهید. این امکانات شامل سیستم حسابداری پیشرفته، سیستم انبارداری آنلاین و سیستم مدیریت مالی یکپارچه می‌باشد.

نداشتن محدودیت جغرافیایی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

زمانی که شما یک فروشگاه سنتی را مدیریت می‌کنید، فقط امکان فروش محصول و کالا به مشتریانی که به صورت حضوری به سراغ شما می‌آیند وجود دارد، در واقع تعداد زیادی از افرادی که به محصولات شما نیاز دارند را از دست می‌دهید. طراحی سایت فروشگاهی بستری گسترده و نامحدود است برای ارائه کالا به تمامی افراد در سایر نقاط کشور، این به معنی فروش بیشتر و درآمدزایی چند برابری شما است.

اهداف طراحی سایت فروشگاهی

  • معرفی تمامی محصولات با حجم زیاد و هزینه کم
  • ارائه خدمات به صورت آنلاین در بستر وب
  • صرفه‌جویی در نیروی انسانی به علت الکترونیک بودن تمامی بخش‌های وب‌سایت فروشگاهی
  • با انجام تبلیغات دیگر کسب‌وکارها در سایت شرکتی، کسب درآمد کنید.
  • انجام تمامی فعالیت‌ها بدون وقفه و به صورت شبانه‌روزی
  • تجارت شما جانی دوباره می‌گیرد
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی
  • تمامی محصولات و کالاهای تولیدی شما برای تمامی کاربرانی که در وب فعّالیت دارند، به نمایش در‌ می‌آید.

مهم‌ترین کاربردهای سایت فروشگاهی که تجارت شما را دگرگون می‌کند!

شما به عنوان صاحب یک فروشگاه فیزیکی این موضوع را می‌دانید که در طول ساعات روز امکان ارائه سرویس و فروش محصولات به تعداد مشتریان مشخصی را خواهید داشت و بیشتر از ظرفیت موجود، امکان ارائه خدمات ندارید. در واقع افزایش فروش محصول به شکل سنتی با چالش‌هایی همچون کمبود زمان، کمبود نیر و… همراه است. این در حالی است وب‌سایت فروشگاهی یک ویترین آنلاین از تجارت شما در بستر وب است که به صورت شبانه روزی امکان فعالیت دارد و هیچ محدودیتی در ارائه خدمات با حجم زیاد ندارد. در ادامه به مهم‌ترین کاربردهای سایت فروشگاهی برای کسب‌وکار شما می‌پردازیم:

✅️ نداشتن هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی

✅️ با راه‌اندازی سایت فروشگاهی، از شر هزینه اجاره مغازه خلاص می‌شوید.

✅️ کسب اعتبار دوچندان به دلیل مشاهده شدن تجارت شما توسط تعداد کاربران نامحدود

✅️ ایجاد کاتالوگی از محصولات فروشگاه درون وب‌سایت

✅️ رونق بخشیدن به فروش

✅️ از بین بردن هزینه‌های اضافه در بازاریابی

صفحات طراحی سایت فروشگاهی

هر وب‌سايت دارای صفحات متعددی است که تمامی خدمات و محصولات فروشگاه در آن قرار می‌گیرد. کاربران و مشتریان شما این امکان را دارند تا با کلیک بر روی آدرس هر صفحه، به محصول و کالای مورد نظر دسترسی داشته و به راحتی به نیازشان دست یابند.

صفحات طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی محتوای صفحات باید با عنوان آن مرتبط باشد مثلا در داخل صفحه تماس با ما باید تمامی اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی شرکت و فروشگاه شما قرار داشته باشد، همچنین در داخل صفحه مقالات باید مطالبی وجود داشته باشد که مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد. در ادامه به معرفی صفحات اصلی در وب‌سایت فروشگاهی می‌پردازیم:

  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

پشتیبانی سایت فروشگاهی

پشتیبانی سایت فروشگاهی به معنی نگهداری و تثبیت جایگاه آن است، در واقع یک وب‌سایت فروشگاهی برای اینکه بتواند به صورت هدفمندی به فعالیت آنلاین خود ادامه دهد، نیاز به پشتیبانی سایت دارد. حال شاید بپرسید که پشتیبانی سایت چیست؟ بهینه کردن کدهای سایت، بک آپ گیری به موقع، توسعه دادن امکانات سایت، برطرف‌سازی اشکالات تکنیکال و… از وظایف پشتیبان سایت محسوب می‌شود. ما در مجموعه سایت با سئو به بهترین شکل تمامی کارهای مربوط به پشتیبانی سایت فروشگاهی را درست و سر وقت انجام می‌دهیم تا تجارت اینترنتی شما رفته رفته جایگاه خود را در لیست نتایج بالای جستجو به دست آورد.

مراحل ساخت سایت فروشگاهی در مجموعه سایت با سئو

روش ساخت سایت فروشگاهی یکی از سوالات پرتکراری است که اکثر کاربران و کسانی که قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت فروشگاهی را دارند، از ما می‌پرسند، به راستی این فرآیند به چه شکل انجام می‌شود؟

مراحل سایت فروشگاهی

در واقع باید گفت که تیم سایت با سئو با تجربه چندین ساله در زمینه‌ی طراحی وب‌سایت فروشگاهی دارد، برای اینکه مراحل ساخت سایت فروشگاهی به شکل حرفه‌ای انجام شود یک سری مراحل را برای آن در نظر گرفته است که عبارتنداز:

۱_ مشاوره و نیازسنجی

دانستن نیاز و خواسته مشتری، جزء اولویت‌های هر تجارت و بیزینسی به شمار می‌رود که این نشان‌دهنده اهمیت نیاز مشتریان در فروش و بازاریابی محصولات است. وقتی که شما قصد ساخت سایت فروشگاهی را دارید، حتما یک سری امکانات در نظر دارید که دوست دارید به بهترین شکل ممکن در وب‌سایت پیاده‌سازی شوند.

ابتدا مشاوره و نیازسنجی مشاوران و متخصصان مجموعه سایت با سئو، به صورت رایگان و در یک جلسه حضوری با شما برگزار می‌شود، در این نشست شما با توجه به تجارتی که دارید، نیاز و خواسته مدنظر خودتان را با ما در میان می‌گذارید، سپس بهترین پلن در راستای حوزه فعالیت شما توسط تیم فنی سایت با سئو، برایتان در نظر گرفته می‌شود.

۲_ طراحی طرح اولیه

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

بعد از اینکه نیاز و خواسته مشتری توسط کارشناسان ما مورد ارزیابی قرار گرفت، همسو با سلیقه شما یک طرح اولیه از وب‌سایت فروشگاهی ساخته شده و به شما ارائه می‌گردد. در این مرحله نوبت آن است که تیم طراح و کارفرما با کمک یکدیگر، ایرادات احتمالی که وجود دارد را برطرف سازند.

ارائه طرح اولیه به خاطر این است که اگر کمی و کاستی در آن مشاهده شود و یا امکانات جدیدی متناسب با نیاز شما لازم باشد با کمک شما و متخصصان طراح، به وب‌سایت اضافه گردد.

۳_ طرح نهایی وب‌سایت فروشگاهی

این مرحله هم برای تیم طراح و هم برای مشتری لذت‌بخش است، زیرا طرح نهایی وب‌سایت فروشگاهی آماده است و از همین الان، تجارت شما برای فروش و بازاریابی موفق وارد دنیای نامحدود و گسترده اینترنت شده است. زمانی که لانچ طراحی سایت فروشگاهی به شکل موفقی انجام شود، دسترسی شما برای فعالیت در وب‌سایت باز است.

مراحل سايت فروشگاهی

اکنون با کمک شما طرح نهایی وب‌سایت فروشگاهی آماده شده و فروشگاه شما به جمع چند میلیون وب‌سایت اینترنتی خواهد پیوست. توجه داشته باشید، زمانی این سایت راه‌اندازی می‌شود که متناسب با نیاز و خواسته شما باشد و تمامی اصول گرافیکی، رنگ‌بندی جذاب، سرعت، امکانات ضروری و استاندارد‌های امنیتی در آن پیاده‌سازی شود.

۴_ پشتیبانی و خدمات

وقتی که مراحل ساخت سایت فروشگاهی به اتمام رسید، باید تمامی تلاش و تمرکز خود را برای پیدا کردن جایگاه بالا در نتایج جستجو قرار دهید. برای اینکه یک وب‌سایت بتواند در نتایج جستجو به کاربران زیادی نمایش داده شود، باید تمامی استانداردهای سئو و بهینه‌سازی در آن به خوبی رعایت شود.

سئو سایت را نمی‌توان در یک موضوع خلاصه کرد و مراحل گوناگونی برای دست‌یابی به آن باید سپری شود، مثلا محتوای باکیفیت و کاربر پسند، سرعت و امنیت استاندارد، هاست مناسب، استفاده از هدینگ‌های جذاب در مطالب، تصاویر مرتبط، لینک سازی داخلی و خارجی، استفاده از ویدیوهای جذاب، متا دیسکریپشن یونیک و جذاب و موارد زیادی دیگر….

پشتیبانی و خدمات به این منظور در نظر گرفته شده که اگر شما با هرگونه مشکل و اختلالی در وب‌سایت فروشگاهی روبرو شدید، موضوع را با مجموعه سایت با سئو در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن تیم فنی اقدام به بررسی، برطرف‌سازی و پشتیبانی از اشکال به وجود آمده کند.

ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی

ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی

یک وب‌سایت فروشگاهی برای اینکه بتواند کاربران زیادی را جذب خود کند، باید از ویژگی‌هایی مناسبی برخوردار باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

گرافیک و رنگ‌بندی مناسب

روانشناسی رنگ‌ها از اهمیت زیادی در طراحی سایت فروشگاهی برخوردار است و این وب‌سایت باید از اصول گرافیکی مناسبی برخوردار باشد. استفاده از رنگ‌های جذاب و متناسب باعث می‌شود که کاربران زمانی که وارد سایت شما می‌شوند، احساس خوب و خوشایندی را تجربه کند.

هرچقدر کاربران و مشتریان شما حس بهتری در زمان وارد شدن به سایت فروشگاهی داشته باشند در نتیجه از محصولات بیشتری بازدید می‌کنند که این مساوی است با افزایش فروش و درآمد بیشتر.

رعایت کردن اصول سئو و بهینه‌سازی

یکی از موارد مهمی که در زمان طراحی سایت باید به آن توجه زیادی شود، سئو و بهینه‌سازی است. یک سايت فروشگاهی هر چه بیشتر از استانداردها و فاکتورهای لازم سئو برخوردار باشد، در نتایج جستجو به کاربران زیادتری نمایش داده می‌شود و فروش بیشتری را تجربه می‌کند.

ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی

به صورت کلی در بهینه‌سازی سئو موارد زیادی اهمیت دارد، به عنوان مثال محتوای باکیفیت و کاربرپسند، استفاده از تصاویر و ویدئو متناسب و مرتبط، گرافیک جذاب، تجربه و رابطه کاربری استاندارد (ui,ux)، سرعت لود بالا، امنیت استاندارد را می‌توان از عوامل مهم در بالا بردن رنک سئو محسوب کرد.

قابلیت ریسپانسیو (واکنش‌گرا)

امروزه کاربران اینترنتی بیشتر با وسایل هوشمند دیجیتال مانند گوشی همراه و تبلت اقدام به سرچ در اینترنت می‌کنند، از این رو طراحی سایت فروشگاهی وقتی که به صورت ریسپانسیو را‌ه‌اندازی شده و محتوای آن در هر ابعادی به خوبی نمایش داده شود، از اهمیت زیادی برای موتورهای جستجو برخوردار است و در نتایج جستجو، به تعداد کاربران زیادی نمایش داده می‌شود.

سرعت لود و امنیت بالا

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در زمان طراحی سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد، سرعت بالا‌ و امنیت استاندارد است. زمانی که یک کاربر برای تهیه و خرید محصول وارد یک وب‌سایت فروشگاهی می‌شود، دوست دارد تا در کمترین زمان ممکن، صفحه مورد نظر لود شده و خرید خود را انجام دهد.

ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی

هرچقدر سرعت لود صفحات وب‌سایت فروشگاهی بیشتر باشد در نتیجه کاربران ‌و مشتریان شما با سرعت بیشتری اقدام به خرید و تهیه کالای خود می‌کنند و شما با افزایش فروش و بالا رفتن تعداد مشتری روبرو خواهید شد.

امنیت از موارد مهم دیگری محسوب می‌شود که در وب‌سایت فروشگاهی باید به آن‌ توجه زیادی شود. کاربران دوست دارند از فروشگاهی خرید اینترنتی خود را انجام دهند که امنیت لازم را برای اطلاعات کاربری آنها فراهم سازد. مجموعه سایت با سئو از تمامی ابزارهای لازم برای بالا بردن‌ امنیت وب‌سایت فروشگاهی شما استفاده می‌کند تا شما با خیالی راحت‌ به‌ مدیریت فروشگاه آنلاین خودتان بپردازید.

معرفی نمونه سایت فروشگاهی در مجموعه سایت با سئو

نمونه سایت فروشگاهی ساخته شده در سایت با سئو به دسته‌‌های مختلفی تقسیم می‌شود که با توجه به نیاز کارفرما و بودجه‌ای که وی در نظر دارد، نوع سایت مشخص می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از انواع سایت‌های فروشگاهی ساخته شده در این مجموعه اشاره می‌کنیم:

✳️ طراحی سایت سایت فروشگاهی با وردپرس

✳️ طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

✳️ طراحی سایت حرفه‌ای فروشگاهی

✳️ طراحی سایت فروشگاهی با php

✳️ طراحی سایت فروشگاه آنلاین

✳️ طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت

✳️ طراحی سایت فروشگاهی شرکتی

✳️ طراحی سایت فروشگاهی

ساخت سایت فروشگاهی در گوگل چند روز زمان نیاز دارد؟

مدت‌ زمان ساخت سایت فروشگاهی در گوگل بستگی به تکنولوژی و امکانات آن دارد. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی با وردپرسی که از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست، به نسب طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی که از امکانات سفارشی در آن استفاده شده است، به مدت‌ زمان کمتری نیاز دارد. مجموعه سایت با سئو طی یک مشاوره تلفنی که با مشتریان عزیز برگزار می‌کند، با توجه به حوزه کاری و نیاز آنها، زمان دقیق ساخت سایت فروشگاهی در گوگل را به شما اعلام می‌نماید.

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه کسب کارهایی است
  • فروشگاه‌های لوازم‌ خانگی
  • فروشگاه‌های مواد غذایی
  • فروشگاه‌های لباس
  • فروشگاه‌های لوازم آرایشی‌وبهداشتی
  • فروشگاه‌های کتاب‌ فروشی
  • فروشگاه‌های گل فروشی
  • فروشگاه‌های لوازم‌ برقی
  • فروشگاه‌های مبلمان
  • فروشگاه‌های دوربین مدار‌بسته
  • فروشگاه‌های مصالح ساختمانی
  • فروشگاه‌های آهن آلات
  • فروشگاه‌های لوازم دکوراسیون و دکور منزل
  • فروشگاه‌های قطعات خودرو (لوازم یدکی)
  • فروشگاه‌های تولیدی
  • فروشگاه‌های فروش موبایل، تبلت و لپ‌تاب
  • تمامی فروشگاه‌هایی که به صورت سنتی کار می‌کنند، قابلیت تبدیل شدن فروشگاه اینترنتی را دارند.

تکنولوژی و (cms) مورد استفاده در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از سوالات متعدد متقاضیان طراحی سایت فروشگاهی، نوع تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای به کار رفته در این وب‌سایت است! به راستی استفاده از کدام تکنولوژی به نفع فروشگاه‌ها است؟ در جواب به این سوال باید گفت که انتخاب سیستم مدیریت محتوا سلیقه‌ای نیست و باید با توجه به نیاز و حوزه فعالیت شما انتخاب شود.

در تمام دنیا متخصصان وب با توجه به نیاز مشتریان، تکنولوژی مناسب را برای طراحی سایت او در نظر می‌گیرند تا بهترین آورد را برای صاحب کسب‌وکار به همراه داشته باشد. در جلسه مشاوره حضوری، مشتری حوزه فعالیت و هدف خود را با تیم طراح مطرح می‌کند و کارشناسان ما با بررسی‌های دقیق تصمیم ‌می‌گیرند که کدام تکنولوژی تاثیر بیشتری در موفقیت فروشگاه اینترنتی شما دارد.

تکنولوژی سایت فروشگاهی

اگر در انتخاب تکنولوژی مورد استفاده طراحی سایت فروشگاهی اشتباهی صورت گیرد، در عملکرد کلی وب‌سایت تاثیرات منفی به جا می‌گذارد که این موضوع برای هیچ مدیر و صاحب کسب‌وکاری خوشایند نیست. هرچقدر انتخاب cms هوشمندانه‌تر باشد، درصد موفقیت وب‌سایت فروشگاهی بالاتر می‌رود و در کمترین زمان، بازخورد قابل قبولی را به همراه دارد. بگذاریم در این زمینه متخصصان تصمیم بگیرند و نگاه فردی به آن نداشته باشیم.

سخن پایانی

استفاده از روش‌های سنتی در فروش محصول و ارائه خدمات، اتلاف انرژی زیاد و بازخورد کمی را برای فروشگاه‌ها به همراه دارد، این مسئله مساوی است با فروش حداقلی و نداشتن مشتریان پویا و فعال.

طراحی سایت فروشگاهی فرصتی بی‌نظیر و ایدال است برای تمامی افرادی که کسب‌و‌کار فروشگاهی دارند تا از این طریق بازاریابی گسترده‌ای در فضای نامحدود اینترنت انجام داده و فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند. این حرفو از من گوش کن «شاید دیجی کالا نشی ولی میتونی رقیب خوبی براش باشی» فقط کافیه سایت فروشگاهی خودتان را سفارش دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.