طراحی سایت فروش شارژ

طراحی سایت فروش شارژ

طراحی سایت فرش شارژ امکان فروش و ارائه انواع خدمات الکترونیک را به شما می‌دهد، در واقع اگر قصد عرضه سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌ی شارژ تلفن همراه را دارید، ساخت سایت فروش شارژ تجارت شما را وارد دنیای گسترده و نامحدود وب می‌کند که از این طریق فروش و تبلیغات هدفمند را انجام می‌دهید.

اگر دوست دارید تا در اینترنت و به صورت آنلاین اقدام به فروش شارژ کنید، طراحی سایت فروش شارژ این فرصت را برای شما مهیا می‌کند که به صورت 24 ساعته خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید. در دنیای امروزی اکثریت افرادی که در جامعه زندگی می‌کنند مانند جوانان، نوجوانان، سالمندان و افراد بازنشسته همگی از تلفن همراه استفاده می‌کنند و در زمان‌های کاری و یا در فراغت خود با استفاده از این ابزار، با افراد گوناگونی ارتباط برقرار می‌کنند که این نشان‌دهنده‌ی جایگاه و اهمیتی است که تلفن همراه در زندگی افراد دارد.

یکی از پردرآمدترین کسب‌وکارها را شرکت‌های مخابراتی در اختیار دارند زیرا این شرکت‌ها، دستگاه‌های ارتباطی و اپراتورهایی دارند که می‌تواند از طریق آن وسایل مرتبط را به سازمان‌ها و افراد بفروشند. فروش شارژ تلفن همراه را باید یکی از نیازهای ضروری دانست که گردش مالی زیادی را برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های فعال در این حوزه به همراه دارد. با طراحی سایت فروش شارژ تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در این صنعت فعالیت دارند امکان حضور در دنیای نامحدود اینترنت را تجربه می‌کنند و فروش خود را تا چند برابر افزایش می‌دهند.

وب‌سایت فروش شارژ

قیمت طراحی سایت فروش شارژ

قیمت طراحی سایت فروش شارژ در مجموعه سایت با سئو از ۴ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۴ میلیون ادامه دارد البته این رنج قیمتی برای سایت‌هایی است که با cms وردپرس طراحی شده‌اند، اگر از تکنولوژی اختصاصی برای ساخت این وب‌سایت استفاده شود قیمتی آن افزایش می‌یابد. امکانات، قابلیت‌ها، نوع هاست و دامنه، گرافیک، رابط و تجربه کاربری و شرکت طراح سایت از دیگر عواملی هستند که نقش مهمی در نرخ این وب‌سایت دارند. برای کسب اطلاعت تکمیلی در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چرا به طراحی سایت فروش شارژ نیاز دارید؟

طراحی سایت فروش شارژ این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا با عرضه انواع شارژهای تلفن همراه نظیر ایرانسل، رایتل و همراه اول درآمد بالایی را از این طریق به دست آورد.

تمامی افراد و شرکت‌هایی که در صنعت فروش شارژ فعالیت دارند مانند اپراتورهای همراه، فروشگا‌ه‌های فروش شارژ و شرکت‌های مخابراتی می‌توانند با طراحی سایت بستری را فراهم سازند تا کاربران و مخاطبان بتوانند به راحتی و با مراجعه به این وب‌سایت از خدمات و امکاناتی که در آن وجود دارد استفاده کنند.

این کار سبب می‌شود که در زمان و هزینه آنها صرفه‌جویی شود، در واقع به خاطر استقبال زیادی کاربران از وب‌سایت فروش شارژ، درآمد زیادی را برای صاحبان و شرکت‌های مرتبط با این حوزه به همراه دارد.

اهداف طراحی سایت فروش شارژ

  • ساخت سایت فروش شارژ تجارت شما را به یک برند تبدیل می‌کند.
  • ارتباط مستقیم با مشتری
  • راه‌اندازی وب‌سایت فروش شارژ هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.
  • با طراحی سایت فروش شارژ خدمات غیرحضوری خود را به صورت ۲۴ ساعتی به کاربران ارائه دهید.
  • تثبیت جایگاه شما در میان دیگر رقبا

صفحات طراحی سایت فروش شارژ

صفحات طراحی سایت فروش شارژ
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه‌ای که برای تخفیف، جوایز و امتیاز دهی در نظر گرفته شده است.
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت (خانه)
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

امکانات طراحی سایت فروش شارژ

امکانات وب‌سایت فروش شارژ

طراحی سایت فروش شارژ خدمات زیاد را به کاربران ارائه می‌دهد، به همین دلیلی باید یک سری امکانات کاربردی در آن وجود داشته باشد که عبارتند‌از:

دسته‌بندی

امکان ایجاد دسته‌بندی برای تمامی خدمات و محصولاتی در وب‌سایت فروش شارژ وجود دارد، به عنوان مثال بسته‌های اینترنتی، شارژ همراه اول، شارژ ایرانسل، شارژ رایتل، شارژ وایمکس، بسته‌های اینترنتی و… همگی جزء دسته‌بندی‌های طراحی سایت فروش شارژ محسوب می‌شوند.

طراحی کردن آیتم‌های موجود

در این بخش امکان تعریف آیتم برای هر کدام از محصولاتی که در وب‌سایت فروش شارژ وجود دارد، مثلا فروش شارژ 5 هزارتومانی به صورت نامحدود را می‌توان مشخص کرد.

چگونگی دریافت شارژ

انتخاب چگونگی روش شارژ، از دیگر امکانات طراحی سایت فروش شارژ به شمار می‌رود. به عنوان مثال کاربر دوست دارد که شارژ مورد نظر از طریق ایمیل، یا به صورت نمایشی و یا به صورت شارژ مستقیم بر روی خط او فرستاده شود.

طراحی کردن صفحه راهنما در وب‌سایت فروش شارژ

این امکان برای آن است که کاربران نحوه استفاده از شارژ اپراتورهای مختلف را بعد از خرید کردن آن در اختیار داشته باشند؛ مثلا برای شارژکردن سیم کارت ایرانسلی باید کد شارژ را با استفاده از این روش وارد کنند. (# کد شانزده رقمی شارژ*144*).

امکانات وب‌سایت فروش شارژ

ثبت کردن سفارش

یکی دیگر از امکاناتی که در طراحی سایت فروش شارژ وجود دارد، امکان ثبت کردن سفارش به صورت دقیق به همراه وضعیت پرداخت و تحویل آن است. کاربران می‌توانند سفارش‌های خودشان را در وب‌سایت ثبت کرده و با انجام دادن مراحل شارژ، آن را در اختیار داشته باشند.

قرار دادن کدهای تخفیف

در این بخش به منظور ترغیب کردن مشتریان و تشویق برای خریداری محصولات، از کدهای شارژ در این وب‌سایت استفاده می‌شود.

طراحی کردن یک پنل برای تبلیغات

یکی از راه‌هایی که شما در وب‌سایت فروش شارژ اینترنتی می‌توانید از طریق آن درآمدزایی کنید، قرار دادن تبلیغات شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف است. در واقع مشاغل تمایل دارند در وب‌سایت‌هایی که دارای ترافیک بالایی هستند به تبلیغات و بازاریابی بپردازند که یکی از گزینه‌های مناسب برای آنها، قرار دادن تبلیغات خود در وب‌سایت شما است.

تبلیغاتی که شما می‌توانید در وب‌سایت فروش شارژ قرار دهید شامل تبلیغات بنری، فلش، پاپ آپ و تبلیغات متنی است که شما می‌توانید از این طریق درآمد بالایی را به دست آورید.

ایجاد کردن یک قسمت برای ارائه سرویس و خدمات

در این قسمت می‌توانید به فروش شارژهای مستقیم اپراتورهای بپردازید. معرفی اپلیکیشن‌های فروش شارژ و نمایندگی‌های فروش از جمله سرویس‌هایی هستند که می‌توانید در این بخش قرار دهید.

طراحی بخش اخبار

در این بخش اخبار مهم شبکه‌های مخابراتی و اطلاعیه‌های اپراتورها در مورد سرویس‌های جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

درگاه پرداخت اینترنتی در طراحی سایت فروش شارژ

برای اینکه کاربران بتوانند مبلغ شارژ را در درگاه‌های عضو شتاب بانکی نظیر بانک پاسارگاد و بانک پارسیان پرداخت کنند، درگاه‌های این بانک‌ها در وب‌سایت قرار داده شده است تا کاربر با اتصال به این درگاه‌ها، بتواند هزینه شارژ مورد نظر را پرداخت کنند.

امکانات وب‌سایت فروش شارژ

دیگر امکانات طراحی سایت فروش شارژ

  • پنل کاربری
  • ورود
  • عضویت
  • سیستم چت آنلاین
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت

مراحل طراحی سایت فروش شارژ

ما در مجموعه سایت با سئو به صورت اصولی و دقیق تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت فروش شارژ را انجام می‌دهیم تا یک وب‌سایت بهینه و سئو بیس در اختیار کارفرمایان عزیز قرار گیرد. در ادامه به معرفی خلاصه‌ای از این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: در اولین مرحله یک جلسه حضوری با کارفرما به منظور آشنایی با نیازهای او برگزار می‌گردد.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت فروش شارژ

مرحله سوم: ارائه طرح نهایی به کارفرما به منظور بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت فروش شارژ

مرحله پنجم: حالا نوبت آن است تا طرح نهایی در اختیار کارفرما و متخصصان مجموعه قرار گیرد.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس سایت

مرحله هفتم: مجموعه سایت با سئو به مدت ۱ سال از وب‌سایت فروش شارژ پشتیبانی رایگان به عمل می‌آورد.

مدت‌زمان ساخت سایت فروش شارژ

مدت‌زمام لازم برای ساخت سایت فروش شارژ بین ۷ الی ۱۳ روز کاری است که بسته به امکانات و خواسته کارفرما، این زمان با نوسان همراه است. به عنوان مثال ساخت یک وب‌سایت وردپرسی با امکانات معمولی ۱۰ روز زمان نیاز دارد در صورتی که طراحی وب‌سایت اختصاصی با توجه به پیچیدگی‌هایی که دارد، از قیمت بیشتری نیز برخوردار است. اگر تمایل دارد تا به اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت این وب‌سایت دست بابید، تنها کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کنید.

سخن پایانی

داشتن ارتباط خوب و موثر در جوامع امروزی، نقش پراهمیتی برای افراد دارد. تمامی شرکت‌هایی که در زمینه تامین و فروش شارژ فعالیت دارند، می‌توانند با طراحی سایت فروش شارژ کسب‌وکار خودشان را گسترش داده و با توجه به ظرفیت‌های نامحدودی که در اینترنت وجود دارد، درآمد‌ زیادی را به دست آورند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا شما را در این زمینه به بهترین شکل همراهی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.