طراحی سایت قنادی

طراحی سایت قنادی

طراحی سایت قنادی فرصتی بی‌نظیر است تا کارگاه شیرنی پزی و مغازه‌ شیرنی فروشی شما را در میان دیگر رقبایتان به یک برند قدرتمند تبدیل کند. در واقع تمامی صاحبان قنادی این امکان را دارند تا با راه‌اندازی یک وب‌سایت، به صورت غیر حضوری تمامی محصولات خود را به مشتریان عرضه کنند. امروزه افراد در مراسم‌‌های زیادی نظیر عروسی، تولد، عزا و غیره… از شیرنی و کیک استفاده می‌کنند که با توجه به مراسم، می‌تواند نوع و مدل شیرینی متفاوت باشد. ساخت سایت قنادی نقش زیادی را در فروش آنلاین شیرینی و کیک ایفا می‌کند و به جرات می‌توان گفت که بازار پر رقابتی در میان فعالان این حوزه دارد، اگر دست روی دست بگذارید دیگر رقبایتان گوی سبقت را از شما می‌ربایند.

وب‌سایت قنادی

با توجه به شرایط جغرافیایی و فرهنگ هر منطقه از کره زمین، انواع شرینی و کیک‌هایی که سرور می‌‌‌شود متفاوت است؛ از این رو شیرینی‌جات بین تمامی افراد در جای‌جای دنیا از اهمیت زیادی برخوردار است. با استناد به آمار، ایران یکی از پرمصرفترین کشورهای دنیا در زمینه شیرینی و کیک است که این تقاضای مصرف در کشور، روز به روز در حال افزایش است.

قیمت طراحی سایت قنادی

در دنیای دیجیتال امروزی ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت، از اهمیت زیادی برای کسب‌وکارها برخوردار است و هر کارفرما و مدیر مجموعه‌ای تمایل دارد که برای اتصال به بازارهای بزرگ داخلی و خارجی، یک وب‌سایت در اختیار داشته باشد، اما این تمام موضوع نیست زیرا قیمت راه‌اندازی وب‌سایت نیز یکی از چالش‌های مدیران محسوب می‌شود. حال سوال اینجاست که قیمت طراحی سایت شیرینی فروشی چقدر است؟ با صرف چه میزان هزینه می‌توان یک وب‌سایت قنادی راه‌اندازی کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه طراحی سایت قنادی معطوف به یک موضوع خاص نیست و عوامل متعددی نظیر میزان امکانات، قابلیت‌ها، تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، نوع هاست، مدت زمان طراحی، تیم طراح و… در قیمت‌گذازی آن تاثیر دارند. لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه داشته باشید زیرا مجموعه سایت با سئو با بررسی‌های دقیق و حرفه‌ای که بر روی خواسته و نیاز شما انجام می‌دهد، مقرون به صرفه‌ترین قیمت را برای طراحی سایت قنادی شما در نظر می‌گیرد که بدون هیچ گونه کمبودی، بازخورد عالی را برای شما به همراه داشته باشد.

قیمت طراحی سایت قنادی

اهمیت طراحی سایت قنادی

افرادی که در صنعت شیرینی فروشی مشغول به فعالیت هستند تعدادشان در حال افزایش است که این موضوع باعث می‌شود تا بازار رقابت در این صنعت به صورت چشم‌گیری رو به گسترش بوده و رقابت زیادی را برای فعالان این حوزه ایجاد کند.

با توجه به در دسترس بودن اینترنت برای تمامی افراد، در زمان‌هایی که ما نیاز به شیرینی و کیک مورد نظر خود را داریم، این کار را می‌توانیم از طریق اینترنت دنبال کنیم و با سرچ کردن واژه‌های کیک و شیرینی در اینترنت، کارگاه‌ها و مغازه‌های زیادی را مشاهده می‌کنیم که در این حوزه فعالیت دارند.

شما می‌توانید فقط با انتخاب شیرینی مورد نظر، اقدام به خرید آن کنید و بعد از چند دقیقه، این محصولات را درب منزل تحویل بگیرید، این تنها بخشی از امکاناتی هست که طراحی سایت شیرینی پزی برای ما مهیا کرده است.

از طرف دیگر کارگاه‌ها و مغازهای شیرینی و کیک فروشی که به صورت سنتی کار می‌کنند، باید به این امر واقف باشند که این نوع روش فروش، کم‌کم تجارت شما را از دور خارج می‌کند.

اهمیت طراحی سایت قنادی

به صورت کلی افراد تمایل دارند در کمترین زمان، بهترین نتیجه عایدشان شود ، به همین خاطر دوست ندارند زمانی زیادی را برای تهیه شیرنی و کیک مورد نظرشان در شلوغی و ترافیک شهر سپری شود.

مغازه‌ها و کارگاه‌های تولید شرینی‌جات باید روش فروش و بازاریابی خود را تغییر دهند و با ساخت سایت قنادی، فروشی چند برابری را تجربه کنند.

چرا به طراحی سایت قنادی نیاز دارید؟

ساخت سایت قنادی راهی ایدئال است برای معرفی تجارت شما به قشر زیادی از کاربران در فضای اینترنت، این به معنی آن است که شیرینی فروشی شما فاصله‌ی زیادی تا تبدیل شدن به یک برند سرشناس ندارد. زمانی که شما به عنوان یک مدیر و صاحب قنادی اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت برای کسب‌وکار خودتان می‌کنید، اطلاعات جامع و مفیدی راجب محصولات خود در اختیار مشتریانتان قرار می‌دهید که این موضوع باعث می‌شود تا اعتماد آنها جلب شده و به مشتریان همیشگی شما تبدیل گردند. برای دیدن نمونه طرح‌های ساخته شده توسط سایت با سئو می‌توانید از صفحه نمونه‌ کارها مجموعه بازید کنید.

طراحی سایت قنادی مناسب چه کسب‌و‌کارهایی است؟

✔️ افرادی که دارای یک مغازه شیرینی فروشی هستند.

✔️ افرادی که عمده فروش مواد قنادی و شیرینی‌جات هستند.

✔️ شیرینی فروشی‌های زنجیره‌ای

✔️ تمامی صنف‌هایی که در زمینه شیرینی و کیک فعالیت دارند.

✔️ کارگاه‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه تولید و ساخت لوازم قنادی مشغول به فعالیت هستند.

صفحات طراحی سایت قنادی

زمانی که سایت شیرینی فروشی طراحی می‌شود، یک سری صفحه برای آن در نظر گرفته خواهد شد که هر کدام از این بخش‌ها، خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهند. این صفحات عبارتنداز:

صفحات طراحی سایت قنادی
  • صفحه در باره ما
  • صفحه اصلی (خانه)
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌‌بندی محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه تماس باما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

اهداف طراحی سایت قنادی

✅️ ارتباط هر چه بیشتر کاربران با کارگاه شیرینی فروشی و قنادی

✅️ فعالیت آنلاین باعث کسب اعتبار تجارت شما می‌شود.

✅️ فروش ۲۴ ساعته محصولات قنادی به مشتریان

✅️ تبدیل شدن به یک برند در میان سایر رقبا

✅️ ساخت سایت قنادی تجارت شما را به قشر زیادی از مشتریان به صورت آنلاین معرفی می‌کند.

✅️ کم کردن هزینه‌های قنادی با توجه به فعالیت اینترنتی شما

مزایای طراحی سایت قنادی

وب‌سایت شیرینی فروشی دارای یک سری مزیت‌ است که نشان دهند‌ه‌ی اهمیت آن جهت دسترسی بهتر افراد به محصولات قنادی است. در ادامه به بررسی این مزایا می‌پردازیم:

دسترسی آسان به صورت ۲۴ ساعتی

زمانی که شما برای فروشگاه و مغازه‌ی شیرینی فروشی خودتان یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌کنید، باعث می‌‍‌شود تا فروشگاه شما را افراد زیادی از طریق اینترنت مشاهده کنند، در واقع شما می‌توانید به صورت شبانه‌روزی سفارشات افراد را دریافت کنید.

مزایای طراحی سایت شیرینی فروشی

توجه داشته باشید که هر چقدر مغازه شیرینی فروشی شما بزرگتر و دارای جذابیت زیادتری باشد ولی امکان دسترسی کاربران به این مکان مسیر نباشد، برای شما فایده‌ای ندارد و در واقع شما فروش بالایی را تجربه نمی‌کنید اما زمانی که قنادی شما یک مغازه شیک و جذاب باشد و در کنار آن یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید، فروش بالایی را تجربه خواهید کرد زیرا افراد زیادی امکان بازدید وب‌سایت شما را از طریق اینترنت دارند.

صرفه‌جویی در زمان

صرفه‌جویی در زمان یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت قنادی محسوب می‌شود. لذت بخش است زمانی که در منزل و در کنار عزیزانمان هستیم و این امکان را داریم تا فقط با چند کلیک ساده، شیرینی و کیک خود را سفارش داده و درب منزل آن را تحویل بگیریم.

برند شدن تجارت شما

امروز استفاده از خدمات آنلاین در بین افراد مرسوم شده و هر تجارتی که به صورت اینترنتی به کاربران سرویس رسانی می‌کند، از محبویت بالایی برخوردار است. زمانی که شیرینی فروشی شما قابلیت سرویس دهی آنلاین را دارد، تعداد افراد زیادی امکان مشاهده محصولات و خدمات شما را دارند که این موضوع سبب می‌شود تا به یک برند نامی و خوش‌نام در صنعت قنادی تبدیل شوید. ساخت سایت قنادی انتخاب هوشمندانه در جهت محبوبیت و جذب تعداد مشتریان بیشتر است.

مزایای طراحی سایت شیرینی فروشی

پیشی گرفتن از دیگر رقبای سنتی

توجه داشته باشید که استفاده از خدمات حضوری و سنتی، کم‌کم در حال از بین رفتن است و افراد تمایل دارند بسیاری از خرید‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهند. طراحی سایت قنادی فرصتی ایدئال است برای پیشی گرفتن از دیگر رقبای سنتی، زیرا این روش در بین کاربران و مشتریان از طرفداران زیادی برخوردار است.

تکنولوژی استاندارد در طراحی سایت قنادی

یکی از موضوعات مهمی که در زمان ساخت سایت قنادی باید توجه زیادی به آن داشت، نوع تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده در این وب‌سایت است. هر چقدر تکنولوژی استفاده شده در طراحی سایت قنادی استانداردتر باشد، به صورت موفق‌تری به فعالیت اینترنتی می‌پردازد زیرا این وب‌سایت سرعت لودینگ مناسبی و امنیت بالا خواهد داشت.

تکنولوژی استاندارد در طراحی سایت قنادی

توجه داشته باشید که نوع تکنولوژی مورد استفاده در طراحی سایت قنادی اصلا سلیقه‌ای نیست و با توجه به امکانات و چشم انداز کارفرما تعیین می‌گردد. تیم فنی سایت با سئو در جلسه مشاوره به دقت نیازهای کارفرما را مورد بررسی قرار می‌دهد و با توجه به خواسته‌ای که او دارد، بهترین سیستم و تکنولوژی را برای ساخت سایت شیرینی فروشی در نظر می‌گیرد که بازخورد مناسبی برای تجارت شما به همراه داشته باشد.

ویژگی‌های طراحی سایت قنادی

تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی برای اینکه بتوانند کاربران زیادی را جذب کنند باید از ویژگی‌های بارزی برخوردار باشند. تیم سایت با سئو نیز در زمان راه‌اندازی فروشگاه آنلاین شیرینی فروشی، یک سری ویژگی‌ها را برای آن در نظر می‌گیرد که عبارتنداز:

گرافیک زیبا و جذاب

افراد دوست دارند در زمان ورود به یک وب‌سایت احساس خوبی را تجربه کنند و با ظاهری زننده و غیر قابل تحمل، روبرو نشوند. یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت باید به آن توجه کرد، چیدمان و گرافیک مناسب است. برای ساخت سایت قنادی باید از رنگ‌های زیبا و جذاب استفاده شود تا زمانی که افراد وارد این وب‌سایت شدند، احساس خوبی را تجربه کنند.

سرعت لود و بارگزاری بالا

ویژگی‌های طراحی سایت قنادی

زمانی که کاربر وارد یک سایت می‌شود و با کندی سرعت لود آن مواجه می‌گردد، به سرعت وب‌سایت مورد نظر را ترک می‌کند که این عامل می‌تواند رتبه و جایگاه سایت را دچار تغییرات منفی کند. طراحی سایت قنادی باید دارای کیفیت بارگزاری بالا و لودینگ خوبی باشد تا کاربران بتوانند با کیفیت مناسبی، تمامی صفحات آن را به خوبی مشاهده کنند.

سئو و بهینه‌‌سازی در طراحی سایت قنادی

بهینه‌سازی سایت از دیگر موارد مهمی است که در طراحی سایت قنادی از اهمیت زیادی برخوردار است. برای اینکه این وب‌سایت در نتایج بالای جستجو به کاربران زیادی نمایش داده شود، باید از سئو و بهینه‌سازی خوبی برخوردار باشد.

رابط کاربری ساده در عین حال حرفه‌ای

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت قنادی باید توجه زیادی به آن شود، رابط کاربری ساده و حرفه‌ای است. در واقع این وب‌سایت باید به‌گونه‌ای ساخته شود که کاربران به راحتی بتوانند نیازهای خود را در کمترین زمان ممکن، برطرف سازند و تمامی امکانات در دسترس آنها باشد. مجموعه سایت با سئو با توجه به تجربه‌ای که در زمینه ساخت و راه‌اندازی انواع وب‌سایت قنادی دارد، از بهترین تکنولوژی در ساخت این سایت استفاده می‌کند تا هر کاربری به محض ورود، امکان دسترسی راحت به تمامی بخش‌های آن را داشته باشد.

دسته‌بندی در وب‌سایت شیرینی فروشی

دسته‌بندی وب‌سایت شیرینی فروشی

زمانی که در یک وب‌سایت شیرینی فروشی تمامی محصولات به شکل درستی دسته‌بندی شده باشند، کاربران و مشتریانی که قصد خرید و بازدید از این کالاها را دارند، می‌تواند در کمترین زمان ممکن به تمامی محصولات دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز به راحتی اقدام به خرید کنند. دسته‌بندی در طراحی سایت قنادی باید به گونه‌ای باشد تا محصولات هر دسته با یکدیگر مرتبط باشند مانند دسته‌بندی زیر:

شیرینی‌جات

  • شیرینی خامه‌ای
  • شیرینی خشک
  • شیرینی رژیمی
  • شیرینی باقلوا
  • زولوبیا و بامیه

شکلات

  • شکلات ایرانی
  • شکلات خارجی
  • شکلات کادویی
  • شکلات مغزدار
  • پاستیل

کیک

  • کیکی عروسی
  • کیک تولد
  • کیک شکلاتی
  • کیک خانگی
  • کیک کافی‌شاپی
  • کاپ گیک
  • کیک خامه‌ای
دسته‌بندی وب‌سایت شیرینی فروشی

دسر

  • دسر ایرانی
  • دسر ژله‌ای
  • دسر مدرن
  • دسر کرم موس

لوازم تولد

  • انواع شمع تولد
  • انواع بادکنک
  • لوازم تزئینی برای تولد
  • انواع کارت تولد

هر چقدر دسته‌بندی در طراحی سایت قنادی مرتبط‌‌تر باشد، کاربران در زمان ورود به وب‌سایت به شکل راحتری می‌توانند نیازهای خود را برآورده سازند، این موضوع سبب می‌شود تا مشتریان زیادتر جذب تجارت شما شوند و درآمدتان افزایش یابد.

امکانات طراحی سایت قنادی

امکانات طراحی سایت شیرینی فروشی

✔️ مشخص کردن زمان تحویل سفارش به مشتری

✔️ پنل کاربری

✔️ ورود

✔️ عضویت

✔️ امکان سفارش آنلاین کیک و شیرینی

✔️ ایجاد کردن بخشی در وب‌سایت برای قرار دادن عکس‌ها و نمونه کارهای قنادی در آن

✔️ مشخص کردن لوکیشن و آدرس دقیق شیرینی فروشی بر روی نقشه

✔️ شیوه و نحوه چگونگی ارسال

✔️ امکان اطلاع رسانی به مشتریان برای تخفیف‌های ویژه

✔️ گالری تصاویر و ویدئو

✔️ درگاه پرداخت مستقیم بانکی در وب‌سایت شیرینی فروشی

✔️ امکان رزرو آنلاین محصولات

✔️ ایجاد کردن یک بخش در وب‌سايت قنادی برای پیشنهادها وانتقادهای مشتریان

✔️ امکان چندثزبانه کردن وب‌سایت

✔️ سیستم تیکتینگ

✔️ عضویت vip

✔️ سیستم چت آنلاین

✔️ وب‌سایت قنادی از سیستم چند فروشندگی برخوردار است.

امروزه صنایع غذایی نقش مهمی در حیات بشر دارند و تمامی افراد نیاز دارند تا روزی چند مرتبه از این مواد مغذی استفاده کنند، در این میان شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی اقدام به تولید و فروش مواد غذایی می‌کنند. اگر تمایل دارید تا در صنعت صنایع غذایی نیز فعالیت داشته باشید، می‌توانید از مقاله زیر بازدید کنید:

«طراحی سایت صنایع غذایی»

ساخت سایت صنایع غذایی این فرصت را به شما می‌دهد تا به شکل هدفمند‌تری در اینترنت به فعالیت بپردازید و فروش خودتان را تا چند برابر روش سنتی افزایش دهید.

مدت زمان ساخت سایت قنادی

مدت زمانی که برای طراحی سایت شیرینی فروشی در نظر گرفته می‌شود بستگی به یک سری عوامل دارد، به عنوان مثال راه‌اندازی سایت قنادی اختصاصی با توجه به امکانات و ویژگی‌های زیادی که دارد، مدت زمان بیشتری به نسبت وب‌سایت شیرینی فروشی ساده نیاز دارد. تعداد برگه‌ها، امکانات، سیستم مدیریت محتوا و تیم طراحی از عوامل مهم و ثاثیرگذار در تعیین زمان راه‌اندازی سایت قنادی محسوب می‌شوند. جهت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مراحل طراحی سایت قنادی در مجموعه سایت با سئو

روند ساخت و طراحی سایت شیرینی فروشی یک پروسه‌ی تخصصی است که نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. برای آشنایی بیشتر با مراحل طراحی سایت قنادی در ادامه با ما همراه باشید:

مراحل طراحی سایت قنادی

۱_ مشاوره و نیازسنجی: در این مرحله تمامی نیازها‌ و خواسته‌های کارفرما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با توجه به این موارد، بهترین پلن طراحی سایت برای او در نظر گرفته شود.

۲_ ساخت طرح اولیه: بعد از اینکه نیازهای کارفرما توسط تیم فنی به دقت مورد بررسی قرار گرفت، حالا نوبت ساخت طرح اولیه سایت است.

۳_ بازبینی طرح اولیه: در این مرحله طرح اولیه وب‌سایت قنادی در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا با توجه به سلیقه و نیازهایی که دارد، نظرش را اعلام کند.

۴_ ساخت طرح نهایی: در این مرحله تیم فنی با توجه به سلیقه‌ی کارفرما، اقدام به ساخت طرح نهایی وب‌سایت می‌کند. بعد از اتمام ، طرح نهایی توسط کارفرما و تیم فنی مجموعه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورت مشاهده شدن هر‌گونه کاستی، اخلال، کمبود امکانات و … تیم فنی موظف است با توجه به نیاز‌های کارفرما، ایرادات احتمالی را برطرف سازد.

۵_ راه‌اندازی وب‌سایت: این مرحله را باید یکی از مراحل مهم طراحی سایت شیرینی فروشی محسوب کرد زیرا تیم فنی باید تمامی کارهای ایندکس را به دقت انجام دهد تا وب‌سایت با موفقیت راه‌اندازی شود. مدت زمان ایندکس وب‌سایت قنادی بین ۷ تا ۱۵ روز کاری می‌باشد.

مراحل طراحی سایت قنادی

۶_ پشتیبانی مادام‌العمر: بعد از اینکه وب‌سایت قنادی با موفقیت راه‌اندازی شد حالا نوبت آن است تا تمامی اطلاعات و دیتاهای لازم را در این وب‌سایت قرار دهید. نگران نباشید زیرا مجموعه سایت با سئو همواره در کنار شما خواهد بود که با استفاده از یک ویدئو آموزشی جامع، تمامی اطلاعات لازم را در جهت تولید محتوا و کار کردن با پیشخوان وب‌سایت قنادی در اختیار شما قرار می‌دهد تا دست شما بند کسی نباشد و از عهده‌ی تمامی کارهای وب‌سایت خودتان برآیید.

سخن پایانی

شیرینی را باید از مواد خوراکی محسوب کرد که در تمامی مراسم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و افراد تمایل دارند برای شادی و سرور در کنار عزیزانشان، از این خوراکی محبوب استفاده کنند.

زمانی که یک شیرینی فروشی اقدام به طراحی سایت قنادی می‌کند، دیگر نیاز نیست تا افراد به صورت سنتی برای انتخاب شیرینی مورد نظر خود در قنادی حضور یابند، مشتریان از طریق وب‌سایت شیرینی فروشی این امکان را دارند تا محصول مورد نظرشان را انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن، آن را درب منزل خود تحویل گیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.