طراحی سایت لوله کشی

طراحی سایت لوله کشی

طراحی سایت لوله کشی یک محیط پربازدید است که هر روزه کاربران زیادی برای برطرف‌سازی نیازهای خود آن را در گوگل سرچ می‌کنند، به همین منظور تمامی فعالانی که در صنعت لوله کشی مشغول به فعالیت هستند اعم از تولید‌کنندگان، فروشندگان و استادکاران لوله کش این امکان را دارند تا با ساخت سایت لوله کشی تجارت خودشان را جانی دوباره ببخشند و با خدماتی که از طریق اینترنت به کاربران عرضه می‌کنند، فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند.

لوله‌ کشی را باید یکی از نیازهای مهم و کاربردی در صنعت ساخت‌و‌ساز نام برد. افراد زیادی هستند که درحوزه لوله‌ کشی مشغول به فعالیت هستند مانند فروشگا‌ه‌های فروش لوله، کارگاه‌های تولید‌کننده لوله و استادانی که متخصص خدمات لوله‌ کشی هستند. این افراد برای اینکه بتوانند خدمات و محصولات را در اختیار متقاضیان قرار دهند باید از طریق تماس تلفنی و یا ملاقات‌های حضوری افراد نیازمند را پیدا کنند و به آنها محصول و خدمات لوله‌ کشی را ارائه دهند.

این روش فروش را می‌توان یک روش سنتی و قدیمی دانست که کم‌کم از دور خارج شده است. به راستی چرا روش فروش و بازاریابی سنتی در صنعت لوله کشی مرسوخ شده است؟ زیرا اکثر افرادی که نیاز به خدمات لوله‌ کشی دارند از طریق اینترنت اقدام به پیدا کردن شرکت مورد نظر در این زمینه می‌کنند، شما نیز در صورتی می‌توانید به عنوان یک شرکت یا مجموعه فعال در این زمینه فعالیت آنلاین داشته باشید که اقدام به طراحی سایت لوله کشی کنید. ساخت سایت لوله‌ کشی تجارت شما را به یک برند سرشناس در بستر وب تبدیل می‌کند.

قیمت طراحی سایت لوله کشی

قیمت طراحی سایت لوله کشی

قیمت تقریبی طراحی سایت لوله کشی در مجموعه سایت با سئو از ۴ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۳ میلیون ادامه دارد؛ اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، نوع امکانات و قابلیت‌هایی است که در این وب‌سایت استفاده می‌شود، در واقع یک وب‌سایت اختصاصی که امکانات و قابلیت‌هایی پیچیده‌‌ای دارد و در ساخت آن از چندین زبان برنامه‌نویسی استفاده شده، قیمت بیشتری به نسبت به یک وب‌سایت وردپرسی با امکانات اولیه دارد. اصلا نگران قیمت وب‌سایت لوله کشی نباشید زیرا ما پلن‌های قیمتی مختلفی داریم که متناسب با نیاز شما، بهترین پلن که آورد خوبی برایتان داشته باشد را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اهداف طراحی سایت لوله کشی

✔️ با ساخت سایت لوله‌ کشی کسب‌وکار شما به یک برند سرشناس در میان دیگر رقبا تبدیل می‌شود.

✔️ طراحی سایت لوله کشی کاهش هزینه‌های شرکت و تولیدی شما را به همراه دارد.

✔️ راه‌اندازی وب‌سایت یک تبلیغات بدون پرداخت هزینه اضافی است.

✔️ ساخت سایت افزایش فروش را برای شما به همراه دارد.

✔️ امکان فعالیت و ارائه خدمات غیرحضوری به صورت شبانه‌روزی در وب‌سایت لوله کشی وجود دارد.

چرا به طراحی سایت لوله کشی نیاز دارید؟

مهم‌ترین دلیلی که سبب شده تا روش سنتی خدمات لوله‌ کشی از دور خارج شود، پیدایش اینترنت و در دسترس بودن این علم و فناوری قدرتمند و با ارزش در زندگی تمامی افراد است. امروزه شاهد آن هستیم که افراد برای انجام دادن ساده‌ترین کارها مانند خرید شارژ تلفن همراه و پرداخت کردن قبوض، به صورت آنلاین و اینترنتی این کارها را انجام می‌دهند.

این عامل سبب شده تا در انجام دادن دیگر کارها نیز به اینترنت رجوع کرده و از خدماتی که در این فضای نامحدود وجود دارد استفاده کنند، زیرا هم در زمان و هزینه آنها صرفه‌جویی می‌شود و هم به راحتی و با انجام دادن چند کلیک قادر هستند تا کارهای خودشان را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

افرادی که در صنعت لوله‌ کشی شاغل هستند، این امکان را دارند تا با طراحی سایت لوله کشی کسب‌وکار خودشان را آنلاین کرده و با این روش شاهد ارائه خدمات و فروش چند برابری محصولات و خدماتشان باشند. زمانی که شما دارای یک وب‌سایت لوله‌ کشی باشید، می‌توانید به صورت گسترده‌ای در اینترنت فعالیت کرده و خدماتتان را از طریق این وب‌سایت به کاربران و مشتریان ارائه دهید.

مزایای طراحی سایت لوله کشی

در ادامه به مزایایی که یک وب‌سایت لوله‌ کشی برای تجارت شما به همراه دارد اشاره می‌کنیم:

ارائه خدمات 24 ساعتی

طراحی سایت لوله کشی این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت 24 ساعته در اینترنت فعالیت داشته باشید، با توجه به این خصوصیت کاربران و مشتریان می‌توانند در هر زمانی که دوست داشته باشند از وب‌سایت شما دیدن کنند. این عامل موجب افزایش مشتریان و بازدیدکنندگان شرکت و مجموعه شما می‌شود.

گستردگی و فضای نامحدود

فضای نامحدودی که در فروش و بازاریابی اینترنتی وجود دارد سبب می‌شود تا فروش از این طریق به نسبت روش سنتی چند برابر شود.

مزایای وب‌سایت لوله‌کشی

نداشتن محدودیت مکانی

وب‌سایت لوله‌ کشی این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند در هر جا بدون در نظر داشتن موقعیت جغرافیایی، وارد وب‌سایت شما شده و از خدمات مورد نظر استفاده کنند.

امکانات طراحی سایت لوله‌ کشی

  • پنل کاربری
  • ورود
  • عضویت
  • امکان چت آنلاین
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چند زبانه کردن وب‌سایت
  • موتور جستجوی داخلی
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • پنل مدیریتی حرفه‌ای

ویژگی‌های طراحی سایت لوله کشی

ویژگی وب‌سایت لوله‌کشی

امروزه هر چقدر خدمات بهتری را به افراد ارائه دهید، میزان اعتماد آنها به شما بالاتر می‌رود که این موضوع به افزایش درآمد شما ختم می‌شود. در ادامه به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت لوله‌ کشی می‌پردازیم:

امکان رزرو و نوبت‌دهی اینترنتی

زمان را باید از ارزشمندترین چیزهایی دانست که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و همیشه دوست داریم تا در کمترین زمان ممکن، کارهای خود را انجام دهیم. در وب‌سایت لوله‌ کشی کاربران می‌توانند با ورود به پنل کاربری کارهای ثبت‌نام خودشان را انجام دهند و اقدام به گرفتن نوبت آنلاین جهت تعمیر، تعویض و یا لوله‌ کشی مکان مورد نظر کنند.

قرار دادن اخبار و اطلاعیه‌ها

تمامی اخبار و اطلاعاتی که در زمینه لوله‌ کشی وجود دارد، در طراحی سایت لوله کشی قرار می‌گیرد تا کاربران بتواند اطلاعات درستی از این شاخه در اختیار داشته باشند.

قرار دادن مقالات و مطالب مفید و ارزشمند

توجه داشته باشید مطالبی که در وب‌سایت قرار می‌دهید باید از محتوای مفید و ارزشمندی برخوردار باشد که تمامی افراد بتوانند به راحتی آن را مطالعه کنند.

قرار دادن عکس از محیط کارگاه یا فروشگاه

شما می‌توانید عکس‌های باکیفیتی را از محل کار و خدماتی که انجام می‌دهید در این قسمت قرار دهید

خصوصیات طراحی سایت لوله کشی

خصوصیات طراحی سایت لوله‌کشی

طراحی سایت لوله کشی از خصوصیات بارزی برخوردار است که سبب می‌شود تا این وب‌سایت به صورت موفقی به فعالیت اینترنتی بپردازد. در ادامه به بررسی خصوصیات این وب‌سایت می‌پردازیم:

استفاده از گرافیک و رنگ‌های مناسب در طراحی سایت لوله کشی

توجه داشته باشد که کاربران در زمان ورود به یک وب‌سایت اولین چیزی که توجه آنها را جلب می‌کند، چگونگی رنگ‌بندی و چیدمان آن است. استفاده متناسب و درست از رنگ سبب می‌شود تا کاربران در زمان ورود به خوبی با وب‌سایت شما ارتباط برقرار کرده و احساس خوبی را تجربه کنند، در ضمن این خصوصیت تاثیرات مثبتی بر روی سئو سایت دارد.

سرعت لود باید در طراحی سایت لوله کشی بالا باشد

زمانی که سرعت لود در وب‌سایت لوله‌ کشی بالا باشد، کاربران و مشتریان می‌توانند به راحتی کارهای مورد نظرشان را انجام دهند و به هر بخش یا صفحه‌ای در وب‌سایت در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند.

صفحات طراحی سایت لوله کشی

sitelolekeshi
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات

اگر به عنوان فردی فعال در حوزه ساختمانی تمایل دارید تا خدمات خود را برای تعداد کاربران زیاد در اینترنت به معرض نمایش بگذارید، پیشنهاد مجموعه سایت با سئو به شما طراحی سایت ساختمانی است، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از مقاله زیر بازدید کنید.

«طراحی سایت ساختمانی»

مراحل طراحی سایت لوله کشی در مجموعه سایت با سئو

مراحل طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت لوله کشی باید به صورت اصولی و استاندارد پیاده‌سازی شود تا کارفرما به شکل موفقیت‌آمیزی به تجارت اینترنتی خود بپردازد. در ادامه شما را با خلاصه‌ای از این فرآیند آشنا می‌سازیم:

مرحله اول: مشاوره با کارفرما

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت لوله کشی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی سایت لوله کشی

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی مجموعه به همراه کارفرما طرح نهایی وب‌سایت را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند.

مرحله ششم: ایندکس و راه‌اندازی وب‌سایت توسط تیم پشتیبانی

مرحله هفتم: طراحی سایت لوله کشی از پشتیبانی مادام‌العمر مجموعه سایت با سئو برخوردار می‌باشد.

مدت‌زمان ساخت سایت لوله کشی

مدت‌زمان ساخت سایت لوله کشی

مدت‌زمان که تیم فنی سایت با سئو برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت لوله کشی در نظر می‌گیرد، بین ۷ الی ۱۵ روز کاری است که در جلسه مشاوره زمان دقیق آن به شما اعلام می‌شود. به صورت کلی وب‌سایت‌های وردپرسی به دلیل اینکه بسیار از المان‌ها را در پیش فرض خود دارند، نیاز به مدت‌زمان زیادی برای راه‌اندازی ندارند، اما ساخت یک سایت اختصاصی با توجه به چالش‌های احتمالی که در زمان برنامه‌نویسی و طراحی ui و ux ایجاد می‌شود، به مدت‌زمان بیشتر نیاز دارد. ما در مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره حضوری به خوبی با نیاز و خواسته شما آشنا می‌شویم و بهترین پلن را برای ساخت وب‌سایت لوله کشی به شما پیشنهاد می‌دهیم.

سخن پایانی

امروزه هر کسب‌وکاری برای اینکه بتواند به خوبی به مشتریان خدمات‌رسانی کند، باید به خوبی دیده شود تا افراد قادر باشند آن را شناسایی کنند. طراحی سایت لوله کشی یک راهکار مفید و ضروری است برای تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت دارند. برای اینکه از دیگر رقبای خودتان عقب نمانید، می‌توانید از همین الان نسبت به طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت اقدام کرده تا تجارت شما نیز وارد دنیای نامحدود و گسترده‌ی اینترنت شود و از این طریق درآمد خودتان را تا چند برابر افزایش دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.