طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت مبلمان این امکان را برای تمامی فعالان حوزه‌ی مبل فراهم می‌سازد تا محصولات و خدمات خودشان را به صورت آنلاین با قشر زیادی از کاربران به اشتراک بگذارند و فروش چند برابری را تجربه کنند. ساخت سایت، تولیدی و نمایندگی مبلمان شما را به یک برند سرشناس در میان دیگر رقبایتان تبدیل می‌کند.

تمامی افرادی که در صنعت مبل مشغول به فعالیت هستند، این امکان را دارند تا با طراحی سایت مبلمان محصولات و خلاقیت هنری خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند و به صورت حرفه‌ای‌تری به بازاریابی و فروش بپردازند. اگر شما یک تولیدکننده مبلمان هستید نیاز دارید تا محصولات تولید خود را در یک فضا پرطرفدار و محبوب قرار دهید تا بتوانید آنها را به بهترین شکل ممکن در معرض دید کاربران و مشتریان به نمایش بگذارید.

وب‌سایت مبلمان

با توجه به‌ اینکه اکثریت تولید کنندگان مبلمان در یک فضای کارگاهی و بسته محصولاتشان را تولید می‌کند، امکان این را ندارند تا کالاهای خود را در یک فضای باز و بزرگ برای مخاطبان به نمایش بگذارند. امروزه همه افراد دوست دارند در زمان سفارش مبلمان، طرح‌های مختلف را با کیفیت گرافیکی بالایی مشاهده کنند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند، ولی به دلیل روش سنتی فروش و بازاریابی اکثریت کارگاه‌های تولید مبلمان، این امکان برای آنها محیا نیست. طراحی سایت مبلمان تجارت شما را به مشتریان زیادی نمایش می‌دهد و کاربران امکان مشاهده‌ی تمامی محصولات مبلی شما را تنها با انجام چند کلیک ساده دارند.

قیمت طراحی سایت مبلمان

قیمت طراحی سایت مبلمان نرخ ثابتی ندارد و با توجه به عواملی مختلفی نظیر امکانات وب‌سایت، تکنولوژی مورد استفاده، رابط و تجربه کاربری، گرافیک، نوع هاست و… تعیین می‌گردد. توجه داشته باشید که قیمت بالایی که برخی از شرکت‌ها به منظور ساخت سایت مبلمان درخواست می‌کنند، دلیل کیفیت بالای این وب‌سایت نیست، در مقابل قیمت مناسب ارائه شده‌ی دیگر شرکت‌ها دلیل بر کیفیت پایین این وب‌سایت نیست. ما در مجموعه سایت با سئو با توجه به نیاز و سلیقه‌ای مشتری و بودجه مدنظر وی، مناسب‌ترین پلن قیمتی را برای او در نظر می‌گیریم تا بهترین آورد را برایش به همراه داشته باشد و تجارت آنلاین موفقی را تجربه کند.

چرا به طراحی سایت مبلمان نیاز دارید؟

طراحی سایت مبلمان می‌تواند کسب‌وکار شما را جان دوباره‌ای ببخشد، زیرا افراد با دسترسی به یک وب‌سایت مبلمان در کمترین زمان و با تمرکز بالایی، اقدام به انتخاب مبل مورد نظرشان می‌کنند، با توجه به این موضوع مشتریان زیادی به سمت تجارت شما جذب می‌شود.

زمانی که شما به عنوان یک فروشند و یا تولید کنند مبلمان فعالیت دارید و از شیوه‌ی سنتی و قدیمی برای فروش و بازاریابی محصولاتتان استفاده می‌کنید، سهم زیادی از بازار تجارت این کالا را از دست داده‌اید.

اهمیت طراحی سایت مبلمان

با وجود دسترسی افراد به اینترنت، مخاطبان و مشتریان دوست دارند که قبل از انتخاب مبل مورد نظرشان، عکس و ویژگی آن محصول را مشاهده کنند و بعد از اینکه تصمیم نهایی برای خرید آن داشتند، می‌توانند برای دیدن مبلمان مورد‌نظر به مغازه و کارگاه تولیدی شما بیایند.

شما به عنوان یک فعال در صنعت مبلمان برای ارائه و فروش محصولاتتان می‌توانید اقدام به ساخت سایت مبلمان کنید تا از این طریق، مشتریان زیادی را به دست آورده و فروشتان را افزایش دهید. اگر تمایل دارید تا از دیگر طرح‌های ساخته شده توسط مجموعه سایت با سئو نیز بازدید کنید، تنها کافیست به صفحه نمونه کارها وارد شوید.

اهداف طراحی سایت مبلمان

  • نمایش ۲۴ ساعتی محصولات مبلمان شما برای کاربران از طریق وب‌سایت
  • فروش و بازاریابی موفق و پرسود
  • ساخت سایت مبلمان کاربران زیادی را به سمت شما سوق می‌دهد.
  • برند‌ شدن تولیدی، کارگاه و کارخانه شما تنها با راه‌اندازی وب‌سایت مبلمان امکان‌پذیر است.
  • طراحی سایت مبلمان همسو با اهداف شما می‌باشد.
  • برقراری یک تعامل مناسب و هدفمند با کاربران و مشتریان
  • پیشی گرفتن از دیگر رقبای سنتی

مزایای طراحی سایت مبلمان

مزایای وب‌سایت  مبلمان

وب‌سایت مبلمان مزایای زیادی را برای تجارت و کسب‌وکار شما به همراه دارد و در مدت‌زمان کمی، مشتریان زیادی را به سمت شما سوق می‌دهد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین مزایای طراحی سایت مبلمان می‌پردازیم:

معرفی محصولات

زمانی که شما در وب‌سایت مبلمان یک قسمت را برای معرفی محصولاتتان انتخاب کرده و مشخصات اصلی محصول مانند قیمت و جنس آن را در این بخش قرار می‌دهید، این مشخصات راهنمای خوبی است تا مشتری با اطمینان اقدام به خرید کند.

قرار دادن مشخصات کامل مبلمان در وب‌سایت، سبب می‌شود تا مخاطبان و کاربران زیادی برای دیدن محصولات به سایت مبل سر بزنند و فروش شما افزایش یابد.

تجربه کاربری حرفه‌ای طراحی سایت مبلمان

یکی از موارد مهمی که در زمان طراحی سایت باید توجه ویژ‌ه‌ای به آن داشت، طراحی زیبا و رابط کاربری استاندارد آن است. ما در مجموعه سایت با سئو وب‌سایت مبلمان را به‌گونه راه‌اندازی می‌کنید که کاربران بتوانند به راحتی تصاویر و محصولات را در هر اندازه‌ای مشاهده کنند.

این موضوع سبب می‌شود مخاطبان و کاربران در زمان ورود به وب‌سایت مبلمان به دلیل جذابیت، مدت‌زمان زیادی را درآن حضور داشته باشند و ترافیک وب‌سایت شما را بالا ببرند.

قرار دادن نمونه کارها

زمانی که در وب‌سایت مبلمان یک بخش برای نمونه کارها در نظر گرفته می‌شود،‎ می‌توانید عکس‌‎ها و مشخصات بهترین محصولات را با گرافیک بالا در این قسمت از وب‌سایت قرار دهید تا کاربران برای دیدن محصول مورد نظر، حق انتخاب داشته باشند.

سفارشی‌سازی محصول در طراحی سایت مبلمان

یک مشتری دوست دارد زمانی که مبل مورد نظرش را انتخاب می‌کند با توجه به ملاک‌هایی که دارد، بهترین انتخاب را داشته باشد، به عنوان مثال از فلان چوب و پارچه در مبل او استفاده شود. ما می‌توانیم این قابلیت را در وب‌سایت مبلمان شما ایجاد کنیم تا مشتریان بتوانند محصول مورد نظرشان را آن‌گونه که دوست دارند انتخاب کنند.

مزایای وب‌سایت  مبلمان

فروش آنلاین محصولات مبلمان

یک وب‌سایت حرفه‌ای مبلمان، باید قابلیت ثبت‌نام و سفارش کالا را به صورت آنلاین داشته باشد تا کاربران بتوانند در صورت نیاز، اقدام به خرید و پرداخت هزینه مبلمان منتخب خود از طریق درگاه بانکی کرذه و آن را درب منزل خودشان تحویل بگیرند.

این بخش باید به‌گونه طراحی شود که مشتری امکان پرداخت، صدور فاکتور، سفارش محصول و تعیین کردن روش ارسال را به صورت آنلاین داشته باشد. هرچقدر وب‌سایت مبلمان از سئو و بهینه‌سازی مناسبی برخوردار باشد، کاربران زیادی آن را مشاهده می‌کنند که این موضوع فروش شما افزایش می‌دهد.

معرفی فروشگاه

معرفی سوابق و افتخارت، از ملاک‌هایی هستند که می‌تواند اعتماد را در مشتری و کاربر ایجاد کند که یکی از مزایایی مهم در طراحی سایت مبلمان نیز به شمار می‌آید. در بخشی از سایت مبلمان می‌توانید به معرفی شرکت و تولیدی خود بپردازید و کلیه افتخارات و گواهینامه‌های معتبری خود را در این بخش قرار دهید. مشتریان با مشاهده کردن این اطلاعات شناخت بیشتری از شما به دست می‌آورند و باعث می‌شود تا آنها بهترین انتخاب را داشته باشند.

چند نمونه از معروف‌ترین وب‌سایت‌های مبلمان دنیا

وب‌سایت‌های مبلمان

✔️ IKEA 

✔️ HermanMiller

✔️ Ashley Furniture

✔️ Enza Home

✔️ Steelcase

✔️ Rooms To Go

صفحات طراحی سایت مبلمان

  • صفحه تماس با ما در طراحی سایت مبلمان
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه خدمات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه اخبار مرتبط با مبلمان و دکوراسیون
  • صفحه که در آن به معرفی نمایندگی‌های فعال می‌پردازد.
  • صفحه معرفی نویسندگان وب‌سایت
  • صفحه نظرات مشتریان
  • صفحه درباره ما که آدرس فروشگاه و کارگاه مبلمان در آن قرار می‌گیرد.

مراحل طراحی سایت مبلمان در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت مبلمان باید متناسب با استاندارد‌های موتورهای جستجو و اصول سئو انجام شود تا نتایج قابل قبولی را در نتایج جستجو برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: کارشناسان مجموعه سایت با سئو به منظور ارائه خدمات بهتر، یک جلسه مشاوره رایگان با کارفرما برگزار می‌کنند.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت مبلمان

مرحله سوم: طرح اولیه برای بازبینی در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

مرحله چهارم: در این مرحله ساخت طرح نهایی وب‌سایت مبلمان شروع می‌شود.

مرحله پنجم: بازبینی طرح نهایی سایت توسط کارفرما و تیم فنی

مرحله ششم: ایندکس سایت مبلمان، لازم است ورود شما را به دنیای گسترده‌ی اینترنت تبریک عرض کنیم.

مرحله هفتم: دقت داشته باشید که بعد از راه‌اندازی و ساخت سایت مبلمان، ما تا ۱ ساله به صورت رایگان از این وب‌سایت پشتیبانی می‌کنیم.

امکانات طراحی سایت مبلمان

امکانات وب‌سایت  مبلمان
  • ورود
  • عضویت
  • سیستم چند فروشندگی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • درگاه پرداخت بانکی
  • گالری از تصاویر و محصولات
  • سیستم تیکتینگ
  • عضویت vip
  • چت آنلاین

دکوراسیون و تزیین لوازم منزل امروزه از طرفداران زیادی برخوردار است، هرچقدر که منزل شما از دکور حرفه‌ای‌تری برخوردار باشد، نشان دهند خوش‌سلیقه‌ای شما است.

طراحی سایت دکوراسیون و لوازم منزل پیشنهاد مجموعه سایت با سئو به کسانی است که قصد دارند در این صنعت به صورت حرفه‌ای فعالیت داشته باشند، برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت می‌توانید از مقاله‌ی زیر دیدن کنید:

«طراحی سایت دکوراسیون و لوازم منزل»

مدت‌زمان طراحی و ساخت سایت مبلمان

مدت‌زمان ساخت سایت مبلمان بین ۷ الی ۱۲ روز کاری است که بسته به نیاز و خواسته‌ای کارفرما، تعیین می‌گردد. به عنوان مثال یک وب‌سایت مبلمان وردپرسی که دارای امکانات و قابلیت‌های استانداردی است در بازه زمانی ۷ روز ساخته می‌شود‌، ولی اگر شما به دنبال راه‌اندازی سایت اختصاصی هستید که دارای قابلیت و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی باشد، باید حداقل ۱۲ روز را برای ساخت آن در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که ساخت سایت مبلمان نیاز به تخصص و دانش لازم دارد زیرا این پروسه باید به‌صورت دقیق و حساب‌ شده انجام شود تا نتایج قابل قبولی را برای شما به همراه داشته باشد.

سخن پایانی

با وجود اینکه زندگی افراد روز‌به‌روز در حال پیشرفت و ارتقاء است، راحتی و آسایش از مهم‌ترین اولویت هر فرد برای داشتن یک زندگی زیبا محسوب می‌شود.

طراحی سایت مبلمان این امکان را برای تمامی مراکز تولیدی، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و فروشندگان مبل فراهم می‌سازد تا مشتریان به راحتی بتوانند با وارد شدن به وب‌سایت آنها، مبل مورد نظرشان را انتخاب کنند که از این طریق، سود قابل توجهی نصیب شما می‌گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.