طراحی سایت مهد کودک

طراحی سایت مهد کودک

طراحی سایت مهد کودک فرصتی بی‌نظیر است برای تمامی مراکز تعلیم و تربیت کودکان تا خود را با تکنولوژی روز هم سو کرده و خدمات باکیفیتی را از طریق اینترنت به کاربران ارائه دهند. با ساخت سایت مهد کودک می‌توانید مطالب علمی، بازی‌های کودکانه و روش‌های نوین آموزشی را در این وب‌سایت به نمایش بگذارید، این عامل سبب می‌شود تا والدین کودک با مشاهده چنین خدماتی در وب‌سایت، به مهد کودک شما سر بزنند و کودک خود را در کودکستان شما ثبت‌نام کنند. توجه داشته باشید که فعالیت آنلاین یک مهد کودک کاربران زیاد را سوق می‌دهد که از خدمات این مرکز استفاده کنند و طولی نمی‌کشد که درآمد این مراکز تا چند برابر افزایش می‌یابد.

موسسات و آموزشگاه‌های تعلیم و تربیت کودکان این موقعیت را دارند تا با طراحی سایت مهد کودک خود را به یک مرکز آموزشی مهم تبدیل کرده و کودکان زیادی را در جهت تعلیم و تربیت، تحت حمایت خود گیرند. دبستان یا مهد کودک به آموزشگاه ابتدایی گفته می‌شود که اولین قدم کودکان برای یادگیری علوم و فنون مختلف بوده است، این مکان پرشور در تربیت و ساختن شخصیت کودکان نقش مهمی دارد که می‌تواند از همان اوایل زندگی کودک، آن را با مسیر درست و روشنی آشنا سازد.

وب‌سایت  مهد کودک

قیمت طراحی سایت مهد کودک

قیمت تقریبی طراحی سایت مهد کودک در مجموعه سایت با سئو بین ۴ الی ۱۵ میلیون تومان است، این قیمت برای یک وب‌سایت وردپرسی با امکانات و قابلیت‌های استاندارد در نظر گرفته شده است. اگر کارفرما با توجه به نیازش قصد استفاده از یک وب‌سایت اختصاصی را داشته باشد، با توجه به اینکه از قابلیت‌های خاصی نظیر زبان‌های برنامه‌نویسی و ماژول‌های اختصاصی در این وب‌سایت استفاده می‌شود، قیمت آن افزایش می‌یابد. ما در جلسه مشاوره به دقت نیاز شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس با توجه به امکاناتی که در سایت مهد کودک نیاز دارید، قیمت دقیق این وب‌سایت را به شما اعلام می‌کنیم.

اهداف طراحی سایت مهد کودک

با توجه به اینکه فرآیند یادگیری و آماده‌سازی کودکان امری مهم و ضروری تلقی می‌شود، والدین باید از تعداد مهد کودک‌هایی که در نزدیکی محل زندگیشان وجود دارد، اطلاع داشته باشند. در ادامه به معرفی دو مورد اهداف مهم وب‌سایت مهد کودک اشاره می‌‌کنیم:

✔️ طراحی سایت مهد کودک این امکان را به والدین می‌دهد تا بتواند از طریق اینترنت پیش دبستانی مورد نظر را برای فرزندشان پیدا کنند و در جریان تمامی امور کودکشان از طریق وب‌سایت پیش دبستانی قرار گیرند.

✔️ از دیگر اهداف ساخت سایت مهد کودک، ارائه خدمات غیرحضوری نظیر ثبت‌نام، واریز شهریه و… در تمامی ساعات شبانه‌روزی است زیرا ارائه این مدل خدمات هم در وقت مدیر کودکستان صرفه‌جویی به عمل می‌آورد و هم در زمان اولیا کودکان.

چرا به طراحی سایت مهد کودک نیاز دارید؟

طراحی سایت مهد کودک باید به صورت حرفه‌ای و کارآمد راه‌اندازی شود، زیرا بسیاری از کارهای آموزشی کودکان از طریق این وب‌‍‌سایت انجام می‌شود تا آنها بتوانند به درستی آموزش‌های خود را فرا گیرند.

داشتن یک وب‌سایت پیش دبستانی برای مراکز آموزشی می‌تواند توجه والدین را به خودش جلب کرده و باعث شود تا افراد زیادی با مرکز آموزشی کودکان آشنا شده و از خدمات وب‌سایت شما استفاده کنند.

پیش دبستانی‌ها و مهد کودک‌‌ها می‌توانند برای بالا بردن سطح فعالیت خودشان اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت کرده و از طریق این فضا، کاربران زیاد را به صورت آنلاین جذب مرکز آموزشی خود کنند. این عامل سبب می‌شود تا پیش دبستانی شما کم‌کم معروف شده و به یک برند آموزشی کودک تبدیل شود.

مزایای طراحی سایت مهد کودک

 مزایای وب‌سایت مهد کودک
  • انتشار و ارائه تمرینات آموزشی به صورت آنلاین به والدین کودک
  • امکان پرداخت کردن هزینه‌های به صورت آنلاین
  • برقراری رابطه موثر و مفید مربیان با والدین کودک
  • امکان ثبت‌نام حضوری کودک در طراحی سایت مهد کودک
  • وجود دیتابیس در وب‌سایت پیش دبستانی برای نگهداری اطلاعات کودک
  • والدین می‌تواند به راحتی به اخبار و اطلاعیه‌های پیش دبستانی از طریق این وب‌سایت دسترسی داشته باشند.

صفحات طراحی سایت مهد کودک

در ادامه به معرفی صفحات مرسومی که در وب‌سایت مهد کودک وجود دارد ‌می‌پردازیم:

صفحه تماس با ما

در طراحی سایت مهد کودک پنلی طراحی می‌شود تا تمامی اطلاعات پیش دبستانی مانند شماره تماس‌های مستقیم، کروکی، نقشه دقیق آموزشگاه و ساعت کاری پیش دبستانی در این پنل قرار می‌گیرد تا متقاضیان و والدین کودکان در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند به راحتی با پیش دبستانی ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را حل کنند.

صفحه خدمات

صفحه خدمات به بخشی گفته می‌شود که کلیه کارها و خدمات ارائه شده در آن قرار گرفته و تمامی کارهایی که در پیش دبستانی انجام می‌شود، در این بخش برای همه قابل روئیت است. این خدمات می‌تواند شامل آموزش نقاشی، کاردستی، آموزش الفبای فارسی، قصه‌گویی، انواع بازی‌های فکری و… باشد که تمامی این اطلاعات برای راحتی کاربران در این بخش قرار داده شده است.

صفحه تکمیل کردن مدارک و خدمات غیرحضوری

این بخش از طراحی سایت مهد کودک امکانی را برای والدین به وجود می‌آورد که آنها بتوانند در کمترین زمان و با صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، کلیه کارهای کودکشان را مانند پرداخت کردن شهریه، فرستادن مدارک برای پیش دبستانی و ثبت‌نام کودک را تنها با چند کلیک انجام دهند. آموزشگاه می‌تواند با فرستادن ایمیل یا پیامک به والدین کودک به آنها اعلام کند که مراحل ثبت‌نام و تکمیل فرم کودک آنها با موفقیت انجام شده است.

صفحات طراحی سایت مهد کودک

صفحه که در آن خبرهای پیش دبستانی قرار دارد

تمامی اطلاعیه‌ها و اخباری را که پیش دبستانی قصد اطلاع‌رسانی آنها را دارد، در این بخش از وب‌سایت قرار می‌گیرد. والدین کودک می‌تواند با مراجعه کردن به این صفحه از تمامی اخبار و مراسم‌هایی که در آیند باید برگزار شود، با خبر شوند که این اخبار شامل برگزاری انجمن‌ها و جشن‌ها برگزار شده و پیش رو است. خبرها و اطلاعیه‌ها را باید از صفحات مهم در طراحی سایت مهد کودک به شمار آورد.

صفحه که در آن به معرفی پیش دبستانی می‌پردازد (درباره ما)

این صفحه از وب‌سایت به معرفی رزومه و افتخارات پیش دبستانی می‌پردازد که تمامی مشخصات و عکس‌های بخش‌های گوناگون پیش دبستانی در این بخش قرار می‌گیرد تا کاربران و متقاضیان برای شناخت بیشتر، وارد این صفحه شوند. اسامی مربیان پیش دبستانی نیز در صفحه (درباره ما) قرار می‌گیرد.

صفحه انتقادات و پیشنهادات

 این بخش از طراحی سایت مهد کودک قابلیت آن را دارد تا والدین کودک بتوانند به راحتی وارد این صفحه شده و انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنند. این موضوع باعث می‌شود با بررسی و رسیدگی به این مشکلات، سطح آموزش در پیش دبستانی با پیشرفت همراه شود.

همچنین دبیران و مربیان نیز می‌توانند وارد این صفحه شوند و بدون وارد کردن نام خود، پیشنهادات و انتقاد خود را به هیات مدیر و مدیران مسئول اعلام نماید که این عامل نیز سبب پیشرفت و رفاه بیشتر پیش دبستانی می‌شود.

صفحات وب‌سایت مهد کودک

دیگر صفحات طراحی سایت پیش دبستانی

  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌خدمات
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ

امروزه تربیت کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است و هر چقدر آموزش‌هایی که به این قشر داده می‌شود از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، در آینده آنها نیز تاثیرات مثبتی را به همراه دارد. اگر علاقه‌مند هستید تا با وب‌سایت کودکان آشنا شوید، می‌توانید مقاله‌ی زیر را تا انتها مطالعه کنید.

«طراحی سایت کودکان»

مراحل طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت مهد کودک

تمامی مراحل طراحی سایت مهد کودک باید به صورت اصولی و منظم انجام شود تا یک وب‌سایت بهینه متناسب با استانداردهای روز در اختیار کارفرمایان عزیز قرار گیرد. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با این فرآیند بیشتر آشنا سازیم:

مرحله اول: اولین قدم برای ساخت سایت مهد کودک، مشاوره با کارفرما و آشنایی با نیاز و سلیقه او است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت مهد کودک

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: حالا نوبت آن است تا کارفرما به همراه تیم فنی مجموعه اقدام به بررسی طرح نهایی وب‌سایت کند.

مرحله ششم: ایندکس کردن وب‌سایت، ورود شما را به دنیا گستره و نامحدود وب تبریک عرض می‌کنیم.

مرحله هفتم: سایت مهد کودک به مدت ۱ سال توسط مجموعه سایت با سئو پشتیبانی می‌شود.

مدت‌زمان ساخت سایت مهد کودک

مدت‌زمان لازم برای ساخت وب‌سایت مهد کودک بستگی به عوامل مختلفی دارد، استفاده از امکانات مختلف و تکنولوژی اختصاصی در یک وب‌سایت باعث می‌شود که مدت‌زمان طراحی آن افزایش یابد، در مقابل ساخت یک وب‌سایت معمولی با قالب آماده به مدت‌زمان کمتری نیاز دارد. به صورت کلی ساخت و راه‌اندازی سایت مهد کودک که از امکانات و قابلیت‌های مناسبی برخوردار است، بین ۷ الی ۱۴ روز کاری به طول می‌انجامد.

سخن پایانی

پیش دبستانی را باید جزء مهم‌ترین مقاطع زندگی هر انسانی دانست زیرا اولین محیط آموزشی کودکان محسوب می‌شود که از حساسیت‌های بالایی برخوردار است. شما اگر به عنوان یک مدیر و صاحب مهد کودک به فعالیت مشغول هستید، می‌توانید با توجه به مواردی که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم اقدام به طراحی سایت مهد کودک کنید و بسیاری از فعالیت‌هایی را که تا به امروز به صورت سنتی انجام می‌دادید، در این وب‌سایت و به صورت اینترنتی دنبال کنید.

اگر شما بتوانید به درستی وب‌سایت خودتان را سئو و بهینه سازی کنید، می‌توانید قشر زیادی از والدین را مجاب کنید که از وب‌سایت مهد کودک شما دیدن کنند و از طریق آن تمامی کارهای آموزشی و تربیتی کودک خود را انجام دهند، این عامل سبب می‌شود درآمد شما تا چند برابر افزایش یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.