طراحی سایت نساجی

طراحی سایت نساجی

طراحی سایت نساجی بهترین روش برای فروش و بازاریابی محصولاتی است که در صنعت پارچه و نساجی تولید می‌شوند. تمامی تولید‌کنندگان و فروشگاه‌هایی که در زمینه ریسندگی و بافندگی به فعالیت مشغول هستند این امکان را دارند تا با ساخت سایت نساجی از ظرفیت‌های گسترده‌ای که در اینترنت وجود دارد به بهترین شکل استفاده کنند و فروش خود را تا چند برابر افزایش دهند.

صنعت نساجی به یک سری کارها گفته می‌شود که مواد خام نظیر پشم، ابریشم و پنبه طی یک فرآیندی که بافتن و ریسندگی نام دارد به صورت یک بافت یک دست به یکدیگر وصل می‌شوند که با سپری کردن این پروسه، پارچه به وجود می‌آید. در واقع با قرار گرفتن تارو پودها در کنار یکدیگر و متصل کردن آنها به هم پارچه تولید می‌شود. امروز طراحی سایت نساجی این امکان را برای تمامی افرادی که در این صنعت مشغول به فعالیت هستند فراهم کرده که اکثر کارهای خود را در اینترنت و به صورت آنلاین انجام دهند.

وب‌سایت نساجی

لباس خریدن و تهیه پوشاک را باید یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی دانست که تمامی افراد آن را دوست دارند. زمانی که برای خرید و تهیه لباس مورد نظرمان به مغازه یا فروشگاهی می‌رویم، احساس خوبی به ما دست می‌دهد.

اما به راستی تا چه اندازه به زیبایی یک لباس خیره شده‌اید و به آن توجه کرده‌اید؟ هیچ وقت به این موضوع فکر کرده‌اید که لباس و پیراهنی که می‌پوشید، چگونه درست شده است؟ تمامی این کارها در یک فرآیند به اسم (نساجی) درست می‌شوند و در اختیار ما قرار می‌گیرند.

قیمت طراحی سایت نساجی

قیمت طراحی سایت نساجی به دو صورت محاسبه می‌شود.

در روش اول از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ساخت سایت نساجی استفاده می‌شود، این cms از امکانات معمولی برخوردار است که قیمت آن بین ۴ الی ۱۳ میلیون تومان است.

در روش دوم از سیستم اختصاصی برای طراحی و ساخت وب‌سایت نساجی استفاده می‌شود، این فناوری با توجه به پیچیدگی‌هایش، به نسبت cms آماده قیمت بیشتری دارد. ما اول نیاز شما را بررسی می‌کنیم سپس با توجه به سلیقه و خواسته‌ای که دارید، بهترین پلن را برای شما در نظر می‌گیریم.

چرا به طراحی سایت نساجی نیاز دارید؟

چرا به طراحی سایت نساجی نیاز دارید

یکی از پردرآمدترین و بزرگ‌ترین صنعت‌های فعال حال حاضر در دنیا صنعت نساجی است که با توجه به قدمت زیادی که دارد، پیشرفت‌های زیادی داشته است. شرکت‌ها و تولیدکنندگان محصولات نساجی نقش بسزایی را در تولید و ارائه پوشاک در جامعه ایفا می‌کنند و اگر نتوانند نیاز جامعه را تامین کنند، افراد با مشکلات در تهیه البسه مواجه می‌شوند.

کارگاه‌ها و تولیدی‌هایی که در حوزه ریسندگی و بافندگی فعالیت دارند، اغلب به صورت سنتی مشغول به فروش و بازاریابی محصولات خودشان هستند که این کار سبب می‌شود تا درصد زیادی از بازار تجارت و فروش را از دست داده و از رقبای خودشان جا بمانند. طراحی سایت نساجی را می‌توان یک راهکار مناسب و ارزشمند برای کسب‌وکارهایی محسوب کرد که در صنعت ریسندگی فعالیت دارند.

اهداف طراحی سایت نساجی

  • طراحی سایت نساجی بهترین بستر برای تبلیغات بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافه است.
  • امکان ارائه خدمات غیر‌حضوری در وب‌سایت نساجی وجود دارد.
  • با ساخت سایت نساجی از دیگر رقبای سنتی خود پیشی می‌گیرد.
  • افزایش فروش و کاهش هزینه از دیگر اهداف مهم سایت نساجی محسوب می‌شود.

مزایای طراحی سایت نساجی

 مزیت طراحی سایت نساجی

با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی مزایای وب‌سایت نساجی بپردازیم:

فروش به صورت آنلاین

زمانی که یک شرکت و تولیدی نساجی داری یک وب‌سایت مستقل باشد، به واسطه‌ی اینکه می‌تواند به صورت آنلاین محصولات و خدماتش را به متقاضیان و کاربران ارائه دهد، فروش بیشتری را تجربه می‌کند و در دنیای گسترده و نامحدود اینترنت می‌تواند فعالیت‌های زیادی را انجام دهد که این موضوع درآمدش را تا چند برابری افزایش می‌دهد.

صرفه‌جویی در زمان

صرفه‌جویی در زمان را باید یکی از مهم‌ترین ارکان برای هر تجارتی دانست، وقتی که شما بتوانید محصولات خودتان را از طریق وب‌سایت نساجی به افراد بفروشید، با توجه به اینکه این کارها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود، شما نیز وقت بیشتری را در اختیار دارید و می‌توانید محصولات بیشتری را به کاربران ارائه دهید.

از طرفی دیگر کاربران می‌توانند با وارد شدن به وب‌سایت نساجی به صورت آنلاین از خدماتی که در آن وجود دارد استفاده کنند و در وقت خود صرفه‌جویی به عمل آورند. صرفه‌جویی در زمان را باید یکی از مزایایی مهم طراحی سایت نساجی به شمار آورد.

دسترسی 24 ساعته

طراحی سایت نساجی به صورت 24 ساعته در دسترس است، در واقع در تمامی ساعات شبانه‌روز هیچ‌گونه محدودیتی برای ورود به این وب‌سایت وجود ندارد. این عامل سبب می‌شود در هر زمانی که کاربر وارد وب‌سایت شود بتواند خرید خود را انجام دهد و در زمان تعیین شده محصول مورد نظرش را در اختیار داشته باشد.

معرفی شرکت در فضای اینترنت

افرادی که نیاز دارند تا از محصولات موجود در وب‌سایت نساجی خرید کنند، می‌تواند قبل از خرید به صورت دقیقی به بررسی و شناخت شرکت تولیدی بپردازند و با مشاهده کردن مجوزها، مدارک و گواهینامه‌ها، سوابق، رزومه کاری و … به یک شناخت مختصر و مفید از آن شرکت دست یابند که خرید مطمئن‌تری را برای شما نسبت به شیوه سنتی رقم می‌زند.

امکانات طراحی سایت نساجی

امکانات وب‌سایت نساجی
  • پنل کاربری
  • عضویت
  • ورود
  • امکان چت آنلاین در طراحی سایت نساجی
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی
  • عضویت vip
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • گالری تصاویر و ویدئو

مراحل طراحی سایت نساجی در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت نساجی باید به صورت اصولی و حساب‌شده پیش برود تا این وب‌سایت با کیفیت بالایی طراحی گردد. در ادامه به معرفی خلاصه‌ای از این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: در قدم اول یک جلسه مشاوره رایگان با کارفرما انجام می‌شود تا به دقت نیازهای وی توسط کارشناسان مجموعه بررسی شود.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه سایت نساجی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: در این مرحله متخصصان فنی به همراه کارفرما اقدام به بازبینی و بررسی طرح نهایی وب‌سایت می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم

مرحله هفتم: طراحی سایت نساجی به مدت ۱ سال توسط مجموعه سایت با سئو پشتیبانی می‌شود.

مدت‌زمان طراحی سایت نساجی

اگر شما نیز به عنوان یک فرد فعال در حوزه نساجی این سوال را از خود می‌پرسید که ساخت سایت نساجی نیاز به چند روز کاری دارد، در جواب به این سوال باید گفت که کارشناسان ما ابتدا قابلیت و امکاناتی را که کارفرما در وب‌سایت نیاز دارد را بررسی می‌کند و سپس با توجه به این موارد، مدت‌زمان دقیق راه‌اندازی و ساخت وب‌سایت را به شما اعلام می‌کند. ولی به صورت کی ساخت یک وب‌سایت وردپرسی که از امکانات معمولی برخوردار است بین ۷ الی ۱۵ روز به طول می‌انجامد.

ویژگی‌های طراحی سایت نساجی

ویژگی طراحی سایت نساجی

وب‌سایت نساجی یک سری ویژگی‌ها دارد که باعث می‌شود شما به صورت موفقی به تجارت اینترنتی خودتان بپردازید، در ادامه به چند مورد از این ویژگی‌های مهم اشاره می‌کنیم:

بالا بودن سرعت لود محتوا در طراحی سایت نساجی

یکی از موارد مهی که در زمان راه‌اندازی وب‌سایت نساجی باید به آن توجه کنید، قابلیت سرعت لود بالای آن است. اگر راه‌اندازی وب‌سایت از سرعت لودینگ مناسبی برخوردار نباشد، کاربران در زمان ورود و جستجو در سایت به مشکل بر می‌خورند که این عامل برای آنها خوشایند نیست. این موضوع سبب می‌شود تا کاربران سریع وب‌سایت شما را ترک کنند. سرعت لود محتوا و مطالب در طراحی سایت نساجی باید بالا باشد تا کاربر زمانی که در داخل این وب‌سایت به جستجو می‌پردازند، احساس خوبی را تجربه کند.

قابلیت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) در طراحی سایت نساجی

اگر شما وارد یک وب‌سایت شوید و به درستی نتوانید محتوا و مطالب موجود در آن را مشاهده کنید چه واکنشی دارید؟ قطعا شما با آشفتگی اقدام به ترک وب‌سایت مورد نظر می‌کنید.

وب‌سایت نساجی باید به صورت ریسپانسیو طراحی و راه‌اندازی شود تا در تمامی وسایل دیجیتال هوشمند مانند گوشی همراه، تبلت و کامپیوتر و در هر ابعادی قابل نمایش باشد و کاربران بتوانند به راحتی در تمامی صفحات وب‌سایت به جستجو بپردازند.

صفحات طراحی سایت نساجی

صفحات وب‌سایت نساجی
  • صفحه تماس با ما در طراحی سایت نساجی
  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

پوشاک و لباس امروزه از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار است و هر کدام از انسان‌ها با توجه به نیاز و بودجه‌ای که دارند، اقدام به تهیه البسه مورد نظر خود می‌کند. تولید‌کنندگان و فروشندگان لباس این فرصت را دارند تا با طراحی سایت پوشاک مشتریان زیادی را از فضای اینترنت به دست آورند و فروش و بازاریابی موفقی را داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت کافیست تا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

«طراحی سایت پوشاک»

 سخن پایانی

صنعت نساجی را باید از مهم‌ترین صنعت‌هایی دانست که در تامین پوشاک و پارچه نقش اساسی را ایفا می‌کنند، شرکت‌های نساجی و فروشگاه‌هایی که در زمینه ریسندگی و بافندگی مشغول به فعالیت هستند، برای اینکه محصولاتشان را به تعداد افراد بیشتری ارائه دهند این فرصت را دارند تا اقدام به طراحی سایت نساجی کرده و خود را وارد دنیای نامحدود اینترنت کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با طراحی سایت نساجی بیشتر آشنا کنیم و امکاناتی که باید در این وب‌سایت وجود داشته باشد را به صورت مختصر برای شما بیان کردیم. اگر شما در رابطه با این وب‌سایت سوالات دیگری دارید که در این مقاله به آنها پرداخته نشد، می‌توانید در بخش نظرات این سوالات را با ما در میان بگذارید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.