طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری به تمامی هنرمندان این امکان را می‌دهد تا نمونه‌ کارهای خود را در معرض دید قشر زیادی از کاربران قرار داده و از این طریق درآمد زیادی را به دست آورند. با ساخت سایت هنری این امکان برای شما فراهم است تا اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار کاربران اینترنتی قرار دهید و از آنها مشتریانی بالقوه بسازید.

امروزه بسیاری از کسب‌و‌کارها برای اینکه تعداد مخاطبان و کاربران زیادی را جذب خود کرده و فروش و بازاریابی موفقی را تجربه کنند، اقدام به ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت می‌کنند. هنرمندان و اهالی هنر نیز این امکان را دارند تا با طراحی سایت هنری حوزه‌ی کاری خود را رشد و گسترش داده و با استفاده از این روش، آثار هنری خود را به صورت آنلاین در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان زیادی قرار دهند.

وب‌سایت هنری

هنر از روزگاران قدیم همیشه به همراه انسان‌ها بوده، به همین خاطر امروزه طراحی سایت هنری از اهمیت زیاد در میان فعالان این حوزه برخوردار است، در واقع هنر یاور همیشگی بشریت قلمداد می‌شود که در هر عصری شاهد پیدایش هنرهای جدیدی هستیم. به عنوان مثال خلق آثار هنری در دوران حجر و زمانی که بشر غار‌نشین بوده است را می‌توان مثال زد، ولی با وجود گذشت سالیان دراز از آن دوران، نشان‌هایی از این هنر و ظرافت وجود دارد.

هنر چیست؟

هر اثر و عنصری که جنبه‌ی زیبایی شناسی را در خود جای داده باشد به عنوان یک هنر شناخته می‌شود. اگر شما یک هنرمند باشید و بخواهید آثاری را که خلق کرده‌اید در معرض دید عموم افراد قرار دهید، یا باید یک نمایشگاه هنری راه‌اندازی کنید که این مکان خود دارای هزینه‌ی بالایی است و یا می‌توانید برای خودتان با صرف هزینه کم، اقدام به طراحی سایت هنری کنید.

سایت هنری

امروزه با توجه به پیشرفت‌های زیادی اینترنت در سرتاسر دنیا داشته است، یکی از بهترین روش‌ها برای بازاریابی و فروش محصولات ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت است.

قیمت طراحی سایت هنری

اینکه قیمت طراحی سایت هنری چقدر دارد، بستگی به موارد متعددی دارد؛ مثلا تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده، حجم امکانات، مدت‌زمان طراحی، شرکت طراح و… در نرخ این وب‌سایت تاثیرگذار هستند. همان‌گونه که شما نیز اطلاع دارید قیمت طراحی سایت هنری برای هنرمندان و کسانی که در حوزه‌های هنری فعالیت دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است و این افراد تمایل دارند تا یک وب‌سایت بهینه با امکانات و هزینه مناسب در اختیار داشته باشند.

قیمت سایت هنری

در این رابطه نیازی نیست نگران باشید زیرا مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره به دقت نیازهای شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و با توجه به امکاناتی که در وب‌سایت هنری نیاز دارید، قیمت دقیق طراحی سایت هنری را به شما اعلام می‌کند.

چرا به طراحی سایت هنری نیاز دارید؟

امروزه شرکت‌های هنری زیادی وجود دارند که از یک وب‌سایت مستقل برای خدمات‌رسانی به کاربران و مشتریانشان بی‌بهره هستند که به همین خاطر در حال از دست دادن ظرفیت‌های زیادی در اینترنت می‌باشند. استفاده از وب‌سایت هنری برای فعالان در این حوزه بسیار حائز اهمیت است، زیرا هم می‌توانند گوی سبقت را از رقیبانشان بربایند و با افزایش سود‌آوری، مجموعه یا شرکت هنری به پیشرفت‌های چشمگیری دست می‌یابد.

طراحی سایت هنری یک بستر است برای فروش و بازاریابی آثار خلاقانه هنری و آموزشی که تمامی هنرمندان و دوستداران هنر می‌توانند از این وب‌سایت استفاده کنند. مجموعه سایت یا سئو با تجربه بیش از ۲۰ سال خدمت‌رسانی در زمینه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت‌‌های اینترنتی، آمادگی این را دارد تا شما را در زمینه طراحی سایت هنری از ابتدا تا انتها این پروژه همراهی کند.

چرا به طراحی سایت هنری نیاز دارید

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا حتما باید یک وب‌سایت هنری داشته باشیم؟ بهتر است به همان روش سنتی و قدیمی مشغول به فروش و ارائه خدمات محصولات هنری شویم! در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که شهرت همیشه برای یک هنرمند لازم است زیرا آثار هنری زیادی را می‌تواند با تعداد افرادی بیشتری به اشتراک بگذارد، زمانی که یک هنرمند دارای شهرت و محبوبیت باشد می‌تواند با ایده‌های خلاقانه و هنری خود در نوع بینش و نگرش افراد تغییرات مثبتی را ایجاد کند.

یک هنرمند در کارش هر‌چقدر هم که ماهر و زبردست باشد ولی نتواند آثارش را به صورت گسترده با کاربران به اشتراک بگذارد، در حقیقت هنرش را در نزد خودش نگه داشته است. هنرمند برای معرفی و عرضه آثار ارزشمند و خلاقانه‌اش باید اقدام به طراحی سایت هنری کند تا بتواند هنر و تخصص خود را با کمترین هزینه در دسترس عموم افراد علاقه‌مند قرار دهد.

اهداف طراحی سایت هنری

✔️ طراحی سایت هنری مرجعی پرطرفدار برای ارائه انواع آثار هنری به کاربران است.

✔️ راه‌اندازی وب‌سایت باعث کاهش هزینه گالری و آموزشگاه هنری شما می‌شود.

✔️ افزایش اعتبار تجارت شما

✔️ طراحی سایت هنری تثبیت جایگاه هنری شما در میان دیگر رقبا به دنبال دارد.

✔️ ارتباط مستقیم و بدون واسطه هنرمند با کاربران اینترنتی

مزایای طراحی سایت هنری

مزایای طراحی سایت هنری
  • دسترسی به تعداد زیای از کاربران
  • با طراحی سایت هنری حقوق کپی رایت آثار هنری محفوظ است.
  • معرفی بهتر هنرمندان و آثار هنری به طیف گسترده‌ای از کاربران
  • ساخت سایت هنری باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه هنرمند می‌شود.
  • تبدیل شدن آثار هنری به یک برند محبوب در میان علاقه‌مندان
  • راه‌اندازی وب‌سایت هنری باعث می‌شود آثار هنری بین افراد زیادی به اشتراک گذشته شود.
  • فروش محصولات هنری به صورت ۲۴ ساعته

طراحی سایت هنری برای چه افرادی مناسب است؟

وب‌سایت هنری می‌تواند برای تمامی افرادی که در زمینه، هنر و کارهای تجسمی فعالیت دارند مناسب باشد، در ادامه به معرفی برخی از کسب‌و‌کارهای هنری که نیاز به یک وب‌سایت مستقل دارند می‌پردازیم:

طراحی سایت هنری برای خوشنویسان

این هنرمندان برای اینکه بتوانند قدرت قلم و هنر خودشان را با افراد زیادی به اشتراک بگذارند، به وب‌سایت هنری نیاز دارند تا آثار خود را برای بهتر دیده شدن در اختیار کاربران این وب‌سایت قرار دهند.

وب‌سایت هنری

طراحی سایت هنری برای اهالی سینما

کسانی که در صنعت سینما فعالیت دارند، می‌توانند با راه‌اندازی سایت هنری آرشیوی از فیلم‌های مناسب را در این وب‌سایت قرار دهند و با برنامه‌ریزی درست، این محصولات را در دسترس مخاطبان قرار داده و از این راه کسب درآمد کنند.

طراحی سایت هنری برای عکاسان

زمانی که شما به عنوان یک عکاس حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستید، برای به اشتراک‌گذاری عکس‌های زیبایی که از مکان‌های مختلف می‌گیرد، نیازمند محیطی هستید تا این آثار را در آنجا به معرض نمایش همگان بگذارید. بهترین گزینه برای شما طراحی سایت هنری است.

طراحی سایت هنری برای معماران

وب‌سایت هنری

پیاده‌سازی و خلق کردن یک اثر ساختمانی یا مهندسی نیازمند یک بستر امن و قابل اعتماد است، برای ارائه این خدمات به متقاضیان و مشتریان می‌توانید یک سایت برای کارهای هنری و معماری در اختیار داشته باشید.

امکانات طراحی سایت هنری

  • پشتیبانی شبانه‌روزی و کامل
  • ورود
  • عضویت
  • سیستم چت آنلاین
  • قرار دادن بخش نظرسنجی در وب‌سایت
  • بالا بودن امنیت برای استفاده کاربران
  • قرار دادن قیمت فروش بر روی محصولات
  • در هر موقع بدون هیچ‌گونه محدودیتی، می‌توانید به وب‌سایت دسترسی داشته باشید و از خدمات آن بهر‌ه‌مند شوید.
  • سیستم تیکتینگ
  • قرار دادن یک کاتالوگ به صورت آنلاین برای تمامی محصولات هنری که در وب‌سایت قرار دارد.
  • امکان به فروش رساندن تمامی محصولات و اثرهای هنری قرار داده شده در سایت
  • امکان درج توضیحات تکمیلی درباره محصولات وب‌سایت
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت هنری وجود دارد.
  • قرار دادن عکس و ویدئو از آثار هنری در وب‌سایت، این کار باعث می‌شود تا کاربران شناخت بیشتری از حوزه فعالیت شما به دست بیاورند.
  • قرار دادن قیمت تمامی محصولات وب‌سایت بر اساس تاریخ تعیین شده
  • امکان برگزاری نمایشگاه‌های هنری به صورت آنلاین در وب‌سایت برای بازدید کاربران
  • قابلیت دانلود محصولات
  • ایجاد کردن درگاه مستقیم بانکی در وب‌سایت
  • قرار دادن قسمتی از سایت برای معرفی هنرمندان، سبک هنری آنها و تاریخچه شروع فعالیت هنرمندان
امکانات طراحی سایت هنری

انوع فعالیت در طراحی سایت هنری

در وب‌سایت هنری می‌توانید به دو صورت فعالیت داشته باشید که عبارتند‌از:

1- وب‌سایت هنری شخصی: شما خودتان به تنهایی اقدام به خلق آثار و محصولاتتان می‌کنید و شخص شما این محصولات را به فروش می‌رساند.

2- وب‌سایت‌های هنری گروهی: نوع فعالیت به این شکل است که شما می‌توانید با تعدادی از هنرمندان و استادان مرتبط با حوزه فعالیتی که دارید همکاری کنید و به صورت گروهی محصولات خود را بازاریابی کرده و به فروش برسانید.

فعالیت در سایت هنری

در هنگام راه‌اندازی وب‌سایت هنری حتما به این موضوع دقت داشته باشید که شما می‌خواهید به صورت گروهی فعالیت داشته باشید و یا به صورت انفرادی تا شرکت طراحی سایت دقت بیشتری در نوع چیدمان و گرافیک وب‌سایت شما به عمل بیاورید.

اگر شما به عنوان یک هنرمند قصد دارید تا یک وب‌سایت شخصی نیز راه‌اندازی کرده و فعالیت‌های خودتان را از این طریق انجام دهید، می‌توانید از مقاله زیر بازدید کنید.

معرفی مقاله «طراحی سایت سخصی»

صفحات طراحی سایت هنری

صفحات طراحی سایت هنری
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وب‌سایت
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه اصلی وب‌سایت هنری

ویژگی‌های طراحی سایت هنری

وب‌سایت هنری باید دارای یک سری ویژگی‌ها باشد تا کاربران در زمان ورود به آن به خوبی نیاز خود را برطرف سازند و احساس خوبی را تجربه کنند، این ویژگی‌ عبارتنداز:

گرافیک زیبا و جذاب

زمانی که وب‌سایت هنری شما از قالب زیبایی برخوردار بوده و از رنگ‌های نرم و ملایم در آن استفاده شده باشد، احساس خوبی را به کاربران انتقال می‌دهد و کسانی که به سایت شما برای اولین بار وارد شوند، با توجه به چیدمان و رنگ‌آمیزی مناسب سایت، به تجارت شما اعتماد می‌کنند.

ریسپانسیو بودن وب‌سایت

ویژگی‌های طراحی سایت هنری

 اگر وب‌سایت شما با قابلیت واکنش‌گرا (ریسپانسیو) راه‌اندازی شده باشد، در هر اندازه‌ی و ابعادی به کاربران نمایش داده می‌شود که رضایت آنها را به دنبال دارد.

دارا بودن سرعت مناسب وب‌سایت

یکی از موارد مهمی که برای تمامی کاربران به‌محض ورود به وب‌سایت شما مهم است، سرعت لود سایت است. مخاطبان دوست دارند سرعت سایت مورد نظرشان بالا باشد تا به راحتی بتوانند در صفحات مختلف وب‌سایت وارد شوند و هر محصول و خدماتی را که نیاز دارند در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند.

سئو و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

زمانی که وب‌سایت هنری از سئو سایت مناسبی برخوردار باشد و در محتوای آن از مطالب جذاب و مفید استفاده شده باشد، کاربران با خواندن این مطالب احساس رضایت داشته و سایت شما را به دوستان و نزدیکانشان معرفی می‌کنند، این موضوع باعث می‌شود وب‌سایت شما با تعداد زیادی از کاربران مواجه شود، در ضمن ترافیک وب‌سایت شما را بالا می‌رود و موتورهای جستجوی آثار هنری شما را در نتایج بالای نتایج جستجو، به تعداد کاربران زیادی نمایش می‌دهند.

مراحل طراحی سایت هنری در مجموعه‌ سایت با سئو

ما در مجموعه سایت با سئو با در نظر گرفتن استانداردهای لازم اقدام به طراحی و ساخت وب‌سایت هنری می‌کنیم تا این سایت با امکانات مناسب و قابلیت‌های ویژه در اختیار شما قرار گیرد. در ادامه به معرفی این فرآیند می‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت هنری

۱_ مرحله اول: مشاوره کارشناسان مجموعه سایت با سئو با کارفرما به منظور طراحی و ساخت سایت هنری

۲_ مرحله دوم: عقد قرارداد

۳_ مرحله سوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت هنری توسط تیم فنی مجموعه

۴_ مرحله چهارم: بازبینی طرح اولیه توسط کارفرما

۵_ مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت هنری

۶_ مرحله ششم: بازبینی نهایی وب‌سایت توسط تیم فنی و کارفرما

۷_ مرحله هفتم: راه‌اندازی وب‌سایت هنری

۸_ مرحله هشتم: پشتیبانی مادام‌العمر مجموعه سایت با سئو از وب‌سایت هنری

سخن پایانی

زمانی که یک هنرمند اثری را خلق می‌کند، دوست دارد تا برای تمامی مخاطبان و علاقه‌مندانش این اثر را به نمایش بگذارد و لذت دیدن آن را با تمامی کاربران تقسیم کند، این امکان در صورتی تحقق می‌یابد که اقدام به طراحی سایت کند.

اثربخش‌ترین و قدرتمندترین مکانی که می‌توان آثار هنری را برای متقاضیان به اشتراک گذاشت، وب‌سایت است. طراحی سایت هنری می‌تواند تمامی هنرمندان و خالقان هنر را در این راستا همراهی کند و در مدت‌زمان کوتاهی، نتیجه‌ی مورد نظر را برای آنها به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.