طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت با وردپرس کسب‌وکار شما را به افراد زیادی در فضای گسترده اینترنت نمایش می‌دهد و کاربران بی‌شماری را به سمت تجارت شما سوق خواهد داد، در واقع ساخت سایت وردپرسی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای کسب اعتبار و برند شدن بیزینس شما در بستر وب محسوب می‌شود.

راه‌اندازی وب‌سایت در دنیای الکترونیک امروزی کار سختی نیست و این امکان برای تمامی کسب‌و‌کارها فراهم است تا محصول و خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران زیادی معرفی کنند؛ اما نکته مهمی که وجود دارد، انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا (cms) مناسب و کاربردی جهت طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت است. طراحی سایت وردپرس فرصتی است تا شما به اهدافتان نزدیکتر شوید زیرا اعتبار تجارت شما را در میان مخاطبانتان افزایش می‌دهد.

زمانی که قرار است وب‌سایتی راه‌اندازی شود باید یک سری کارها قدم به قدم انجام گردد. به عنوان مثال خرید هاست، خرید دامنه، ست کردن هاست و دامنه (ست کردن dns) از کارهای مهمی هستند که باید قبل از طراحی سایت انجام شود؛ اما انتخاب کردن cms مطمئن و کاربردی را باید جزء اولویت‌های اصلی قرار داد زیرا در عملکرد و موفقیت وب‌سایت نقش اساسی را ایفا می‌کند.

در سالیان اخیر از سیستم مدیریت محتواهای زیادی مانند جوملا و دروپال رونمایی شده است که هر کدام دارای معایب و مزایایی هستند؛ ولی این cms را نمی‌توان برای راه‌اندازی هر وب‌سايتی مورد استفاده قرار داد. با روی کار آمدن سیستم مدیریت محتوای وردپرس تغییری اساسی در طراحی سایت به وجود آمد و کسب‌وکارهای اینترنتی قدمی بزرگ برای توسعه فضای رقابت و افزایش فروش هر چه بیشتر برداشتند.

فهرست مطالب

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال برای ساخت وب‌سایت‌ وردپرسی با استفاده از فناوری اختصاصی نیاز به زمان بیشتر، تعداد نیروی متخصص، امکانات کاربردی و قابلیت‌های بی‌شماری است، به همین دلیل این تکنولوژی قیمت بیشتری به نسبت یک سایت وردپرسی ساده دارد.

هزینه طراحی سایت با وردپرس به نسبت دیگر روش‌های طراحی سایت ارزان‌تر است، این موضوع باعث شده تا افراد زیادی برای فعالیت در دنیای اینترنت از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کنند. ما در مجموعه سایت با سئو به تمامی فعالانی که در مشاغل مختلف مشغول به فعالیت هستند، تعرفه طراحی سایت وردپرس را در پلن‌های قیمتی اقتصادی، پلن محبوب و پلن حرفه‌ای ارائه می‌دهیم.

اگر هزینه طراحی سایت با وردپرس برای شما سنگین است و تمایل دارید برای ساخت سایت وردپرس مبلغ کمتری پرداخت کنید، می‌توانند از قالب‌های ساده و آماده وردپرسی استفاده کنند؛ اما اگر شما امکانات زیادی مد نظر دارید و تمایل دارید تا وب‌سایت شما از ویژگی‌های زیادی برخوردار باشد، در این صورت از سیستم اختصاصی برای ساخت سایت با وردپرس استفاده می‌شود که هزینه بیشتری برای شما به همراه دارد. به صورت کلی معیارهای زیادی در قیمت طراحی سایت وردپرس تاثیر‌گذار هستند که ما در ادامه به معرفی مهم‌ترین آنها می‌پردازیم:

  • نحوه فعالیت و حوزه‌ی کسب‌وکار
  • طراحی وب‌سایت‌ وردپرسی با استفاده از قابلیت ریسپانسیو
  • استفاده از قالب‌های حرفه‌ای یا ساده
  • سرعت لود و بارگذاری در تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس تأثیرگذار است.
  • گرافیک و نحوه طراحی وب‌سایت با وردپرس
  • استفاده از کد نویسی استاندارد در طراحی سایت
  • ایجاد پنل کاربری اختصاصی و سطح دسترس
  • تیم طراحی و شرکتی که وظیفه ساخت سایت با وردپرس را برعهده دارند.
  • نوع هاست از دیگر نکات مهم در مشخص شدن قیمت طراحی سایت با وردپرس محسوب می‌شود

شاید شما نیز قبل از راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی، تمایل دارید تا از تعرفه طراحی سایت وردپرس مطلع باشید. شناخت کافی از تعرفه وردپرس به شما کمک می‌کند تا انتخاب هدفمند‌تری در راستای نیاز خود داشته باشید. در ادامه به صورت خلاصه به بررسی تعرفه طراحی سایت وردپرس در مجموعه سایت با سئو می‌پردازیم:

تعرفه طراحی سایت وردپرس

سفارش طراحی سایت با وردپرس

با سفارش طراحی سایت وردپرس شما این امکان را دارید تا با یک هزینه مقرون‌به‌صرفه، تجارت اینترنتی خودتان را راه‌اندازی کنید. با توجه به اینکه cms وردپرس اوپن سورس است، به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید امکانات زیادی را بر روی آن نصب کنید. برای ثبت سفارش طراحی سایت با وردپرسی تنها کافیست با کارشناشان ما تماس حاصل کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش شما را با موفقیت به ثبت برسانند. در ضمن قبل از فرآیند سفارش سایت ما به دقت حوزه کاری و نیاز شما را بررسی می‌کنیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا به طراحی سایت وردپرسی نیاز دارید؟

درست است که امروزه راه‌اندازی وب‌سايت در هر حوزه‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است و عملکرد شما را تا حد بسیار زیادی بالا خواهد برد؛ اما آیا استفاده از هر تکنولوژی برای طراحی سایت، تضمینی در موفقیت آن دارد؟ آیا بعد از اینکه شما به عنوان مدیر و صاحب یک مجموعه اقدام به راه‌اندازی وب‌سايت برای تجارت خودتان کردید، دیگر دغدغه و نگرانی در فروش و بازاریابی محصولات و خدمات خود نخواهید داشت؟

توجه داشته باشید شرکت‌ها و مراکز بزرگ زیادی هستند که اقدام به راه‌اندازی وب‌سايت برای تجارت خود کرده‌اند؛ اما با توجه به انتخاب غلط سیستم مدیریت محتوا، آوردی برای آنها به همراه نداشته و این تصمیم نادرست ضررهای بزرگ مالی زیادی را برای آنها به همراه داشته است. طراحی سایت با وردپرس انتخابی هوشمندانه است برای گسترش و معرفی تیم و مجموعه شما، وقتی که شما تصمیم می‌گیرد که برای افزایش فروش و جذب مشتریان اینترنتی از WordPress استفاده کنید، شاهد تحولی عظیم در کسب‌وکارتان خواهید بود.

زمان از اهمیت زیادی برای افرادی برخوردار است و همه دوست دارند تا کارهای خود را در کوتاه‌ترین زمان با بالاترین بازخورد انجام دهند. در طراحی سایت نیز درست به همین شکل است و مشتریان به دنبال تکنولوژی و روشی هستند تا در مدت‌زمان کم، بیشترین آورد را برای آنها به همراه داشته باشد. ساخت سایت با وردپرس این مهم را برای شما فراهم می‌سازد چرا که فرصتی بی‌نظیر در جهت رشد و پیشرفت کسب‌وکار اینترنتی شماست.

اهداف طراحی سایت وردپرس

  • ساخت سایت با وردپرس بر ارزش تجارت شما می‌افزايد.
  • وردپرس اوپن سورس است که به شما امکان می‌دهد هر نوع قابلیتی را به آن اضافه کنید.
  • فروش مستقیم محصولات و خدمات بدون هیچ‌گونه واسطی با راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی
  • ساخت سایت با وردپرس تجارت شما را به کاربران زیادی نمایش می‌دهد.
  • کاهش هزینه‌های اضافه
  • پیشی گرفتن از رقبا
  • طراحی سایت با وردپرس جایگاه شما را در حوزه‌ی فعالیتی که دارید، تثبیت می‌کند.

معرفی سیستم مدیریت محتوای وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

اولین بار و در سال “۲۰۰۳” سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار خود را شروع کرد و در اوایل معرفی تنها چند نسخه محدود از این cms وجود داشت. طولی نکشید که وردپرس بعد از مدت ۲ سال از رونمایی، محدودیت‌های خود را کنار گذاشت و به یک نرم‌افزار متن باز و اوپن سورس ارتقاء یافت. در این ۱۱ سالی که از فعالیت وردپرس می‌گذرد، این سیستم مدیریت محتوا پیشرفت‌های زیادی را از آن خود کرده است که سبب شده تا وب‌سایت زیادی از این cms محبوب استفاده کنند.

متن باز بودن وردپرس باعث شده است تا بدون دانش برنامه‌نویسی، بتوان اقدام به راه‌اندازی سایت با این cms قدرتمند کرد. در وردپرس امکان نصب تعداد زیادی افزونه و امکانات وجود دارد که برای ارتقاء و کارایی وب‌سایت می‌توان از آنها استفاده کرد، به همین خاطر طراحی سایت وردپرس علاقه‌مندان و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده است که هر روز تعداد آنها افزایش پیدا می‌کند.

امروز هزاران وب‌سایت اینترنتی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه‌اندازی شده که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت این cms در رشد و بالا بردن سطح کیفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی است. اینکه بگوییم وردپرس آری از هرگونه اشکال و ایرادی است حرف درستی نیست زیرا این نرم‌افزار نیز ایراداتی دارد؛ اما با توجه به اینکه به صورت متن باز ارائه شده، تعداد متخصصان زیادی در بالا بردن سطح کیفی و برطرف‌سازی اشکالات آن مشغول به فعالیت هستند که این موضوع قابل اعتماد بودن طراحی سایت با وردپرس نشان می‌دهد.

مزایای مهم طراحی سایت با ‌وردپرس

ساخت سایت با وردپرس از مزایای بی‌شماری برخوردار است می‌تواند جایگاه تجارت آنلاین شما را تا حد زیادی ارتقاء دهد. در ادامه به معرفی برخی از مزایای مهم طراحی سایت وردپرسی اشاره می‌کنیم:

مزایای مهم طراحی سایت با ‌وردپرس

بالا بودن تعداد افزونه‌های رایگان در وردپرس

یکی از مزایای مهم طراحی سایت وردپرس، تعداد افزونه‌های زیادی است که قابلیت نصب در این cms را دارند. استفاده از این افزونه‌ها سبب می‌شود تا شما بتوانید امکانات و قابلیت‌های وب‌سایت خود را افزایش دهید و کاربران زیادی را جذب کنید.

متن باز بودن (open source)

متن باز بودن وردپرس از این بابت اهمیت دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا از هر افزونه و کدی که برای عملکرد بهتر وب‌سايت به آن نیاز دارید، استفاده کنید. به همین دلیل برای ساخت سایت با وردپرس دست تیم فنی طراح سایت باز است و به راحتی در راستا و اهداف شما پیش می‌روند.

ارتقاء و توسعه وب‌سایت در مدت‌زمان کم

امروزه توسعه و ارتقاء یک وب‌سایت نیاز به مدت‌زمان زیادی دارد که این موضوع برای صاحبان کسب‌و‌کار آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی سایت وردپرس این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان هر قابلیت و امکانی را که برای توسعه تجارت خود نیاز دارید، به وب‌سایت اضافه کرده و توجه موتورهای جستجو را جلب کنید.

زمانی که موتورهای جستجو متوجه شوند که وب‌سایت وردپرسی شما از تکنولوژی مناسبی برخوردار است، در لینک‌های بالای نتایج جستجو تجارت شما را به کاربران زیادی نمایش می‌دهند. هرچقدر تعداد کاربران بیشتری محتوای وب‌سایت شما را مشاهده کنند، نرخ کلیک (CTR) وب‌سایت شما بالاتر می‌رود و سئو سایت قوی‌تری دارید، این موضوع سود و درآمد‌زایی شما را افزایش می‌دهد. در واقع طراحی سایت وردپرس در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین فیدبک را برای کسب‌وکار شما به همراه دارد.

نصب آسان و کاربری راحت

برای کار کردن با بسیاری از تکنولوژی‌هایی که برای ساخت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیاز به دانش علم کد نویسی و برنامه‌نویسی می‌باشد که باعث می‌شود تا هر فردی امکان کار کردن با این مدل وب‌سایت را نداشته باشد. این در حالی است که وردپرس نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارد و تنها با اشراف به یک سری اصول با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، می‌توانید اقدام به مدیریت محتوا و انجام کارهای وب‌سایت خودتان کنید. همچنین کاربری وردپرس راحت است و فقط با یک آموزش ساده هر فردی قادر است تا به خوبی با آن کار کند. طراحی سایت وردپرس انتخابی هوشمندانه و مطمئن برای نمایش آنلاین هر تجارتی محسوب می‌شود.

مدیریت وب‌سایت در هر رایانه و کامپیوتری

وردپرس به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که مبتنی بر مرورگر است، این موضوع سبب می‌شود که امکان مدیریت سایت وردپرسی با هر کامپیوتری به خوبی میسر شده و کاربری آن راحتر باشد. مدیریت طراحی سایت با وردپرس در رایانه و کامپیوتر از موضوعات مهمی است که باید اهمیت زیادی به آن داده شود.

مزایای طراحی سایت وردپرس

علاقه موتورهای جستجو به وردپرس

از دیگر مزایای مهم طراحی سایت وردپرس، علاقه‌‌ی موتورهای جستجو به این cms است. با توجه به اینکه کد نویسی وردپرس تا حد زیادی تمیز و ساده است، از این رو فهرست‌بندی و خزش کردن را برای موتورهای جستجو بسیار آسان می‌کند و به راحتی وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجوگر کرول(خزش) می‌شود.

در هر صفحه از وب‌سايت وردپرسی شما از عنوان، کلمات کلیدی، متاتگ، متن جایگزین و موارد زیادی دیگر استفاده می‌گردد، این موضوع سبب می‌شود تا موتورهای جستجو به خوبی این موارد را شناسایی کرده و تشخیص دهند. هرچقدر یک محتوا و مطلب به شکل بهتری توسط موتورهای جستجوی گوگل شناسایی شود، به کاربران زیادتری در لیست نتایج جستجو نشان داده می‌شود.

طراحی سایت وردپرس مدیریت و کنترل راحتی دارد

در گذشته زمانی که کارفرمایان قصد مدیریت وب‌سایت خوشان را داشتند برای بسیاری از کارها نظیر به‌روزرسانی، پشتیبانی، آپدیت، بررسی اشکالات و… به ناچار وابسته به برنامه‌نویس و تیم طراح وب‌سایت بودند، این عامل سبب می‌شود تا شما هیچ‌گونه‌ مدیریتی بر روی وب‌سایتتان نداشته باشید.

لازم نیست در این باره نگران باشید زیرا راه‌اندازی سایت وردپرس دست شما را باز می‌گذارد و تنها با یک آموزش ساده قادر هستید تمامی موارد مدیریتی، به‌روزرسانی و آپدیت محتوای وب‌سایت خودتان را انجام دهید و وابسته به کسی نباشید. اگر هنوز برای راه‌اندازی تجارت اینترنتی خودتان با استفاده از وردپرس تردید دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت وردپرس قابلیت تنظیم دستی دارد

در برخی موارد شما برای اینکه بازخورد بهتری از وب‌سایت داشته باشید، نیاز دارید تا از متخصصان و نیروهای محتوایی استفاده کنید، مثلا یک محتوا نویس استخدام می‌کنید تا راجب محصول و کالای مدنظرتان مطلب بنویسد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دست شما را در این رابطه باز گذاشته و شما این امکان را دارید تا به پرسنل خود دسترسی مد نظر را داده تا آنها بتوانند به راحتی بر روی وب‌سایت وردپرس شما کار کنند. مشخص کردن سطح دسترسی از دیگر مزایای طراحی سایت وردپرس محسوب می‌شود.

سفارشی‌سازی

یکی دیگر از مزایای مهم طراحی سایت وردپرس، قابلیت و امکان سفارش‌سازی متناسب با تجارت و حوزه فعالیت شما است. طراحی سایت با وردپرس در این مورد نیز پیشگام است و با توجه به تم‌های رایگانی که در این cms وجود دارد، شما می‌توانید به راحتی وب‌سایت خودتان را بدون نیاز به دانش خاصی سفارشی‌سازی کنید.

رشد کسب‌وکار شما

گاهی با توجه به گستردگی و حجم بالایی که در تجارت و کسب‌وکار شما وجود دارد، نیازمند فضایی هستید تا این حجم از دیتا و اطلاعات را بدون هیچ مشکلی آپلود کنید. با توجه به مقیاس‌پذیری وب‌سایت‌های وردپرسی، شما این امکان را دارید تا به راحتی هزاران پست و مطلب را در وب‌سايت خود آپلود کرده و عملکردتان را تا حد زیادی افزایش دهید.

امکانات طراحی سایت وردپرس

امکانات هر وب‌سايت نشان‌دهنده‌ی ارزش و اعتبار آن است که باعث می‌شود تا کاربران در کمترین زمان ممکن به نیازهای خودشان دست یابند. وب‌سايت‌های وردپرسی نیز دارای امکانات متعددی هستند که این امکانات با توجه به حوزه فعالیت و نیاز کارفرما در نظر گرفته می‌شود؛ اما یک سری امکانات در بیشتر وب‌سايت‌های وردپرسی یکسان است که عبارتنداز:

  • پنل کاربری
  • ورود به سیستم
  • بخش عضویت کاربران
  • امکان‌چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • قابلیت چت آنلاین در طراحی سایت وردپرس
  • برخورداری از سیستم تیکتینگ
  • امکان چند فروشندگی در وب‌سایت فروشگاهی وردپرسی وجود دارد.
  • ایجاد بخشی گالری برای تصاویر و ویدیوها
  • درگاه پرداخت بانکی برای تراکنش‌های درون وب‌سایت
  • عضویت vip (این قابلیت برای کاربران و مشتریان ویژه شما طراحی می‌شود.)

ویژگی‌های طراحی سایت وردپرس

زمانی که شما برای پیشی گرفتن از رقبا قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت را دارید، باید ویژگی‌های سیستم مدیریت محتوای این وب‌سایت را به دقت مورد بررسی قرار دهید. طراحی سایت وردپرس از ویژگی‌های زیادی در جهت رشد کسب‌وکار شما برخوردار است که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

ویژگی طراحی سایت وردپرس

سرعت لود بالا

یکی از ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت وردپرس از اهمیت زیادی برخوردار است، سرعت لود و بارگذاری آن است. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که برای برطرف‌سازی نیاز خود به یک وب‌سایت مراجعه کرده باشید؛ اما به‌محض ورود با سرعت بارگذاری کم و به اصطلاح سرعت لود لاک‌پشتی مواجه شوید، در این صورت چه عکس‌العملی دارید؟ مگر به جزء ترک وب‌سايت کاری دیگری می‌توان انجام داد!

توجه داشته باشید که سرعت لود بالا در موفقیت یک وب‌سايت نقش مهمی دارد زیرا کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. طراحی سایت وردپرس با توجه به کدها و افزونه‌های کم حجم از سرعت استانداری برخوردار است که به‌محض کلیک کاربران بر روی منو و آدرس صفحات وب‌سایت، کمتر از ۵ ثانیه صفحه مورد نظر برای کاربر لود می‌شود.

قابلیت نمایش در هر اندازه و ابعادی (واکنش‌گرا بودن)

توجه داشته باشید که گوگل بارها اعلام کرده به وب‌سایت‌های که از قابلیت واکنش‌گرا (ریسپانسیو) برخوردار باشند، اهمیت زیادی می‌دهد و آنها را در اولویت لیست نتایج جستجو قرار می‌دهد. امروزه اکثر افراد از گوشی هوشمند برای انجام دادن کارهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند زیرا این وسیله همیشه و در هر جایی همراه آنها می‌باشد.

در طراحی سایت با وردپرس تمامی استانداردهای لازم برای نمایش محصولات و خدمات به صورت واکنش‌گرا در نظر گرفته می‌شود تا تجارت شما در هر ابعادی و در تمامی وسایل هوشمند دیجیتال نظیر موبایل، تبلت و کامپیوتر به خوبی به کاربران نمایش داده شود.

استفاده از قالب‌های متنوع و جذاب

گرافیک و زیبایی یک وب‌سایت همیشه برای کاربران مهم است و افراد تمایل دارند از خدمات وب‌سایت‌هایی استفاده کننده که چیدمان و رنگ‌بندی مرتبط و متناسب با نیاز آنها را داشته باشد. با توجه به اینکه در وردپرس قالب و تم‌های گوناگون و متنوعی وجود دارد، این امکان برای شما فراهم است تا با توجه به حوزه فعالیتی که دارید از قالب جذاب و مناسبی در جهت پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

کاربری ساده و راحت

هدف شما از طراحی سایت چیست؟ موفقیت در کسب‌وکار تنها جوابی است که می‌توان برای این سوال مطرح کرد، حالا چه زمان شما با این مهم دست می‌یابید؟ وقتی که بتوانید رضایت را در کاربران ایجاد کرده و مشتریان زیادی را به سمت تجارتتان جذب کنید. آری درست است رضایت کاربر و بالا رفتن اعتماد در آن می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی را برای شما رقم بزند. طراحی سایت وردپرس نقطه شروعی بر موفقیت تجارت اینترنتی شما است.

هرچقدر طراحی سایت وردپرس کاربرپسند‌تر باشد و مشتریان شما ارتباط بهتری با آن برقرار کنند، باعث می‌شود تا اهمیت زیادی به وب‌سایت شما دهند و برای برطرف‌سازی نیازهایشان انتخاب اول آنها شما باشید. همچنین کاربری ساده و راحت وب‌سايت باعث می‌شود تا تمامی کاربران بتواند با راحتی با سایت شما تامل برقرار کنند.

صفحات طراحی سایت وردپرس

تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی دارای صفحاتی هستند تا بتوانند بخش‌های مختلف را به کاربران معرفی کنند، کاربران نیز با ورود به این صفحات می‌توانند تمامی نیازهای خود را برآورده سازند. به صورت کلی صفحات تمامی وب‌سايت‌های وردپرسی یکی نیست.

صفحات طراحی سایت وردپرس

به عنوان مثال یک وب‌سايت ساده که برای رزومه و معرفی طراحی شده است دارای چند صفحه ساده است، در صورتی که یک وب‌سایت فروشگاهی که تعداد محصولات زیادی دارد، صدها صفحه می‌توانند داشته باشد. در ادامه به معرفی صفحاتی عمومی که برای طراحی سایت وردپرس مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌پردازیم:

  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه (اصلی) طراحی سایت وردپرس
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس دارای مراحلی است که توسط تیم و شرکت طراح پیاده‌سازی می‌شود. این روند به منظور آن است تا به خوبی نیاز کارفرما بررسی شود و با توجه به هزینه که وی در نظر گرفته است، پلن و تکنولوژی مورد نظر برای راه‌اندازی وب‌سایت او انتخاب شود. در ادامه به معرفی خلاصه‌ای از مراحل طراحی سایت با وردپرس در مجموعه سایت با سئو می‌پردازیم:

مرحله اول: اولین مرحله طراحی سایت وردپرس، مشاوره و نیاز‌سنجی با کارفرمایان عزیز است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت با در نظر گرفتن تمامی موارد گرافیکی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: بازبینی طرح نهایی توسط تیم فنی و کارفرما

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت

مرحله هفتم: در آخر نیز وب‌سایت وردپرسی شما توسط مجموعه سایت با سئو به صورت 1 سال از پشتیبانی رایگان برخوردار خواهد شد.

دقت داشته باشید که تمامی این مراحل به صورت کامل و قدم به قدم توسط مجموعه سایت با سئو انجام می‌شود تا شما به نتایج دلخواه و مورد نظرتان دست یابید. در جلسه مشاوره که به صورت رایگان برگزار می‌شود ما پیشنهاد‌ و امکاناتی را که کارفرما برای وب‌سایت وردپرسی مد نظر دارد مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما به راحتی قادر به تصمیم گیری باشید.

طراحی سایت با وردپرس چند روز زمام نیاز دارد؟

برای ساخت سایت وردپرسی بین ۱۰ الی ۱۴ روز زمان نیاز است؛ اما به صورت کلی هرچقدر وب‌سایت وردپرسی امکانات زیادتری داشته باشد، به مدت‌زمان بیشتری برای طراحی نیاز خواهد داشت که عکس این موضوع نیز صحت دارد. اینکه برخی از شرکت‌ها این ادعا را دارند که در یک بازه زمانی۲۴ ساعته و یا ۲ روز کاری اقدام به طراحی و راه‌انداری سایت وردپرسی می‌کنند، این ادعا کذب و بی‌اساس است و اگر این کار را نیز انجام دهند، سایت مورد نظر کیفیت لازم را ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدت زمان طراحی سایت با وردپرس، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

طراحی سایت با وردپرس مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

تمامی افرادی که برای موفقیت کسب‌وکار خودشان نیاز به یک وب‌سایت مستقل دارند، می‌توانند از سیستم مدیریت وردپرس برای مدیریت تجارت اینترنتی خودشان استفاده کنند. اینکه بعضی از متخصصان و کارشناسان فضای وب با قاطعیت کامل وردپرس را نقد می‌کنند، اصلا کار درست و حرفه‌ای نیست. به صورت کلی هر امکان و قابلیتی که شما برای گسترش و ارتقاء تجارت اینترنتی خودتان نیاز دارید، در cms وردپرس قابل اجرا می‌باشد. با طراحی سایت وردپرس نمی‌توان راه ۱ ساله را، یک شب طی کرد؛ ولی می‌توانید با فعالیت‌هایی که بر روی این وب‌سایت انجام می‌دهید کسب‌وکار آنلاین خودتان را رونق دوچندانی ببخشید.

طراحی سایت با وردپرس مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

باید طراحی سایت با وردپرس را به دست تیم متخصص و با تجربه بسپارید تا کار شما را به بهترین شکل و در چارچوب اصول و استانداردهای گوگل انجام دهند. مجموعه سایت با سئو با توجه به تجربه زیادی که در زمینه طراحی و راه‌اندازی انواع وب‌سايت‌های وردپرسی دارد، شما را در این راه همراهی می‌کند و به بهترین شکل از ابتدا تا انتهای پروسه‌ی طراحی سایت وردپرس در کنار شما خواهد بود تا به نتیجه مطلوب و دلخواهتان، دست یابید.

آشنایی با انواع نمونه سایت وردپرس در مجموعه سایت با سئو

سایت با سئو یکی از مجریان توانمند در زمینه ارائه خدمات نمونه طراحی سایت وردپرس، سایت مورد نظر شما را طراحی و راه‌اندازی می‌کند. در ادامه به معرفی برخی از نمونه طراحی سایت با وردپرس در این مجموعه می‌پردازیم:

  • طراحی سایت فروشگاه با وردپرس
  • طراحی سایت اختصاصی با وردپرس
  • طراحی سایت حرفه ای با وردپرس
  • طراحی سایت شرکتی با وردپرس
  • طراحی سایت ارزان با وردپرس
  • طراحی سایت خبری با وردپرس
  • طراحی سایت وردپرسی پزشکی

سخن پایانی

وردپرس امروزه از محبوبیت زیادی در میان کاربران و کارفرمایانی که قصد راه‌اندازی وب‌سايت را دارند برخوردار است که این نشان‌دهنده قابلیت و امکانات مفید و هدفمند این cms قدرتمند و کاربردی است. طراحی سایت وردپرس یک فرصت است برای تمامی افرادی که قصد دارند بیزینس و تجارت خود را آنلاین کرده و خدمات خود را به صورت گسترده و نامحدودی در اختیار مشتریان قرار دهند.

ما در این مقاله به بررسی طراحی سایت با وردپرس پرداختیم تا شما به درک بهتری از این سیستم مدیریت محتوای پرطرفدار امروزی دست یابید. در صورت تمایل می‌توانید نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید تا کارشناسان مجموعه سایت با سئو در اولین فرصت، بهترین پاسخ را به شما ارائه دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.