طراحی سایت پرده فروشی

طراحی سایت پرده فروشی

طراحی سایت پرده‌ فروشی فرصت ایدال است تا شما بدون حضور فیزیکی در یک نقطه خاص، محصولات خودتان را از طریق اینترنت به فروش برسانید. تمامی تولید‌کنندگان، فروشندگان و افرادی که در زمینه بازاریابی و تجارت پرده شاغل هستند این امکان را دارند تا با ساخت سایت پرده فروشی تجارت خودشان را در معرض دید قشر زیادی از کاربران اینترنتی قرار داده و از این طریق، فروش خود را تا چند برابر روش سنتی افزایش دهند.

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها هستند که برای فروش و بازاریابی محصولاتشان از اینترنت استفاده می‌کنند و با راه‌اندازی یک وب‌سایت خدماتشان را به مشتریان ارائه می‌دهند، طراحی سایت پرده فروشی این امکان را برای فعالان این حوزه ایجاد می‌کند تا خدمات و محصولات خود را در فضای اینترنت به افراد زیادی ارائه داده و فروش موفقی را تجربه کنند.

عوامل زیادی سبب می‌شود تا هر کسب‌وکاری به موفقیت دست یابد، اما مهم‌ترین دلیلی که هر تجارتی را با قدم‌های استوار و محکمی همراه می‌کند، فروش بیشتر محصولات و خدمات است. باید به این موضوع واقف بود که با راه‌اندازی یک وب‌سایت استاندارد و بهینه برای هر تجارتی، روند موفقیت و پیشرفت این کسب‌و‌کار با افزایش چشمگیری همراه است.

وب‌سایت پرده فروشی

قیمت طراحی سایت پرده فروشی

به صورت کلی قیمت طراحی سایت پرده فروشی ثابت نیست و به عوامل مختلفی نظیر حجم امکانات، قابلیت‌ها، تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، شرکت طراح، رابط و تجربه کاربری، نوع هاست و… بستگی دارد. گول قیمت‌های ارزان و اغفال‌کننده‌ای که برخی از شرکت‌ها پیشنهاد می‌دهند را نخورید، همچنین قیمت بالا نیز دلیل بر کیفیت وب‌سایت نیست. برای اطلاع از قیمت دقیق وب‌سایت پرده فروشی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا این متخصصان با مشاوره‌ای که با شما ارائه می‌دهند، با نیاز و علایق شما بیشتر آشنا شده و مناسب‌ترین پلن قیمتی را به شما پیشنهاد دهند.

اهداف طراحی سایت پرده فروشی

اگر در منزل و یا محل کارمان به دقت به اطراف نگاه کنیم، متوجه می‌شویم وسایل زیادی وجود دارند که سبب شده‌اند محیط و اطراف ما جذاب‌تر شده و زیبایی بیشتری داشته باشد. وسایلی مانند مبل، صندلی، کابینت، لوستر و… اما یکی از وسایل و زینتی و کاربردی که می‌تواند محیط منزل و محل کار را همانطور که ما دوست داریم رنگ لعاب دهد، پرده است.

استفاده از پرده‌هایی متفاوت در رنگ‌های مختلف، سبب می‌شود که ما بتوانیم دکوراسیون منزل و هر جایی را که دوست داشته باشیم متناسب با سلیقه‌ای که داریم تزیین کرده و جذابیت و زیبایی را به آنجا هدیه دهیم. در ادامه به مهم‌ترین هدف‌هایی که با طراحی سایت پرده فروشی به دست می‌آیند اشاره می‌کنیم:

✔️ طراحی سایت پرده فروشی کسب ‌وکار شما را از شکل سنتی به شکل آنلاین و اینترنتی تبدیل می‌کند که این خود گواه اهمیت و ضرورت این وب‌سایت برای فعالان این حوزه است.

✔️ با راه‌اندازی وب‌سایت برای فروشگاه و تولیدی پرده، فروش شما تا چند برابر افزایش می‌یابد.

✔️ ساخت سایت پرده فروشی امکان ارائه بسیاری از خدمات را به صورت غیرحضوری برای شما فراهم می‌سازد.

✔️ ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان

✔️ برند شدن تولیدی و فروشگاه پرده فروشی شما با راه‌اندازی وب‌سایت پرده فروشی

چرا به طراحی سایت پرده فروشی نیاز دارید؟

اهمیت وب‌سایت پرده فروشی

شاید شما نیز به این موضوع فکر می‌کنید که برای تهیه و خرید پرده مورد نظرتان باید حتما به صورت حضوری در مغازه و فروشگاه پرده فروشی حضور یابید و با این روش به خرید کردن بپردازید، در صورتی که راه‌حلی دیگر وجود دارد که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن پرده مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید، این روش خرید پرده از طریق وب‌سایت فروشگاه و مغازه پرده فروشی امکان‌پذیر است.

تمامی کسانی که در زمینه پرده فعالیت دارند نظیر تولیدکنندگان پرده، فروشندگان پرده و تاجران پرده می‌توانند تمامی محصولات و خدمات خودشان را با راه‌اندازی و ساخت سایت پرده فروشی در اختیار کاربران و مخاطبان قرار دهند و از این راه فروش و تجارت خودشان را تا چند برابر افزایش دهند.

در فروش و بازاریابی اینترنتی شما به تعداد زیادی از کاربران و مشتریان دسترسی دارید و می‌توانید به صورت آنلاین و در 24 ساعت شبانه‌روز با راه‌اندازی وب‌سایت خدمات مورد نظر خودتان را به مشتریان ارائه دهید. مهم‌ترین عاملی که مشتریان و افراد متقاضی را وادار می‌کند تا از طریق وب‌سایت پرده فروشی محصولات و خدمات مورد نظر خودشان را دریافت کنند، ساده بودن مراحل خرید در هر جا و مکان است.

صفحات طراحی سایت پرده فروشی

صفحات وب‌سایت پرده فروشی
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات

مزایای طراحی سایت پرده فروشی

مزیت طراحی سایت پرده فروشی

زمانی که شما برای کسب‌‌وکارتان اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت پرده فروشی می‌کنید، این کار مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد که در ادامه به معرفی مهم‌ترین این مزایا می‌پردازیم:

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

وقتی که مشتریان این امکان را داشته باشند که از طریق وب‌سایت پرده فروشی، پرده مورد نظر خودشان را تهیه کنند، در زمان خودشان صرفه‌جویی کرده‌اند زیرا نیاز نیست تا به بازار رفته و در ترافیک و شلوغی بازار اسیر شوند، همچنین هزینه کمتری را بابت این محصول می‌پردازند زیرا هزینه فروش اینترنتی برای فروشگاه‌ها و تولید‌کنندگان پرده نسبت به فروش سنتی و حضوری کمتر است. مشتریان با ورود به وب‌سایت پرده فروشی و دریافت این‌گونه خدمات از تجارت شما رضایت دارند که این موضوع به فروش بیشتر محصولات شما ختم می‌شود.

در دسترس بودن وب‌سایت در تمامی ساعات شبانه‌روز

دسترسی در تمامی ساعات شبانه‌روزی را باید از دیگر مزایای مهم طراحی سایت پرده فروشی محسوب کرد. هر کاسب و فروشنده‌ای مجبور است برای استراحت و پرداختن به امور فروشگاه‌، ساعاتی را در شبانه‌روز تعطیل کند که این عدم فعالیت به نفع آنها نیست؛ اما زمانی که شما اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت پرده فروشی می‌کنید به واسطه اینترنتی بودن این فضا، این امکان را دارید تا در 24 ساعت شبانه‌روز خدمات خود را به کاربران و متقاضیان ارائه دهید، در واقع همیشه درب کسب‌وکار شما به روی مشتریان باز می‌باشد.

امکان فروش اینترنتی در طراحی سایت پرده فروشی

مشتریان دوست دارند تا محصولات مورد نظر خود را به راحتی و در کمترین زمان در اختیار داشته باشند. شما می‌توانید با قرار دادن پنل کاربری و درگاه مستقیم بانکی در وب‌سایت پرده فروشی این امکان را به مشتریان بدهید تا بعد از انتخاب کردن پرده مورد نظر، وارد پنل کاربری شده و با تکمیل کردن فرم ثبت‌نام و پرداخت کردن مبلغ مشخصی، پرده خود را درب منزل تحویل بگیرید.

امکانات طراحی سایت پرده فروشی

امکانات وب‌سایت پرده فروشی
  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چت آنلاین در طراحی سایت پرده فروشی
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • موتور جستجوی داخلی
  • گالری تصاویر و ویدئو

دکوراسیون داخلی منزل برای تمامی افراد از اهمیت زیادی برخوردار است که گاهی اوقات مبلغ زیادی نیز برای تغییر دادن فضاهای مورد نظر خرج می‌کنند. اگر شما نیز علاقه دارید تا با طراحی سایت دکوراسیون بیشتر آشنا شوید تنها کافیست که مقاله زیرا به دقت مطالعه کنید.

«طراحی سایت دکوراسیون و لوازم منزل»

مراحل طراحی سایت پرده فروشی

ما در مجموعه sitebaseo تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت پرده فروشی را به صورت اصولی و استاندارد انجام می‌‌دهیم تا یک وب‌سایت بهینه و متناسب با نیاز کارفرما در اختیار او قرار گیرد. در ادامه شما را با خلاصه‌ای از این فرآیند آشنا می‌سازیم:

مرحله اول: اولین قدم برای ساخت سایت پرده فروشی، مشاوره کارشناسان مجموعه با کارفرما است، این مرحله به منظور آشنایی بیشتر متخصصان سایت با سئو با نیاز و سلیقه کارفرما در نظر گرفته شده است.

مرحله دوم: حالا نوبت ساخت طرح اولیه وب‌سایت است.

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه سایت به کارفرما به منظور بازبینی و بررسی آن

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت پرده فروشی

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی مجموعه به همراه کارفرما به دقت طرح نهایی سایت را مورد بررسی قرار می‌دهند تا در صورت هر‌گونه کاستی و ایرادی، مشکل ایجاد شده به‌زودی برطرف گردد.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت، جا دارد که ما ورود شما را به دنیای گسترده و نامحدود اینترنت تبریک عرض کنیم.

مرحله هفتم: پشتیبانی رایگان به مدت ۱ سال از وب‌سایت پرده فروشی

مدت‌زمان ساخت سایت پرده فروشی

مدت‌زمان ساخت سایت پرده فروشی

اینکه مدت‌زمان ساخت یک وب‌سایت پرده فروشی چقدر است، از سوالات پرتکراری است که به کرار فعالان این صنعت از ما می‌پرسند. در جواب باید گفت که مدت‌زمان طراحی سایت پرده فروشی ثابت نیست، چرا که امکانات و قابلیت‌های وب‌سایت‌هایی که در این زمینه ساخته می‌شوند با یکدیگر متفاوت است.

به عنوان مثال یک وب‌سایت وردپرسی با امکانات اولیه در یک بازه زمانی ۷ الی ۱۰ روزه ساخته می‌شود در صورتی که برای ساخت راه‌اندازی یک وب‌سایت اختصاصی پرده فروشی حداقل ۱۰ الی ۲۰ روز کاری زمان لازم است.

شما می‌توانید با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید و نیاز خودتان را با این متخصصان در میان بگذارید تا با توجه به علایق و خواسته‌ای که دارید، مدت‌زمان دقیق ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت پرده فروشی را به شما اعلام نمایند.

سخن پایانی

زیبایی ظاهری جزء مهم‌ترین ارکان در هر مکان و فضا محسوب می‌شود و پرده یکی از جذاب‌ترین عناصر در زیبایی بخشید به اماکن مختلف به شمار می‌رود. طراحی سایت پرده فروش برای تمامی کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند مانند پرده فروشان و تولید‌کنندگان پرده بستری را فراهم کرده تا کاربران زیادی محصولات شما را در اینترنت مشاهده کنند. این موضوع باعث می‌شود که تجارت شما در کمترین زمان و با رعایت کردن اصول سئو و بهینه سازی به یک برند نامی در این صنعت تبدیل شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.