طراحی سایت پیک موتوری

طراحی سایت پیک موتوری

طراحی سایت پیک موتوری در سالیان اخیر با استقبال چشمگیری در میان فعالان حمل‌ و‌ نقل موتوری همراه بوده است به گونه‌ای که برخی شرکت‌های فعال در این صنعت با راه‌اندازی یک وب‌سایت مستقل، فروش و خدمات‌رسانی خود را تا چند برابر افزایش داده‌اند. طراحی سایت اپلیکیشن پیک موتوری این امکان را برای موسسات و مراکزی که در زمینه‌ ارائه سرویس‌های پیک موتوری فعالیت دارند فراهم می‌سازد تا بهترین خدمات را باکیفیت عالی به مشتریان خود ارائه دهند.

ارسال بسته و کالاها امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد تمایل دارند تا در کمترین زمان ممکن، بسته مورد نظر خود را تحویل بگیرند. طراحی سایت پیک موتوری را باید یکی از وب‌سایت‌هایی دانست که خدمات ارزنده‌ای را به جامعه و حوزه‌ی حمل‌ونقل ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند از طریق وب‌سایت پیک موتوری بسته و کالای مورد نظر خودشان را در کمترین زمان در اختیار داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با این نوع از وب‌سایت می‌توانید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

وب‌سایت پیک موتوری

قیمت طراحی سایت پیک موتوری

به صورت تقریبی قیمت طراحی سایت پیک موتوری در مجموعه سایت با سئو از ۴ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۵ میلیون ادامه دارد که نرخ دقیق آن با توجه به نیاز کارفرما مشخص می‌شود. امکانات، قابلیت‌ها، ویژگی‌ها، نوع هاست و دامنه، تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا و… از موارد مهمی هستند که در نوسان قیمتی این وب‌سایت تاثیرات زیادی دارند. ما در جلسه مشا‌ور‌ه‌ای که به صورت حضوری با شما برگزار می‌کنیم به دقت نیاز و خواسته شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم و قیمت نهایی این وب‌سایت را با شما در میان می‌گذاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جابه‌جایی بسته و کالا

در زندگی ماشینی امروزه، هر روزه هزاران بسته و کالا جابه‌جا می‌شود که بسته به نوع و اندازه‌ای که دارند، قیمت جابجایی آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. بسته‌هایی مانند لوازم‌خانگی بزرگ با ماشین‌های باری حمل و نقل می‌شوند و بسته‌هایی مانند ظروف کوچک‌تر را با خودروهای سواری می‌توان جابه‌جا کرد.

در این میان بسته‌هایی کوچک وجود دارند نظیر نامه، قرارداد، سند و… که برای جابه‌جایی آنها نیاز نیست که از وسایل باری بزرگ استفاده کرد، زیرا هم از لحاظ قیمتی برای شما صرف نمی‌کند و هم باعث می‌شود تا بسته شما دیرتر به مقصد برسد، بر همین اساس می‌توانید از پیک موتوری برای جابه‌جایی این بسته‌ها استفاده کنید.

لزوم وب‌سایت پیک موتوری

پیک موتوری به شخصی گفته می‌شود که با یک موتور موظف است تا بسته‌‌ای را تحویل بگیرد و آن را به مقصد برساند. کاربردهای پیک موتوری را می‌توان در جاهای گوناگونی مشاهده کرد، به عنوان مثال جا‌به‌جا کردن غذاها برای رستوران‌ها و فست فودها، حمل نامه‌ها در اداره پست، حمل کردن کالاهای کوچک برای فروشگاه‌ها و… از آن دسته کالاهایی هستند که امکان حمل و نقل آنها با پیک موتوری وجود دارد.

به جرات می‌توان گفت که بسیاری از کالاهای کوچک و متوسط در هر شهری، توسط پیک موتوری حمل می‌شود. طراحی سایت پیک موتوری سرعت جابه‌جایی کالا را بالا می‌برد و افرادی که نیازمند پیک هستند با وارد شدن به این وب‌سایت و انجام چند کلیک، به راحتی قادر هستند محوله خود را در مکان مورد نظر تحویل بگیرند

چرا به طراحی سایت پیک موتوری نیاز دارید؟

اهمیت طراحی‌ سایت پیک موتوری

شرکت‌هایی زیادی هستند که با تبلیغات گسترده اقدام به جذب پیک موتوری می‌کنند و بعد از جذب کردن پیک مورد نظر، آنها را برای شرکت‌ها و افراد نیازمند می‌فرستند و بابت این کار مبلغی را از پیک و شخصی که نیاز به پیک موتوری دارد دریافت می‌کنند. این شرکت‌ها با تبلیغات سنتی و قدیمی اقدام به جذب پیک موتوری می‌کنند که این کار از جهات گوناگونی هم برای شرکت‌ها و هم برای افراد پیک موتوری مناسب و به‌صرفه نیست.

زمانی که شما دارای یک شرکت یا دفتر پیک موتوری هستید و قصد دارید به صورت سنتی اقدام به جذب نیرو کنید، نیاز دارید تا وقت و زمان زیادی را صرف چسباندن تراکت و بنر در جاهای مختلفی شهر کنید تا افراد که پیک موتوری هستند با دیدن و خواندن این تراکت‌ها، با توجه به شماره تماس و آدرسی که بر روی این تراکت‌ها قرار داده‌اید، بتوانند با شما ارتباط برقرار کرده و برای اشتغال تماس بگیرند.

sitepeykmotori5

این مدل روش برای جذب پیک موتوری چند ایراد بزرگ دارد، اول اینکه شما زمانی که به صورت سنتی اقدام به انجام تبلیغات برای جذب پیک موتوری می‌کنید، هم زمان زیادی را باید برای این کار سپر کنید و هم تعداد افرادی که می‌توانید جذب کنید، زیاد نیست، زیرا افرادی که به عنوان پیک موتوری فعالیت دارند زمان برایشان اولویت دارد و دوست دارند در زمان کمی در شرکت و نهاد مربوطه مشغول به فعالیت شوند.

با توجه به شیو سنتی که شما برای بازاریابی و تبلیغات پیک موتوری از آن استفاده می‌کنید‌، نمی‌توانید در این بازار پررقابت افراد زیادی را جذب شرکت و موسسه‌ی خود کنید، پس چاره کار چیست؟ وقتی که شما برای شرکت پیک موتوری خودتان اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت می‌کنید این امکان را به تمامی افراد می‌دهید تا در کمترین زمان، پیک مناسبی را در اختیار داشته باشند.

اهداف طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

ساخت اپلیکیشن پیک موتوری بهترین روشی است که شما می‌توانید در اینترنت به تبلیغات گسترده و نامحدودی مشغول شوید و به واسطه آنلاین بودن این روش در کمترین زمان، قادر هستید تا نیروهای پیک موتوری را جذب کرده و برای خدمت‌رسانی به افراد و شرکت‌ها از آنها استفاده کنید. در ادامه به معرفی مهم‌ترین اهداف این اپلیکیشن می‌پردازیم:

  • ارائه خدمات حمل‌ونقل موتوری در کمترین زمان ممکن با اپلیکیشن پیک موتوری امکان‌پذیر است.
  • کاهش هزینه‌ها
  • با طراحی اپلیکیشن پیک موتوری درآمد شرکت شما تا چند برابر افزایش می‌یابد.
  • تثبیت جایگاه شما در میان دیگر رقبا

مزایای طراحی سایت پیک موتوری

✔️ انجام دادن تبلیغات گسترده در اینترنت

✔️ در دسترس بودن خدمات به صورت 24 ساعتی

✔️ صرفه‌جویی در زمان و هزینه هم برای پیک موتوری و هم برای شرکت‌های جذب پیک موتوری

✔️ مشاوره آنلاین به متقاضیان و علاقه‌مندان برای جذب پیک موتوری

ویژگی‌های مهم طراحی سایت پیک موتوری

ویژگی طراحی سایت پیک موتوری

همان‌گونه که در بخش‌های قبل اشاره کردیم ساخت سایت پیک موتوری باعث می‌شود تا شرکت‌هایی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، جانی دوباره گیرند و خدمات آنلاین خود را به شکل موفقی به کاربران ارائه دهند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های وب‌سایت پیک موتوری می‌پردازیم:

قرار دادن اخبار و اطلاعیه‌ها در طراحی سایت پیک موتوری

شما می‌توانید تمامی اخبار و اطلاعیه‌هایی را که قصد دارید کاربران و افراد شاغل در حوزه‌ی موتوری از آن با خبر باشند، در وب‌سایت پیک موتوری قرار دهید تا این افراد بتوانند در کمترین زمان، به اخبار موجود دسترسی داشته باشند.

ثبت کردن رزومه کاری در طراحی سایت پیک موتوری

متقاضیان و کسانی که قصد دارند تا در شرکت پیک موتوری شما استخدام شوند، می‌تواند وارد این بخش از وب‌سایت شده و رزومه خود را قرار دهند تا در صورت داشتن شرایط مناسب بتوانند استخدام شوند.

قرار دادن بخش گالری

استفاده از تصاویر بخش‌های مختلف شرکت در وب‌سایت پیک موتوری، باعث می‌شود تا کاربران و مشتریان با تجارت شما آشنا شوند و به شما اعتماد کنند. استفاده از تصاویر در وب‌سایت، نقش مهمی در سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت ایفا می‌کند.

ویژگی طراحی سایت پیک موتوری

قرار دادن نظرسنجی

تمامی افرادی که در شرکت شما به عنوان پیک موتوری شاغل هستند می‌تواند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خودشان را در این بخش از وب‌سایت قرار دهند و شما با بررسی نظرات آنها، این امکان را دارید تا مشکلات پیش رو را حل‌وفصل کنید. امکان قرار دادن نظرسنجی از ویژگی‌های مهمی است که در طراحی سایت پیک موتوری وجود دارد.

امکان نمایش دادن تعداد بازدیدکنندگان

تمامی کاربرانی که در وب‌سایت پیک موتوری عضو هستند، می‌توانند مشاهده کنند که چه تعداد از افراد از وب‌سایت پیک موتوری شما بازدید کرداند.

قابلیت اسلاید شو متحرک

از دیگر ویژگی‌هایی که در طراحی سایت پیک موتوری وجود دارد، اسلاید شو متحرک است که در صفحه اصلی وب‌سایت قرار می‌گیرد.

صفحات طراحی سایت پیک موتوری

صفحات وب‌سایت پیک موتوری
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما در طراحی سایت پیک موتوری
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت پیک موتوری در مجموعه سایت با سئو

زمانی که مجموعه سایت با سئو قصد داشته باشد تا برای شرکت شما یک وب‌سایت مستقل راه‌اندازی کند، این فرآیند را به صورت اصولی و مرحله‌به‌مرحله انجام می‌دهد تا این پروژه باکیفیت بالایی ساخته شود. در ادامه به معرفی خلاصه‌ای از این پروسه می‌پردازیم:

مرحله اول: در مرحله اول یک جلسه مشاوره رایگان بین کارفرما و کارشناسان مجموعه برگزار می‌شود.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت پیک موتوری

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی و بررسی آن

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی به همراه کارفرما به دقت طرح نهایی را مورد بازبینی قرار می‌دهند.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت

مرحله هفتم: پشتیبانی رایگان ۱ ساله مجموعه سایت با سئو از وب‌سایت پیک‌ موتوری

مدت‌زمان ساخت و طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

مدت‌زمان لازم برای طراحی اپلیکیشن پیک موتوری با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که کارفرمایان عزیز در این اپلیکیشن نیاز دارند، با نوسان همراه است. به عنوان مثال یک اپلیکیشنی که امکانات ساده‌ای دارد و از قابلیت پیچیده‌‌ای در آن استفاده نشده است، قیمت کمتری از اپلیکیشن پیک موتوری کاملا اختصاصی دارد. لازم نیست در این رابطه هیچ‌ گونه نگرانی داشته باشید زیرا مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره رایگانی که با کارفرما برگزار می‌کند به دقت نیاز او را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس مدت‌زمان دقیق طراحی اپلیکیشن پیک موتوری را به شما اعلام می‌کند.

سخن پایانی

طراحی سایت پیک موتوری برای کسانی که در این حوزه فعالیت دارند از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می‌شود تا کسب‌وکار خودشان را گسترش داده و در کمترین زمان ممکن، نیاز افراد را در حمل و جابه‌جای بسته پاسخگو باشند. هر گونه سوال، انتقاد و پیشنهادی در این رابطه دارید می‌توانید در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.