طراحی سایت کشاورزی

طراحی سایت کشاورزی

طراحی سایت کشاورزی فرصتی ایدال است برای تولید‌کنندگان محصولات کشاورزی و همه افرادی که در زمینه ساخت قطعات و ‌ماشین‌آلات کشاورزی فعالیت دارند تا بتوانند به شکل موفقی تجارت خود را در اینترنت به تعداد کاربران بی‌شماری معرفی کنند و به اعتبار برند و شرکت خود بیفزایند. صنعت کشاورزی امروزه از گستردگی زیادی برخوردار است که ساخت سایت کشاورزی می‌تواند این ظرفیت را تا حد زیادی افزایش دهد.

کشاورزی شغلی است که پیشینه قدیمی و ریشه‌ای دارد و به صورت دقیق مشخص نیست که بشریت از چه زمانی شروع به انجام این فعالیت کرده است ولی می‌توان گفت که بقا و حیات نسل بشری مدیون این صنعت گسترده و جذاب است. شغل پرزحمت کشاورزی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی با گام‌های موثر زیادی همراه بوده است و با توجه به این پیشرفت‌ها، تنوع محصولات بالا رفته و سرعت انجام کارها نیز افزایش داشته است. با طراحی سایت کشاورزی خدمات به شکل بهتری به افراد ارائه داده می‌شود که همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران زیادی به شما اعتماد کنند و به عضویت وب‌سایت شما درآیند.

وب‌سایت کشاورزی

در روزگار قدیم کشاورزان تمامی کارهای خوشان را به صورت دستی انجام می‌دادند و زمان زیادی را برای انجام دادن این کارها صرف می‌کردند. به عنوان مثال اگر کشاورزی قصد داشته تا زمین خود را شخم بزند، باید این کار را با حیواناتی مانند الاغ یا اسب و با استفاده از یک گاری انجام می‌داد و یا اگر گندم زیادی کاشته بود، در زمان برداشت تمامی آن گندم باید به همان روش سنتی و با استفاده از داس چیده می‌شد تا بتواند درآمدی را از این طریق به دست آورد. طراحی سایت کشاورزی تحولی اساسی را در این صنعت به وجود آورد زیرا کارها به شکل بهتر و باکیفیت بالاتری انجام می‌شود.

قیمت طراحی سایت کشاورزی

قیمت طراحی سایت کشاورزی یک نرخ ثابت ندارد و با توجه به پارامتر‌های در نظر گرفته می‌شود، به عنوان مثال یک وب‌سایت وردپرسی کشاورزی که از امکانات و قابلیت‌های مناسبی نیز برخوردار است بین ۴ تا ۱۳ میلیون تومان قیمت دارد، در صورتی که قیمت وب‌سایت کشاورزی که از فناوری اختصاصی برای ساخت آن استفاده شده است بیشتر از وردپرس است. ما در جلسه مشاوره‌ای که با کارفرمایان عزیز برگزار می‌کنیم، با توجه به نیازی که دارند، قیمت دقیق این وب‌سایت را به آنها اعلام می‌کنیم.

اهداف طراحی سایت کشاورزی

  • با ساخت سایت کشاورزی اعتبار شرکت و مجموعه شما افزایش می‌یابد.
  • کاهش هزینه‌های
  • طراحی سایت کشاورزی بهترین راهکار برای فروش محصولات کشاورزی محسوب می‌شود.
  • تثبیت جایگاه در میان دیگر رقبا
  • ارائه خدمات آنلاین به صورت شبانه‌روزی در وب‌سایت کشاورزی امکان‌پذیر است.

چرا به طراحی سایت کشاورزی نیاز دارید؟

امروزه با وجود دستگاه‌های متعدد صنعتی، اکثریت کارهای کشاورزی بدون دخالت دست و با استفاده از وسایل مکانیکی انجام پذیر است که از زحمت کشاورزان تا حد زیادی کم کرده است. برای اینکه فرآیند تهیه، فروش و بازاریابی محصول کشاورزی به صورت درستی انجام گیرد مستلزم این است که یک تحول اساسی در این صنعت شکل گیرد، این مهم را می‌توان با طراحی سایت کشاورزی مهیا ساخت.

اهمیت طراحی سایت کشاورزی

طراحی سایت کشاورزی باعث می‌شود تا واسطه‌ها از میان برداشته شوند و کشاورزان می‌توانند با در اختیار داشتن یک وب‌سایت تمامی محصولات خودشان را برای فروش و بازاریابی به صورت اینترنتی به متقاضیان عرضه کنند. کسانی که در زمینه‌های ماشین‌آلات و ابزارهای کشاورزی فعالیت دارند، می‌تواند با راه‌اندازی یک وب‌سایت کشاورزی کالای خود را در معرض دید تعداد زیادی از کاربران و متقاضیان قرار دهند تا با این کار بازاریابی گسترده انجام داده باشند و فروش چند برابری محصولات خود را تجربه کنند.

صفحات طراحی سایت کشاورزی

صفحات وب‌سایت کشاورزی
  • در صفحه تماس با ما اطلاعات تماس شرکت برای پاسخگویی به نیاز مشتریان قرا داده شده است.
  • صفحه نظرات که برای قرار دادن نظر‌سنجی کاربران در وب‌سایت کشاورزی طراحی می‌شود.
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصول
  • صفحه (خانه) که همان صفحه اصلی وب‌سایت است.
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

چه نکاتی در زمان طراحی سایت کشاورزی باید در نظر گرفته شود؟

برای اینکه بتوانید هم به عنوان کشاورز و هم به عنوان تولیدکننده‌ ابزار و ماشین‌آلات کشاورزی، حضور پررنگ و موفقی را در فضای نامحدود اینترنت داشته باشید، باید یک سری موارد را در وب‌سایت کشاورزی رعایت کنید تا شاهد رقم خوردن بهترین نتایج باشید. در ادامه به نکات مهمی که باید در طراحی سایت کشاورزی به آن توجه کنید می‌پردازیم:

طراحی گرافیکی وب‌سایت

یکی از موارد مهمی که در طراحی سایت کشاورزی باید به آن توجه کرد و از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده کردن از طرح‌های گرافیکی و رنگ‌های مناسب در این وب‌سایت است. سایت شما باید به‌گونه‌ای از لحاظ گرافیکی کارشناسی شود که موقع ورود کاربران، آنها تمایل داشته باشند تا در بخش‌های مختلف وب‌سایت جستجو کنند، زمانی که این موارد به درستی پیاده‌سازی شوند کاربران از وب‌سایت شما احساس رضایت دارند و گوگل امتیازات مثبتی را برای تجارت شما در نظر می‌گیرد.

نکات وب‌سایت کشاورزی

استفاده از دامنه و هاست مناسب

برای اینکه بتوانید یک وب‌سایت کشاورزی با سرعت بالا راه‌اندازی کنید، باید به دامنه و هاست وب‌سایت اهمیت دهید و از هر نوع هاست و دامنه‌ای استفاده نکنید. اگر وب‌سایت شما برای فعالیت در داخل ایران طراحی شده باید از دامنه‌هایی استفاده کنید پسوند ملی داشته باشند مانند (ir) و همچنین اسم دامنه را متناسب با نوع فعالیتتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید که یک هاست خوب و مناسب می‌تواند در سرعت، سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت شما تاثیرات مثبتی را ایفا کند پس دامنه و هاست را از شرکت‌های معتبر و سرشناس تهیه کنید.

تحلیل و بررسی بازار

زمانی که شما آمار درستی از بازار داشته باشید، با شناختی که از بازار کسب می‌کنید می‌توانید فروش و بازاریابی بهتری را تجربه کنید و تجارت خودتان را ارتقاء دهید. با توجه به ابزار دقیقی که امروزه گوگل در اختیار وب‌مستران و صاحبین کسب‌وکار قرار داده است، با استفاده از این ابزار کاربردی می‌توانید آماری دقیقی از بازدید‌های کاربران از وب‌سایت در زمان‌های مختلف به دست آورده و با توجه به نیازهایشان، محصولات کشاورزی خودتان را به صورت آنلاین در اختیار آنها قرار دهید.

تولید محتوا در وب‌سایت کشاورزی

این باور اشتباه است که شما بعد از ساخت سایت کشاورزی می‌توانید محصولات و کالاهای خود را بدون انجام دادن هیچ کاری در اختیار مردم بگذارید و به اصطلاح بعد از راه‌‌اندازی وب‌سایت همه چیز برای فروش شما مهیاست.

با طراحی سایت کشاورزی در اول راه قرار دارید و برای اینکه کاربران و مشتریان زیادی را به وب‌سایت خودتان بکشانید، باید محتواهای باارزش و مفیدی را تولید کرده و در وب‌سایت قرار دهید تا کاربران به‌محض ورود به وب‌سایت شما این محتوا و مطالب را بررسی و مطالعه کنند.

باید با توجه به محصولات و خدماتی که در وب‌سایت کشاورزی خود ارائه می‌دهید، محتواهایی در راستای آنها تولید کنید تا بتواند به درستی نیاز کاربران را برطرف ساخته و آنها را تبدیل به مشتریان بالقوه کند.

نکات وب‌سایت کشاورزی

امکانات طراحی سایت کشاورزی

  • قرار دادن پنل ثبت‌نام برای کاربران و مشتریان در طراحی سایت کشاورزی
  • ایجاد درگاه مستقیم بانکی برای خرید کردن آنلاین کاربران
  • ایجاد یک موتور جستجو در وب‌سایت کشاورزی برای دسترسی راحت کاربران به تمامی قسمت‌های وب‌سایت
  • ایجاد کردن فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات به صورت آنلاین
  • سیستم چند فروشندگی
  • چت آنلاین
  • عضویت vip برای کاربران ویژه
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت

مراحل طراحی سایت کشاورزی در مجموعه سایت با سئو

هر‌چقدر مراحل طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت کشاورزی به صورت بهتری پیاده‌سازی شود، این وب‌سایت به نتایج بهتری دست می‌یابد. ما در مجموعه سایت با سئو با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و توانمند از تمامی توان خود استفاده می‌کنیم تا مراحل ساخت سایت کشاورزی باکیفیت بالایی انجام شود. در ادامه به بررسی خلاصه‌ای از این پروسه می‌پردازیم:

مرحله اول: مشاوره با کارفرما به منظور آشنایی با نیاز و خواسته‌ی او

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت کشاورزی

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت کشاورزی

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی مجموعه به همراه کارفرما اقدام به بازبینی و بررسی طرح نهایی وب‌سایت می‌کنند.

مرحله ششم: لانچ کردن وب‌سایت، فرآیند ایندکس انجام می‌شود.

مرحله هفتم: طراحی سایت کشاورزی به مدت ۱ سال از پشتیبانی رایگان مجموعه سایت با سئو برخوردار است.

مدت‌زمان ساخت سایت کشاورزی

به صورت کلی بین ۷ الی ۱۵ روز کاری زمان نیاز است تا متخصصان مجموعه سایت با سئو اقدام به ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت کشاورزی کنند؛ اما اگر شما نیاز به امکانات خاصی دارید و یا تمایل به استفاده از تکنولوژی اختصاصی برای ساخت سایت کشاورزی داشته باشید، امکان دارد زمان آن افزایش یابد. هیچ‌گونه نگرانی بابت مدت‌زمان ساخت سایت کشاورزی نداشته باشید زیرا ما باکیفیت بالا و متناسب با نیازی که دارید، در زمان معین شده دسترسی این وب‌سایت را در اختیار شما قرار می‌دهیم، برای مشاوره تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

سخن پایانی

اگر شما نیز در حوزه کشاورزی مشغول به فعالیت هستید و تمایل دارید تا کسب‌وکار و محصولاتتان را به افراد زیادتری ارائه دهید و فروش بیشتری را تجربه کنید، می‌توانید با طراحی سایت کشاورزی قدم‌های بزرگی و استواری را در این صنعت گسترده بردارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.