طراحی سایت کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری

طراحی سایت کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری

طراحی سایت کلینیک رادیولوژی از این بابت حائز اهمیت است که به پزشکان امکان مشاهده تکنولوژی‌های مدرنی که در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌دهد، در واقع متخصصان سونوگرافی این امکان را دارند تا با ساخت سایت خدمات شایانی را به کاربران ارائه دهند، این عامل به برند شدن کلینیک درمانی شما ختم می‌شود و افراد زیادی برای انجام دادن کلیه‌ کارهای تصویربرداری، رادیولوژی و… به مرکز درمانی شما می‌آیند.

مراکز درمانی و پزشکانی که در زمینه رادیولوژی تخصص دارند، با طراحی سایت کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری این امکان را برای افراد نیازمند ایجاد می‌کند تا با وارد شدن به این وب‌سایت، تمامی خدمات و کارهای غیرحضوری خود را انجام دهند و احساس رضایت را در آنها ایجاد کنند.

دستیابی به سلامتی افراد در تمامی جوامع نیازمند دانش و علومی است که با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مدرن می‌توان جامعه سالم و پویا را در اختیار داشت و سلامتی را برای تمامی افراد آن جامعه فراهم ساخت. تصویربرداری پزشکی (رادیولوژی) یک تکنیک محسوب می‌شود که از بدن انسان به منظور کارهای پزشکی عکس گرفته می‌شود.

وب‌سایت کلینیک رادیولوژی

قیمت طراحی سایت کلینیک رادیولوژی

قیمت طراحی سایت کلینیک رادیولوژی با امکانات پایه، بین ۴ الی ۱۳ میلیون تومان است که برای این سایت وردپرسی در نظر گرفته می‌شود. مجموعه سایت با سئو تمامی استانداردهای لازم را برای ساخت سایت رادیولوژی در نظر می‌گیرد تا یک وب‌سایت بهینه با قیمت مناسب در اختیار کارفرمایان عزیز قرار گیرد. هر گونه سوال در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

هدف از طراحی سایت رادیولوژی و تصویربرداری

گاهی از اوقات کارهای مربوط به رادیولوژی را باید در مدت‌زمان کوتاهی انجام و جواب آن را به پزشک ارائه داد، اما با توجه به شلوغ بودن کلینیک‌های پزشکی و ازدحام جمعیت، این امکان وجود ندارد و گاها برای انجام رادیولوژی مجبور هستیم ساعت‌های زیادی را در نوبت منتظر بمانیم که این کار اصلا برای ما خوشایند نیست.

طراحی سایت رادیولوژی و تصویربرداری فرصتی را برای مراکز درمانی و بیمارستان‌ها فراهم می‌سازد تا از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، بسیاری از خدمات رادیولوژی را به افراد ارائه دهند. همچنین بیماران و افرادی که نیاز به این خدمات دارند با وارد شدن به وب‌سایت رادیولوژی می‌توانند نیاز خود را در کمترین زمان ممکن برآورده سازند.

چرا به طراحی سایت کلینیک رادیولوژی نیاز دارید؟

طراحی سایت کلینیک رادیولوژی با بهره‌گیری از کارشناسان و پزشکان با تجربه و کاردان، می‌تواند خدمات زیادی را به افراد و بیماران ارائه دهد و در زمان و هزینه آنها صرفه‌جویی کند. زمانی که یک کلینیک رادیولوژی داری یک وب‌سایت است، می‌تواند به صورت شبانه‌روزی به فعالیت بپردازد و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد.

به عنوان مثال دیگر نیاز نیست تا افراد برای رزرو کردن نوبت به صورت حضوری در کلینیک رادیولوژی حضور داشته باشند و ساعت‌های زیادی را برای انجام تصویر‌برداری پزشکی در این کلینیک‌های بگذرانند، آنها می‌تواند از داخل منزل و با انجام چند کلیک ساده به وب‌سایت کلینیک رادیولوژی وارد شده و با دریافت نوبت به صورت آنلاین، زمان حضور خود را در کلینیک مشخص کند و زمانی که نوبت آنها شد برای انجام رادیولوژی به مرکز مربوطه مراجعه نمایند.

اهمیت طراحی سایت کلینیک رادیولوژی

ارزش زمان را باید به خوبی دانست زیرا گرانبهاترین سرمایه هر انسان، زمان اوست. اگر با کمی دقت به الگوهای رفتاری افراد توجه کنید، متوجه این موضوع می‌شوید که برای انجام دادن تمامی امور و کارهایی که دارند، به دنبال این هستند تا این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهند، می‌توان این طرز تفکر و نگرش را از تاثیرات تکنولوژی در زندگی بشری به شمار آورد.

با توجه به این موضوع اگر یک مرکز رادیولوژی کار خودش را به همان روش سنتی ادامه دهد با چه مشکلاتی روبرور می‌شود! قطعا اگر یک کلینیک و مرکز رادیولوژی اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت کند، می‌تواند خدمات خود را به صورت آنلاین به افراد ارائه دهد و با تعداد مراجعه‌کنندگان زیادی روبرور می‌شود، در واقع افراد زیادی با توجه به خدماتی که در وب‌سایت به آنها ارائه می‌دهید به کلینیک تصویربرداری شما مراجعه می‌کنند.

مهم‌ترین خصوصیات طراحی سایت کلینیک رادیولوژی

خصوصیات وب‌سایت کلینیک رادیولوژی

وب‌سایت کلینیک‌ و مرکز تصویربردای باید دارای خصوصیاتی باشد که در ادامه به معرفی مهم‌ترین این خصوصیات می‌پردازیم:

ریسپانسیو بودن

وقتی که طراحی سایت کلینیک رادیولوژی این قابلیت را داشته باشد که با هر دستگاه دیجیتالی هوشمندی به خوبی نمایش داده شود، متقاضیان و کاربران می‌تواند به راحتی و در هر کجا با موبایل و تبلت به وب‌سایت رادیولوژی رفته و کارهای خود را به راحتی انجام دهند.

مشاوره آنلاین پزشکی

یکی از شایع‌ترین روش‌های ایجاد ارتباط بین مریض و پزشک، مشاوره پزشکی است. در این وضعیت پزشک به صورت تماس صوتی یا تصویری با مریض ارتباط برقرار کرده و دستورالعمل‌های لازم را به مریض ارائه می‌دهد، وب‌سایت رادیولوژی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا با مشاورهای پزشکی، تمامی مراجعه‌کنندگان را به درستی راهنمایی کنید.

سئو و بهینه‌سازی

از موارد مهمی که هر وب‌سایتی باید به آن توجه خاصی داشته باشد، سئو و بهینه‌سازی است. سئوی استاندارد در طراحی سایت کلینیک رادیولوژی از ویژگی‌های مهمی است که باید به درستی اجرا شود و اهمیت زیادی باید به آن داد. این وب‌سایت باید به خوبی برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه باشد تا در لیست نتایج بالای جستجوی به کاربران زیادی نمایش داده شود.

صفحات طراحی سایت کلینیک رادیولوژی

صفحات وب‌سایت کلینیک رادیولوژی
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت

مزایای طراحی سایت کلینیک رادیولوژی

مزایای طراحی سایت کلینیک رادیولوژی

✔️ صرفه‌جویی در وقت و هزینه بیماران و متقاضیان

✔️ امکان نوبت‌گیری آنلاین در تمامی ساعات شبانه‌روز در وب‌سایت رادیولوژی وجود دارد.

✔️ آشنا شدن با اسامی پزشکان با توجه به درج مشخصات آنها

✔️ آشنایی با مراحل درمانی کلینیک رادیولوژی از طریق وب‌سایت

✔️ آشنایی با تجهیزات و امکانات مراکز تصویربرداری پزشکی

✔️ زمانی که کارهای کلینیک رادیولوژی از طریق وب‌سایت انجام می‌شود، باعث خواهد شد تا مرکز درمانی خلوت بوده و بیماران و افرادی که در کلینیک حضور دارند، رفاه حالی بیشتری داشته باشند.

طراحی سایت بیمارستان این فرصت را برای مراکز درمانی و کلینیک‌های پزشکی ایجاد می‌کند تا خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار دهند و از مراجعه‌های غیرضروری افراد به بیمارستان تا حد زیادی جلوگیری کنند. اگر تمایل دارید تا با طراحی سایت بیمارستان بیشتر آشنا شوید، تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

«طراحی سایت بیمارستان»

امکانات طراحی سایت کلینیک رادیولوژی

  • قابلیت نوبت‌دهی به صورت غیرحضوری و آنلاین
  • دسترسی سریع به وب‌سایت رادیولوژی و انجام کارهای مورد نیاز
  • امکان ثبت‌نام بیماران و متقاضیان
  • درگاه مستقیم بانکی برای تراکنش‌هایی که در وب‌سایت رادیولوژی اتفاق می‌افتد.
  • پنل کاربری در طراحی سایت کلینیک رادیولوژی
  • عضویت
  • امکان چت آنلاین
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
امکانات وب‌سایت کلینیک رادیولوژی

مراحل طراحی سایت کلینیک رادیولوژی

مجموعه سایت با سئو با دقت بالایی مراحل طراحی سایت کلینیک رادیولوژی را انجام می‌دهد تا یک وب‌سایت متناسب با استاندارد‌های گوگل در اختیار کارفرمایان عزیز قرار گیرد. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: مشاوره با کارفرما

مرحله دوم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت کلینیک رادیولوژی

مرحله سوم: بازبینی طرح اولیه توسط کارفرما

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: در این مرحله کارفرما به همراه تیم فنی اقدام به بازبینی و بررسی طرح نهایی سایت تصویربرداری می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت

مرحله هفتم: بعد از راه‌اندازی و ساخت سایت رادیولوژی، این وب‌سایت به مدت ۱ سال از پشتیبانی رایگان مجموعه برخوردار می‌شود.

مدت‌زمان ساخت سایت کلینیک رادیولوژی

به صورت تقریبی ۷ الی ۱۳ روز کاری زمان نیاز است تا متخصصان فنی مجموعه اقدام به ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت رادیولوژی کنند. کارفرمایان عزیز توجه داشته باشید که هر چقدر میزان امکانات یک وب‌سایت بیشتر باشد و از زبان‌های برنامه‌نویسی زیادتری در آن استفاده شود، مدت‌زمان ساخت آن افزایش می‌یابد و در مقابل یک وب‌سایت ساده با امکانات اولیه و قالب آماده، به مدت‌زمان زیادی برای طراحی و راه‌اندازی نیاز ندارد. ما در جلسه مشاوره‌‌‌ای که با شما برگزار می‌کنیم با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که شما در وب‌سابت نیاز دارید، مدت‌زمان دقیق ساخت سایت کلینیک رادیولوژی را به شما اعلام می‌نماییم.

سخن پایانی

مراکز تصویربرداری این امکان را دارند تا با طراحی سایت کلینیک رادیولوژی خدمات خودشان را در اینترنت به صورت آنلاین به کاربران زیادی ارائه دهند و درآمد قابل قبولی را از این طریق به دست آورند. امروزه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نقش زیادی را در سلامت جسمی و روحی انسان‌های یک جامعه ایفا می‌کنند و تمامی افراد به‌محض اینکه دچار کسالت و مریضی می‌شوند برای گذراندن دوران نقاهت و درمان، به بیمارستان مورد نظر خود مراجعه می‌کنند تا تحت مداوا قرار گیرند

بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی باید بستری را ایجاد کنند تا افراد به راحتی به خدمات آنها دسترسی داشته باشند. ساخت سایت رادیولوژی و تصویربرداری بهترین راهکاری است برای این مراکز درمانی تا بسیاری از خدمات خودشان را به صورت اینترنتی در اختیار افراد قرار دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.