طراحی وب سایت تخفیف | 10 مورد از امکانات مهم آن

طراحی وب سایت تخفیف | 10 مورد از امکانات مهم آن

امروز تمامی کسب‌کارها چه بزرگ و چه کوچک برای گسترش دادن دامنه فعالیتشان و حفظ کردن مشتریان از روش‌های گوناگونی استفاده می‌کنند که می‌توان راه‌اندازی وب‌سایت را بهترین روش برای این اهداف دانست. افراد کارهای گوناگونی در فضای اینترنت انجام می‌دهند و با استفاده از خدمات آنلاین کارهای خودشان را انجام خواهند داد که موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای آنها خواهد شد.

یکی از کارهایی که تمامی افراد تمایل به انجام دادنش دارند خرید کردن است. خود این فعالیت دارای شاخه‌های متعددی است مثل خرید کردن لوازم ورزشی، خرید کردن تورهای گردشی و مسافرتی، خرید کردن محصولات خوراکی و وسایل منزل و خیلی از خریدهای دیگری که شما در طول روز انجام می‌دهید. در زمان خرید کردن برای کاربران دو موضوع حائز اهمیت است که صرفه جویی در زمان و هزینه نام دارد.

اهمیت طراحی وب سایت تخفیف

در زمان خرید نرخ قیمت و تخفیف مورد نظر فروشنده از عوامل مهم خرید محسوب می‌شوند زیرا تمامی اشخاص دوست دارند اجناس مورد نظرشان را با نازلترین قیمت‌ها خریداری کنند. در چنین شرایطی اگر یک وب‌سایت برای اشخاص وجود داشته باشد که با قیمت‌های واقعی همراه باشد و تبلیغی را به نمایش بگذارد تا آنها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند، بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

زمانی که شما اقدام به طراحی وب سایت تخفیف را برای مشتریان می‌کنید این امکان را به آنها می‌دهید که با مراجعه به وب‌سایت شما به طیف وسیعی از محصولات و خدمات دسترسی داشته باشند و بتوانند بهترین خرید را انجام دهند، شما با تخفیفاتی که در سایت قرار می‌دهید درصد زیادی از این کاربران را به سمت وب‌سایتان سوق خواهید داد.

طراحی وب سایت تخفیف چه امکاناتی دارد

امکانی که در طراحی وب سایت تخفیف وجود دارد عبارتند از:

۱_ عضویت کاربر

در این بخش کاربر باید اطلاعات کاربری خود را وارد کند. زمانی که کاربران مشخصات شخصی خودتان را وارد کردند و به عضویت وب‌سایت درآمدند، تخفیف‌های مورد نظر برای آنها محاسبه خواهد شد و این تخفیفات به صورت روزانه یا هفتگی می‌باشد.

۲_ دسته‌بندی محصولات

این قسمت از وب‌سایت به دسته‌بندی کردن محصولات، خدمات، زمینه فعالیت و نوع آنها می‌پردازد. این دسته‌بندی‌ها در زمینه زیبایی، خدماتی، پزشکی، غذایی و … می‌باشد که کاربر با انتخاب کرد خدمات مورد نظرش می‌تواند از تخفیف‌های در نظر گرفته شده آگاه شود.

۳_ طراحی کردن وب سایت تخفیف به صورت واکنشگرا (ریسپانسیو)

با توجه به درصد زیاد از مخاطبان که توسط موبایل و تبلت به وب‌سایت سر می‌زنند، طراحی سایت به صورت ریسپانسیو از اهمیت بالایی برخوردار است و این امکان را به کاربران می‌دهد که با هر کدام از وسایل دیجیتال هوشمند قابلیت مشاهده کردن وب‌سایت را داشته باشند.

۴_ نظر سنجی

زمانی که شما در وب‌سایتتان بخش نظر سنجی را قرار می‌دهید مشتریات این امکان را دارند تا نظراتشان را در رابطه با محصولات اعلام کنند و با این کار شما کاربران زیادی را برای خواندن این نظرات به سایتتان می‌کشانید و مشتریان زیادی را به دست خواهید آورد و باعث رضایتمندی در آنها خواهد شد.

۵_ راهنمای خرید

در برخی مواقع مشتریان وجود دارند که از نحوه چگونگی خرید کردن و شرایط آن اطلاع ندارند و این عامل برای آنها آزرا دهنده خواهد بود، شما می‌توانید با طراحی بخش راهنمای خرید در وب‌سایت به آنها توضیح دهید که چگونه می‌توانند محصول مورد نظرشان را تهیه کنند.

۶_ پنل مدیریت

یکی از بخش‌های مهم و کاربردی در وب‌سایت تخفیف پنل مدیریت آن می‌باشد. این پنل این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشید و کارهای مورد نظرتان را راحت انجام دهید.

۷_ پلن تخفیف

وقتی پلن تخفیف در وب‌سایت شما وجود داشته باشد، می‌توانید تمامی تخفیف‌های مورد نظرتان را با مشخصات آن یعنی زمان انقضاء و درصد تخفیف در این پلن قرار دهید.

۸_ پرداخت آنلاین

تمامی خدماتی که در طراحی وب سایت تخفیف ارائه می‌شود به صورت آنلاین است و کاربر بعد از انتخاب کردن محصول و خدمات مورد نظرش می‌تواند با چند کلیک مبلغش را بپردازد و آن را در اختیار داشته باشد، وجود درگاه مستقیم بانکی برای سایت ضروری است.

۹_ ایمیل برای تخفیف‌های روزانه

شما با راه‌اندازی یک بخش برای ایمیل در وب‌سایت می‌توانید لیست تخفیف‌های مورد نظر را در هر روز به صورت خودکار برای مشتریان ارسال کنید، به دلیل اینکه شما به صورت روزانه برای مشتریان ایمیل ارسال می‌کنید و آنان را آگاه می‌سازید احساس لذت بخشی را برای آنها فراهم خواهید ساخت.

۱۰_ خدمات تبلیغاتی

به دلیل اینکه سایت‌های تخفیف از درصد بازدید کنندگان زیادی برخوردار هستند، اقدام به تبلیغات در چنین وب‌سایت‌هایی بسیار کاربردی می‌باشد. 

سخن پایانی

طراحی وب سایت تخفیف این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت همیشگی تخفیفات مورد نظرتان را در اختیار کاربران بگذارید و تجربه خوب و لذت بخشی را برای مشتری مهیا سازید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.