معرفی 11 مورد از بهترین سایت های فریلنسری خارجی | راهکارهای وب مستر شدن

معرفی 11 مورد از بهترین سایت های فریلنسری خارجی | راهکارهای وب مستر شدن

هر ساله افراد زیادی در سرتاسر دنیا مشغول به فعالیت فریلنسری یا دورکاری هستند و روز به روز به تعداد این افراد اضافه می‌شود که نشان دهنده اهمیت حوزه فریلنسری در میان افراد علاقه‌مند است. در این راستا سایت های فریلنسری خارجی زیادی در سرتاسر دنیا مشغول به ارائه خدمات به افراد هستند که افراد با عضویت در آن‌ها می‌توانند فعالیت‌های مورد نظرشان را انجام داده و از این طریق درآمد مناسبی داشته باشند.

شما زمانی که قصد دارید در سایت های فریلنسری خارجی به فعالیت مشغول شوید، باید هم دانش لازم در زمینه تخصصی که قصد فعالیت در آن را دارید داشته باشید و هم دارای تعهد کاری بالایی باشید تا بتوانید کارهایی را که از کارفرما می‌گیرید، به صورت کامل و جامع و در زمان تعیین شده انجام دهید.

در صورتی که این شرایط را داشته باشید می‌تواند در هر جایی که هستید تنها با یک خط اینترنت و یک دستگاه کامپیوتر به فعالیت‌های فریلنسری خودتان مشغول شوید. ما در ادامه به برسی سایت های فریلنسری خارجی که افراد می‌توانند با عضویت در آن ها کسب درآمد کنند خواهیم پرداخت.

برسی سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد

همان گونه که در بخش قبل اشاره کردیم وب‌سایت‌های فریلنسر خارجی منبع ارزشمند برای کسب درآمد وب‌مستران است، این سایت ها عبارتند از:

۱_ وب‌سایت فریلنسری (People PerHour)

این وب‌سايت فریلنسری پروژه‌های زیادی در زمینه طرای سایت، بازاریابی و ترجمه کردن متون در خود جا داده است که شما می‌تواند در هر کدام از این شاخه‌ها فعالیت داشته باشید.

قابلیت Fiverr از جمله ویژگی‌هایی است که سایت فریلنسری PeoplePerHour دارد و این ویژگی برای این است که افراد فریلنسر بتواند تعداد پروژه‌ها و کارهایی را که توانایی انجام آن را دارند اعلام کنند تا کارفرما بتوانند به خوبی از این افراد استفاده کنند.

۲ _ وب‌سایت فریلنسری (Freelancer.com)

سایت Freelancer.com از اولین وب‌سایت های فریلنسری خارجی است در این حوزه به فعالیت مشغول بوده است. افراد متقاضی می‌توانند با وارد شدن در این وب‌سایت پروژه‌های گوناگونی را برای انجام در اختیار داشته باشند.

تعداد پروژه‌هایی که در سرتاسر دنیا در این محیط قرار دارد بیش از 40 میلیون عدد است که نشان دهنده محبوبیت بالایی است که این وب‌سايت فریلنسری دارد. تمامی افرادی که در زمینه فریلنسری به فعالیت مشغول هستند می‌توانند با عضویت در این وب‌سايت هر پروژه‌ای را که دوست داشته باشند برای انجام در اختیار بگیرند.

۳_ وب‌سایت فریلنسری (LinkedIn)

LinkedIn از دیگر سایت های فریلنسری خارجی است که آن را باید بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی در زمینه کسب کارهای مختلف محسوب کرد. در این وب‌سایت هر روزه تعداد پروژه‌های زیاد از طریق پست در اختیار اعضای آن قرار می‌گیرد. تعداد زیادی شغل‌های تمام وقت و پاره وقت در وب‌سایت لینکدین وجود دارد.

افرادی که تمایل دارند در این وب‌سایت پروژه‌های فریلنسری انجام دهند، می‌تواند با تکمیل پروفایل خودشان رزومه و تمامی نمونه کارهایی را که دارند در این وب‌سایت قرار دهند تا افراد کارفرما به این رزومه دسترسی داشته باشند و پروژه‌های کاری خودشان را در اختیار شما قرار دهند.

sitefililancerkhareji

۴_ وب‌سایت فریلنسری (۹۹Designs)

این وب‌سایت فریلنسری در زمینه کارهای گرافیکی و طراحی لگو مشغول به فعالیت است و افرادی که در این زمینه‌ها تخصص دارند می‌تواند با عضویت در ۹۹Designs پروژه‌های زیادی را در اختیار داشته باشند.

نحوه درخواست در این وب‌سایت به این شکل است که مشتریان تمامی طرح‌هایی را که دارند به صورت خلاصه در این وب‌سایت اعلام می‌کنند و فریلنسرهای می‌تواند در صورت مشخص کردن پروژه مورد نظر، طرح‌های اولیه خودشان را برای آن ها ارسال کنند و در صورت تایید کارفرما پروژه مورد نظر را برای انجام در اختیار بگیرند.

۵_ وب‌سایت فریلنسری (Design Hill)

وب سایت DesignHill یکی دیگر از سایت های فریلنسری خارجی است که در زمینه کارهای گرافیکی و لگو به فعالیت مشغول است.

از ویژگی‌های بارزی که می‌توان در این وب‌سایت مشاهده کرد این است که گزینه ثبت نام در آن به عنوان طرح خیلی واضحی نیست و با توجه به این قابلیت رقابتی که در این وب‌سایت بین طراحان و گرافیست کارها وجود دارد در مقایسه با دیگر وب‌سایتها به شکل کمتری است.

این موضوع باعث می‌شود دستمزی که متخصصان در در این وب‌سایت دریافت کنند رقم بالایی باشد. با توجه به آماری که وب‌سایت Design Hill منتشر کرده است، بالغ بر پنجاه هزار مشتری در این وب‌سایت وجود دارد که درصد رضایت بالایی از حضور در این وب‌سایت دارند.

۶_ وب‌سایت فریلنسری (Boxer)

این وب‌سایت فریلنسری بیشترین تمرکزش بر روی کشور هند است. از ویژگی‌هایی که این وب‌سایت دارد درصد بسیار پایین 2 درصد کمیسیون آن است و این میزان مبلغ را نیز باید کارفرمایان پرداخت کنند، در واقع افراد فریلنسر هیچ کمیسیونی در این وب‌سایت پرداخت نمی‌کنند. Boxer را می‌توان یکی از وب سایت های فریلنسری خارجی جدید قلمداد کرد که فعالیت در آن برای افرادی که مقیم ایران هستند امکان پذیر نیست.

۷_ وب‌سایت فریلنسری (Upwork)

یکی دیگر از وب سایت های فریلنسری خارجی بزرگی که پروژه‌های آنلاین زیادی در آن ارائه می‌شود، Upwork است. این وب‌سایت امکان انتخاب پروژه‌های کوتاه مدت و بلند مدت را برای فریلنسرها فراهم کرده است و افراد می‌توانند با توجه به هر تخصصی که دارند در این وب سایت پروژه‌های مورد نظرشان را پیدا کرده و جهت انجام آن اقدام نمایند. Upwork با باید یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی محسوب کرد که شما می‌توانید با عضویت در آن هر جایی که ساکن هستید درآمد کسب کنید.

۸_ وب‌سایت فریلنسری (Guru)

از دیگر وب‌سایت های فریلنسری خارجی که پروژه‌های زیادی در آن وجود دارد، می‌توان به Guru اشاره کرد. با توجه به مراحل ثبت نام آسانی که در این وب‌سایت برای فریلنسرهای وجود دارد مشتریان و کارفرماها می‌توانند به راحتی فریلنسر مورد نظر خودشان را پیدا کرده و کار خود را به او پیشنهاد دهند.

از ویژگی‌هایی که این وب‌سایت، قابلیت Work Room است و این به معنای این است که فریلنسرهای این امکان را دارند تا بتوانند کارهاب خودشان را به شکل بهتری و بهینه‌تری مدیریت کرده و انجام دهند.

۹_ وب‌سایت فریلنسری (Fiverr)

sitefililancerkhareji1

Fiverr را باید یکی از قدیمی‌ترین وب سایت های فریلنسری خارجی محسوب کرد که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است و طرفداران زیاد را جذب کرده است.

وب سایت فریلنسری Fiverr در قیاس با دیگر رقبای خود اندکی متفاوت است، در این وب‌سایت این قابلیت برای افراد فریلنسر وجود دارد که پیشنهاد دهند با مبلغ 5 دلار امکان انجام دادن چه کاری را دارند و همچنین کارفرما و مشتریان نیز می‌تواند به راحتی در این وب‌سایت به جستجو پرداخته و سفارش خودشان را برای فریلنسرها به خوبی ارسال کنند.

اینکه شما فکر کنید که تمامی پروژه‌هایی را که میگیرید باید 5 دلار بابتش دستمز دریافت کنید برای تمامی کارها نیست و این قابلیت فقط یک پیشنهاد در این وب‌سایت فریلنسری است. زمانی که شما در این وب‌سایت قصد دارید اقدام به انجام دادن کارهای مشتریان کنید، می‌توانید مزایای زیادی را در مورد کار خودتان به آن ها پیشنهاد دهید تا قراردادهای خوب با درآمد بالایی را دریافت کنید.

۱۰_ وب‌سایت فریلنسری (iWriter)

iWriter را باید یکی دیگر از سایت های فریلنسری خارجی محسوب کرد که پروژه‌های زیادی برای نویسندگان در آن وجود دارد، در واقع بزرگترین بازار برای افراد نویسنده محسوب می‌شود. تعداد زیاد پروژه برای نوشتن مقاله‌های گوناگون در این وب‌سایت وجود دارد که شما برای انتخاب آنها می‌تواند قیمت مد نظر هر پروژه را برای مشتری ارسال کنید و در صورت توافق آن را انجام دهید.

دقت داشته باشید قبل از انتخاب پروژه‌ها باید سطح توانایی خودتان را در نظر بگیرید وکارهایی را قبول کنید که توانایی انجام دادن آن را داشته باشید تا در آیند به مشکل برنخورید.

۱۱_ وب‌سایت فریلنسری (Hub Staff)

وب سایت فریلنسری Hub Staff از دیگر سایت های فریلنسری خارجی است که افراد امکان فعالیت در آن را دارند. از ویژگی‌هایی بارزی که این وب‌سایت در مقایسه با دیگر سایت‌های فریلنسری دارد، هیچ هزینه‌ای برای ثبت نام افراد دریافت نمی‌کند و در واقع افراد به صورت رایگان می‌توانند به عضویت این وب‌سایت درآیند(هم برای فریلنسرها و هم برای کارفرما و مشتریان فعالیت رایگان است). چیزی حدود به 7000 هزار پروژه در وب‌سایت Hub Staff وجود دارد که این تعداد روز به روز در حال زیاد شدن است.

سخن پایانی

ما در این مقاله به برسی بهترین وب‌سایت های فریلنسری خارجی پرداختیم و شما را با چگونگی فعالیت در آنها آشنا کردیم. توجه داشته باشید که شما هر چقدر هم فرد با تحصص و دانشی باشید، اما به دلیل اینکه وب‌سایت فریلنسری که در آن فعالیت می‌کنید متعلق به شما نیست، امنیت شغلی برای شما ایجاد نمی‌شود.

شما به عنوان یک متخصص در حوزه فعالیت خودتان می‌توانید اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت شخصی کنید و از این طریق درآمد بالایی را به دست آورید. زمانی که شما یک وب‌سایت داشته باشید هر فعالیتی که در آن انجام دهید به رشد وارتقاء وب‌سایت شما کمک خواهد کرد و زمان شما برای خودتان صرف می‌شود تا بر روی وب‌سایتی که متعلق به شما نیست.

شما میتوانید برای شروع کسب کار و تجارتان با مجموعه سایت با سئو ارتباط برقرار کنید تا مشاوران ما به بهترین شکل ممکن شما را در جهت راه‌اندزای یک کسب کار اینترنتی راهنمایی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.