نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی، 10 عامل مهم که باید پیاده سازی شود

نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی، 10 عامل مهم که باید پیاده سازی شود

نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی به مواردی گفته می‌شود که شما در زمان خرید ریپورتاژ باید به آن توجه داشته باشید تا ارزش وب‌سایت شما بالا رود. زمانی شما اقدام به خرید رپورتاژ آگهی مناسب و هدفمندی می‌کنید این امکان را دارید تا با استفاده از کلمات کلیدی هدف در بهتربن جایگاه نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

در واقع وب‌سایت شما باید درصفحه نتایج جستجوی اول گوگل قرار داشته باشد تا بتوانید با خرید رپورتاژ آگهی جایگاه سایت خودتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید، باید به این نکته توجه داشته باشد تا زمانی که با استفاده از کلمات کلیدی هدف در جایگاه مناسبی در نتایج جستجو قرار نگرفتید پیشنهاد ما به شما این است که از خرید کردن رپورتاژ آگهی صرف نظر کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکات مهمی که در خرید رپورتاژ آگهی باید به آنها توجهه کنید آشنا سازیم.

نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی که باید حتما بدانید

نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی به آن دسته از کارهایی گفته می‌شود که شما با پیاده‌سازی کردن آنها به وب‌سایت خودتان کمک خواهید کرد تا در نتایج جستجو به شکل قدرتمندتری ظاهر شده و محصولات و خدمات شما به کاربران زیادی نمایش داده شود:

۱_ قراردادن یک لینک در متن هر صفحه از وب‌سایت

درج لینک با anchor text گوناگون به یکی از صفحات مورد نظر سایت یکی از نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی است که باید به آن توجه کنید. مثلا در یک متن لینک‌های زیادی به صفحه مشخصی از وب‌سایت داده شده است که با توجه به این موضوع گوگل فقط لینک اولی که در صفحه وجود دارد را در نظر می‌گیرد و به دیگر لینک‌ها توجه نخواهد کرد.

۲_ رپورتاژ آگهی را از سایت‌های مرتبط باید خریداری کرد 

اگر شما برای وب‌سایت خوتان قصد دارید تا رپورتاژ آگهی خریداری کنید، یکی دیگر از نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی این است که باید از سایت‌هایی اقدام به خرید آن کنید که از نظر محتوا و موضوع به سایت شما نزدیک بوده و مطالبشان به یکدیگر مرتبط باشد.

۳_ استفاده کردن از تصاویر در رپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوانید ارزش صفحات وب‌سایت خوتان را بالا ببرید و از خرید کردن رپورتاژ آگهی نتیجه مفید و ارزشمندی را کسب کنید می‌توانید عکس و فیلم در پورتاژ آگهی خودتان قرار دهید، توجه داشته باشید که یکی از فاکتورهای مهم سئوسایت قرار دادن عکس و تصاویر در صفحات سایت است.

۴_ نوشتن متن اختصاصی برای هر کدام از رپورتاژ آگهی‌ها

زمانی که شما یک محتوا را کپی کنید و در سایت خودتان قرار دهید، شانس زیادی را برای قرار گرفتن در نتایج جستجو نخواهید داشت و این متن را ربات‌های خزنده گوگل نادیده خواهند گرفت. وقتی که شما رپورتاژ آگهی خریداری می‌کنید در واقع یک صفحه اختصاصی را از یک وب‌سایت خریداری می‌کنید که به محتوای مد نظر سایت شما لینک سازی کرده است، هر چقدر این صفحه خریداری شده دارای کیفیت و ارزش بیشتری باشد شانش شما را برای قرار گرفتن در نتایج جستجوی گوگل بالا خواهد برد و به کسب کردن جایگاه ارزشمندتری در کلمات کلیدی شما کمک خواهد کرد.

۵_ خرید کردن رپورتاژ آگهی برای صفحات داخلی

با توجه به اینکه صفحات اصلی سایت‌ها با کلمات کلیدی سخت و پر رقابت هدف گذاری خواهند شد، نمی‌توان شاهد تاثیر زیادی از رپورتاژ آگهی بر روی صفحات اصلی وب‌سایت بود، در واقع تاثیر رپورتاژ آگهی رقابت در میان کلمات کلیدی هدف کم خواهد کرد. در این میان یکی از موثرترین و مفیدترین راهکارها برای به دست آوردن رتبه این است که رپورتاژ آگهی را برای صفحات داخلی سایت خریداری کنید زیرا این موضوع از نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی محسوب می‌شود.

۶_ استفاده کردن از پست میهمان و رپورتاژ آگهی رایگان

خیلی از سایت‌ها وجود دارند که این امکان را به کاربران می‌دهند تا به عنوان مهمان مقاله خود را در آن سایت قرار دهند، شما این امکان را دارید تا در مقالاتی که در این وب‌سایت‌ها منتشر می‌کنید لینک سازی نیز انجام دهید، دقت داشته باشید که مقالات پست میهمان هم باید مرتبط با موضوع سایت فوق باشد و کیفیت مناسب داشته باشد.

۷_ خرید کردن بک لینک برای رپورتاژ آگهی

خرید کردن بک لینک برای رپورتاژ آگهی از سایت ارائه دهنده رپورتاژ می‌تواند پیشنهاد خوب و موثری برای شما باشد، شما می‌توانید از سایت بک لینک خرید رپورتاژ خودتان را انجام دهید که این عامل سبب خواهد شد تا اعتبار صفحه شما را افزایش یابد.

 ۸_ درج لینک باید کمتر از 5 عدد باشد

بسیاری از وبمستران و مدیران سایت‌ها این تصور را دارند که هر چقدر بتواند تعداد لینک‌های زیادتر را در آگهی‌های خوشان درج کنند، درصد موفقیت آنها بالاتر خواهد رفت، صورتی که هر چقدر تعداد لینک‌های داخلی که در رپورتاژ آگهی وجود دارد زیادتر باشد اعتبار و ارزشی که به لینک‌ها منتقل خواهد شد کمتر می‌شود زیرا هر کدام از صفحاتی وب‌سایت‌ها دارای ارزش و اعتباری نزد گوگل هستند که این اعتبار به صورت برابر در میان لینک‌هایی که در آن صفحه قرار دارد تقسیم خواهد شد.

۹_ spam score سایت آگهی دهند و برسی کردن اعتبار دامنه

اعتبار دامنه و spam score را باید یکی از موثرترین روش‌ها برای بالا برد اثر گذاری رپورتاژ در عمر دامنه دانست و توسط آن رپورتاژ آگهی تبلیغاتی را تهیه و خریداری می‌کنند. برای اینکه بتوانید به درستی موارد فوق در رابطه با دامنه مورد نظر را برسی کنید، می‌توانید این کار را با استفاده ازopen site explorer که یک ابزار آنلاین محسوب می‌شود انجام دهید. توجه داشته باشد که وب‌سایت‌هایی که spam score آنها از 5 بیشتر است مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی نیستند.

سخن پایانی

با توجه به نکاتی که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم می‌توانید اقدام به خرید کردن رپورتاژآکهی مورد نظر خود کنید، اگر این کار را با موفقیت انجام دهید شاهد تاثیرات مثبت و مفیدی در سایت خوتان خواهید بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.