بهترین ترفندها برای افزایش بازدید سایت | دوس داری 24 ساعتی ترافیک داشته باشی!

بهترین ترفندها برای افزایش بازدید سایت | دوس داری 24 ساعتی ترافیک داشته باشی!

افزایش بازدید سایت مهم‌ترین پارامتری است که تمامی مدیران و صاحبان وب‌سایت به دنبال آن هستند. زمانی که شما قصد دارید تا تجارت و کسب کار خودتان را گسترش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید، باید اقدام به طراحی و راه‌اندازی یک وب‌سایت برای کسب کار مورد نظر کنید تا بتوانید با توجه به کاربران بیشماری که در اینترنت وجود دارد تعداد افراد زیادی را جذب کنید.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر وب‌سایتی که در اینترنت قصد دارد به صورت موفقی به فعالیت بپردازد؛ باید از بازدید کنندگان زیادی برخوردار باشد و افزایش بازدید سایت را باید از اولویتش قرار دهد. باید کاری کنید تا سایت شما توسط افراد زیادی دیده شود تا بتوانید به سودآوری رسیده و نتیجه مورد نظرتان را به دست یابید.

afzayeshbazdidesite4

یک از دغذقه‌های بزرگ و مهم صاحبان و مدیران وب سایت، این است که سایت آنها ها همیشه با افزایش بازدید همراه باشد و کاربران زیادی را به سمت سایتشان روانه شوند. اما چگونه باید به این مهم دست یافت؟ به راستی بهترین کارهایی که میتوان برای افزایش بازدید سایت انجام داد چیست؟

ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما بهترین ترفندهایی را که با استفاده از آن می‌توانید بازدید وب‌سایتتان را بالا ببرید آشنا کنیم، شما با اجرا کردن درست واصولی این ترفندها دیگر نگران بازدید کننده وب‌سایت خودتان نخواهید بود زیرا روز به روز به تعداد آن ها اضافه خواهد شد.

روش‌های بالا بردن افزایش بازدید سایت

همان گونه که اطلاع دارید برای بالا بردن افزایش بازدید سایت از روش‌های زیادی استفاده میشود، مجموعه سایت با سئو با استفاده از علم و تجربه متخصصان خود؛ بهترین روش‌ها را برای افزایش بازید وب سایت در نظر گرفته که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم:

1- محتوای وب‌سایت را تازه‌سازی کنید

تازی سازی محتوا به این معنی است که شما محتواهای قدیمی و منسوخ شده را از سایتتان حذف کرده و از محتواهای جدید استفاده کنید؛ زمانی که شما این کار را انجام دهید سئوی وب‌سایت را بهبود بخشیده ومیزان کاربران زیادتر ا جذب می‌کنید. توجه داشته باشید تازه‌سازی محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید سایت محسوب می‌شود.

برای اینکه بتوانید محتواهایی سایت را به خوبی تازه‌سازی کنید یکی از بهترین روش‌ها این است که از کاربران و مخاطبان وب‌سایتتان درخواست داشته باشید که نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادات خودشان را از خدمات و محصولاتی که در سایت ارائه میشود در بخش نظرات با شما در میان بگذارند. زمانی که کاربران نظرشان را در این بخش قرار دهند گوگل این نقطه نظرات را به عنوان محتوای جدید تشخیص خواهد داد و سبب میشود سایت شما با افزایش بازدید همراه شود.

2- بک لینک ایجاد کنید تا افزایش بازدید سایت داشته باشید

از دیگر موادر مهمی که در افزایش بازدید سایت تاثیر گذار است استفاده کردن از بک لینک‌ها است.

زمانی که شما در وب‌سایتتان از بک لینک استفاده می‌کنید و به سایت‌های دیگری نیز لینک می‌دهید و از آن ها لینک دریافت می‌کنید گوگل متوجه این موضوع خواهد شد و سایت شما را با ارزش تلقی می‌کند و کاربران زیادی را به سمت وب‌سایت شما لینک میکند؛ وقتی که کاربر بر روی لینک یک وب‌سایت کلیک می‌کند در مسیری که شما دوست دارید قرار خواهد گرفت و این سبب میشود تا اقدام به انجام خرید و یا استفاده از محصولات شما کند.

3- منتشر کردن محتواهای اختصاصی بر روی وب‌سایت

شما می‌توانید با منتشر کردن محتواها به صورت اختصاصی در وب‌سایت، کاربران را ترغیب کنید که دوباره به شما سر بزنند و از محصولات و خدماتی که دارید بازدید کنند و این کار باعث خواهد شد تا افزایش بازدید سایت روند مثبتی را دنبال کند. محتواهای اختصاصی شامل برگزار کردن وبینار، ارائه دوره‌های رایگان آموزشی و منتشر کردن فایل‌ها مرتبط با حوزه فعالیت می‌باشد.

afzayeshbazdidesite

4- استفاده از پادکست در وب‌سایت

همان‌گونه که مطلع هستید امروزه استفاده از پادکست در بین افراد از طرفداران زیادی برخوردار است و بسیاری از افراد تمایل دارند که مطالب آموزشی خودشان را از طریق پادکست فرا گیرند. شما می‌توانید پادکست های آموزشی مفیدی را تهیه کنید و در سایت قرار دهید تا کاربران با گوش دادن به آن جذب وب‌سایت شما شوند و همیشه برای گوش دادن به پادکست‌های جدید و مفید به سایت شما سر بزنند.

توجه داشته باشید که استفاده از پادکست می‌تواند آگاهی افراد را از برند شما بالا برده؛ سئو سایت شما را بهبود ببخشد و یک رابطه خوب و هدفمند بین شما و مشتری ایجاد کند و در نهایت باعث افزایش بازدید سایت شما شود.

ما یک پیشنهاد خوب نیز برای شما داریم، اگر به صورت جدی در زمینه تولید و تهیه فایل‌های آموزشی فعالیت دارید و قصدتان این است تا در این مسیر پله‌های موفقیت را یک به یک سپری کنید، می‌توانید اقدام به طراحی سایت فروش فایل کنید. برای درک بهتر این موضوع می‌‌توانید از مقاله‌ای که در ادامه لینک آن را برایتان می‌گذاریم دیدن کنید:

«طراحی سایت فروش فایل»

5- استفاده از محتواهای ویدیویی

برخی از کاربران و مخاطبان تمایل ندارند که از محتواهای متنی استفاده کند و به اصطلاح حوصله خواندن محتواهای طول دراز را ندارند، شما برای این دسته از کاربران می‌توانید محتواهای آموزشی را در قالب ویدیو تولید کنید و در سایت و پلتفرم‌های رایگانی مانند آپارت و یوتیوپ قرار دهید تا کاربران از آن استفاده کنند.

شما زمانی که به صورت مستمر اقدام به آپلود کردن محتوای ویدیویی در این فضاها کنید کاربران زیادی را جذب می‌کنید و شاهد افزایش بازدید سایت توسط کاربران خواهید بود.

6- فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

دقت داشته باشید که به هیچ وجه قدرت شبکه‌های اجتماعی را دست کم نگیرید و از این فضا تا می‌توانید به صورت بهینه و هدفمند استفاده کنید. شما می‌توانید با قرار دادن محتواهای آموزشی و لینک وب‌سایتتان در شبکه های آموزشی مانند اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین کاربران زیادی را جذب سایت خود کنید و از این فضاها تعداد بازدید زیادی را برای سایت خود بسازید.

هر چقدر محتوا و مطالب شما در شبکه های اجتماعی مفیدتر و بهینه تر باشد؛ تعداد کاربران وب‌سایت شما زیادتر خواهد بود که با افزایش بازدید سایت همراه خواهد بود. می‌توایند با قرار دادن یک دکمه اشتراکی در کنار پست ها و محصولات امکان اشتراک‌گذاری محصولات و خدمات سایتتان را بین افراد فراهم کنید.

7- در گروه‌ها و انجمن‌های آنلاین شرکت کنید

یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت شرکت در انجمن ها و گروهای تخصصی آنلاین می‌باشد. زمانی که شما در این گروها به فعالیت مشغول شوید در هر جایی که لازم باشد میتوایند نقطه نظرات خودتان را بیان کنید و با قرار دادن لینک محتوای وب سایتتان بستری را فراهم سازید تا کاربران دیگر نیز بتوانند وارد سایت شما شوند و از محتواها و مطالب آن استفاده کنند.

afzayeshbazdidesite3

8- محتواهای قدیمی را بروزرسانی کنید

اگر شما در گذشته مطالب و محتوایی را در وب‌سایت قرار داده اید باید یک بازنگری را در آن ها انجام دهید و با به‌روزرسانی آنها را آپدیت کرده و مطالب بهینه‌تری را در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار دهید.

کاربران دوست دارند که از محتواهای جدید و به روز دیدن کنند، تا سطح دانش و اطلاعات خود را بالا ببرند. استفاده از محتوای بروز می‌تواند افزایش چند برابری بازدید سایت را برای شما به همراه داشته باشد و همیشه کاربران از سایت شما به عنوان یک سایت به روز با دانش فنی بالا یاد کنند.

9- استفاده کردن از محتوا با تعداد کلمات بالا (محتوای طولانی)

اینکه برخی از کاربران علاقه‌ای به محتوای طولانی ندارند حرف درستی است ولی اگر شما از محتواهای مفید و در راستای نیازهای کاربران استفاده کنید؛ هر چقدر هم که محتوای شما طولانی باشد کاربران علاقه به خواندن آن نشان خواهند داد.

شما می‌توانید از محتواهایی استفاده کنید که هم تعداد کلمات زیادی داشته باشد و هم در خواسته کاربران را به خوبی برآورده سازد، این نوع از محتواها در افزایش بازدید سایت نقش مهمی را ایفا میکنند و افراد زیادی را به سمت شما سوق می‌دهد.

afzayeshbazdidesite2 1

10- بهینه‌سازی وب‌سایت یا همان (seo)

به جرات می‌توان گفت که سئو و بهینه‌سازی سایت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌تواند رتبه و جایگاه هر وب‌سایتی را ارتقاء دهد و در افزایش بازدید سایت نقش مهمی را ایفا کند. اگر یک سایت به خوبی بهینه‌سازی شود و از سئو سایت خوبی برخوردار باشد؛ با قرار گرفتن در نتایج بالای جستجوی گوگل کاربران زیادی را جذب می‌کند.

11- برسی کردن رقبا

از دیگر موارد مهمی که برای افزایش بازدید سایت باید به آن توجه داشته باشید، این است که به صورت مستمر دیگر رقبایتان را آنالیز کنید. با برسی دقیقی که بر روی آن ها انجام می‌دهید باید بدانید که آنها از چه طریقی به بازاریابی و جذب کاربر مشغول هستند و مهم‌ترین منابع اصلی ترافیکی که بر روی آن کار می‌کنند چیست.

یک روش برای این کار این است که شما سایت رقیب مورد نظرتان را در بخش «Upstream Sites» در وب‌سایت الکسا وارد کنید و بعد از وارد کردن آن متوجه خواهید شد که چه وب سایتی؛ قبل از صفحه فرود سایت رقیب شما مورد بازدید قرار گرفته و باز شده اند.

زمانی که دیدید بیشترین ترافیک ورودی را از یک بلاگ به دست آورده شما نیز می‌توانید در این جهت گام بردارید، اگر دیدید که در صدر این فهرست فیسبوک و دیگر پلتفرم های شبکه‌های اجتماعی قرار داشتند شما نیز می‌توانید از این فضاها استفاده کنید، ولی اگر در صدر این فهرست سایت گوگل قرار داشت باید بدانید که بیشترین تمرکز رقیب شما روی سئو و تبلیغات پولی گوگل(ادورز) است.

12- استفاده از پست میهمان

زمانی که شما از پست میهمان در وب‌سایتتان استفاده می‌کنید، کاربران این امکان را دارند که از سایت شما برای منتشر کردن پست میهمان استفاده کنند و شما نیز این فرصت را خواهید داشت تا تعدادی از پست‌های خود را در سایت‌های پر بازدیدی که از مخاطبان زیادی نیز برخوردار هستند منتشر کنید.

استفاده از پست میهمان می‌‌تواند تعداد بازدید‌های وب‌سایت شما را افزایش دهد و در رتبه‌بندی سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تاثیر زیادی داشته باشد.

13- استفاده از ایمیل مارکتینگ با افزایش بازدید سایت همراه است

ایمل مارکتینگ را می‌توان ابزاری مفید و کاربردی برای قرار دادن لینک در پیام های ارسالی تلقی کرد. شما در ایمیل‌هایی که به افراد ارسال می‌کنید این امکان را دارید تا لینک مورد نظر را قرار دهید؛ تا افراد بعد از اینکه ایمیل مورد نظر را دریافت کردند با کلیک بر روی لینک به راحتی وارد وب‌سایت شما شوند و از خدماتی و محصولات شما بازدید کنند.

14- همکاری با برندها و شرکت‌های دیگر

همکاری با شرکت‌ها و برندها نیز می‌تواند از روش‌های افزایش بازدید سایت معرفی شود. شما می‌توانید محصولات و خدمات دیگر شرکت‌ها و برندهای متقاضی را در وب‌سایتتان منتشر کنید و در مقابل آن ها نیز این کار را برای شما انجام می‌دهند و محصولات و خدماتی را که شما ارائه می‌دهید را در سایت خودشان در معرض دید کاربران قرار می‌دهند.

این کار دو سر برد است و هم شما و هم شرکتی که قرار است با شما همکاری کند سود حاصل از آن را خواهید برد.

15- استفاده کردن از محتواهای خوشه‌ای (کلانسر)

توجه داشته باشید زمانی که شما از محتوای خوشه‌ای استفاده می‌کنید؛ می‌توانید در مدت زمان کمی تعداد بازدید کنندگان وب‌سایتتان را بالا ببرید.

روش تولید محتوای کلانسر به این شکل است که شما باید یک کلمه کلیدی را متناسب با نیازی که دارید انتخاب کنید و بعد در راستای آن کلمه، یک محتوای مرتبط را در سایت منتشر کنید؛ بعد از انتشار آن را به عنوان یک ستون در نظر گرفته و متناسب به آن محتوا اقدام به تولید کردن چند محتوای دیگر کنید.

زمانی که شما از محتوای خوشه‌ای در سایت خود استفاده کنید؛ هم به شکل بهتری اقدام به لینک سازی می‌کنید و هم با انتشار چند برابری مطالب می‌توایند کاربران زیادی را جذب سایت کنید.

afzayeshbazdidesite6

سخن پایانی

هدف از راه‌اندازی یک سایت جذب کردن مشتری، بازاریابی و در نهایت فروش بیشتر است پس باید به جذب کردن مشتری اهیمت زیادتری دهید و هر کاری را که باعث می‌شود تا این مهم برای شما به واقعیت تبدیل شود انجام دهید.

روش‌های که برای افزایش بازدید سایت ما در این مقاله به آن ها اشاره داشتیم، می‌تواند شما را در جذب مشتریان بیشتر همراهی کند و افراد زیادی را به سمت سایت شما بکشاند.

ما برای توسعه کسب و کار شما تخصص کافی و ایده‌های کاربردی بسیاری داریم، کافیست جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.