معرفی بلاگر (Blogger) | درآمد میلیونی این شغل

معرفی بلاگر (Blogger) | درآمد میلیونی این شغل

Blogger به افرادی گفته می‌شود که با توجه به قدرتی که در شبکه‌های اجتماعی به دست آورده است، خودش را به عنوان یک فرد متخصص معرفی می‌کند و در این فضا به فعالیت مشغول است. روش جذب کردن بلاگر به این صورت است که با استفاده از محتواهای متنی، صوتی و تصویری افراد را به سمت خودش جذب می‌کنند و از این طریق افراد زیادی را به عنوان فالوور جذب خود خواهد کرد.

برخی از بلاگر‌ها برای اینکه به شهرت و معروفیت برسند، اقدام به تبلیغات و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند، ولی تعداد زیادی از Blogger برای اینکه بتوانند محصولات و خدمات مورد نظرشان را به فروش برسانند اقدام به تولید کردن محتواهای هدفمند و مفید می‌کنند. بلاگری را باید یکی از پرطرفدارترین و جذابترین شغل‌هایی دانست که همواه با توجه به درآمد بالایی که دارد، افراد زیاد تمایل دارند که در این حوزه به فعالیت مشغول شوند.

Blogger به افراد این فرصت را می‌دهد تا تنها از دریچه تلفن همراه و دیگر وسایل هوشمند آنها را مشاهده کنند و از فعالیت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند لذت ببرند. در عصری حاضر بلاگری را باید یک از شغل‌های خوب و کاربردی دانست زیرا این افراد با تولید محتوای مورد نظر مخاطبان را به نیازهایی که دارند نزدیک می‌کنند تا بتوانند بهتر و به درستی انتخاب کنند و هوشمندانه تصمیم بگیرند.

اهمیت Blogger در بیزینس

این تصور که تمامی افرادی که در شبکه‌های اجتماعی دارای طرفداران زیادی هستند و پست های زیادی را در این شبکه ها قرار می‌دهند، همان بلاگر‌ها هستن تصورات اشتباهی است. زیرا تعداد افراد زیادی هستند که هم پست‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی قرار داده‌اند و هم کاربران زیادی به آن‌ها علاقه دارند اما آن‌ها به عنوان Blogger شناخته نمی‌شوند.

افرادی که در حوزه بلاگری به فعالیت مشغول هستند در یک زمینه خاص تولید محتوا می‌کنند و همچنین با استفاده از روش‌های مختلفی تمامی نقاط قوت و نقاط ضعفی را که در یک محصول وجود دارد را مورد برسی قرار می‌دهند. Blogger دارای هدف مشخصی است و با توجه به هدفی که دارد اقدام به تولید محتوا می‌کند و تولید کردن پست‌های بی هدف را در برنامه خودش قرار نمی‌دهد.

یک بلاگر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

در ادامه به ویژگی‌های مهمی که تمامی Blogger باید داشته باشند اشاره خواهیم کرد:

1- باید یک تعامل 24 ساعته با طرفدارانش داشته باشد

بلاگرها باید بتوانند در هر زمانی به کامنت‌های و سوالات فالوورهای خودشان پاسخ دهند و نظرات این افراد را در مورد چگونگی فعالیت خود جویا شوند. زمانی که این کار را به خوبی انجام دهید نشان دهنده‌ی این است که ارزش زیادی برای مخاطبانتان قائل هستید و آن ها به شما وفادار خواهند ماند.

2- بلاگرها باید به صورت مدام آپدیت شوند

یک Blogger موفق کسی است که بتواند مدام خودش را به روز کند و از تکنیک‌های جدید و کاربردی در تبلیغات و بازاریابی استفاده کند. شما تنها زمانی خواهید توانست در شبکه‌های اجتماعی به یک بلاگر موفق تبدیل شوید که همیشه به فکر بهتر شدن باشید و با تولید کردن محتواهای کاربردی و جدید، درصد زیادی از افراد را به عنوان فالوور جذب کنید.

3_ باید محتواهای ارزشمند و با کیفیتی را تولید کنید

بلاگرهای موفق همیشه محتواهایی تولید می‌کنند که مبرا از غلط‌های املایی و نگارشی باشد و با ارائه محتواهای با کیفیت و ارزشمند همیشه فالوورهای خود را راضی نگه می‌دارید.

مهم‌ترین اصولی که برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق باید رعایت کرد

تمامی کسب کارها و مشاغل برای اینکه مشتریان هدف خودشان را بتوانند جذب کنند باید یک سری اصول و قواعد را به خوبی اجرا کنند تا بتوانند شاهد موفقیت‌های چشمگیری باشند. بلاگری نیز دارای یک سری اصول و قواعد است که باید به خوبی آنها را اجرا کند تا نتایج مثبتی را برایش به دنبال داشته باشد، در ادامه به برسی مهم‌ترین نکاتی می‌پردازیم که باید برای تبدیل شدن به یک Blogger موفق رعایت کرد:

در قدم اول

باید تمامی تمرکز خودتان را بر روی محتواها ارزشمند و با کیفیت بگذارید و آن را به خوبی تولید کنید.

قدم دوم

باید به دنبال تبلیغات و بازاریابی برای محتوای تولید شده باشید.

قدم سوم

شماباید از بهترین کانال‌ها برای انجام تبلیغات استفاده کنید. مثلا کانال‌های آموزشی، کانال‌های خبری و کانال‌هایی که هنرمندان در آن عضو هستند از گزینه‌های مناسبی است که می‌توانید برای انجام تبلیغات استفاده کنید.

قدم چهارم

باید بهای زیادی را به مخاطبانتان دهید و همچنین با توجه به نیازها و علایقی که آن ها دارند اقدام به تولید کردن محتوا کنید.

قدم پنجم

شما باید از آخرین اخبار و اطلاعات روز کشور و دنیا با خبر باشید تا با ربط دادن محتوا به این خبرها، درصد افراد زیادی را جذب کنید.

قدم ششم

رسانه اجتماعی که از آن استفاده می‌کنید باید به روز و جدیدترین نسخه آن باشد.

قدم هفتم

باید اقدام به بکاپ گیری از کانال و پیج خودتان کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی اطلاعات و داده‌های شما از بین نرود.

قدم هشتم

از افزونه ها و امکانات موجود برای ایمن سازی کانال و پیج خودتان استفاده کنید و ایمنی آن را بالا ببرید تا مورد سوء استفاد افراد سودجو قرار نگیرد.

قدم آخر

آخرین قدم این است که باید به هیچ عنوان برای فالوورهایی که دارید نقش بازی نکنید و خودتان باشید تا آنها به شما اعتماد کنند و جذب شما شوند.

انواع بلاگرها

در بخش بعد به برسی انواع Blogger می‌پردازیم:

Beauty Blogger

بیوتی بلاگر به افرادی گفته می‌شود که در زمینه برسی زیبایی و معرفی محصولات و خدمات آن مشغول به فعالیت هستند.

Food Blogger

فود بلاگر به افرادی گفته می‌شود که در حوزه معرفی و برسی غذاها مشغول به فعالیت هستند.

Economy Blogger

اکونمومی بلاگر افرادی هستند که در زمنیه اقتصادی به فعالیت مشغول هستند.

Fashion Blogger

فشن بلاگر به افرادی گفته می‌شود که در زمینه مد و لباس فعالیت دارند.

Travel Blogger

تراول بلاگر افرادی هستند که فعالیت آن‌ها در حوزه‌ی مکان‌های تفریحی است.

Video Game Blogger

ویدئوگیم بلاگر به افرادی گفته می‌شود که در زمینه‌ی بازاری‌های رایانه‌ای به فعالیت مشغول هستند.

Interior Blogger

اینتریور بلاگر افراد هستند که فعالیت آنها در حوزه‌ی اقتصادی است.

سخن پایانی

ما در این مقاله به معرفی تخصص بلاگری پرداختیم و شما را با این شغل پر طرفدار و محبوب بیشتر آشنا کردیم. شما اگر قصد دارید تا به عنوان یک فرد در زمینه Blogger به فعالیت بپردازید، باید نکاتی را که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم به دقت فراگرفته و آنها را به خوبی اجرا کنید تا در نهایت به اهدافی که از بلاگر شدن دارید دست یافته و در این شاخه موفقیت‌های زیادی را به دست آورید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.