بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس، معرفی 7 افرونه‌ی تخفیف ساز

بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس، معرفی 7 افرونه‌ی تخفیف ساز

بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس به شما کمک خواهد کرد که بتوانید بهترین تخفیف‌ها را در سایت وردپرسی خودتان برای استفاده کاربران قرار دهید. فروش و بازاریاب موفق از مهم‌ترین اهدافی است که تمام کسب‌کارهای اینترنتی به دنبال آن هستند و هر چقدر فروش بیشتری را تجربه کنند درآمد بیشتری را شاهد خواهند بود. اگر شما به عنوان یک وبمستر و یا صاحب کسب‌کار دارای یک فروشگاه اینترنتی می‌باشید متوجه این موضوع هستید که ارائه تخفیف بهترین راهکاری است که می‌تواند فروش بیشتر محصولات به مشتریان را به دنبال داشته باشد.

زمانی که شما به مشتریان خود تخفیف می‌دهید شاید سود کمتری را دریافت کنید اما با فروش زیادی که انجام خواهید داد می‌توانید این کسری را جبران کنید. استفاده کردن از کوپن‌های تخفیف بهترین راهکاری است که می‌توان یک کاربر را به یک مشتری بلقوه تبدیل کرد و با استفاده از کوپن‌های تخفیف در فروشگاه اینترنتی می‌توانید درآمد‌زایی بیشتری داشته باشید. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس بیشتر آشنا کنیم.

بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس چرا از اهمیت زیادی برخوردار هستند

مثلا اگر شما در سبد فروشگاهی یک فیلد برای وارد کردن کوپن تخفیف قرار دهید در زمان خرید مشتری می‌تواند از این کوپن تخفیف برای کاهش قیمت خریدش استفاده کند. شما به عنوان یک شخص که صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید می‌توانید با استفاده که از افزون‌های مخصوص کوپن تخفیف که برای ارائه تخفیف به مشتریان در فروشگاه اینترنتی خودتان استفاده می‌کنید نام برند خود را در گوگل ارتقاء دهید و به یک کسب‌کار و تجارت مناسب برای ارائه تخفیفات به مشتریان تبدیل شوید. با توجه به رضایتی که مشتریان از شما خواهند داشت رتبه وب‌سایت در گوگل ارتقاء یافته و کاربران زیادی تشویق می‌شوند تا از شما خرید کنند.

آشنایی با بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس

در ادامه به برسی بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس خواهیم پرداخت تا شما با این امکانات یک فروشگاه وردپرسی محبوب داشته باشید:

 ۱_ افزونه‌ی Affiliate Coupons

یک از پلاگین‌های محبوب وردپرس است برای نمایش دادن کدهای تخفیف موجود در فروشگاه‌های اینترنتی. وقتی که شما از این افزونه‌ی کد تخفیف در فروشگاه اینترنتی خوتان استفاده می‌کنید با قرار دادن شورتکدها می‌توانید آن را در صفحه و محتوای فروشگاه اینترنتی به کاربران نمایش دهید و یا در قسمت ابزارک کدهای تخفیف خود را قرار دهید. در سایت‌های فروشگاهی که این امکان را دارند تا از قابلبت چند فروشندگی استفاده کنند، می‌توانند از Affiliate Coupons استفاده کرده وکوپن‌های تخفیف را در این افزونه قرار دهند، این افزونه را باید یکی از بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس محسوب کرد.

۲_ افزونه‌ی Code Shop for WordPress

Code Shop for WordPress یک کوپن تخفیف است که یکی از بهترین افزونه‌ها ایجاد کد تخفیف در وردپرس محسوب می‌شود. با استفاده از آن می‌توانید لایسنس و کوپن تخفیف را در فروشگاه اینترنتی خودتان قرار دهید و آنها را به صورت مستقیم به درگاه مستقیم بانکی وصل کنید. این افزونه به شما امکان خواهد داد تا شورکد‌های ایجاد شده را در هر بخشی از وب‌سایتتان که دوست دارید قرار دهید و با ایجاد کردن کمپین‌های زیادی می‌توانید کوپن‌های تخفیف خودتان را در این کمپین‌ها قرار دهید.

۳_ افزونه‌ی YITH WooCommerce Gift Cards

این افزونه محبوب کوپن تخفیف وردپرس را شرکت yith معرفی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید کارت‌های هدیه و کوپن‌های تخفیف به کاربران و مخاطبان ارائه دهید، برای قراردادن کارت‌های تخفیف می‌توانید مبلغ مورد نظر را تعیین کرده و در قسمت تخفیف آن را به سادگی تنظیم کنید. نحوه کارکرد این افزونه به این گونه است که بازدید کنندگان وب‌سایت شما از طریق ایمیل یک کد تخفیف را دریافت می‌کنند که باعث خواهد شد تا آنها را برای خرید ترغیب کند.

۴_ افزونه‌ی WP Coupons and Deals

این افزونه را باید یکی دیگر از بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس دانست که کاربری آسان و رابط کاربری جذاب دارد و با توجه به ریسپانسیو بودن آن در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال(کامپیوتر، تبلت، گوشی موبایل) به خوبی نمایش داده می‌شود. با کمک این افزونه این امکان را خواهید داشت که تایمر معکوس برای کوپن‌هایتان قرار دهید تا برای کاربران جذاب به نظر برسد و با سرعت زیادی که این افزونه دارد در زمان کمی تمامی کدهای تخفیف را برای کاربران نمایش خواهد داد.

۵_ افزونه‌ی Coupon Creator

این افزونه را باید یکی دیگر از بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس به شمار آورد که با توجه به داشتن گزینه‌های پیکربندی متعددی که دارد می‌توانید به سهولت کوپن‌های مورد نظرتان را بسازید و در فروشگاه اینترنتی خودتان قرار دهید. با استفاده از امکانات تاریخ انقضا که در این افزونه قرار داده شده می‌توانید تاریخ پایان هر کوپن را مشخص کنید و آنها را در صفحات و محتوای فروشگاه خودتان اضافه کنید. این افزونه این ویژگی را دارد که برای هر دسته خاصی از محصولات کوپن مختص به آن را قرار دهد.

۶_ افزونه‌ی Coupon Generator for WooCommerce

Coupon Generator for WooCommerce یکی دیگر از بهترین افزونها ایجاد کد تخفیف در وردپرس محسوب می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن به صورت همزمان تعداد زیادی کد تخفیف را بسازید و آنها را در اختیار مشتریان قرار دهید، برای ایجاد کردن کوپن ها توسط این افزونه شما باید 3 مرحله را پشت سر بگذارید:

1- تعریف کردن تنظیمات کوپن

2- انجام دادن تنظیمانت کوپن تخفیف

3- تولید کردن کوپن‌ها

۷_ افزونه‌ی Smart Coupons for WooCommerce

زمانی که شما از این افزونه در فروشگاه اینترنتی وردپرسی خودتان استفاده می‌کنید، می‌توانید برای هر محصولی با توجه به نوع و قیمت آن کد تخفیف مشخص را در نظر بگیرید. مثلا اگر شما می‌توانید برای خریدهای بالای 100 هزار تمان کاربران 20 درصد تخفیف به مشتری بدهید و برای خریدهای بالای 600 هزاز تومانی 40 درصد تخفیف را لحاظ کنید.

سخن پایانی

اگر شما به دنبال این هستید تا مشتریان را برای خرید بیشتر تحریک کنید، می‌توانید از بهترین افزونه‌ های ایجاد کد تخفیف در وردپرس در فروشگاه وردپرسی خودتان استفاده کنید. زمانی که شما از افزونه‌های کد تخفیف در وب‌سایت استفاده می‌کنید، علی‌رغم اینکه مشتریان قدیمی خودتان را حفظ کرداید باعث می‌شود تا مشترین جدید نیز از شما خرید کنند و ترافیک زیادی را برای وب‌سایت خودتان بسازید.

در این مقاله شما را با افزونه‌ های تخفیف وردپرس آشنا کردیم تا در صورت لزوم اگر تمایل داشتید که از آنها استفاده کنید با توجه به مشخصات و خصوصیات هر کدام بتوانید بهترین افزونه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در دنیای گسترده‌ی اینترنت بازار رقابتی گرمی وجود دارد و هر کسب کاری بتواند بهترین خدمات و محصولات را با نازلترین قیمت در اختیار مشتری قرار دهد سهم بیشتری را از فروش و درآمد‌زایی در اینترنت خواهد داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.