طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی به وب‌سایتی گفته می‌شود که متناسب با نیاز و سلیقه شما در راستای پیشبرد اهدافی که دارید، راه‌اندازی می‌گردد. در دنیای الکترونیک امروزی طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت به امری مهم و ضروری برای تمامی کسب‌و‌کارها تبدیل شده است و لزوم پایداری و ثبات درازمدت در هر تجارتی، داشتن فعالیت آنلاین و اینترنتی از طریق وب‌سایت است. ساخت سایت اختصاصی این امکان برای شما فراهم می‌کند تا با یک برنامه توسعه بلندمدت، به اهداف خود دست یابید.

زمانی که حرف از طراحی سایت در بین افراد به میان می‌‌‌آید، اغلب به این فکر فرو می‌روند که با استفاده از چه روش و تکنولوژی می‌توانم یک وب‌سایت بهینه و موفق راه‌اندازی کنم؟ در واقع سوال بیشتر کسانی که قصد فعالیت اینترنتی را دارند این است که، بهترین روش برای پیاده‌سازی یک وب‌سایت کدام است؟ یکی از بهترین تکنولوژی‌هایی که امروزه از آن برای ساخت سایت استفاده می‌شود، سیستم اختصاصی است.

درباره طراحی ‌وب‌سایت اختصاصی بیشتر بدانیم

به پروسه‌ای که در آن از ابتدا (نقطه شروع) تا انتهای (اتمام کار) با توجه به نیاز و خواسته مشتری برای او یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌شود، طراحی سایت اختصاصی گفته می‌شود. به عنوان مثال مجموعه سایت با سئو با توجه به نیازی که شما دارید، یک وب‌سایت را از (0 تا 100) در راستای خواسته شما راه‌اندازی می‌کند که به آن طراحی سایت اختصاصی گفته می‌شود.

سایت اختصاصی

برای‌ راه‌اندازی وب‌سایت اختصاصی باید از یک سری زبان استفاده شود که انتخاب هرکدام از زبان‌ها، بسته به شرکت طراح و نیاز مشتری مشخص می‌شود. مثلا برای زبان‌‌‌‌‌‌‌های نشانه‌گذاری از «html و css » استفاده می‌شود، از «java script» برای اسکریپت نویسی وب‌سایت استفاده می‌شود و برای برنامه‌نویسی که همان استخوان‌بندی وب‌سایت است از زبان‌های «asp.net، php، pythun Ruby» استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که استفاده از هرکدام از این تکنولوژی‌ها توسط تیم طراح سایت و با توجه به نیاز شما انتخاب می‌شود، فناوری مورد نظر وب‌سایت به هیچ عنوان سلیقه‌ای نیست.

هزینه طراحی سایت اختصاصی

هزینه طراحی سایت اختصاصی به نسبت یک وب‌سایت وردپرسی ساده، بیشتر است که این موضوع نشان‌دهنده کیفیت این وب‌سایت می‌باشد.

طراحی سایت اختصاصی به انجام یک سری فرآیند نظیر کد نویسی، طراحی و پیاده سازی وب‌سایت گفته می‌شود که تمامی مراحل آن به صورت اختصاصی انجام می‌شود. قیمت طراحی سایت اختصاصی به عوامل مختلفی مانند تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، گرافیک و رنگ بندی، حرفه‌ ای بودن رابط و تجربه کاربردی، نوع هاست و دامنه، شرکت طراح و… بستگی دارد.

با توجه به درخواست‌های زیادی که در حوزه طراحی وب‌سایت اختصاصی وجود دارد، شرکت‌ها و افراد زیادی هستند که از اعتماد و کم بودن اطلاعات مشتریان سوء‌استفاده کرده و قیمت‌های گزافی را در قبال این خدمات از افراد دریافت می‌کنند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با هزینه طراحی سایت اختصاصی، فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

هزینه‌ی طراحی سایت اختصاصی

سفارش سایت اختصاصی

روند سفارش طراحی سایت اختصاصی در مجموعه سایت با سئو به این صورت است که ابتدا کارفرما با کارشناشان مجموعه تماس می‌گیرد و نیاز خود را با مشاوران ما در میان می‌گذارد. سپس متخصصان مجموعه با توجه به بودجه و حوزه کاری کارفرما، بهترین پلن سایت اختصاصی را برای وی در نظر می‌گیرند. به این موضوع توجه داشته باشید که ثبت سفارش طراحی سایت اختصاصی باید توسط تیم فنی با تجربه انجام شود تا هم خواسته کارفرما در نظر گرفته شود و هم یک برنامه درست برای وی اتخاذ گردد.

اهداف طراحی سایت اختصاصی

  • تمامی فعالیت‌های شما به صورت ۲۴ ساعته و بدون هیچ‌گونه محدودیتی زمانی انجام می‌شود.
  • عرضه‌ی تمامی محصولات، خدمات و کالاها به صورت آنلاین در سرتاسر کشور
  • صرفه‌جویی در نیروی انسانی به دلیل الکترونیک بودن وب‌سایت اختصاصی
  • انجام تبلیغات در سایت باعث درآمد‌زایی شما‌‌ می‌شود.
  • طراحی سایت تخصصی نقش مهمی در برند‌سازی شرکت و مجموعه‌ی شما دارد.
  • ساخت سایت اختصاصی، بیزنس و تجارت شما را جانی دوباره می‌بخشد.
  • افزایش رضایت مشتریان
  • ایجاد یک حس برتری نسبت به دیگر رقبا

چرا به طراحی سایت اختصاصی نیاز دارید؟

چرا به طراحی سایت اختصاصی نیاز دارید؟

امروزه ساخت سایت، جزء مهم‌ترین کارهای تمامی افرادی محسوب می‌شود که دارای تجارت و بیزینسی هستند. راه‌اندازی یک وب‌سایت اینترنتی جایگاه و تجارت شما را استوار و مستحکم می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید محصولات و خدمات مورد نظر خود را به تمامی افراد در سایر نقاط معرفی کنید. حال سوال اینجاست که تکنولوژی و سیستم مورد استفاده در طراحی سایت تا چه اندازه در موفقیت کسب‌وکار تاثیرگذار است؟

زمانی که شما اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت اختصاصی می‌کنید یک تیر را به چند نشان زده‌اید، اول اینکه طراحی سایت اختصاصی با توجه به نیاز و متناسب با تجارت شما طراحی و راه‌اندازی می‌شود، دوم اینکه با توجه به اصول و قواعدی که در سیستم اختصاصی پیاده‌سازی می‌شود، سرعت و امنیت وب‌سایت را ارتقاء می‌دهد که این عامل باعث می‌شود تا وب‌سایت شما در لیست بالای نتایج جستجو به کاربران زیادی نمایش داده شود.

برخی از نمونه طراحی سایت اختصاصی در سایت با سئو

ما در مجموعه سایت با سئو مفتخریم که با سابقه دراز مدت در زمینه ساخت سایت، انواع سایت اختصاصی را با توجه به نیاز و خواسته کارفرمایان عزیز طراحی و راه‌اندازی کنیم. در ادامه به معرفی نمونه طراحی سایت اختصاصی می‌پردازیم:

نمونه طراحی سایت اختصاصی در سایت با سئو

✔️ طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

✔️ طراحی سایت اختصاصی با PHP

✔️ طراحی سایت پزشکی اختصاصی

✔️ طراحی سایت شرکتی اختصاصی

✔️ طراحی سایت شخصی اختصاصی

✔️ طراحی سایت خبری اختصاصی

✔️ طراحی سایت شخصی اختصاصی

صفحات طراحی وب‌سایت اختصاصی

🔴 صفحه تماس با ما

🔴 صفحه درباره ما

🔴 صفحه آرشیو مقالات وبلاگ

🔴 صفحه نهایی مقالات وبلاگ

🔴 صفحه آرشیو محصولات

🔴 صفحه دسته‌بندی محصولات

🔴 صفحه نهایی محصولات

🔴 صفحه اصلی وب‌سایت

🔴 صفحه نمونه کارها

🔴 صفحه آرشیو خدمات

🔴 صفحه دسته‌بندی خدمات

🔴 صفحه نهایی خدمات

مزایای طراحی سایت اختصاصی

همان‌گونه که در بخش‌های قبل هم اشاره کردیم، راه‌اندازی وب‌سایت اختصاصی دارای مزایایی است که در روند موفقیت کسب‌وکار شما تاثیرات زیادی را به همراه دارد. در ادامه به معرفی این مزایای می‌پردازیم:

مزایای طراحی سایت اختصاصی

از امکانات مناسبی در آن استفاده می‌شود

هر کسب‌وکار و تجارتی با توجه به نوع و ساختاری که دارد، دارای یک سری امکانات و ابزار است. زمانی که شما از طراحی سایت اختصاصی برای بیزینس خودتان استفاده می‌کنید با توجه به اینکه این تکنولوژی محدودیتی ندارد، این امکان برای شما فراهم است تا از هر نوع امکانات کاربردی در وب‌سایت خودتان استفاده کنید، این موضوع باعث موفقیت دوچندان شما در کسب‌و‌کارتان می‌شود.

به چالش کشیدن رقبا

در هر کسب‌وکار رقبا را باید زنگ خطری محسوب کرد برای تمامی افرادی که در آن حوزه مشغول به فعالیت هستند. زمانی که وب‌سایت شما به صورت اختصاصی راه‌اندازی شده باشد با توجه به امکانات و ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای که دارد، نظر کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند و موتورهای جستجوی گوگل نیز با توجه به علاقه کاربران به وب‌سایت شما، امتیازات مثبتی را برای شما در نظر می‌گیرند که باعث می‌شود از دیگر رقبای خودتان پیشی بگیرید.

سرعت بالای وب‌سایت

از دیگر مزایای وب‌سایت اختصاصی باید به سرعت لود و بارگزاری آن اشاره کرد. با توجه به اینکه از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی در این‌گونه وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود، معمولا کدهایی که در ساخت این وب‌سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد بهینه هستند، در نتیجه کدهای سبک بوده و حجم کمی را اشغال می‌کند.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

هرچقدر حجم محتوا و کدهای مورد استفاده شده در یک وب‌سایت بهینه‌تر باشد در نتیجه سرعت لود و بارگذاری آن نیز بالاتر می‌رود و کاربر به‌محض کلید بر روی صفحه مورد نظر، در کمتر از 3 ثانیه وارد آن صفحه می‌شوند. این عامل تاثیرات مستقیمی در سئو سایت به همراه دارد.

امنیت بالا در وب‌سایت اختصاصی

از دیگر مزایای مهمی که وب‌سایت اختصاصی نسبت به دیگر سایت‌ها دارد، امنیت بالای آن است. همان‌گونه که اطلاع دارید امروزه تعداد افراد سودجو و هکر در بستر اینترنت زیاد شده و این افراد به هر وب‌سایتی که از امنیت خوبی برخوردار نباشد، حمله می‌کنند.

طراحی سایت اختصاصی این فرصت را به این افراد سودجو نمی‌دهند. با توجه به بهینه بودن کدها و برطرف‌سازی باگ‌های احتمالی، امکان هرگونه هک و سوء‌استفاده از این مدل وب‌سایت به پایین‌ترین حد خود می‌رسد.

قابلیت ارتقاء پذیری در طراحی سایت اختصاصی

قابلیت ارتقاپذیری بالا را باید از دیگر مزایای طراحی سایت اختصاصی به شمار آورد. این قابلیت از این بابت اهمیت دارد که شما در زمان‌هایی دوست دارید تا وب‌سایت خود را ارتقاء دهید، برای این کار می‌‌توانید از ماژول‌ها و ویژگی‌هایی که در آن وجود دارد استفاده کنید، در وب‌سایت‌های فروشگاهی این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.

ظاهر گرافیکی باکیفیت و کاملا یونیک

ظاهر و چیدمان را باید جزء مهم‌ترین پارمترهای یک وب‌سایت به شمار آورد و هر وب‌سایتی که این موارد را به خوبی رعایت کند، نظر کاربران زیادی را جلب خواهد کرد. وقتی که از تکنولوژی اختصاصی برای ساخت سایت استفاده می‌شود این امکان برای شما وجود دارد تا با توجه به نیاز و حرفه‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستید، از شرکت طراح خود بخواهید تا از المان‌ها و رنگ‌هایی که در بیزینس شما زیباتر هستند استفاده کند، این کار باعث می‌شود تا ظاهر گرافیکی وب‌سایت شما تا حد زیادی جذاب و کاربرپسند باشد.

وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی! کدام بهتر است؟

وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی! کدام بهتر است؟

سوالی که بسیاری از کاربران در زمان‌های مشاوره از ما می‌پرسند این است که برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت بهتر است از cms وردپرس استفاده شود یا از تکنولوژی اختصاصی؟ در پاسخ به این سوال باید گفت وب‌سایت‌هایی که با هرکدام از این روش‌‌ها طراحی می‌شوند با یکدیگر متفاوت هستند.

به عنوان مثال کسب‌وکار‌های بزرگی که امکانات زیادی در وب‌سایت نیاز دارند و تراکنش مالی بالایی برخوردار هستند، بهتر است از تکنولوژی اختصاصی برای راه‌‌‌‌اندازی وب‌سایت خود استفاده کنند، در مقابل از cms وردپرس نیز می‌توان برای طراحی سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و… استفاده کرد.

استفاده از هرکدام از این تکنولوژی‌ها را تیم طراحی سایت شما با توجه به نیاز و خواسته‌ای که دارید مشخص می‌کند تا بهترین نتیجه عاید شما شود. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستید.

مراحل طراحی سایت اختصاصی

زمانی که قرار است شما اقدام به طراحی سایت اختصاصی برای تجارت و کسب‌وکار خودتان کنید، یک سری مراحل را باید پشت سر بگذارید. مجموعه سایت با سئو با توجه به اینکه نزدیک به دو دهه در زمینه راه‌اندازی و ساخت سایت فعالیت دارد یک سری مراحل را برای طراحی ساخت اختصاصی شما در نظر گرفته است که عبارتند‌از:

۱_ قدم اول: مشاوره کارشناسان مجموعه با کارفرما

۲_ قدم دوم: ثبت درخواست و عقد قرارداد بین کارفرما و مجموعه

۳_ قدم سوم: ارائه طرح اولیه وب‌سایت اختصاصی به کارفرما

۴_ قدم چهارم: بازبینی و برطرف‌سازی ایرادات احتمالی

۵_ قدم پنجم: ساخت طرح نهایی، در صورت نیاز اضافه کردن امکانات متناسب با حوزه‌ی فعالیت شما

۶_ قدم ششم: ثبت وب‌سایت در گوگل و آغاز تجارت اینترنتی

۷_ قدم هفتم: پشتیبانی مادام‌العمر مجموعه سایت با سئو از طراحی سایت تخصصی

امکانات طراحی سایت اختصاصی

امکانات طراحی سایت اختصاصی
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • ورود
  • سیستم تیکتینگ
  • درگاه مستقیم بانکی
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان معرفی خدمات شرکت و سازمان
  • سیستم چند فروشندگی
  • امکان چند‌زبانه کردن طراحی سایت تخصصی وجود دارد.
  • سیستم چت آنلاین
  • درج و معرفی پرسنل و کارمندان در بخشی از وب‌سایت

ویژگی‌های طراحی وب‌سایت اختصاصی

طراحی وب‌سایت اختصاصی از ویژگی‌های منحصر‌به فردی برخوردار است که این موضوع باعث می‌شود تا به خوبی نیاز علاقه‌مندان به خود را برطرف سازد. در ادامه به معرفی این ویژگی‌های مهم می‌پردازیم:

✅️ سایت اختصاصی قابلیت نمایش در دستگاه‌های مختلفی با هر ابعادی را دارد (واکنشگرا).

✅️ طراحی وب‌سایت اختصاصی، امکان توسعه پذیری بالایی دارد.

✅️ از طراحی گرافیکی کاربر پسندی برخوردار است.

✅️ تجربه کاربری استاندارد، رابط کاربری راحت

✅️ امنیت و سرعت بالا از دیگر ویژگی‌های این وب‌سایت محسوب می‌شوند.

طراحی سایت اختصاصی چند روز زمان نیاز دارد؟

طراحی سایت اختصاصی چند روز زمان نیاز دارد؟

مدت زمان ساخت وب‌سایت تخصصی بستگی به عوامل متعددی دارد، به عنوان مثال برای ساخت وب‌سایتی که دارای امکانات متعددی است، مدت‌ زمان بیشتری به نسبت یک سایت اختصاصی ساده صرف می‌شود. حجم پروژه، میزان امکانات، سیستم و تکنولوژی مورد استفاده از موارد مهم در کاهش و افزایش زمان راه‌اندازی سایت اختصاصی محسوب می‌شوند. به صورت کلی بین ۷ تا ۱۴ روز کاری، زمان برای طراحی این وب‌سایت باید در نظر گرفت.

سخن پایانی

طراحی سایت اختصاصی فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید کسب‌وکار، تجارت و بیزینسی را که دارید در معرض دید بسیاری از افراد قرار دهید و درآمد خود را چند برابر کنید. ما در این مقاله سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید به بررسی وب‌سایت اختصاصی بپردازیم و شما را با این نوع تکنولوژی بیشتر آشنا کنیم.

اگر شما نیز علاقه‌مند به طراحی سایت تخصصی هستید و دوست دارید تا از دیگر رقبای خود عقب نیفتید، می‌توانید با ما تماس حاصل کنید تا از مشاوره رایگان مجموعه سایت با سئو در این رابطه استفاده کنید، ما باور داریم که هر شخصی می‌تواند یک وب‌سایت اختصاصی داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.