طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان از آن دسته سرویس‌های باکیفیتی محسوب می‌شود که تیم سایت با سئو برای تمامی کسب‌وکارهایی که در اصفهان مشغول به فعالیت هستند در نظر گرفته است. راه‌اندازی وب‌سایت در اصفهان این امکان را به تجارت شما می‌دهد تا بتوانید حضور موفقی در دنیای اینترنت داشته باشید و از پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای که در این استان وجود دارد، به بهترین شکل استفاده کنید.

اصفهان یکی از شهرهای پرجمعیت و با تمدنی است که دارای فضاها و ظرفیت‌های گسترده‌ی تجاری برای تمامی مشاغل می‌‌باشد، اما نه به صورت سنتی و قدیمی بلکه به روش آنلاین و اینترنتی باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد. طراحی سایت در اصفهان این امکان را برای تمامی کسب‌وکارهایی که در این شهر بزرگ فعالیت دارند فراهم می‌سازد تا خود را با دانش روز همگام کرده و در بازار بزرگ و گسترده‌ی اینترنت بدون هیچ محدودیتی، به فروش و بازاریابی محصولات و خدمات خود بپردازند.

امروز کمتر کسی پیدا می‌شود که از تمدن، هنر و فرهنگ غنی اصفهان بی‌خبر باشد، زیرا این شهر یکی از نامی‌ترین استان‌های کشور در تمامی صنایع قلمداد می‌شود. شرکت‌ها، سازمان‌ها، کارگاه‌های صنایع‌دستی و مشاغل زیادی در اصفهان وجود دارند که به صورت سنتی مشغول به فعالیت در حوزه خود هستند و از این طریق به کسب درآمد می‌پردازند؛ اما باید به این موضوع واقف بود که روش‌های سنتی کم‌کم از دور خارج شده زیرا دیگر افراد تمایل زیادی برای خرید‌های سنتی از خود نشان نمی‌دهند، پس چاره‌ی کار چیست؟ از چه روشی باید برای فروش و بازاریابی گسترده استفاده کرد؟ ساخت سایت در اصفهان بهترین راهکاری است که فروش و بازاریابی شما را تا چند برابر افزایش داده و با توجه به ظرفیت‌های زیادی که اصفهان دارد، مشتریان زیادی را به سمت شما سوق می‌دهد.

sitedaresfahan3

قیمت طراحی سایت در اصفهان

یکی از موارد مهمی که در زمان طراحی‌ سایت برای افراد اهمیت زیادی دارد، هزینه و قیمت نهایی وب‌سایت است. در واقع تمامی صاحبان و مدیران مشاغل دوست دارند تا با صرف هزینه مناسب، یک وب‌سایت حرفه‌ای در اختیار داشته باشند. هزینه طراحی سایت در اصفهان به چند عامل بستگی دارد که هرکدام تاثیراتی را بر روی قیمت این وب‌سایت می‌گذارند.

به عنوان مثال cms و تکنولوژی، استفاده از قالب آماده یا اختصاصی، امکانات و قابلیت‌ها، تیم و مجموعه طراح، نوع هاست و دامنه و موارد زیادی دیگر هرکدام در قیمت طراحی سایت تاثیر‌گذار هستند. ما در جلسه مشاوره‌ای که با کارفرما برگزار می‌کنیم، خواسته و نیاز او را به خوبی بررسی کرده و قیمت نهایی وب‌سایت را به شما اعلام می‌نماییم.

اما به صورت کلی هرچقدر که در یک وب‌سایت از امکانات و قابلیت‌هایی زیادتری استفاده شده باشد، با توجه به اینکه انجام این نوع خدمات نیاز به نیروهای متخصص بیشتری دارد و باید ساعت‌‌کاری زیادتری برای آن صرف شود، از قیمت بالاتری به نسبت یک وب‌سایت ساده برخوردار است. لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی بابت هزینه طراحی سایت در اصفهان داشته باشید زیرا مجموعه سایت با سئو با در نظر گرفتن بودجه و پتانسیلی که تجارت شما دارد، بهترین پلن قیمتی را برایتان در نظر می‌گیرد.

چرا نیاز به طراحی سایت در اصفهان دارید؟

راه‌اندازی وب‌سایت بهترین روش برای کسب درآمد و بازاریابی محسوب می‌شود که امروزه طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. طراحی سایت در اصفهان فضای امن و مطمئن است برای تمامی کسب‌وکارها و شرکت‌هایی که در این استان مشغول به فعالیت هستند. با توجه به جمعیت و ظرفیت بالایی که در شهر اصفهان وجود دارد، این امکان برای شما فراهم است تا برای اینکه از بازار رقابت با دیگر همکاران خود عقب نیفتید، اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت برای تجارت و بیزینس خودتان کنید.

اهداف طراحی سایت در اصفهان

مهم‌ترین هدفی طراحی سایت در اصفهان، برند شدن تجارت شما و کسب درآمد بیشتر است. زمانی که کاربران محصول و خدمات شما را در اینترنت مشاهده کنند، به سمت کسب‌وکارتان جذب می‌شوند و با ارائه خدمات با کیفیت به آنها، فروشتان تا چند برابر بیشتر می‌شود. به عنوان مثال خود را جای یک کاربر قرار دهید، اگر قصد خرید و دریافت خدمات از یک شرکت و فروشگاه را داشته باشید تمایل دارید از فروشگاهی خرید کنید که به صورت سنتی محصولات خود را ارائه می‌دهد و افراد باید به صورت حضوری کالای مورد نظر خود را دریافت کنند و یا از فروشگاهی که خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق یک وب‌سایت ارائه می‌دهد، خرید خود را انجام می‌دهید؟

قطعا انتخاب شما فروشگاه اینترنتی است، زیرا دیگر نیازی نیست که خود را به زحمت بیندازید و چالش‌های ترافیک، آلودگی هوا، ازدحام جمعیت و موارد دیگر را تحمل کنید تا خود را به فروشگاه برسانید. در واقع استفاده از خدمات اینترنتی هم در زمان افراد صرفه‌جویی می‌کند و هم هزینه‌های آنها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. طراحی سایت در اصفهان برای مشاغل و شرکت‌هایی که در نصف‌جهان فعالیت دارند به معنی جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد چند برابر می‌باشد.

امکانات طراحی سایت در اصفهان

وقتی که مجموعه سایت با سئو اقدام به طراحی سایت در اصفهان می‌کند، با توجه به نیاز و حوزه فعالیتی که کارفرما دارد، یک سری امکان را در وب‌سايت ایجاد می‌کند، این امکانات هم راستای اهداف شما است که به مشتریان و کاربران این فرصت را می‌دهد تا بتوانند به راحتی نیازهای خودشان را در وب‌سایت برآورده سازند. در ادامه به بررسی این امکانات می‌پردازیم:

  • پنل کاربری
  • عضويت
  • ورود
  • سیستم چت آنلاین
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • درگاه مستقیم بانکی
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چند فروشندگی
  • عضویت vip
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • پنل مدیریت حرفه‌ای
sitedaresfahan2

با توجه به تجارتی که شما دارید، امکانات وب‌سایت شما نیز می‌تواند متغیر باشد و هیچ‌گونه محدودیتی برای وب‌سایت‌هایی که در اصفهان فعالیت دارند، وجود ندارد. به عنوان مثال یک وب‌سايت فروشگاهی که محصول و کالا به مشتریان ارائه می‌دهد باید مجهز به درگاه مستقیم بانکی باشد تا از این طریق، تراکنش‌های داخلی را انجام دهد؛ اما در یک وب‌سایت شرکتی لزوما درگاه پرداخت نیاز نیست مگر کارفرما دستور ایجاد آن را صادر کند.

ویژگی‌های طراحی سایت در اصفهان

همان‌گونه که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، استان اصفهان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای برای فروش و بازاریابی اینترنتی است، به همین منظور وب‌سایت‌هایی که در این شهر راه‌اندازی می‌شوند باید دارای یک سری ویژگی‌ باشند تا نیاز کارفرما و نیاز مشتری را به خوبی برآورده سازد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم طراحی سایت در اصفهان می‌پردازیم:

طراحی وب‌سایت به صورت ریسپانسیو (واگنش‌گرا)

بیشتر کاربران و کسانی که در اصفهان به دنبال نیازهای آنلاین خود هستند، با استفاده از تلفن همراه اقدام به جستجو در اینترنت می‌کنند. با توجه به این موضوع طراحی سایت در اصفهان باید به صورت ریسپانسیو ساخته شود تا در هر اندازه‌ و به خوبی در تمامی دستگاه‌های هوشمند دیجیتال نظیر تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر برای کاربران و مشتریان به نمایش درآید. نمایش استاندارد وب‌سایت در هر ابعادی باعث بالا رفتن تامل کاربران با شما می‌شود، در واقع این موضوع سبب می‌شود تا فروش و بازاریابی موفق‌تری را تجربه کنید.

sitedaresfahan4

امنیت بالا برای محافظ از اطلاعات کاربران

امروزه امنیت در تمامی حوزه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد دوست دارند از خدمات شرکت و مؤسساتی استفاده کنند که امنیت کامل اطلاعات آنها را تامین نمایند. در وب‌سایت‌های اینترنتی نیز درست به همین شکل است و کاربران به آن دسته از کسب‌وکارهای اینترنتی اعتماد می‌کنند که با تمامی قدرت از اطلاعات آنها محافظت نمایند.

طراحی سایت در اصفهان متناسب با استاندارد‌های جهانی ساخته می‌شود به‌گونه‌ای که تمامی موارد امنیتی به خوبی در آن اجرا می‌شود تا کاربران با خیال راحتی وارد وب‌سایت شده و نیازهای خود را برطرف سازند. نگهداری از اطلاعات در فروشگاه‌های اینترنتی نیز باید به خوبی انجام شود تا افراد سودجو قصد سوءاستفاده از وب‌سایت شما را نداشته باشند. ساخت سایت در اصفهان توسط تیم فنی و متخصصان با تجربه سایت با سئو انجام می‌شود، به همین دلیل کارفرمایان عزیز می‌توانند با خیال راحت برای تجارت خودشان در استان اصفهان یک وب‌سایت راه‌اندازی کنند.

سرعت لود وب‌سایت

شما به عنوان یک کاربر زمانی که بر روی لینک یک وب‌سایت کلیک می‌کنید چه انتظاری دارید؟ دوست دارید تا وب‌سایت مورد نظر در کمترین زمان ممکن لود شده و شما به هدف خودتان دست یابید. طراحی سایت در اصفهان دارای سرعت بالایی است و تمامی صفحات و بخش‌های آن در کمتر از ۵ ثانیه، به کاربران و مشتریان شما نمایش داده می‌شود.

هر‌چقدر سرعت لودینگ وب‌سایت بیشتر باشد، کاربران احساس بهتری را تجربه می‌کنند و همیشه برای دریافت خدمات و محصولات به وب‌سایت شما سر می‌زنند. سرعت کم و غیراستاندارد تبعات بدی را برای یک کسب‌وکار اینترنتی به همراه دارد، در واقع این مشکل باعث می‌شود تا مشتریان شما تا حد زیادی کاهش پیدا کنند.

طراحی سایت در اصفهان داینامیک است

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم طراحی سایت در اصفهان،‌ قابلیت داینامیک بودن آن است. در واقع داینامیک بود یعنی متصل شدن بخش‌های مختلف وب‌سایت به یکدیگر. به عنوان مثال اگر شما یک مطلب منتشر کنید این محتوا باید به صورت اتوماتیک در بخش مقالات وب‌سایت قرار گیرد تا کاربران‌ امکان استفاده از آن را داشته باشند. در واقع یک وب‌سایت زمانی که به صورت داینامیک راه‌اندازی می‌شود، این امکان را به کارفرما می‌دهد تا هر افزونه را به سادگی در سایت نصب کرده و از امکاناتی مانند فروشگاه اینترنتی،‌ وبلاگ و… در وب‌سایت استفاده کند.

sitedaresfahan

گرافیک جذاب و کاربرپسند

از دیگر ویژگی‌های مهم طراحی سایت در اصفهان، گرافیک جذاب و زیبای آن است. روانشناسی رنگ‌ها و گرافیک استاندارد از موارد مهمی است که در تمامی وب‌سايت‌های حرفه‌ای به خوبی مشاهده می‌شود. هرچقدر این‌ استانداردها به صورت بهتری در وب‌سایت پیاده‌سازی شود، کاربران احساس بهتری را تجربه می‌کنند و به شکل بهتری نیازهای خود را در وب‌سایت برطرف می‌سازند.

طراحی سایت در اصفهان از بهینه‌سازی خوبی برخوردار است

سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت از موارد مهمی محسوب می‌شود که نقش مهم و تاثیر‌گذاری در موفقیت تجارت اینترنتی شما دارد. سئو خود به سه بخش سئوی داخل، سئوی خارجی، سئوی تکنیکال تقسیم می‌شود که هرکدام از این سه روش باید به خوبی پیاده‌سازی شوند تا تجارت اینترنتی شما حضور موفقی را در بستر وب تجربه کند. سئو تکنیکال اهمیت زیادی در بهینه‌سازی وب‌سایت دارد که پیاده‌سازی درست و اصولی آن، تاثیرات مثبت زیادی بر روی عملکرد سایت شما به همراه دارد.

سئوی تکنیکال از ارکان مهم seo به شمار می‌رود که در موفقیت یک وب‌سايت تاثیرات زیادی دارد. استفاده از هاست و دامنه خوب و مطمئن، قالب بهینه، افزونه‌های امنیتی، افزونه‌های بالا بردن سرعت لود، تکنولوژی و cms مناسب از ارکان اصلی سئو تکنیکال محسوب می‌شوند.

طراحی سایت در اصفهان برای چه مشاغل و مجموعه‌هایی مناسب است؟

امروزه راه‌اندازی وب‌سایت برای تمامی مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است و هر تجارتی دوست دارد تا در نتایج بالای جستجو، به کاربران زیادی نمایش داده شود. طراحی سایت در اصفهان این فرصت را فراهم ساخته تا تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها و مشاغل سنتی خود را با دانش روز همسو کرده و بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران ارائه دهند. در ادامه به بررسی کسب‌و‌کارهایی می‌پردازیم که با ساخت سایت، تحولی اساسی در آنها ایجاد شده است:

  • شرکت‌‌ها و سازمان‌ها
  • مشاغل و کسب‌و‌کارهای آزاد
  • کسبه
  • صنعتگران
  • لباس فروشان
  • پزشکان
  • اصناف خوراکی مانند رستوران داران، تالارهای پذیرایی و تهیه غذاها
  • متخصصان فنی
  • خدمات خودرو
  • نمایشگاه داران
  • تولیدی‌ها
  • خبرگزاری‌ها
  • شرکت‌های خدماتی
  • وکلا و حقوقدان‌ها
  • شرکت‌های ساختمانی

تکنولوژی مناسب طراحی سایت در اصفهان

امروزه تعداد زیادی وب‌سایت در سایر نقاط دنیا راه‌اندازی شده که هر‌کدام بسته به سیاست‌ شرکت طراحی سایت، از تکنولوژی و cms گوناگونی برای ساخت آنها استفاده شده است. سوالی که بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکار از ما دارند این است که از چه تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوایی برای راه‌اندازی وب‌سایت استفاده می‌شود؟ در جواب به این سوال باید گفت که انتخاب تکنولوژی طراحی سایت در اصفهان با توجه به نیاز کارفرما مشخص می‌شود.

sitedaresfahan8

استفاده از سیستم اختصاصی برای ساخت سایت در اصفهان با توجه به اینکه این فناوری نیاز به دانش برنامه‌نویسی دارد و چندین متخصصان باید بر روی آن کار کنند، به زمان بیشتری نیاز دارد. در واقع این تکنولوژی هزینه بالاتری به نسبت cms وردپرس که یک سیستم مدیریت محتوای کاربردی است، برای شما به همراه دارد. مجموعه سایت با سئو تمامی تلاش خود را می‌کند که از بهترین تکنولوژی متناسب با نیاز و حوزه‌ی فعالیت کارفرما، برای راه‌اندازی تجارت اینترنتی شما استفاده کند.

صفحات طراحی سایت در اصفهان

صفحات به بخش‌هایی از یک وب‌سایت گفته می‌شود که هرکدام خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. در واقع هر وب‌سايت با توجه به حوزه فعالیتی که دارد، دارای صفحاتی متفاوت نیز می‌باشد. به عنوان مثال در یک وب‌سایت شخصی، کمتر از صفحه محصولات استفاده می‌شود زیرا حوزه‌ی فعالیت آن معرفی و ارائه اطلاعات کامل درباره تخصص و هنر افراد است. در حالی که یک وب‌سایت فروشگاهی که محصولات مختلفی ارائه می‌دهد، صفحات محصول زیاد دارد. در ادامه به معرفی صفحات عمومی که برای تمامی وب‌سایت‌ها‌یی که در اصفهان ساخته می‌شوند، می‌پردازیم:

  • صفحه اصلی وب‌سایت (خانه)
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان فرآیندی تخصصی است که تمامی مراحل آن باید به صورت حرفه‌ای انجام شود تا تجارت شما به شکل موفقی به فعالیت اینترنتی خود بپردازد. در ادامه به معرفی تمامی این مراحل می‌پردازيم:

sitedaresfahan1

قدم اول: مشاوره و نیازسنجی مشاغل

اولین مرحله طراحی سایت در اصفهان، جلسه مشاوره و نیاز‌سنجی کارشناسان سایت با سئو با کارفرما است. در این جلسه که به صورت رایگان برگزار می‌شود شما با توجه به حوزه فعالیتی که دارید، تمامی نیازها و امکانات مورد نظری را که دوست دارید در وب‌سایت شما وجود داشته باشد با ما در میان می‌گذارید تا متخصصان ما این موارد را به دقت مورد بررسی قرار دهند و بهترین تکنولوژی را برای راه‌اندازی وب‌سایت شما در نظر گیرند.

قدم دوم: ارائه پروپوزال به مشتری

بعد از اینکه جلسه مشاوره با موفقیت سپری شد و حس اعتماد در کارفرما شکل گرفت، حال نوبت آن است که ما یک پروپوزال (فایلی که تمامی مراحل راه اندازی وب‌سایت از نقطه شروع تا پایان کار به صورت کامل ذکر شده) به شما ارائه دهیم. در واقع پیش فاکتوری است که به شما امکان می‌دهد از روند کلی کار به صورت خلاصه، مطلع شوید.

قدم سوم: عقد قرارداد

یکی دیگر از مراحل طراحی سایت در اصفهان، عقد قرارداد با مشتری است. بعد از اینکه شما فایل پروپوزال را به دقت بررسی کردید و این فاکتور هم راستای اهدافتان بود، حال نوبت آن است که یک قرارداد دو‌طرفه بین کارفرما و مجموعه سایت با سئو بسته شود. این قرارداد شامل هزینه و نحوه پرداخت مبلغ، مدت‌زمان پایان کار و تمامی مواردی است که پیشتر بین کارفرما و مجموعه بازگو شده است.

قدم چهارم: ارائه یک طرح اولیه از وب‌سایت

حال نوبت آن است که یک طرح اولیه از وب‌سایت برای شما ارسال شود، در واقع این طرح یک چهارچوب اصلی از وب‌سایت شما می‌باشد. کارفرما با بررسی طرح اولیه به ما کمک می‌کند تا پروسه‌ی طراحی سایت در اصفهان را با موفقیت دوچندانی پیش ببریم. در واقع شما بعد از بازبینی طرح اولیه، نظرات خود را با ما در میان می‌گذارید تا اگر نیاز به اضافه کردن قابلیت و امکانات جدیدی در وب‌سایت باشد، با بررسی‌های تیم فنی این موارد اضافه گردد.

sitedaresfahan6

قدم پنجم: ارائه طرح نهایی

در این مرحله طرح نهایی وب‌سایت در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا در صورت تایید آن، تجارت شما به جمع چند میلیون وب‌سایت اینترنتی بپیوندد. دقت داشته باشید که این طرح با توجه به نیازهای شما می‌باشد و هر آنچه را که در موفقیت شما نقش مهمی دارد، به دقت در آن اجرا می‌شود. تمامی مفاد قرارداد بر اساس همان مواردی است که قبلا بین شما و مجموعه سایت با سئو ذکر شده است که تمامی مراحل آن موبه‌مو انجام می‌شود.

قدم ششم: تحویل و پشتیبانی

حالا نوبت آن است که شما وب‌سایت اینترنتی خود را تحویل بگیرید. بعد از اینکه پروسه طراحی سایت در اصفهان با موفقیت سپری شد، مجموعه سایت با سئو آموزش لازم را به شما می‌دهد تا قادر باشید با استفاده از پیشخوان وب‌سایت تمامی کارهای لازم نظیر قرار دادن محتوا، بروزرسانی‌ها، بکاپ گیری از اطلاعات و… را به سادگی انجام دهید. این آموزش توسط یک ویدئو چند دقیقه‌ای به شما ارائه می‌شود.

پشتیبانی وب‌سایت از دیگر کارهای مهمی است که باید به صورت حرفه‌ای و دقیق انجام شود. تیم سایت با سئو آماده است تا در صورت هر‌گونه مشکلی، در کمترین زمان خدمات پشتیبانی را به شما ارائه دهد تا تجارت آنلاین شما به صورت گسترده به فروش و بازاریابی در اینترنت بپردازد.

ساخت سایت در اصفهان چقدر زمان نیاز دارد؟

طراحی سایت در اصفهان یک فرآیند تخصصی است که نیاز به دانش لازم در این زمینه دارد. کارشناسان سایت با سئو بعد از اینکه نیاز و خواسته‌ی کارفرما را به دقت مورد بررسی قرار دادند، مدت‌زمان دقیق ساخت سایت در اصفهان را به شما اعلام می‌نماید. ولی به صورت کلی بین ۷ الی ۱۴ روز کاری، زمان نیاز است تا وب‌سایت مورد نظر شما طراحی و راه‌اندازی شود. برای اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. برای دیدن برخی از طرح‌های اجرایی ساخته شده توسط مجموعه سایت با سئو، تنها کافیست وارد صفحه نمونه کارها شوید تا با این طرح‌ها بیشتر آشنایی شوید.

سخن پایانی

در دنیای دیجیتال امروزی، راه‌اندازی یک وب‌سایت اینترنتی از اهمیت زیادی برای مشاغل برخوردار است و در واقع هر تجارتی که از این غافله عقب بماند، امکان ورشکستگی آن در آینده نزدیک بالا می‌رود. طراحی سایت در اصفهان به تمامی کسب‌وکارهایی که در شهر صنعتی اصفهان مشغول به فعالیت هستند این فرصت را می‌دهد تا تجارت خود را به کاربران زیادی در اینترنت نشان داده و درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.