طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی یکی از بهترین راه‌های ارزان قیمت برای افزایش درآمد در هر کسب‌وکاری است که این امکان را به شما می‌دهد تا با صرف یک هزینه‌‌ی مناسب، صاحب یک تجارت اینترنتی شوید. امروزه تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که تمامی افراد این امکان را دارند تا تنها با انجام چند کلیک، هر محصول و کالایی را که نیاز دارند از طریق اینترنت انتخاب کرده و آن را در مدت زمان کمی در اختیار داشته باشند، از این رو تمامی کسب‌وکارها برای اینکه از دیگر رقبایشان پیشی بگیرند، باید عمده فعالیت خود را به صورت آنلاین انجام دهند، این مهم تنها با طراحی وب‌سایت امکان پذیر است.

با توجه به نوسانات اقتصادی، بسیاری از مشاغل کوچک و نوپا برای مدیریت کردن هزینه‌های خود تمایل به راه‌اندازی سایت ندارند زیرا بر این باورند که مبلغ زیادی در قبال این نوع خدمات باید پرداخت کنند، طراحی سایت اقساط پیشنهاد ویژه‌ی ما برای صرفه‌جویی در هزینه‌های شماست.

مجموعه سایت با سئو این فرصت را برای تمامی مشاغل فراهم کرده است تا با پرداخت هزینه‌ی کم، اقدام به راه‌اندازی سایت اقساطی کرده و هزینه‌ی آن را به صورت قسطی و ماهانه پرداخت کنند. این شرایط فرصتی طلایی است برای تمامی کسب‌وکارهایی که دوست دارند سرمایه‌ی اولیه خودشان را صرف توسعه و پیشرفت زیر‌ساخت‌های تجاری خود کنند.

قیمت طراحی سایت اقساطی

قیمت طراحی سایت اقساطی سایت با سئو، نازلترین نرخ بازار است زیرا این مجموعه تمامی تمرکز خود را بر روی این موضوع گذاشته که یک وب‌سایت با امکانات خوب و قیمت مناسب به شما ارائه دهد. ولی به صورت کلی نرخ سایت قسطی ثابت نیست و با توجه به نوع سایت، ویژگی‌ها، امکانات و تکنولوژی استفاده شده، محاسبه می‌گردد. استفاده از سیستم اختصاصی برای ساخت سایت اقساطی باعث ‌می‌شود تا قیمت آن افزایش یابد، در مقابل وب‌سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوای آماده ساخته می‌شوند، قیمت کمتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت سایت اقساطی، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

چرا به طراحی سایت شرایطی نیاز دارید؟

چرا به طراحی سایت اقساطی نیاز دارید

به صورت کلی تمامی شرکت‌ها و مشاغل بزرگ و کوچک به دنبال این هستند تا برای توسعه و گسترش زیر‌ساخت‌های خود، هزینه‌ها را تا حد ممکن کاهش داده و با صرف مبلغ مشخصی، اهداف تجاری خود را به دست آورند. از طرفی دیگر راه‌اندازی سایت یکی از اولویت‌های مهم و ضروری تمامی کسب‌وکارها است زیرا سودآوری دوچندانی را برای آنها به دنبال دارد، ولی موضوع مهمی که وجود دارد قیمت طراحی سایت است که هزینه‌ها را تا حدی بالا می‌برد.

امروزه شرکت‌های زیادی اقدام به ساخت سایت برای کسب‌وکارهای مختلف می‌کنند و هر کدام با توجه به تخصص، تجربه و سیاستی که دارند، هزینه‌های متفاوتی را در قبال طراحی سایت از مشتریان دریافت می‌کنند، اما نگران نباشید زیرا مجموعه سایت با سئو بهترین راهکار را برای پیشرفت و آنلاین شدن تجارت شما در نظر دارد! طراحی سایت شرایطی پیشنهاد ما به شماست تا بدون در نظر گرفتن هزینه‌های بالایی که برخی از شرکت‌ها در قبال ساخت سایت دریافت می‌کنند، تجارت اینترنتی خودتان را با مبلغ مقرون به صرفه و به صورت چند قسط راه‌اندازی کنید.

توجه داشته باشید که شما با پرداخت مبلغ کمی، تجارت خودتان را در به کاربران زیادی در فضای وب معرفی می‌کنید، این به معنای افزایش فروش و بازاریابی موفق مجموعه شما است.

سفارش طراحی سایت اقساطی

برای سفارش وب‌سایت اقساطی تنها کافیست با کارشناسان ما در مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا درخواست شما را در کوتاه‌ترین زمان به ثبت برسانند. فرآیند ثبت سفارش طراحی سایت اقساطی به این صورت است که ما به خوبی نیاز شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم و با توجه به حوزه کاریتان، سفارش شما به ثبت می‌رسد. مشاوره رایگانی که ما به شما ارائه می‌دهیم از این بابت حائز اهمیت است که با در نظر گرفتن بودجه‌ای که برای ساخت سایت قسطی د رنظر گرفته‌اید، بهترین پلن قیمتی برای شما در نظر گرفته می‌شود تا یک وب‌سایت بهینه با قیمت مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

مزایای طراحی سایت اقساطی برای تجارت شما

با توجه به اینکه ساخت سایت کسب‌وکار شما را با تغییرات مثبت زیادی همراه می‌کند، هستند کسانی که هنوز هیچ‌گونه تصمیمی در قبال آن ندارند. به جرات می‌توان گفت که برای رونق بخشیدن و افزایش فروش در تمامی مشاغل، بهترین راهکار هدفمند که هزینه‌های زیادی نیز برای شما به همراه ندارد، راه‌اندازی یک وب‌سایت بهینه با امکانات مناسب است. برای اینکه با مزایای طراحی سایت اقساطی بهتر آشنا شوید، در ادامه با ماه همراه باشید:

  • فروش ۲۴ ساعته محصولات و خدمات بدون تعطیلی
  • سرمایه‌گذاری هدفمند و زود بازده
  • هزینه نگهداری کم به نسبت دیگر روش‌های بازاریابی
  • ترافیکی هدفمند که به افزایش فروش ختم می‌شود.
  • جذب مشتریان نامحدودی که در بستر وب فعالیت دارند.
  • برند شدن تجارت شما در میان کاربران
  • پیشی گرفتن از رقبای سنتی

ویژ‌گی‌های طراحی سایت اقساطی

هر وب‌سایت اینترنتی با توجه به حوزه‌ی فعالیتی که دارد باید دارای ویژگی‌هایی نیز باشد تا بتواند به صورت موفقی به فروش و بازاریابی بپردازد، این موضوع در مورد وب‌سایت قسطی نیز صدق می‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌هایی مهم طراحی سایت اقساطی می‌پردازیم:

ویژ‌گی‌های وب سایت اقساطی

ظاهر دلخواه شما

یکی از موارد مهمی که از اهمیت زیادی برای کارفرما دارد، ظاهر و گرافیک سایت است. ظاهر وب‌سایت باید متناسب با حوزه‌ی فعالیت شما باشد، کارفرما آن را بپسندد و مشتریان شما در زمان ورود به سایت، احساس خوبی را تجربه کنند، در واقع طراحی سایت اقساطی باید دارای ظاهر همه کس پسند باشد تا به صورت موفقی به فعالیت خود در اینترنت بپردازد.

امنیت استاندارد

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم طراحی سایت اقساطی، امنیت آن است. امروزه محافظت از اطلاعات و داده‌های کاربران اهمیت زیادی دارد و بارها گوگل اعلام کرده که حفاظت از حریم کاربران، از اولویت‌های مهم این شرکت محسوب می‌شود. مجموعه سایت با سئو با توجه به تجربه و تخصص چندین ساله‌ای در زمینه طراحی و راه‌اندازی سایت، از بهترین و مناسب‌ترین سیستم و افزونه‌ها برای ساخت سایت استفاده می‌کند تا از داده‌ها و اطلاعات وب‌سایت شما به بهترین شکل ممکن محافظت شود.

طراحی سایت شرایطی باید ریسپانسیو (واکنش‌گرا) باشد

از دیگر ویژگی‌های مهم و اساسی یک وب‌سایت، ریسپانسیو بودن آن است. ما به گونه‌ای وب‌سایت شما را طراحی می‌کنیم تا به خوبی و با تمامی دستگاه‌های دیجیتال هوشمند در هر ابعادی، به کاربران نمایش داده شود. زمانی که کاربران و مشتریان به خوبی وب‌سایت شما را در تمامی ابعاد مشاهده کنند، احساس خوبی را دریافت خواهند کرد و همیشه برای برطرف‌سازی نیازهای خود، به شما سر می‌زنند. این موضوع نقش مهمی در سئو و بهینه سازی وب‌سایت شما دارد و گوگل وقتی ببیند کاربران از دست شما راضی هستند، امتیازات مثبتی را به شما می‌دهد.

پنل مدیریت حرفه‌ای با کاربری آسان

با توجه به اینکه برای ساخت سایت اقساطی از cms وردپرس استفاده می‌شود، کار کردن با این سیستم مدیریت محتوا راحت است و شما قادر هستید با تمامی بخش‌های پنل مدیریت آن به خوبی کار کنید. ما بعد از پایان پروژه، نحوه صحیح کارکردن با پنل وب‌سایت را طی یک جلسه به شما آموزش می‌دهیم.

استفاده از تکنولوژی مناسب در طراحی سایت اقساطی

انتخاب درست و استاندارد سیستم مدیریت محتوا از دیگر ویژگی‌های مهمی است که تیم سایت با سئو در زمان ساخت سایت اقساطی به آن توجه زیادی دارد. با توجه به اینکه وردپرس دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی است و به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دارد، این cms انتخاب مناسبی برای آنلاین کردن تجارت و کسب‌وکار شما می‌باشد.

سرعت مناسب

ویژ‌گی‌های وب سایت اقساطی

سرعت لودینگ مناسب و استاندارد را باید از دیگر ویژگی‌های مهم طراحی سایت اقساطی محسوب کرد که از اهمیت زیادی در نزد کاربران برخوردار است. به صورت کلی اگر شما بر روی لینک و صفحه‌ی سایتی کلیک کردید و زیر ۵ ثانیه، صفحه مورد نظر را به شما نمایش داده شود، سرعت این وب‌سایت خوب است ولی اگر این پروسه بیشتر از حد معمول طول بکشد، سرعت سایت کم می‌باشد.

استفاده کردن از cms مناسب، افزونه‌های کاربردی، گرافیک جذاب و متخصصان توانمند همگی از پارامتر‌هایی محسوب می‌شوند که ما برای بالا بردن سرعت وب‌سایت اقساطی از آنها استفاده می‌کنیم.

امکانات طراحی سایت اقساطی

  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • سیستم چت آنلاین
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت اقساطی وجود دارد.
  • درگاه مستقیم بانکی
  • عضویت (vip)
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • قابلیت چند فروشندگی در سایت اقساطی امکان‌پذیر است.

اهداف طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی این فرصت را برای تمامی مشتریان فراهم می‌کند تا آنها بتوانند با یک هزینه‌ی مقرون به صرفه‌ای، تجارت اینترنتی خود را شروع کرده و وارد این دنیای گسترده و نامحدود شوند. در واقع ساخت سایت قسطی، فرصتی است برای مشاغل نوپا تا از راه‌اندازی وب‌سایت محروم نشوند. در ادامه به بررسی اهداف مهم طراحی سایت اقساطی می‌پردازیم:

کاهش ریسک کسب‌وکار شما

برخی از مشاغل بنا به هر دلیلی، امکان راه‌اندازی سایت را ندارند که این موضوع می‌تواند آنها را از بازارهای بزرگ دور کند. طراحی سایت اقساطی این مشکل را برطرف کرده و فرصت مناسبی است برای تمامی کسب‌وکارهایی که دغدغه‌ی راه‌اندازی سایت را دارند. پرداخت هزینه وب‌سایت در چند قسط، فشار مالی را از روی شما برداشته و قدرت ریسک شما را بالا می‌برد.

مناسب برای مشاغل نوپا و استارتاپ‌ها

اهداف طراحی سایت اقساطی

بسیاری از مشاغل نوپا و تازه تاسیس در شروع کار خود با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و با توجه به اینکه این باور را دارند که هزینه ساخت سایت بسیار بالا است، خود را از تجارت اینترنتی دور نگه می‌دارند. مجموعه سایت با سئو به آن دسته از کسب‌وکارهای تازه تاسیس و نوپا این فرصت را می‌دهد تا برای پیشی گرفتن از دیگر رقبا، اقدام به طراحی سایت اقساطی کنند. شرایط راه‌اندازی این وب‌سایت به‌گونه‌ای است که در ابتدا شما ملزم به پرداخت هزینه کلی آن نیستید، بلکه مبلغ آن در چند قسط پرداخت می‌گردد تا فشاری مالی را احساس نکنید.

گسترش اینترنتی تجارت شما

از دیگر اهداف مهم طراحی سایت اقساطی این است که بیزینس شما را به صورت آنلاین در معرض دید افراد نامحدودی قرار می‌دهد. نداشتن یک وب‌سایت مستقل شما را از مشتریان زیادی دور می‌کند و از برند شدن تجارتتان جلو‌گیری خواهد کرد. ساخت سایت قسطی این امکان را به شما می‌دهد تا افراد زیادی را به صورت آنلاین جذب کرده و به یک برند نامی و سرشناس در حوزه‌ی کاری خود تبدیل شوید.

مراحل طراحی سایت اقساطی در مجموعه سایت با سئو

زمانی که شما تمایل دارید برای رونق گرفتن تجارت خودتان اقدام به راه‌اندازی سایت اقساطی کنید، یک سری مراحل را باید پشت سر بگذارید. در ابتدا ما یک جلسه حضوری با شما برگزار می‌کنیم و به بررسی نیازها و خواسته‌‌های شما می‌پردازیم. بعد از اینکه با رضایت طرفین سیستم و تكنولوژی مناسب ساخت وب‌سایت مشخص شد، یک قرارداد بین ما و شما ثبت می‌شود و سپس قسط اولیه توسط شما پرداخت می‌گردد، ما‌بقی اقساط وب‌سایت، طی بازده زمانی مشخصی و به صورت قسطی واریز می‌شود.

سپس کار طراحی و راه‌اندازی سایت شما توسط تیم طراح شروع شده و طرح اولیه آن بعد از چند روز، به شما ارائه می‌شود، بعد از اینکه طرح اولیه توسط شما تایید شد در صورت لازم امکانات مورد نیاز به آن اضافه می‌شود و برای پیاده‌سازی طراحی نهایی در اختیار متخصصان سایت با سئو قرار می‌گیرد. بین بازه‌ی زمانی یک هفته‌ای، طرح نهایی وب‌سایت به اتمام می‌رسد و برای تایید نهایی به شما ارائه می‌شود.

مراحل طراحی سایت اقساطی

حالا نوبت آن است که وب‌سایت‌ شما راه‌اندازی شود و فعالیت خود را در اینترنت آغاز کنید. تیم فنی سایت با سئو بعد از راه‌اندازی وب‌سایت، هاست و دامنه آن را به نام شما کرده و کلیه آموزش‌های لازم برای مدیریت سایت، با استفاده از یک ویدیویی آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد. ما به شما بابت راه‌اندازی سایت و پیوستن به جمع میلیون‌ها کسب‌وکار اینترنتی تبریک می‌گوییم. دقت داشته باشید که پشتیبانی از سایت اقساطی مادام‌العمر است و تعداد اقساط وب‌سایت هیچ تاثیری بر روی هزینه آن ندارد.

صفحات طراحی سایت اقساطی

  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو مقالات و بلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه اصلی وب‌سایت اقساطی

تکنولوژی مناسب در طراحی سایت اقساطی

شاید شما نیز به این موضوع فکر کرده باشید که از چه تکنولوژی در طراحی سایت اقساطی استفاده می‌شود، در واقع بهترین سیستم برای ساخت سایت قسطی چیست؟

در جواب به این سوال باید گفت که از یک تکنولوژی‌ برای ساخت تمامی وب‌سایت‌ها استفاده نمی‌شود و با توجه به نیاز، امکانات و حوزه‌ی فعالیت شما، سیستم مورد نظر برای ساخت سایت اقساطی تعیین می‌گردد.

کارشناسان ما طی جلسه‌ی حضوری که با شما برگزار می‌کنند با توجه به امکانات و حوز‌ه‌ی فعالیتی که دارید، بهترین سیستم و تکنولوژی مناسب برای ساخت سایت را به شما معرفی خواهند کرد تا بهترین آورد و نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب تکنولوژی در طراحی سایت اقساطی سلیقه‌ای نیست و با توجه به یک سری پارامتر و توسط تیم فنی انتخاب می‌شود.

نمونه طراحی سایت اقساطی در مجموعه سایت با سئو

سایت با سئو به عنوان مجری طراحی سایت اقساط، انواع سایت‌های اختصاصی، نیمه اختصاصی و وردپرسی را برای متقاضیان طراحی و راه‌اندازی می‌کند. در ادامه به معرفی برخی از خدمات اقساطی این مجموعه اشاره می‌کنیم:

  • طراحی سایت وردپرسی اقساطی
  • طراحی سایت فروشگاهی اقساطی
  • طراحی سایت شرکتی اقساطی
  • طراحی سایت خبری اقساطی
  • طراحی سایت شخصی اقساطی
  • طراحی سایت آموزشی اقساطی

طراحی سایت اقساط چند روز زمان نیاز دارد؟

طراحی سایت اقساط چند روز زمان نیاز دارد؟

شاید شما نیز به عنوان یک مدیر کسب‌وکار، تاجر یا بازاری این سوال را از خود بپرسید که طراحی سایت اقساط چند روز به طول می‌انجامد؟ در واقع من کارفرما بعد از چند روز می‌توانم از وب‌سایت خودم استفاده کنم؟ مدت زمان ساخت سایت اقساطی بستگی به حجم پروژه و میزان امکاناتی که شما در وب‌سایت به آن نیاز دارید، مشخص می‌شود. به عنوان مثال طراحی یک وب‌سایت با استفاده از تکنولوژی اختصاصی، به مدت زمان بیشتری به نسبت راه‌اندازی یک وب‌سایت با cms آماده نیاز دارد. متخصص فنی ما در کمترین زمان ممکن، سایت مورد نظر شما را با ویژگی و امکاناتی که نیاز دارید، به شما تحویل می‌دهند، فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

به گفته برخی بزرگان اگر در ۱۰ سال آینده هر تجارتی خود را آنلاین نکرده و اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت نکند، امکان ورشکستگی آن تا حد زیادی بالا می‌رود، اما آیا هزینه‌های گزافی که برخی از شرکت‌ها در قبال ساخت سایت از کارفرما دریافت می‌کنند، ارزش این ریسک را دارد که یک وب‌سایت راه‌اندازی کرد؟

با توجه به اینکه امروزه افراد و شرکت‌های زیادی خود را متخصص معرفی کرده و اقدام به طراحی سایت برای کسب‌وکارهای مختلف به صورت غیر اصولی می‌کنند، مجموعه‌هایی نیز هستند که در قبال ساخت سایت، هزینه‌های منصفانه و مقرون به صرفه‌ای از مشتریان دریافت می‌کنند. طراحی سایت اقساطی فرصتی خارق‌العاده‌ است برای تمامی مشاغل نوپا و تازه تاسیس تا از مزایایی که راه‌اندازی وب‌سایت برای تجارت آنها به همراه دارد، استفاده کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.