طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی به یک فضای آنلاین محبوب گفته می‌شود که از طرفداران زیادی در حوزه‌ی سلامت برخوردار است و یکی از ضرورت‌های باشگاه‌های ورزشی و مربیان به شمار می‌رود. با توجه به ظرفیت گسترده و نامحدودی که امروزه در بستر وب شاهد آن هستیم، این وب‌سایت یک برند ورزشی معتبر و نامی از شما می‌سازد.
امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه‌های ورزشی، اکثر افراد ترجیح می‌دهند که در منزل و با استفاده از رژیم خودسرانه برنامه ورزشی خود را دنبال کنند که این کار از لحاظ علمی درست نبوده و می‌تواند به دلیل فقدان علمی، آسیب‌های را به افراد وارد کند. ساخت سایت ورزشی فرصتی است برای آموزش و یادگیری تکنیک‌های ورزشی توسط مربیان و مراکزی که در حوزه‌ی سلامت و تندرستی فعالیت دارند.

در دنیای امروزی افراد اهمیت زیادی به ورزش و تناسب اندام می‌دهند، زیرا می‌دانند که جسم سالم، فکر سالم و تندرستی را برای آنان به ارمغان می‌آورد. اگر به دوستان یا آشناهای خودتان نگاهی بیندازید، افراد زیادی را مشاهده می‌کنید که در رژیم تناسب اندام خاص قرار دارند و یا به باشگاه ورزشی می‌روند برای انجام دادن حرکات ورزشی مورد نظرشان. مقاله امروز ما در مورد طراحی سایت ورزشی است که به صورت جامع به بررسی این وب‌سایت‌ محبوب می‌پردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

قیمت طراحی سایت ورزشی

انواع سایت ورزشی

در دنیای دیجیتال امروزی هر کسب‌وکاری که خود را به‌روز نکند، از غافله‌ی تجارت عقب می‌افتد و فرصت‌های زیادی که در اینترنت برای همگان فراهم است را از دست می‌دهد. اماکن ورزشی نیز باید خود را با جامعه همسو کرده و با توجه به نیازهای ورزشی افراد، اقدام به خدمات رسانی کنند. طراحی سایت باشگاه ورزشی بهترین راهکاری است که مراکز ورزشی می‌توانند از طریق آن علاقه‌مندان زیادی را جذب کرده و در جهت برطرف‌سازی نیاز و خواسته‌های آنها قدم بردارند.

اما سوالی که در اینجا برای بسیاری از باشگاه‌داران و مربیان ورزشی به وجود می‌آید این است که قیمت ساخت سایت ورزشی چقدر است؟ در واقع با صرف کردن چه میزان پول می‌توان یک سایت بهینه و هدفمند راه‌اندازی کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه طراحی سایت با توجه به حوزه‌ی ورزشی و امکاناتی که شما در وب‌سایت به آن نیاز دارید، مشخص می‌شود.

هر چقدر امکانات مورد استفاده در این وب‌سایت بیشتر باشد به مراتب قیمت آن نیز بالاتر است و عکس این موضوع نیز صدق دارد. شما به عنوان یک مربی و مدیر باشگاه ورزشی نگران نرخ طراحی سایت نباشید چرا که ارزش و سودآوری که این پروسه برای شما به همراه دارد در مقابل هزینه آن اصلا قابل قیاس نیست، در واقع طراحی سایت ورزشی در مدت‌زمان کوتاه چند ماهه، درآمد شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

چرا به طراحی سایت ورزشی نیاز دارید؟

افراد برای کسب اطلاعات در زمینه‌ی تمرین‌های ورزشی و رژیم غذایی، به کرار در اینترنت به جستجو می‌پردازند، این عامل باعث شده یک مرکز ورزشی بتواند با طراحی سایت ورزشی، خدمات قابل قبولی را در فضای اینترنت به اشخاص ارائه دهد.

چرا به سایت ورزشی نیاز دارید

زمانی که باشگاه ورزشی شما دارای یک وب‌سایت باشد خیلی راحت قابل روئیت بوده و کاربران به راحتی می‌توانند با یک جستجوی ساده در اینترنت، شمار را پیدا کنند. راه‌اندازی سایت ورزشی باعث می‌شود باشگاه شما کم‌کم در بین مردم معروف شده و به یک برند ورزشی تبدیل شوید.

زمانی که قرار است شما اقدام به ساخت سایت ورزشی کنید، دوست دارید شرکت و مجموعه‌ای این کار را برای شما انجام دهد، که هم تجربه خوبی در این زمینه داشته باشد و هم مشتریانش از آن راضی باشند.

امکانات طراحی سایت ورزشی

  • طراحی یک بخش برای کسب درآمد بیشتر از مشاوره و برنامه
  • ورود
  • عضویت
  • امکان چند زبانه کردن وب‌سایت باشگاه ورزشی
  • قرار دادن بخشی که در آن به معرفی باشگاه مربوطه و رزومه باشگاه می‌پردازد.
  • قرار دادن درگاه مستقیم بانکی برای باشگاه
  • امکان ثبت نام آنلاین اشخاص
  • بخشی که در آن آموزش‌های و حرکات ورزشی قرار داده می‌شود
  • امکان آشنا شدن کاربران با کادر باشگاه و بازیکنان
  • ایجاد کردن یک صفحه مخصوص وب برای گرفتن آگهی و تبلیغات
  • طراحی پنل مدیریت باشگاه
  • امکان چت آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته در طراحی سایت ورزشی
  • قرار دادن عکس‌هایی از محیط باشگاه
  • ایجاد قسمتی برای قرار دادن مقالات ورزشی مرتبط با فعالیت باشگاه
امکانات طراحی سایت ورزشی

اهداف طراحی سایت ورزشی

وب‌سایت ورزش یک محیط امن و آرام است برای کسانی که دوست دارند رشته‌ ورزشی مورد علاقه‌ی خود را دنبال کنند و از اتفاقاتی که در باشگاه مورد نظرشان می‌افتد مطلع بوده و از اخبار باشگاه‌های دیگر نیز آگاه باشند.

باشگاه‌های ورزشی می‌تواند علی‌رغم اطلاعات از باشگاه خودشان، از دیگر باشگاه‌های بزرگ دنیا نیز اطلاعاتی را در وب‌سایت خود قرار دهند و کاربرانشان را در جریان آن خبرها بگذارند، این عامل موجب رضایت کاربر شده و زمانی که او نیاز به این اطلاعات داشته باشد، به وب‌سایت شما سر می‌زند.

در طراحی سایت ورزشی تمامی مراحل ثبت نام و دریافت خدمات، باید به صورت آنلاین و از طریق وب انجام شود که این عامل باعث می‌شود در وقت کاربران و شما صرفه‌جویی به عمل آید.

حال که شما به اهمیت وب‌سایت پی بردید می‌توانید یک سایت شخصی نیز برای خودتان داشته باشید تا تمامی فعالیت‌ها و کارهای خود را از طریق این فضا دنبال کنید، برای درک بهتری این موضوع از شما دعوت می‌کنیم که از مقاله طراحی سایت شخصی دیدن کنید:

۵ مورد از مزایای مهم طراحی سایت ورزشی

زمانی که شما یک سایت ورزشی را مدیریت و رهبری می‌کنید، می‌توانید با استفاده از چند روش در آن به کسب درآمد بپردازید و با خدماتی که به کاربران و مخاطبانتان ارائه می‌دهید، مشتریان زیادی را به بازدید از این سایت دعوت کنید. در ادامه به ۵ نمونه از مزیت‌های مهم آن می‎‌پردازیم:

مزیت وب‌سایت ورزشی

مشاوره دادن

یکی از بهترین و سود آورترین کارها مشاوره دادن است و شما می‌توانید با توجه به مهارت و تخصصی که در رشته ورزشی خود دارید، به افراد متقاضی و علاقه‌مند مشاوره دهید.

جوانان زیادی وجود دارند که می‌توانید با جذب کردن آنها از طریق وب‌سایت، مشاورهای حرفه‌ای خودتان را به آنها ارائه دهید، در واقع آنها چگونگی انجام دادن درست فرامین و اصول رشته ورزشی مورد نظر را از شما می‌آموزند. ساخت سایت ورزشی برای باشگاه شما جهت مشاوره دادن، بسیار مهم و ضروری است.

ثبت نام مخاطبان در وب‌سایت باشگاه ورزشی

وقتی که شما یک باشگاه ورزشی دارید و برای آن یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌کنید، گوی سبقت را از دیگر رقبای خودتان ربوده‌اید و می‌توانید با جذب تعداد زیادی کاربر، از درآمد بالایی بهره‌مند شوید.

ارائه برنامه غذایی

اجرا کردن سبک زندگی سالم را همه دوست دارند، افرادی هستند که به دور از دانش لازم، به طور خودسرانه اقدام به گرفتن رژیم غذایی کرده و بدون هیچ گونه دانش و مهارت خاصی در این زمینه، آن رژیم را نیز به دیگران تجویز می‌کنند.

با طراحی سایت ورزشی می‌توانید به این کاربران بهترین برنامه را برای رسیدن به نتیجه دلخواهشان ارائه دهید و علی‌رغم درآمد خوبی که از این راه به دست می‌آورید، کمک زیادی به افرادی که به دنبال برنامه غذایی و تمرینی سالم هستند می‌کنید، این خدمات شما در سلامت جامعه نقش بسزایی دارد.

فروش لوازم

وقتی که شما اقدام به ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت ورزشی می‌کنید، می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها از طریق وب‌سایت به تمامی مشتریان در سرتاسر کشور لوازم ورزشی بفروشید، این کار باعث افزایش درآمد و پیدا کردن مشتریان زیادتری می‌شود.

ارائه دادن برنامه تمرینی به کاربران

با دانشی که در رشته مورد نظرتان دارید، می‌توانید برنامه تمرینی برای کاربرانتان بنویسید و از طریق وب‌سایت ورزشی، آن برنامه را در اختیار کاربر قرار دهید و به صورت آنلاین مبلغش را دریافت کنی. این نوع تجارت ورزشی روش مناسب است برای صرفه جویی در وقت و افزایش درآمد شما.

مزیت وب‌سایت ورزشی

اهمیت رنگ آمیزی در طراحی سایت ورزشی

توجه داشته باشید که چیدمان و نوع رنگ‌های استفاده شده در طراحی سایت ورزشی اهمیت زیادی دارد زیرا باعث می‌شود که کاربران زمانی که برای بازدید به سایت شما وارد می‌شوند جذب آن شده و تمامی صفحات و مطالب مفید را مطالعه کنند. این عامل باعث بالا رفتن ترافیک سایت شده و آن را در صفحه اول گوگل به کاربران زیادی نمایش می‌دهد.

صفحات در طراحی سایت ورزشی

  • صفحه تماس با ما
  • صفحه اصلی یا همان (خانه)
  • صفحه آرشیو خدمات در وب‌سایت ورزشی
  • صفحه خدمات در طراحی سایت ورزشی
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات ورزشی و بلاگ
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه محصولات و کالاهای ورزشی
  • صفحه محصولات نهایی
  • صفحه در باره ما
  • صفحه‌ای که در آن قیمت خدمات ارائه شده توسط باشگاه قرار می‌گیرد.

طراحی سایت باشگاه ورزشی مناسب چه رشته‌هایی است؟

✅️ طراحی سایت برای مراکز پرورش‌ اندام

✅️ طراحی سایت برای باشگاه‌های فوتبال

✅️ طراحی سایت برای رشته‌های رزمی

✅️ طراحی سایت برای ژیمناستیک

✅️ طراحی سایت برای ورزش‌های آبی

✅️ طراحی سایت برای تنیس و بدمینتون

✅️ طراحی سایت برای والیبال

✅️ طراحی سایت برای بسکتبال

✅️ طراحی وب‌سایت برای تمامی ورزش‌های جمعی و انفرادی

مراحل طراحی سایت ورزشی در مجموعه سایت با سئو

به صورت کلی برای ساخت سایت ورزشی یک سری مراحل به صورت منظم و حرفه‌ای انجام می‌شود تا این وب‌سایت به شکل زیبا، کاربرپسند و استاندارد به دست شما برسد. برای آشنایی بیشتر شما با این روند در ادامه به بررسی این مراحل می‌پردازیم:

مرحله اول: بعد از اولین تماس شما با ما، تیم مشاوره‌ی مجموعه طی یک جلسه غیر حضوری اطلاعات لازم در زمینه‌ی راه‌اندازی وب‌سایت ورزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مرحله دوم: حالا تیم فنی ما ساخت طرح اولیه سایت ورزشی را شروع می‌کند.

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما جهت بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: بازبینی و بررسی طرح نهایی سایت توسط کارفرما و تیم فنی مجموعه؛ در صورت هر‌گونه اشکالی این ایراد در کمترین زمان ممکن برطرف می‌گردد.

مرحله ششم: ایندکس و راه‌اندازی وب‌سایت ورزشی؛ حالا شما امکان تبدیل شدن به یک برند ورزشی را دارید.

مرحله هفتم: پشتیبانی ۲۴ ساعته مجموعه سایت با سئو از وب‌سایت ورزشی به صورت رایگان تا ۱ سال

ساخت سایت ورزشی چقدر زمان می‌برد؟

اگر شما نیز یک ورزشکار، باشگاه‌دار و یک مربی ورزشی هستید و تمایل به ساخت سایت ورزشی دارید، مجموعه سایت با سئو در مدت‌زمان تقریبی ۱۰ تا ۱۴ روز، رزومه و سابقه‌ی ورزشی شما را در معرض دید قشر زیادی از کاربران اینترنتی قرار می‌دهد، شاید بپرسید که چگونه این کار ممکن است؟ در جواب باید گفت با راه‌اندازی وب‌سایت ورزشی هر غیر ممکنی، ممکن می‌شود. برای مشاوره و اطلاعات تکمیلی در زمینه‌ی مدت‌زمان طراحی سایت ورزشی می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سخن پایانی

اگر در یک رشته ورزشی فعالیت دارید یا یک باشگاه‌دار هستید، این امکان برای شما فراهم است تا با طراحی سایت ورزشی به صورت آنلاین و تخصصی، مهارت‌های خود را به کاربران بیاموزید. در واقع یک وب‌سایت ورزشی می‌تواند شما را در هر نوع رشته و فعالیتی که دارید، به کاربران و مخاطبان زیادی معرفی کند که در مدت‌زمان کمی، به یک برند نامی و سرشناس ورزشی تبدیل شوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.