طراحی سایت تولیدی

طراحی سایت تولیدی

طراحی سایت تولیدی یکی از نیاز‌های ضروری و کاربردی برای تمامی کسب‌وکار‌هایی است که در حوزه‌ی تولید محصول و کالا مشغول به فعالیت هستند. با ساخت سایت تولیدی تمامی شرکت‌ها، تولیدکنندگان بزرگ و کوچک، کارخانه‌جات و کارگاه‌های صنعتی این امکان را دارند تا خود را با دانش روز همسو کرده و خدمات شایانی را در بستر وب به کاربران و مشتریان خود ارائه دهند و از این طریق درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهند.

اگر شما به عنوان یک مدیر و صاحب تولیدی مشغول به فعالیت هستید حتما اطلاع دارید که بسیاری از رقیبان و همکاران شما به صورت سنتی مشغول به فروش و بازاریابی محصولات خود هستند، در واقع این موضوع خود یک معضل جدی محسوب می‌شود که در آینده دردسرهایی را برای آنها ایجاد می‌کند. طراحی سایت تولیدی فرصتی ایدال و طلایی است برای شما تا با راه‌اندازی این وب‌سایت کارگاه و تولیدی خود را با تغییرات اساسی همراه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این وب‌سایت کاربردی آشنا سازیم.

قیمت طراحی سایت تولیدی

قیمت طراحی سایت تولیدی

یکی از سوالات پرتکراری که اکثر کاربران با آن مواجه می‌شوند، قیمت راه‌اندازی وب‌سایت است، در واقع یک تولیدکننده و مدیر کارگاه تمایل دارد که از قیمت طراحی سایت تولیدی با خبر باشد. قیمت ساخت وب‌سایت تولید بستگی به چند عامل مختلف دارد که هر کدام در بالا و پایین بودن هزینه این وب‌سایت، تاثیرگذار هستند.

به عنوان مثال هرچقدر از امکانات بیشتری در این وب‌سایت استفاده شود، بر قیمت نهایی آن افزوده می‌شود، یا هرچقدر بر روی طراحی گرافیکی، تجربه کاربری و رابط کاربری سایت تولیدی بیشتر کار شود، با توجه به اینکه متخصصان فنی وقت زیادی را در این زمینه صرف می‌کنند، بر قیمت این وب‌سایت اضافه می‌شود.

از دیگر عوامل مهمی که در قیمت‌گذاری این وب‌سایت تاثیر زیادی دارد، انتخاب تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا متناسب با حوزه‌ی کاری کارفرما است. استفاده از قالب‌های آماده وردپرسی قیمت کمتری به نسبت سیستم‌های اختصاصی همراه با برنامه‌نویسی برای شما به همراه دارد. برای مشاوره در خصوص قیمت طراحی سایت تولیدی کافیست با مشاوران مجموعه سایت با سئو در ارتباط باشید.

اهداف طراحی سایت تولیدی

✔️ با ساخت سایت تولیدی شرکت و کارگاه شما به یک برند سرشناس در زمینه تولید محصول و کالا تبدیل می‌شود.

✔️ کاهش هزینه‌های مجموعه

✔️ ارتباط هدفمند و مستقیم با مشتری

✔️ طراحی سایت تولیدی فروش شما را دوچندان می‌کند.

✔️ تبلیغات و بازاریابی گسترده در بستر نامحدود وب

چرا به طراحی سایت تولیدی نیاز دارید؟

با توجه به تغییراتی که ویروس کرونا در سبک زندگی انسان‌ها ایجاد کرده است، امروزه بیشتر افراد تمایل دارند تا برای تامین بسیاری از نیازهای خود از طریق اینترنت و به صورت غیرحضوری اقدام کنند، چرا که استفاده و خرید خدمات و کالای به صورت حضوری هم زمان زیادی را از افراد می‌گیرد و هم امکان ابتلا به بیماری‌های ویروسی را در آنها بالا می‌برد. طراحی سایت تولیدی این امکان را برای تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم می‌کند تا افراد زیادی را از طریق اینترنت جذب کنند و درآمد خود را تا چندین برابر افزایش دهند.

اهمیت وب سایت تولیدی

در دنیای دیجیتال امروزی اینترنت باعث شده تا برند‌سازی و تبلیغات به شکل بهتری انجام شود و راه‌اندازی یک وب‌سایت، مشتریان زیادی را به سمت شما سوق می‌دهد. تولید را باید بخش مهم و حیاتی هر جامعه محسوب کرد زیرا تامین کننده نیازهای اساسی افراد است، ولی اگر محصولات تولید‌کنندگان با فروش همراه نباشد باعث رکود اقتصادی، تورم و بیکاری می‌شود. طراحی سایت تولیدی فروش و بازاریابی کالا را تا حد زیادی راحت کرده است زیرا یک فضای آنلاین، نامحدود و گسترده را در اختیار مدیران و صاحبان تولیدی‌ها قرار می‌دهد تا از این طریق، چرخه تولید خود را همواره حفظ کنند.

امکانات طراحی سایت تولیدی

هر وب‌سایتی برای اینکه به خوبی نیازهای کاربران خود را تامین کند، دارای امکاناتی است. در طراحی سایت تولیدی نیز امکانات مهم و کاربردی وجود دارد که بسته به حوزه‌ی کاری شما به تعداد آن نیز اضافه می‌شود؛ اما یک سری امکانات کلی در این وب‌سایت وجود دارد که عبارتنداز:

  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • عضویت ویژه (vip)
  • امکان چت آنلاین
  • سیستم تیکتینگ
  • قابلیت چند فروشندگی
  • درگاه مستقیم بانکی
  • سیستم چند فروشندگی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت تولید وجود دارد.

مزایای طراحی سایت تولیدی

مزایای طراحی سایت تولیدی

همان‌گونه که قبلا اشاره کردیم برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک اولین کاری که باید انجام داد، راه‌اندازی و ساخت سایت است. در واقع طراحی سایت پلی است به بازارهای گسترده و نامحدودی که در ایران و سرتاسر دنیا وجود دارد. طراحی سایت تولیدی مزایای زیادی برای کارگاه، شرکت و مجموعه تولیدی شما به همراه دارد که عبارتنداز:

فروش محصولات به صورت آنلاین و غیرحضوری

با توجه به ارزش زمان برای افراد، آنها تمایل دارند تا درصد زیادی از خرید‌های خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند تا قادر باشند بهترین صرفه‌جویی را در وقت خود داشته باشند. طراحی سایت تولیدی این فرصت را به مشتریان شما می‌دهد تا در کمترین زمان، هر آنچه را که نیاز دارند در اختیار داشته باشند. همچنین فروش آنلاین درآمد شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد زیرا محدودیت زمانی در این روش وجود ندارد.

دسترسی راحت مشتری به کالا و محصولات

وقتی که مشتری قرار است یک محصول و کالا را خریداری کند، تمایل دارد تا از تمامی مدل‌های آن بازدید کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشد. طراحی سایت تولیدی این مهم را برای مشتریان و کاربران شما فراهم می‌سازد که از تمامی محصولات شما به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت بازدید کنند. نمایش کامل محصولات در وب‌سایت، درصد فروش را بالا می‌برد و کالاهای بیشتری را در معرض دید کاربران قرار می‌دهد.

ایجاد یک رابطه محکم و پویا با مشتری

تامل با مشتری و پاسخ به نیازهای او، جزء مهم‌ترین ارکان هر کسب‌و‌کار محسوب می‌شود. ولی اینکه هر مشتری قبل یا بعد از خرید به کارگاه و تولیدی شما بیاید و نظراتش را با شما در میان بگذارد، کار سخت و غیرممکنی است. طراحی سایت تولیدی یک فضای پویا است برای تبادل نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان. شما از طریق این وب‌سایت قادر هستید ارتباط هدفمندی را با کاربران و مشتریان خو برقرار کنید و به خوبی پاسخگوی نیازهای آنها باشید.

بالا بردن ارزش و اعتبار کارگاه تولیدی

مزایای طراحی سایت تولیدی

یکی دیگر از مزایای مهمی که طراحی سایت تولیدی برای شرکت‌ها و مجموعه‌های تولید کنده محصول و کالا به همراه دارد، بالا بردن ارزش برند آنها است. زمانی یک برند ساخته می‌شود که افراد زیادی آن را ببینند و امکان استفاده از خدمات آن را داشته باشند. راه‌اندازی وب‌سایت تولیدی امکان نمایش خدمات شما را برای قشر زیادی از متقاضیان فراهم می‌کند و طولی نمی‌کشد که اعتبار و ارزش شرکت شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

فروش بیشتر محصول

هر کسب‌و‌کاری که بیشتر در دید عموم مردم قرار گیرد و بازدیدکنندگان زیادتری داشته باشد، به طبع با فروش بیشتری نیز همراه خواهد بود. استفاده از روش سنتی در فروش، از مشتریان شما می‌کاهد و امکان ورشکستگی تجارت شما را افزایش می‌دهد. طراحی سایت تولیدی روشی نوپا و جدید است برای نمایش خدمات و محصولات شما که با فروش چند برابری همراه است.

ویژگی‌های طراحی سایت تولیدی

بعد از اینکه به بررسی مزایای طراحی سایت تولیدی پرداختیم، حالا نوبت آن است تا شما را با ویژ‌گی‌های مهمی که‌ این وب‌سایت دارد بیشتر آشنا سازیم، این ویژگی‌های شامل:

✅️ سئو بیس متناسب با حوزه فعالیت شما

✅️ سرعت و امنیت مناسب

✅️ استفاد از سیستم و تکنولوژی متناسب با تولیدی شما

✅️ برخورداری از قابلیت ریسپانسیو (واکنش‌گرا)

✅️ هاست استاندارد با لودینگ مناسب

✅️ گرافیک و رنگ‌بندی جذاب

✅️ تجربه کاربری (ui) و رابط کاربری (ux) حرفه‌ای

✅️ وب‌سایت تولیدی متناسب با نیاز و علایق کاربران طراحی می‌شود.

مدت‌زمان ساخت سایت تولیدی

به صورت کلی مدت‌زمان لازم برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت تولیدی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال حجم پروژه، قابلیت‌ها، تیم و شرکت طراح و… باعث می‌شود تا مدت‌زمان طراحی یک وب‌سایت با نوسان همراه باشد. دقت داشته باشید که اگر برای ساخت سایت تولیدی از تکنولوژی اختصاصی استفاده شود، این فناوری از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است که بر مدت‌زمان ساخت سایت می‌‌افزاید. ما در مجموعه سایت با سئو یک جلسه مشاوره رایگان با کارفرما برگزار می‌کنیم و با توجه به امکاناتی که در وب‌سایت شما مورد استفاده قرار می‌گیرد، در موعد تعیین شده دسترسی این وب‌سایت را در اختیار شما می‌گذاریم.

صفحات طراحی سایت تولیدی

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت تولیدی

زمانی که قرار است شما اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت تولیدی کنید، باید یک سری مراحل را پشت سر بگذارید تا صاحب یک وب‌سایت اینترنتی شوید. در ادامه به بررسی خلاصه‌ای از این پروسه می‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت تولیدی

۱_ قدم اول: مشاوره رایگان

اولین مرحله طراحی سایت تولیدی، مشاوره رایگان همراه با نیازسنجی کارفرما توسط کارشناسان سایت با سئو است. در این جلسه که به صورت حضوری انجام می‌شود شما هر امکاناتی که در وب‌سایت نیاز دارید را با متخصصان ما در میان می‌گذارید.

۲_ قدم دوم: ارائه طرح اولیه

در این مرحله نوبت آن است که طراح اولیه وب‌سایت تولیدی توسط تیم فنی ساخته شــود، هر آنچه که شما در حوزه‌ی کار خود به آن نیاز دارید در وب‌سایت پیاده‌سازی می‌شود. بعد از بازبینی و برطرف‌سازی ایرادات احتمالی حالا نوبت آن است تا طرح نهایی سایت شما ساخته شود.

۳_ قدم سوم: ارائه طرح نهایی

بعد از اینکه ساخت طرح نهایی وب‌سایت توسط طراحان مجموعه سایت با سئو به پایان رسید، این طرح را به شما ارائه می‌دهند تا امکان بازبینی آن را داشته باشید. در این مرحله باید با دقت بیشتری وب‌سایت را بررسی کنید تا هیچ‌گونه ایراد و کمبودی نداشته باشد. در صورت مشاهده هر‌گونه کاستی و اشکالی، تیم فنی سایت با سئو خود را موظف به برطرف‌سازی آن می‌داند.

۴_ قدم چهارم: راه‌اندازی وب‌سایت

یکی از مراحل جذابی که در طراحی سایت تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار است، راه‌اندازی آن است. بعد از اینکه طراحی و ساخت وب‌سایت تولیدی به پایان رسید حالا نوبت ایندکس شدن آن است که توسط متخصصان سایت با سئو صورت می‌گیرد.

۵_ مرحله پایانی: پشتیبانی مادام‌العمر

حالا دیگر شما یک وب‌سایت تولیدی جذاب و کاربرپسند در اختیار دارید و می‌توانید فعالیت اینترنتی خود را شروع کنید. نگران نباشید زیرا برای تولید محتوا و کار کردن با بخش‌های مختلف وب‌سایت، مجموعه سایت با سئو یک ویدئوی کامل آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد تا قادر باشید به راحتی وب‌سایت خودتان را بدون وابستگی به هیچ فرد و شرکتی، مدیریت کنید. هرگونه مشکل احتمالی توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار می‌گیرد تا شما با خیالی راحت به تجارت اینترنتی خودتان بپردازید.

مراحل طراحی سایت تولیدی

سخن پایانی

امروزه کارگاه‌ها و کارخانه‌جات زیادی وجود دارند که برای فروش و بازاریابی محصولات و کالای خود باید رقابت سنگینی را پشت سر بگذارند و اگر هزینه کافی برای تبلیغات نداشته باشند، بازنده این بازی رقابتی هستند. طراحی سایت تولیدی بستری را فراهم کرده تا تمامی شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک به صورت مساوی و بدون هیچ‌گونه تبعیضی به رقابت در بازارهای بزرگ داخلی و خارجی بپردازند و امکان فروش محصول و کالا را در بستر نامحدود اینترنت داشته باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.