طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای به منظور راه‌اندازی یک سایت متناسب با اصول و استانداردهای گوگل، در راستای موفقیت کسب‌وکارها و قرار گرفتن در لیست بالای نتایج جستجو انجام می‌شود.

با طراحی وب‌سایت حرفه ای تمامی مشاغلی که اصول و زیربنای تجارت خود را به شکل حرفه ای پایه‌گذاری کرده‌اند، این فرصت را دارند تا تجارت خود را با یک وجهه‌ مطلوب در فضای وب نمایش دهند و از این طریق کاربران زیادی را برای فروش و بازاریابی هر چه بهتر، جذب خود کنند.

در گذشته ساخت و راه‌اندازی سایت از اهمیت زیادی در بین مشاغل برخوردار نبود و افراد تمایل زیادی برای آنلاین کردن تجارت و خدمات خود نشان نمی‌دادند، اما امروزه با پیشرفت‌های عظیمی که در دنیای الکترونیک و تکنولوژی رخ داده است، راه‌اندازی وب‌سایت اولویت اول تمامی کسب‌وکارها به شمار می‌رود. طراحی سایت حرفه ای را باید یکی از بهترین روش‌های ورود مشاغل به دنیای نامحدود وب محسوب کرد که نشان‌دهنده‌ی حرفه ای بودن شماست. طراحی حرفه ای سایت در مجموعه سایت با سئو، متناسب با بهترین تکنولوژی‌ها انجام می‌شود تا موفقیت دوچندانی را در حوزه کاری شما رقم بزند.

وب‌سایت حرفه ای

راه‌اندازی وب‌سایت هر کسب‌وکار سنتی را با چالش‌های شگفت‌انگیزی روبرو می‌کند و کاربران زیادی را از طریق اینترنت به سمت شما جذب خواهد کرد، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که هر وب‌سايتی به تنهایی پاسخگوی نیاز کاربر نخواهد بود! در واقع یک سایت باید ویژگی‌های زیادی داشته باشد تا هم عملکرد خوبی را برای کارفرما به همراه داشته باشد و هم نیاز کاربر و مشتری را به خوبی برطرف سازد. طراحی وب‌سایت حرفه ای انتخابی هوشمندانه و هدفمند در جهت پیشبرد اهداف تجاری شما محسوب می‌شود.

فهرست مطالب

قیمت طراحی سایت حرفه ای

قیمت طراحی سایت حرفه ای همیشه برای متقاضیان و افرادی که قصد راه‌اندازی وب‌سایت را دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع صاحبان و مدیران مشاغل تمایل دارند با مقدار هزینه‌ی مشخصی که برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت در نظر گرفته‌اند، بهترین نتیجه را به دست آورده و در مسیر و اهداف مورد نظر خود حرکت کنند.

تعرفه طراحی سایت حرفه ای در مجموعه سایت با سئو از پلن‌های متنوعی برخوردار است که برای هر کسب‌وکاری متفاوت است. به صورت کلی قیمت سایت حرفه ای وابسته به چند پارامتر است. به عنوان مثال نوع قالب، امکانات، کد‌نویسی و برنامه‌نویسی، نوع هاست، تکنولوژی مورد استفاده و … در قیمت‌ آن تاثیرگذار هستند. مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره رایگانی که با شما برگزار می‌کند، با توجه به نیاز و امکاناتی که شما در وب‌سایت حرفه ای نیاز دارید، قیمت نهایی آن را به شما اعلام می‌کند.

قیمت طراحی سایت حرفه ای

بگذارید سریحتر با شما صحبت کنم، آیا شما دوست دارید که با مبلغ ناچیز و چند صد هزار تومانی یک وب‌سايت در اختیار داشته باشید ولی این سایت هیچ منفعتی برای شما به همراه نداشته باشد و هرچقدر زمان برای آن صرف کنید، نتیجه خوبی از آن نگیرید؟ قطعا جواب تمامی شما نه خواهد بود زیرا در این صورت فقط وقت و زمان خود را بی‌هدف خرج کرده‌اید. هزینه طراحی سایت حرفه ای شاید به نسب وب‌سایت‌های معمولی بیشتر باشد؛ اما موفقیت تجارت شما را با یک روند روبه رشد و سعودی همراه می‌کند.

مزایای طراحی سایت حرفه ای

  • طراحی وب‌سایت حرفه ای امکان برند شدن تجارت شما را افزایش می‌دهد.
  • طراحی حرفه ای سایت با رفع محدودیت‌های موجود، امکان بروز خلاقیت را بالا می‌برد.
  • امکان بازاریابی گسترده در بستر وب
  • کاهش هزینه، هزینه نگهداری کم
  • طراحی سایت حرفه ای سئو بیس است.
  • تثبیت جایگاه برند و تجارت شما در نتایج جستجو
  • ارائه خدمات یا کیفیت به کاربران، ایجاد حس اعتماد در کاربران

سفارش سایت حرفه ای

سایت با سئو مفتخر است به عنوان یک شرکت طراحی سایت حرفه ای، نیازهای شما را به خوبی شناسایی کرده و با توجه به اهداف کسب‌وکار شما، بهترین پلن ساخت و راه‌اندازی سایت را برای مشتریان خود پیاه سازی کند. برای سفارش طراحی سایت حرفه ای می‌توانید با تیم پشتیبانی مجموعه تماس حاصل کنید تا در کوتاه‌ترین زمان، سفارش شما را به ثبت برسانند.

در زمان سفارش سایت حرفه ای باید حتما سابقه و تخصص تیم طراح سایت در نظر گرفته شود، زیرا یک شرکت طراحی سایت معتبر به میزان قابل توجهی موفقیت کسب‌وکار شما را تسهیل می‌بخشد و نقش موثری در فروش هر چه بیشتر محصولات و خدمات شما خواهد داشت.

چرا به یک سایت حرفه ای نیاز دارید؟

همان‌گونه که در بخش قبل اشاره کردیم یک وب‌سایت ساده به تنهایی جوابگوی نیاز شما نیست و اگر تیم و شرکت طراحی سایت مورد نظر از تکنولوژی و امکانات غیره حرفه ای برای راه‌اندازی وب‌سایت شما استفاده کند، نه تنها باعث پیشرفت تجارت شما نمی‌شود بلکه ضربه مهلکی به فروش و بازاریابی شما وارد می‌کند. به راستی چرا به طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید؟ در ادامه به اهمیتی که ساخت سایت حرفه ای برای کسب‌وکارهای مختلف به همراه دارد می‌پردازیم:

چرا به طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید

برقراری ارتباط هدفمند با کاربر

امروزه اهمیت دادن به مشتری از اولویت‌های هر تجارتی به شمار می‌رود و اگر بتوانید اعتماد را در کاربر ایجاد کنید، شاهد موفقیت دوچندانی در هر کسب‌وکار خود هستید. در سایت‌های اینترنتی نیز درست به همین شکل است و هر وب‌سايتی که اهمیت بیشتری به کاربران دهد و حس اعتماد را در آنها ایجاد کند، فروش و بازاریابی موفقی را تجربه می‌کند. طراحی سایت حرفه ای در راستای تمامی استانداردهای لازم اجرا می‌شود تا به خوبی نیاز شما را برطرف سازد.

بالا بردن آگاهی از برند (برندینگ شدن کسب‌وکار)

یکی دیگر از دلایل اهمیت داشتن طراحی سایت حرفه‌ ای، برند شدن تجارت شما است. در واقع شما به این نیاز خواهید داشت تا کاربران جذب وب‌سایت شما شوند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. هرچقدر روند طراحی سایت به شکل حرفه‌ ای‌تری دنبال شود، مشتریان اعتماد بیشتری به تجارت شما داشته و باعث می‌شود شما به یک برند معروف تبدیل شوید.

اهمیت طراحی سایت حرفه ای

تصویری واضح و روشن از تجارت شما

یک کاربر زمانی که برای اولین بار وارد یک وب‌سایت اینترنتی می‌شود، هرچقدر صفحات و المان‌های وب‌سایت حرفه ای‌تر باشد، باعث می‌شود تا او احساس بهتری را تجربه کند. با توجه به اینکه طراحی سایت حرفه ای به صورت جذاب و کاربرپسندی پیاد‌ه‌سازی می‌شود، مخاطبان و مشتریان ارتباط بهتری با شما برقرار می‌کنند و همیشه برای رفع نیازهای خود، به وب‌سایت شما سر می‌زنند.

انواع نمونه سایت حرفه ای در مجموعه سایت با سئو

مجموعه سایت با سئو با سابقه‌ای بیش از ۱۷ سال در زمینه طراحی سایت، انواع سایت‌های حرفه ای را برای مشاغل مختلف راه‌اندازی می‌کند که شامل:

✅️ طراحی حرفه ای سایت با وردپرس

✅️ طراحی سایت حرفه ای ارزان

✅️ طراحی سایت خبری حرفه ای

✅️ طراحی سایت شخصی حرفه ای

✅️ طراحی سایت فوق حرفه ای

✅️ طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

✅️ طراحی سایت شرکتی حرفه ای

✅️ طراحی سایت پزشکی حرفه ای

✅️ طراحی سایت حرفه ای با php

طراحی وب‌سایت حرفه ای چه نقشی در موفقیت کسب‌و‌کار شما دارد؟

نقش طراحی سایت حرفه ای در تجارت
  • تجارت و بیزینس شما را دارای هویت می‌کند.
  • مخاطبان بیشتری با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.
  • طراحی سایت حرفه ای باعث اشتراک‌گذاری و تبادل اطلاعات بین کارفرما و مشتری می‌شود.
  • وب‌سایت حرفه ای به شما کمک می‌کند تا فروش بیشتری داشته باشید.
  • ایجاد کردن بازاری گسترده و نامحدود در اینترنت

ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای

یک وب‌سایت حرفه ای برای اینکه بتواند موفقیت‌های زیادی را برای شما به ارمغان آورد، باید دارای یک سری ویژگی‌ها باشد. در ادامه به بررسی این ویژگی‌های مهم می‌پردازیم:

ظاهر جذاب و کاربرپسند

ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای

اولین نکته‌ای که کاربران به‌محض ورود به یک وب‌سایت توجه زیادی به آن دارند، گرافیک و رنگ‌بندی است. هرچقدر ظاهر یک وب‌سایت جذاب‌تر باشد، باعث می‌شود تا کاربران ارتباط بهتری با آن برقرار کنند و احساس خوبی به آنها انتقال می‌دهد. طراحی سایت حرفه‌ ای به‌گونه‌ای ساخته می‌شود که از ظاهر گرافیکی مناسبی و روانشناسی رنگ استانداردی برخوردار باشد.

امکان جستجوی سریع در سایت حرفه ای

یک کاربر دوست دارد وقتی که وارد یک وب‌سایت می‌شود، در کمترین زمان ممکن به نیاز خود دست یافته و محصول و کالای خود را پیدا کند. باکس جستجو از دیگر ویژگی‌های طراحی سایت حرفه‌ ای است که دست کاربران را برای انتخاب خدمات و محصولات باز گذاشته و امکان جستجو راحت و ساده را در تمامی صفحات وب‌سایت به آنها می‌دهد.

ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای باید به صورت ریسپانسیو ساخته شود

تلفن همراه امروزه کاربرد زیادی دارد و تمامی افراد تمایل دارند تا کارهای خودشان را با استفاده از این ابزار مفید و ارزشمند انجام دهند. قابلیت ریسپانسیو یکی از نکات مهمی است که در زمان طراحی سایت باید توجه زیادی به آن شود تا کاربران و مشتریان شما با استفاده از تبلت و گوشی هوشمند دیجیتال، بتوانند به بخش‌های مختلف سایت سر بزنند و نیاز خود را برطرف سازند.

طراحی سایت حرفه‌ ای به صورت ریسپانسیو پیاده‌‎سازی می‌شود تا در هر ابعاد و اندازه‌ای، به خوبی برای کاربران نمایش‌ داده شود. توجه داشته باشید که اگر وب‌سایت شما به صورت واکنش‌گرا طراحی نشود، افراد در زمان ورود با تلفن همراه به سایت، با مشکل روبرو می‌شوند و به سرعت اقدام به ترک سایت شما می‌کنند.

استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها

ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای

نوع تکنولوژی مورد استفاده در طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که انتخاب درست آن باعث افزایش راندمان و بالا رفتن عملکرد وب‌سایت شده، انتخاب تکنولوژی غیر استاندارد خسارات زیادی را برای وب‌سایت‌های اینترنتی به همراه دارد. مجموعه سایت با سئو برای ساخت سایت حرفه ای، از بهترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند تا تجارت شما را با سرعت بیشتری به سمت اهدافتان، سوق دهد.

رعایت اصول و استانداردهای سئو و بهینه‌سازی

همان‌گونه که اطلاع دارید، سئو به‌ معنی بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است. در واقع زمانی که شما یک محتوا را در وب‌سايت خودتان قرار می‌دهید با توجه به اینکه اصول سئو در آن پیاده‌سازی نشده، موتورهای جستجو آن محتوا را به کاربران نمایش نمی‌دهند، زیرا استانداردهای لازم را ندارد، اما اگر تمامی اصول و قواعد سئو و بهینه‌سازی در این محتوا رعایت شود، موتورهای جستجو بعد از بررسی متوجه کیفیت بالا آن می‌شوند و این محتوا را در نتایج جستجو به کاربران نمایش می‌دهند.

ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه‌ ای تمامی اصول و استانداردهای سئو به خوب پیاده سازی می‌شود و شما با رعایت کردن این موارد،‌ این امکان را دارید تا محصولات و خدماتتان را به‌ کاربران بی‌شماری نشان داده و تعداد مشتریان خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

سرعت لود بالا در طراحی سایت حرفه ای

وقتی که شما وارد یک وب‌سایت می‌شوید، برای لود شدن صفحه یا محتوای مورد نظر چقدر صبر می‌کنید؟ در واقع کاسه صبر مشتری نیز بعد از مدتی لبریز می‌شود و اگر وب‌سایت شما محتوا و محصول مورد نظر را در مدت‌ زمان کمی به او نشان ندهد، کاربر با کلافگی و به سرعت اقدام به ترک سايت شما می‌کند. در این صورت نرخ بانس‌ ریت افزایش می‌یابد که به افت رتبه کلی وب‌سایت منجر می‌شود.

ویژگی طراحی سایت حرفه‌ ای

مقدار زمان لود و بارگزاری صفحات در طراحی سایت حرفه ای، زیر ۵ ثانیه است که یک بازه زمانی خوب و استاندارد محسوب می‌شود. وقتی که سرعت لود وب‌سایت شما بالا باشد، کاربران و مشتریان شما در بازه زمانی مناسب به نیازهای خودشان دست می‌یابند که این موضوع فروش شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

امنیت بالا در مقابل هک و سوءاستفاده

امنیت بالا را باید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای به شمار آورد. امروزه افراد فرصت‌طلبی در بستر وب وجود دارند که برای دست‌یابی به اهداف شوم خود، علاقه زیادی به هک اطلاعات سایت‌ها و کاربران دارند. هرچقدر امنیت یک وب‌سايت بالاتر باشد، نفوذ افراد سودجو را سختر می‌کند و شما با خیال راحتی به اداره‌ی تجارت خود می‌پردازید.

طراحی سایت حرفه‌‌‌‌ ای چند روز زمان نیاز دارد؟

همان‌گونه که اطلاع دارید، برای ساخت سایت حرفه‌ ای از زبان‌های برنامه‌نویسی، تکنولوژی‌های متفاوت و امکانات مختلفی استفاده می‌شود. به همین منظور راه‌اندازی این وب‌سایت به چند روز کاری زمان نیاز دارد که توسط تیم فنی ما با بررسی نیازها و خواسته‌ی مشتری، به او اعلام می‌گردد. هرچقدر که وب‌سایت پیچیده‌تر باشد، به طبع زمان طراحی آن نیز افزایش می‌یابد و در مقابل عکس این موضوع نیز صدق دارد. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان مجموعه سایت با سئو تماس حاصل کنید تا به بهترین شکل شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

صفحات طراحی سایت حرفه ای

برای اینکه شما شناخت بیشتری از صفحات وب‌سایت حرفه ای داشته باشید، در ادامه به بررسی این صفحات می‌پردازیم:

 صفحات طراحی سایت حرفه ای
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما در طراحی سایت حرفه ای
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

مراحل ساخت سایت حرفه ای در مجموعه سایت با سئو

تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی برای اینکه با موفقیت و به شکل هدفمندی به فعالیت خود ادامه دهند، دارای یک سری مراحل هستند، در ادامه به بررسی مراحل طراحی سایت حرفه ای می‌پردازیم:

مشاوره رایگان در جهت نیازسنجی کارفرما

مراحل طراحی سایت حرفه ای

جلسه مشاوره و نیازسنجی به این خاطر است تا مجموعه سایت با سئو تمامی امکانات و خواسته‌های شما را در جهت راه‌اندازی وب‌سايت به دقت مورد بررسی قرار دهد و با توجه به این موارد، اقدام به طراحی سایت برای کسب‌وکار شما کند. در این جلسه که به صورت رایگان برگزار می‌گردد، تیم فنی ما با توجه به اهدافی که شما دارید نوع تکنولوژی، قیمت و مدت‌ زمان لازم را برای ساخت سایت حرفه ای به شما اعلام می‌کنند.

شروع کار طراحی سایت

بعد از اینکه اهداف و نیازهای شما توسط تیم فنی سایت با سئو مورد بررسی قرار گرفت، حالا نوبت آن است که با توجه به خواسته و امکاناتی که شما در وب‌سایت نیاز دارید، یک طرح اولیه به شما ارائه گردد.

مراحل طراحی سایت حرفه ای

دقت داشته باشید که این طرح شاید دارای ایراداتی باشد ولی اصلا جای نگرانی نخواهد بود زیرا کارشناسان ما با کمک شما تمامی ایرادات احتمالی را برطرف می‌سازند، در واقع امکانات و قابلیت‌هایی که در را راستای حوزه فعالیت شما است را به وب‌سایت اضافه می‌کنند تا همسو با اهداف شما باشد.

ارائه طرح نهایی وب‌سایت

حال نوبت آن است که طرح نهایی توسط شما مورد بررسی قرار گیرد. در این مرحله با توجه به نوع تجارت شما، طرح نهایی وب‌سایت برای بازبینی نهایی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا در صورت تایید، آماده‌ی راه‌اندازی (لانچ) شود. سایت حرفه‌ ای باید به‌گونه‌ای ساخته شود که در راستای اهداف شما بوده و تمامی ویژگی‌های آن نظیر گرافیک، رنگ‌بندی‌، تکنولوژی، سرعت، امنیت و غیره… مطابق با حوزه فعالیت و کسب‌وکار شما باشد.

آموزش کار کردن پنل کاربری و پیشخوان وب‌سایت

بعد از اینکه طراحی سایت حرفه ای با موفقیت انجام شد، حال نوبت آن است که شما روش کار کردن با پنل کاربری و پیشخوان وب‌سایت را فرا گیرید. ما با استفاده از یک فیلم آموزشی کامل تمامی کارهایی که مربوط به قرار دادن محتوای جدید، به‌روزرسانی‌ها، پرداخت هزینه‌های ماهانه یا سالانه هاست و دامنه، خرید افزونه و تمامی مواردی را که شما توانایی انجام دادنش را دارید به شما خواهیم گفت تا دیگر دستتان بند کسی نباشد.

مراحل طراحی سایت حرفه ای

دقت داشته باشید که در وب‌سایت‌های غیره استاندارد، این امکان به شما داده نمی‌شود که خودتان بسیاری از کارهای سئو را انجام دهید، در واقع این گونه وب‌سایت‌ها به شکلی طراحی می‌شوند که شما همیشه دستتان بند طراح و برنامه‌نویس باشد و هزینه‌های زیادی را بابت این کارها پرداخت کنید. در طراحی سایت حرفه ای با توجه به اینکه کارفرما بسیاری از کارها را خودش انجام می‌دهد تا حد زیادی در هزینه‌ها اضافی صرفه‌جویی می‌شود.

پشتیبانی

حالا سایت شما راه‌اندازی شده و تجارت شما به جمع چند میلیون وب‌سایتی پیوسته است که به صورت آنلاین و از طریق اینترنت، فعالیت خود را دنبال می‌کنند، اما ساخت سایت حرفه ای به تنهایی نمی‌تواند فروش شما را افزایش دهد و تعداد مشتریانتان را بالا ببرد. زمانی که یک وب‌سایت راه‌اندازی و به‌ اصطلاح ایندکس می‌شود، تازه مسیر خود را شروع کرده است و باید اصول سئو و بهینه‌سازی در آن رعایت شود.

در واقع سايت شما فقط به موتورهای جستجو معرفی شده است تا با بررسی این موتورها، مجوز فعالیت آن در فضای وب صادر شود، در واقع این وب‌سایت خام است و هیچ محتوایی در آن وجود ندارد. شما باید محتوا، تصاویر، مطالب و هر اطلاعاتی که مرتبط با کسب‌وکارتان است را در این وب‌سایت قرار دهید تا کم کم موتورهای جستجو محتوای شما را در نتایج جستجو به کاربران نمایش دهند، به تمامی این کارها سئو سایت گفته می‌شود.

مراحل طراحی سایت حرفه ای

هرچقدر سئو و بهینه‌سازی به شکل بهتری در وب‌سایت شما پیاده‌سازی شود و از محتواهای هدفمند و مفیدی استفاده کنید، کاربران بیشتری به سمت شما جذب می‌شوند و فروش و بازاریابی موفق‌تری را تجربه می‌کنید. ما در مجموعه سایت با سئو از ابتدا تا زمانی که شما به درآمد قابل قبولی در اینترنت دست یابید در کنار شما هستیم و در تمامی موارد، با استفاده از متخصصان و کارشناسان توانمند، پشتیبانی لازم را به شما ارائه می‌دهیم.

امکانات طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای دارای امکانات مهمی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا به شکل بهتری خدمات خود را به کاربران ارائه دهید، این امکانات باعث می‌شود تا کاربران و مشتریان ارتباط بهتری با وب‌سایت شما برقرار کنند و به صورت هدفمندی به نیازهای خود دست یابند، در ادامه مقاله به معرفی امکانات وب‌سایت حرفه ای می‌پردازیم:

امکانات طراحی سایت حرفه ای
  • ورود
  • عضویت
  • پنل کاربری
  • سیستم چت آنلاین
  • درگاه پرداخت بانکی
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت حرفه ای
  • عضویت vip
  • سیستم تیکتینگ در طراحی سایت حرفه ای
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان چند فروشندگی

تکنولوژی مناسب طراحی وب‌سایت حرفه ای

امروزه در تمامی دنیا با توجه به نیاز کارفرما، از تکنولوژی مناسب در ساخت سایت استفاده می‌شود، از این رو مجموعه سایت با سئو با توجه به این موضوع بسته به نیاز و امکاناتی که شما در وب‌سایت حرفه ای خودتان نیاز دارید، بهترین سیستم و تکنولوژی را برای شما در نظر می‌گیرد.

مثلا یک وب‌سایت شرکتی که نیاز به امکانات زیادی ندارد، استفاده از cms وردپرس با قالب‌های آماده گزینه مناسبی برای طراحی آن است، اما یک سایت شرکتی که با توجه به حوزه فعالیتش، نیاز به امکانات زیای دارد استفاده از قالب‌های ساده وردپرسی جواب‌گو نیست و باید در کدهای قالب آن تغییراتی ایجاد شود تا جوابگوی نیاز شرکت مورد نظر باشد.

تکنولوژی طراحی سایت حرفه ای

در برخی موارد نیز با توجه به حوزه‌ی فعالیت و نیاز کارفرما، استفاده از وردپرس گزینه مناسبی نیست و باید از تکنولوژی‌های اختصاصی برای طراحی سایت حرفه ای استفاده شود. ما در جلسه مشاوره رایگانی که با شما برگزار می‌کنیم، تمامی این موارد را به دقت بررسی کرده تا با توجه به سلیقه و نیاز شما، بهترین سیستم را برای طراحی سایت حرفه ای در نظر گیریم.

طراحی سایت حرفه ای مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

تمامی مشاغلی که در شاخه‌های گوناگون مشغول به فروش محصول، ارائه خدمات و بازاریابی هستند با راه‌اندازی یک سایت حرفه ای و کاربرپسند این امکان را دارند تا تجارت و فروش خود را با چالش بزرگی روبرو کرده و از فضای نامحدود اینترنت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. در ادامه به بررسی برخی از کسب‌وکارها می‌پردازیم که این فرصت طلایی را پیش رو دارند تا با طراحی سایت حرفه ای، تجارت اینترنتی موفقی را شروع کنند:

طراحی سایت حرفه ای و کسب و کارهای مخلف
  • طراحی وب‌سایت حرفه ای برای پزشکان
  • طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت حرفه ای برای لباس فروشان
  • راه‌اندازی وب‌سایت حرفه ای برای تمامی خدمات خودرو
  • ساخت سایت حرفه ای برای شرکت‌های تجاری
  • طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت حرفه ای برای موسسات آموزشی
  • طراحی سایت حرفه ای برای صنعتگران
  • راه‌اندازی وب‌سایت حرفه ای برای بازاریان
طراحی سایت حرفه ای و کسب و کارهای مخلف
  • ساخت سایت حرفه ای برای باشگاه‌ها و سالن‌‌های ورزشی
  • طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت حرفه ای برای تمامی کارهای فنی خدماتی
  • طراح وب‌سایت حرفه ای برای نمایشگاه‌داران
  • راه‌اندازی وب‌سایت حرفه ای برای شرکت‌های ساخت‌ساز
  • ساخت سایت حرفه ای برای تمامی مشاغل، شرکت‌ها، موسسات دولتی و خصوصی و غیره…

نقش سئو در طراحی سایت حرفه ای

همان‌گونه که همه شما نیز اطلاع دارید، سئو و بهینه‌سازی اصول و استاندارهایی است که باعث می‌شود تا موتورهای جستجو محتوای سایت شما را به خوبی شناسایی کنند و در صورت رعایت درست این استاندارها، امتیازات مثبتی را برای تجارت اینترنتی شما در نظر بگیرند، حال سوال اینجاست که برای بهینه‌سازی سایت چه موارد را باید رعایت کرد.

نقش سئو در طراحی سایت حرفه ای

به صورت کلی سئو به سه بخش دسته‌بندی می‌شود که عبارتنداز:

سئو تکنیکال: به تمام موارد فنی سایت گفته می‌شود مانند سرعت، امنیت، بهینه بودن سورس کدها، انتخاب یک هاست قوی و مطمئن و …

سئو داخلی: به تمامی کارهایی که در داخل وب‌سایت انجام می‌شود نظیر تولید محتوا، لینک‌سازی داخلی، تصاویر، ویدئو و … گفته می‌شود.

سئو خارجی: به تمامی کارهایی که در خارج سایت اتفاق می‌افتد نظیر لینک‌سازی خارجی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، ریپورتاژ آگهی و … گفته می‌شود.

حالا متوجه شدید که یک وب‌سایت برای قرار گرفتن در لیست نتایج جستجو باید یک سری اصول و قواعد استاندارد را انجام دهد که گاها نیز امکان دارد چندین ماه طول بکشد تا شما نتیجه‌ی ایدال را به دست آورید. لازم نیست در این رابطه نگران باشید زیرا مجموعه سایت با سئو بعد از اتمام مراحل طراحی سایت حرفه ای، تمامی کارهای لازم را در جهت پیاده‌سازی سئو و بهینه‌سازی سایت را با استفاده از متخصصان خود به شما اعلام می‌کند تا با سرعت بیشتری پروسه سئو سایت را پیش ببرید و در کمترین زمان ممکن، نتیجه مطلوب و رضایت بخشی را به دست آورید، فقط کافیست با ما همراه شوید.

سخن پایانی

به جرات می‌توان گفت که قدرتمندترین سلاح امروزی برای معرفی و افزایش درآمد در هر کسب‌و‌کاری، راه‌اندازی وب‌سایت است. آری درست است شما با این روش این امکان را دارید تا به صورت ۲۴ ساعتی اقدام به تبلیغات، فروش و بازاریابی در دنیای نامحدود و گسترده اینترنت کنید و برای جذب هر تعداد کاربر و مشتری با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد، اما هر وب‌سايتی این قابلیت را ندارد. طراحی سایت حرفه ای روشی هدفمند و اصولی برای پیشبرد تجارت آنلاین و موفقیت شما در فضای نامحدود اینترنت است.

طراحی وب‌سایت حرفه ای

پروسه طراحی سایت حرفه ای به‌گونه‌ای است که تمامی اصول و استانداردهای سئو سایت در آن به خوبی رعایت می‌شود و ظرفیت آن را دارد تا شما را در میان رقیبانتان به یک برند سرشناس تبدیل کند. زمانی که تجارت شما به یک برند نامی تبدیل شود، افراد زیادی برای برطرف‌سازی نیازهای خود به سمت شما جذب می‌شوند که این عامل موجب افزایش درآمد شما می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ساخت سایت حرفه‌ ای می‌توانید با کارشناسان مجموعه سایت با سئو در ارتباط باشید تا این افراد متخصص شما را در جهت موفقیت مشاغل آنلاین به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.