طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران این امکان را برای رستوران‌ داران و تمامی مراکزی که در زمینه طبخ و تهیه غذا مشغول به فعالیت هستند فراهم می‌سازد تا لیستی از تمامی سرویس‌های خود را درون وب‌سایت قرار دهند تا کاربران با مشاهده منوها و مشخصات قیمتی هر غذایی، تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و با پرداخت مبلغ آن، در کمترین زمان غذای خود را درب منزل تحویل بگیرند. طراحی سایت برای رستوران یک پلتفرم آنلاین است که ظرفیت جذب قشر زیادی از کاربران فراهم را می‌سازد.

شاید یکی از بهترین لحظات در زندگی تک‌تک افراد، در محیط رستوران اتفاق افتاده است. به عنوان بستن قراردادهای مالی، روابط عاطفی، ملاقات‌های کاری و بسیاری از کارهای دیگر. با طراحی سایت رستوران فرصتی برای مخاطبان ایجاد می‌شود تا بتوانند بهترین پیشنهادات سرآشپز را با وارد شدن به این وب‌سایت مشاهده کنند، این عامل سبب می‌شود تا مشتریان از سرویس‌های شما رضایت داشته باشند و فرآیند سفارش گیری با سرعت بیشتری انجام شود.

اگر شما به عنوان یک مدیر و صاحب رستوران هنوز به صورت سنتی فعالیت‌ دارید، متاسفانه بازار بزرگ و نامحدود وب را از دست داد‌ه‌اید. طراحی سایت یک رابط قدرتمند برای وصل شدن تجارت شما به دنیای گسترده اینترنت است. ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت به شما اجاره می‌دهد تا حضوری پرقدرتی در فضای مجازی داشته باشید و خودتان را به عنوان یک برند به مشتریان جدید معرفی کنید.

 وب‌سایت رستوران

قیمت طراحی سایت رستوران

اینکه قیمت طراحی سایت رستوران چقدر است بستگی به یکسری عوامل دارد، به عنوان مثال حجم امکانات، میزان قابلیت‌ها، تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا و… از موارد مهمی هستند که در تعیین هزینه طراحی سایت رستوران اهمیت زیادی دارند. ولی به صورت کلی قیمت طراحی سایت رستوران در مجموعه سایت با سئو از ۴ میلیون شروع می‌شود و تا ۱۴ میلیون ادامه دارد. توجه داشته باشید که این نرخ بابت ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت با cms وردپرس است، اگر شما با توجه به نیاز و سلیقه‌ای که دارید قصد استفاده از تکنولوژی اختصاصی را داشته باشید، قیمت آن افزایش می‌یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه طراحی سایت رستوران می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

سفارش طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران بهترین روشی است که تمامی رستوران داران و مراکز تهیه غذا می‌توانند با استفاده از آن، تعداد مشتریانشان را افزایش داده و درآمد خود را تا میزان قابل توجه بالا ببرند. لازم به ذکر است که با توجه به پیچیدگی‌های فنی که امکان دارد در زمان ساخت وب‌سایت رستوران به وجود آید، پس بهتر است کارهای طراحی و راه‌اندازی سایت رستوران را به دست تیم و مجموعه با تجربه بسپارید. سایت با سئو بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت دارد و سایت‌های رستورانی مختلفی را طراحی و راه‌اندازی کرده است.

برای سفارش طراحی سایت رستوران فقط کافیست تلفن خودتان را بردارید و با مجموعه سایت با سئو تماس حاصل کنید، کارشناشان ما در یک جلسه مشاوره تلفنی به دقت خواسته و سلیقه شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و بهترین پلن سایت رستوران را برایتان در نظر می‌گیرند. ما تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا یک وب‌سایت متناسب با نیاز و بودجه شما طراحی و راه‌اندازی کنیم که بهترین بازخورد را نیز برایتان به همراه داشته باشد.

اهداف طراحی وب‌سایت رستوران

اگر شما مالک یا مدیر یک رستوران هستید، می‌توانید برای بهتر دیده شدن و افزایش فروش اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت رستورانی کنید. در جوامع امروزی استفاده کردن از خدمات آنلاین و اینترنتی به شدت گسترش یافته است و اکثر افراد تمایل دارند از این راه نیازهایشان را برآورده سازند زیرا هم از لحاظ زمانی در وقت آنها صرفه‌جویی می‌شود و هم از لحاظ اقتصادی برای آنها به‌صرفه است.

اهداف طراحی سایت رستوران

 زمانی که شما به عنوان یک شخص فعال در صنعت غذا اقدام به طراحی وب‌سایت رستوران می‌کنید، بستری را برای مشتریانتان به وجود می‌آورید تا با خیالی راحت به وب‌سایت شما سر بزنند و با دیدن تصاویر غذاها و منوهای متعدد، سفارش خودشان را به ثبت برسانند و با پرداخت اینترنتی مبلغ آن، اقدام به خرید غذای مورد نظر خود کنند.

آشپزهای معروف معتقد هستند اولین کاری که شما در هنگام غذا خوردن باید به آن توجه داشته باشید، دیدن غذای مورد نظر است. زمانی که شما برای درخواست غذای مورد نظرتان به سایت رستوران مراجعه می‌کنید، می‌توانید لیست کاملی از غذاهای روزانه را در دسترس داشته باشد و با دیدن عکس‌های موجود در وب‌سایت، شناخت بهتری را از غذای درخواستی به دست آورید. طراحی وب‌سایت رستوران روحی دوباره در رستوان شما می‌دمد که باعث می‌شود افراد زیادی از طریق اینترنت با فعالیت شما آشنا شده و به سراغ شما بیایند.

مزایای طراحی سایت رستوران

  • نمایش منو و غذاهای رستوران به کاربران نامحدود اینترنت
  • افزایش اعتبار برند و پیشی گرفتن در رقبا
  • انجام تبلیغات مقرون به صرفه، افزایش مشتری
  • طراحی وب‌سایت رستوران به جلب اعتماد مشتری کمک می‌کند.
  • ارائه اطلاعات مهم و کلید رستوران مانند سابقه فعالیت، پیشنهادات ویژه، منو، تاریخ جشنواره‌هاو…

چرا طراحی سایت برای رستوران مهم است؟

 به جرات می‌توان گفت که رستوران و تهیه غذا، جزء کسب‌وکارها پرطرفدار محسوب می‌شود، زیرا اهمیت به غذا و نیاز افراد به آن همیشگی است. زمانی که اسم غذا خوردن به میان می‌آید و قصد داریم از بیرون منزل غذا بگیریم اولین کاری که تمایل به انجام آن داریم، سرچ کردن در اینترنت و جستجو برای پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین رستوران نزدیک به محل زندگی‌یمان است. طراحی سایت برای رستوران از این بابت اهمیت دارد که کاربران فقط با یک سرچ ساده، امکان دسترسی به سایر خدمات رستوران ما را دارند که این به معنای فروش بیشتر است.

خیلی از خانواده‌ها چند نوبت در ماه را برای سرو کردن غذای مورد نظرشان به رستوران می‌روند، آنها با وارد شدن به وب‌سایت رستوران مورد نظر می‌توانند غذای خود را انتخاب کنند و با رزرو میز مورد نظر، با خیالی راحت در زمان مشخص شده در رستوران حضور یابند و از خدمات این مجموعه بهر‌ه‌مند شوند. در واقع تمامی این کارها با طراحی سایت رستوران امکان‌پذیر است زیرا کاربران و مشتریان شما به راحتی به تمامی خدماتی که ارائه می‌دهید، دسترسی دارند. طراحی سایت برای رستوران حکم یک بازاریاب ۲۴ ساعته را دارد که کاربران اینترنتی را به سمت خدمات و سرویس‌های رستوران شما سوق می‌دهد.

 امکانات طراحی سایت رستوران

امکانات طراحی سایت رستوران

نکته مهمی که در زمان طراحی سایت رستوران باید توجه ویژه‌ای به آن شود، امکانات این وب‌سایت است. در واقع وب‌سایت رستوران باید یک سری امکانات کاربردی داشته باشد تا مشتریان و کاربران به راحتی اقدام مورد نظر خود را در این سایت انجام دهد. مجموعه سایت با سئو در زمان طراحی وب‌سایت رستوران بهترین امکانات کاربردی را در نظر می‌گیرد که مهم‌ترین آنها عبارتنداز:

منوی غذاهای فرنگی و سنتی

یکی از بخش‌های مهم و خوشمزه در طراحی سایت رستوران، منوی غذاهای آن است که مشتریان می‌تواند با ورود به این صفحه، هر نوع غذایی را که در منوی رستوران وجود دارد سفارش دهند.

ایجاد کردن یک صفحه برای رزرو مراسم و مناسبت‌ها

می‌توانید در این صفحه نوع مراسم‌ها را دسته‌بندی کنید تا کاربران برای تعیین کردن مناسبت‌های مد نظرشان نظیر جشن تولد، سالگرد ازدواج، میهمانی خانوادگی، نشست کاری و… نوع خدماتی را که نیاز دارند از طریق وب‌سایت انتخاب کنند.

لیست پخش موسیقی در رستوران

لیست پخش موسیقی از دیگر امکاناتی است که در طراحی سایت رستوران وجود دارد. این بخش از وب‌سایت برای زمان‌هایی است که در رستوران به صورت زنده موسیقی توسط خواننده اجرا می‌شود و کاربران می‌توانند برای اطلاع از روز و ساعت برگزاری این نوع از برنامه‌ها، به وب‌سایت رستوران مراجعه کنند.

رزرو میز

متقاضیان می‌توانند با ورود شدن به این بخش از وب‌سایت رستوران، میز مورد نظرشان را رزرو کنند.

قرار دادن تصاویر غذاها

تمامی مشتریان و کاربران دوست دارند که علی‌رغم دیدن عکس غذاهای رستوران، دستور طبخ آنها را نیز در دسترس داشته باشند. با اختصاص یک بخش از وب‌سایت به تصاویر و ویدئو‌های کاربردی، نحوه‌ی چگونگی درست کردن غذاها را به همراه عکس آنها در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار می‌دهید.

امکانات طراحی سایت رستوران

امکان سفارش آنلاین غذا

 بعضی از مشتریان تمایل دارند تا غذای رستوران را در منزل خودشان میل کنند، این افراد می‌توانند با وارد شدن به وب‌سایت و مشخص کردن غذای مورد نظرشان، اقدام به پرداخت هزینه آن کنند و در کمترین زمان، غذای مورد نظر خود را در دسترس داشته باشند.

بخش معرفی و سرویس‌های جدید

از دیگر امکانات مهمی که در طراحی سایت رستوران وجود دارد، معرفی و سرویس‌های جدید است. این قسمت از وب‌سایت به معرفی خدمات و محصولات جدید رستوران می‌پردازد که این قابلیت برای تمامی کاربران قابل مشاهده است.

پیشنهادها و تخفیفات ویژه

این بخش از وب‌سایت رستوران از طرفداران زیادی برخوردار است، شما می‌توانید با مشخص کردن مشتریان ثابتی که دارید، به صورت ماهیانه و یا هفتگی پیشنهادات خوبی را برای آنها ارسال کنید. به عنوان مثال استفاده از تمامی سرویس‌های رستوران با 50 درصد تخفیف و یا مشتری اگر فلان منوها را سفارش دهد، یک غذا به انتخاب خودش به صورت رایگان دریافت می‌کند.

رزومه کاری پرسنل

ایجاد کردن یک بخش از وب‌سایت برای معرفی پرسنل و رزومه کاری را باید از دیگر امکاناتی به شمار آورد که در طراحی سایت رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مثلا سابقه و تخصص سرآشپز رستوران همراه با مدارک معتبر بین‌المللی که دارد.

ویژگی‌های طراحی سايت رستوران

ویژگی وب‌سایت رستوران

طراحی سایت رستوران از اهمیت زیادی در صنعت غذا برخوردار است، به همین دلیل باید در زمان راه‌اندازی آن به موارد مهمی توجه شود. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این سایت رستوران باید داشته باشد می‌‌پردازیم:

سرعت لود بالا

طراحی سایت رستوران باید از سرعت لود بالایی برخوردار باشد تا مشتریان و کاربران بتوانند به راحتی به تمامی صفحات وب‌سایت دسترسی داشته باشند و در کمترین زمان، نیازهای خودشان را برآورده سازند. این عامل باعث می‌شود تا مشتریان و کاربران از شما رضایت داشته باشند و همیشه از وب‌سایت شما سفارش‌ها غذای خود را درخواست دهند.

استفاده از محتوای یونیک (دست‌نویس)

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در سایت رستوران باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از محتوای دست‌نویس است. از محتواهای تکراری در این وب‌سایت استفاده نکنید. قرار دادن محتواهای کاربرپسند و یونیک، ارزش وب‌سایت را بالا برده و در سئو و بهینه‌سازی سایت شما تاثیرات مثبتی را ایجاد می‌کند. طولی نخواهد کشید که کسب‌وکار شما با رعایت کردن اصولی و درست این موارد، در صفحه اول گوگل به کاربران زیادی نمایش داده شود.

صفحات طراحی سایت رستوران

صفحات طراحی سایت رستوران
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه خدمات
  • صفحه خدمات نهایی
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه اصلی در طراحی سایت رستوران
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت رستوران در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت رستوران باید متناسب با استانداردهای بین‌المللی انجام شود تا این وب‌سایت به صورت موفقی به فعالیت خود در اینترنت بپردازید. در ادامه به بررسی این فرآیند می‌پردازیم:

مرحله اول: در قدم اول یک جلسه مشاوره حضوری بین کارشناسان مجموعه سایت با سئو با کارفرما به منظور نیازسنجی انجام می‌شود.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت رستوران

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما به منظور بازبینی و بررسی آن

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت رستوران

مرحله پنجم: در این مرحله کارفرما به همراه متخصصان فنی اقدام به بررسی و بازبینی‌ طرح نهایی وب‌سایت رستوران می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس وب‌سایت با در نظر گرفتن استانداردهای لازم

مرحله هفتم: مجموعه سایت با سئو به مدت یک سال از وب‌سایت رستوران پشتیبانی می‌کند.

طراحی سایت رستوران مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

ما در مجموعه سایت با سئو برای تمامی رستوران داران، تهیه غذاها و فست فودی‌ها اقدام به ساخت سایت رستوران متناسب با نیازشان می‌کنیم. در ادامه به معرفی برخی از نمونه‌های طراحی سایت رستوران قابل ارائه اشاره می‌کنیم:

  • طراحی وب‌سایت برای رستوران‌های سنتی
  • طراحی وب‌سایت برای تهیه غذاها
  • طراحی وب‌سایت برای رستوران‌های فرنگی
  • طراحی وب‌سایت برای فست فودها
  • طراحی سایت رستوران وردپرسی
  • طراحی سایت فروشگاهی رستوران
  • طراحی سایت رستوران حرفه ای
  • طراحی سایت رستوران ارزان
  • طراحی سایت رستوران اختصاصی

طراحی ساخت سایت رستوران به چند روز زمان نیاز دارد؟

مدت‌زمان ساخت سایت رستوران در مجموعه سایت با سئو، بین ۷ الی ۱۵ روز کاری است. توجه داشته باشید که طراحی سایت رستوران یک فرآیند تخصصی است که باید تمامی مراحل ساخت و راه‌اندازی آن توسط متخصصان توانمند انجام شود. ما در جلسه مشاوره زمان دقیق ساخت این وب‌سایت را به شما اعلام می‌کنیم و در موعد مشخص، دسترسی آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا به تجارت اینترنتی خودتان بپردازید.

سخن پایانی

امروز رستوران‌ها به عنوان یک صنعت پرطرفدار و معروف در سرتاسر دنیا شناخته می‌شوند اما یک نکته مهمی وجود دارد؛ با توجه به محبوبیتی که این نوع از کسب‌وکارها در میان مردم دارند، به‌روز بودن و داشتن یک وب‌سایت می‌تواند روند موفقیت آنها را دوچندان کند، این مهم را با طراحی سایت رستوران می‌توان به واقعیت تبدیل کرد.

زمانی که شما اقدام به طراحی سایت می‌کنید این نوع خدمات به شما کمک می‌کند تا تمامی سرویس‌های خودتان را از طریق وب‌سایت رستوران به مشتریان عرضه کنید و با بازاریابی قوی که انجام می‌دهید، پله‌های ترقی را یک‌به‌یک سپری کنید. ما در مجموعه سایت با سئو منتظر شما هستیم تا تجارت شما را در لیست نتایج بالای جستجو به کاربران زیادی نمایش دهیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.