طراحی سایت سازمانی

طراحی سایت سازمانی

طراحی سایت سازمانی راهکاری هدفمند و مطمئن به منظور انجام خدمات باکیفیت‌تر جهت پیشرفت سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی محسوب می‌شود. در واقع ساخت سایت سازمانی ارائه خدمات به طیف گسترده‌ای از کاربران را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌سازد.

امروزه سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی برای اینکه بتوانند خدمات باکیفیت و مفیدی را به تعداد افراد زیادی ارائه دهند باید یک سری تغییرات در نوع و شیوه تامل با کاربران و مخاطبان خود ایجاد کنند تا بتوانند به شکل موفقی به فعالیت خود بپردازند. طراحی سایت سازمانی این امکان را برای سازمان‌ها و موسسات دولتی فراهم می‌سازد تا خود را با علم روز تطبیق داده و خدمات شایانی را به کاربران ارائه دهند.

وب‌سایت سازمانی به فضایی گفته می‌شود که توسط سازمان‌ها و موسسات مختلف برای خدمات‌رسانی و ارائه سرویس در بستر اینترنت ساخته می‌شود، در واقع طراحی سایت سازمانی یک کانال قوی و مستحکم است که کاربران و مشتریان امکان برقرار ارتباط و تامل راحت و آسان را با سازمان‌ها و موسسات دارند.

قیمت طراحی سایت سازمانی

برسی قیمت طراحی سایت سازمانی

با توجه به نوسانات اقتصادی که بیشتر مشاغل با آن روبه‌رو هستند، قیمت و هزینه طراحی سایت سازمانی برای مدیران از اهمیت زیادی برخوردار است. دقت داشته باشید که قیمت وب‌سایت سازمانی را نمی‌توان فقط مختص به یک موضوع دانست و عوامل زیادی در قیمت‌گذاری آن تاثیر‌گذار هستند. به عنوان مثال سایتی سازمانی که دارای امکانات زیادی است و از افزونه‌ها و ماژول‌های زیادی در آن استفاده شده است از قیمت بیشتری به نسبت یک وب‌سایت ساده سازمانی برخوردار است.

امروزه شرکت‌های زیادی اقدام به طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت‌های اینترنتی می‌کنند که هر کدام با توجه به سیاست‌های که دارند، قیمت‌های متفاوتی را برای ساخت سایت ارائه می‌دهند. مجموعه سایت با سئو همواره در کنار شما است و آمادگی این را دارد تا با توجه به نیاز و امکاناتی که شما در وب‌سایت سازمانی به آنها نیاز دارید، قیمت نهایی آن را با تخفیف‌های مناسب به شما اعلام کند.

اهداف طراحی سایت سازمانی

  • برند شدن موسسه و کسب اعتبار بیشتر با طراحی سایت سازمانی
  • راه‌اندازی وب‌سایت سازمانی در کاهش هزینه‌های تاثیرگذار است.
  • ارتباط بهتر و هدفمندتر با مشتریان
  • فروش مستقیم محصولات و خدمات بدون هیچ‌گونه واسطی
  • ساخت سایت سازمانی یک فضای تبلیغاتی آنلاین بدون پرداخت هزینه اضافه است.

چرا به طراحی سایت سازمانی نیاز دارید؟

وب سایت سازمانی

در دنیای دیجیتال امروز بسیاری از مشاغل برای اینکه خدمات و محصولات با کیفیت و مطلوبی را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهند، از خدمات آنلاین استفاده می‌کنند. افراد نیز برای اینکه کارهای و نیاز‌های روزمره خود را در کمترین زمان ممکن و با هزینه کمتری انجام دهند، تمایل زیادی دارند تا از خدماتی اینترنتی استفاده کنند.

طراحی سایت سازمانی این امکان را برای موسسات‌، شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌سازد تا با راه‌اندازی وب‌سایت از پتانسیل و ظرفیت گسترده و نامحدودی که در وب وجود دارد به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و افراد زیادی را از این طریق جذب خود کنند.

ساخت سایت سازمانی باعث می‌شود تا میان شرکت و مشتریان یک تامل سازنده شکل گیرد و اعتماد را در کاربران ایجاد کند. اگر شما نیز به عنوان یک مدیر و یا صاحب سازمان یا موسسه مشغول به فعالیت هستید ولی هنوز یک وب‌سایت برای فعالیت‌های شرکت خودتان راه‌اندازی نکرده‌اید، طراحی سایت سازمانی فرصتی ایدال است برای اینکه خودتان را به یک برند خوش‌نام در حوزه فعالیتتان تبدیل کنید، مجموعه سایت با سئو در این مهم همراه همیشگی شما است.

ویژگی‌های طراحی سایت سازمانی

ویژگی‌ طراحی سایت سازمانی

همان‌گونه که در بخش قبل به آن اشاره کردیم طراحی وب‌سایت سازمانی یک فرصت فوق‌العاده است برای تمامی سازمان‌ها و مؤسساتی که دوست دارند خود را آنلاین کرده به افراد زیادی را خدمات ارائه دهند، ولی سایت سازمانی خود باید دارای یک سری ویژگی‌ها باشد تا بتواند افراد زیادی را جذب خود کند، در ادامه به مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

مقیاس‌پذیری همراه با انعطاف‌پذیری

ساختار انعطاف‌پذیری استاندارد در طراحی سایت سازمانی باید به‌گونه‌ای باشد تا کاربران به راحتی بتوانند نیازهای خود را در این وب‌سایت برطرف سازند. هرچقدر کاربر به شکل بهتری با سایت شما ارتباط برقرار کند، اعتماد بیشتری به تجارت و کسب‌و‌کار شما دارد.

واکنش‌گرا بودن وب‌سایت سازمانی

یکی از ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت سازمانی باید به آن توجه زیادی شود، قابلیت واکنش‌گرا (ریسپانسیو) بودن آن است. امروزه بسیاری از کاربران از تلفن همراه برای سرچ در اینترنت استفاده می‌کنند و بسیاری از کارهای آنلاین خود را با این وسیله هوشمند انجام می‌دهند. سایت سازمانی باید قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌‌های هوشمند دیجیتال را داشته باشد و در هر ابعادی به خوبی به کاربران نمایش داده شود.

گرافیک و رنگ‌بندی مناسب

ظاهر و گرافیک در وب‌سایت سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا کاربران در بدو ورود به یک سایت اینترنتی اولین بخشی که به آن توجه دارند، گرافیک و رنگ‌بندی سایت است. در طراحی سایت سازمانی باید از رنگ‌ها و المان‌های جذاب و مناسب استفاده شود تا کاربران در زمان ورود به این وب‌سایت، احساس خوبی داشته باشند.

ویژگی‌ طراحی سایت سازمانی

تجربه کاربری (ui) و رابط کاربری (ux) مناسب و استاندارد

رنگ‌بندی و اندازه المان‌ها مربوط به تجربه کاربری است و در کجا قرار گرفتن آنها را رابط کاربری مشخص می‌کند. مجموعه سایت با سئو با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت اینترنتی دارد، بهترین استراتژی را در پیاده‌سازی (ui) و (ux) اجرایی می‌کند تا کاربران شما قادر باشند به راحتی به تمامی امکانات دسترسی داشته و از رنگ‌بندی المان‌های وب‌سایت لذت ببرند. تجربه و رابط کاربری استاندارد نقش مستقیمی در سئو سایت دارد و سبب می‌شود که کاربران با ورود به سایت سازمانی به راحتی به نیاز و خواسته‌ای که دارند، دست یابند.

استفاده از افزونه‌های کاربردی

افزونه‌ها را باید یکی از دوست‌ داشتنی‌ترین امکانات هر وب‌سایتی محسوب کرد زیرا دست شما را برای بالا بردن قابلیت‌های وب‌سایت باز می‌گذارد و امکان دسترسی مناسبی را به کاربران می‌دهد، در طراحی سایت سازمان از افزونه‌‌های کاربردی متناسب با نوع فعالیت شما استفاده می‌شود تا هر آنچه را که کاربران به دنیال آن هستند به سهولت در اختیار داشته باشند.

استفاده از هاست مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت سازمانی باید به خوبی به آن اهمیت داده شود، انتخاب درست هاست است. هاست به همان فضای ذخیره‌سازی وب‌سایت شما گفته می‌شود که تمامی اطلاعات و دیتاها مانند ویدئو، تصاویر، محتوا و غیره در آن قرار می‌گیرد و کاربران زمانی که نیاز به این اطلاعات داشته باشند وب‌سایت از طریق هاست این اطلاعات را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

هرچقدر سرعت و امنیت هاست بالاتر باشد، اطلاعات به شکل بهتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که سرعت لودینگ وب‌سایت را بالا می‌برد. مجموعه سایت با سئو از بهترین هاست‌ها برای ساخت سایت سازمانی استفاده می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، دیتای و داده‌های مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار دهد.

تکنولوژی مناسب در ساخت سایت سازمانی

تکنولوژی سایت سازمانی

امروزه از تکنولوژی‌های زیادی در ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت‌های اینترنتی استفاده می‌شود که باید متناسب با حوزه کاری و امکانات مورد نیاز هر تجارت انتخاب شود، در واقع بهترین تکنولوژی در طراحی سایت یعنی استفاده از سیستم مناسبی که بهترین بازخورد را برای کارفرما به همراه داشته باشد. امروزه استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طرفداران زیادی دارد و گزینه مناسبی برای طراحی سایت سازمانی محسوب می‌شود.

فناوری دیگری که می‌توان در طراحی و ساخت وب‌سایت سازمانی از آن استفاده کرد، سیستم اختصاصی است. این تکنولوژی همان‌گونه که از اسم آن مشخص است به صورت اختصاصی و مختص به شما طراحی می‌شود که از امکانات مناسب، امنیت بالا و سرعت لودینگ خوبی برخوردار است. ما در جلسه مشاوره رایگانی که به صورت حضوری با شما برگزار می‌کنیم، بهتری تکنولوژی برای راه‌اندازی سایت سازمانی را با توجه به حوزه فعالیت و امکانات مورد نیازی که لازم دارید به شما اعلام می‌کنیم تا بهترین آورد را برایتان به همراه داشته باشد.

مزایای طراحی سایت سازمانی

حالا نوبت آن است تا شما را با مزایایی که طراحی سایت سازمانی برای تجارت و بیزینس شما به همراه دارد آشنا سازیم، این مزایا عبارتنداز:

بالا بردن سرعت انجام کارها

افراد در هر ساعت از شبانه‌روز این امکان را دارند تا با وارد شدن به این وب‌سایت، از امکانات و خدماتی که شما برای آنها در نظر گرفته‌اید استفاده کنند.

مزایای طراحی سایت سازمانی

معرفی خدمات و امکانات مورد نظر سازمان

تمامی موسسات و سازمان‌ها دوست دارند تا امکانات و خدمات خود را در اختیار افراد زیادی قرار دهند تا از این طریق سودآوری بیشتری داشته باشند، طراحی سایت سازمانی بهترین راهکاری است که موسسات و شرکت‌ها را با درآمد بالایی مواجه می‌کند و افراد زیادی را به سمت شما سوق می‌دهد.

طراحی سایت سازمانی رضایت کاربران را به دنبال دارد

از دیگر مزایای مهمی که سایت سازمانی برای موسسه‌ی شما به همراه دارد، رضایت کاربران و مشتریان شما است. راه‌اندازی یک وب‌سایت تا حد زیادی نیاز کاربران را برطرف می‌کند و زمانی که آنها درون سایت سازمانی شما به نیازها خودشان دست یابند، از شما رضایت خواهند داشت. توجه داشته باشید گوگل بارها اعلام کرده است که رضایت کاربران رضایت گوگل را نیز به دنبال دارد، به همین منظور در صورت پایبندی به این تعهد، کاربران زیادی را به سمت شما روانه می‌شوند.

مراجعات حضوری سازمان کم می‌شود

وقتی که یک موسسه و شرکت اقدام به طراحی سایت سازمانی می‌کند با توجه به اینکه امکان خدمات‌رسانی زیادی به صورت آنلاین از این طریق وجود دارد، از مراجعات حضوری مشتریان کم می‌شود، در واقع سازمان بیشترین خدمات را از طریق وب‌سایت به صورت اینترنتی به کاربران ارائه می‌دهد.

بالا رفت اعتبار شما

برای یک مدیر و صاحب سازمان هیچ چیزی خوشایند‌تر از این نیست که اعتبار شرکت و مجموعه خود را افزایش دهد. طراحی سایت سازمانی چاره کار شماست زیرا به سبب بالا بودن ظرفیت گسترده اینترنت، افراد زیادی امکان دیدن شما را دارند که این موضوع به بالا رفتن اعتبار برند و سازمان شما ختم می‌شود.

امکانات طراحی سایت سازمانی

امکانات طراحی سایت سازمانی

اینکه سازمان و موسسه در چه حوزه‌ای فعالیت دارد، بر میزان کم یا زیاد بودن امکانات آن نیز تاثیر‌گذار است؛ اما به صورت کلی یک سری امکانات مهم و کاربردی در طراحی سایت سازمانی وجود دارد که عبارتنداز:

  • امکان چت آنلاین
  • پنل کاربری
  • درگاه مستقیم بانکی
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • سیستم چت آنلاین
  • عضویت
  • ورود
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت سازمانی وجود دارد.
  • عضویت ویژه (vip)
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان ردوبدل شدن پیام بین مدیر سازمان و کاربران وجود دارد.
  • طراحی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای سازمان و مجموعه

صفحات طراحی سایت سازمانی

وب‌سایت سازمانی دارای صفحات متعددی است که هر کدام امکانات و قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هر وب‌سایتی با توجه به حوزه فعالیتش دارای یک سری صفحات است که امکان دارد تعداد این صفحات در یک وب‌سایت چند عدد ولی در سایتی دیگر چند صد صفحه باشد؛ اما به صورت کلی یک سری صفحات مشترک در وب‌سایت سازمانی وجود دارد که عبارتنداز:

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات در طراحی سایت سازمانی
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه مقالات وبلاگ
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه درباره ما

چه موسسات و مراکزی نیاز به ساخت سایت سازمانی دارند؟

 مراکزی نیازمند ساخت سایت سازمانی

تمامی سازمان‌ها، شرکت‌‌ها و موسسات دولتی و خصوصی این امکان را دارند تا با راه‌اندازی وب‌سایت سازمانی تجارت خودشان را تغییر داده و بازار‌های گسترده و نامحدودی را به دست آورند. در ادامه به برخی از این سازمان‌ها و موسسات اشاره می‌کنیم که با ساخت سایت سازمانی جهش زیادی را در تجارت‌های بین‌المللی به دست آورده‌اند:

  • طراحی سایت سازمانی برای ادارات
  • ساخت سایت سازمانی برای وزارتخانه‌ها
  • طراحی سایت سازمانی برای مراکز دولتی
  • ساخت سایت سازمانی برای موسسات دولتی و خصوصی
  • طراحی وب‌سایت سازمانی برای شهرداری‌ها
  • ساخت سایت سازمانی برای تمامی شرکت‌های خصوصی و دولتی
  • طراحی و راه‌اندازی سایت سازمانی برای تمامی سازمان‌های کوچک و بزرگ

مراحل طراحی و ساخت سایت سازمانی

زمانی که قرار است یک وب‌سایت سازمانی طراحی و راه‌اندازی شود باید یک سری مراحل انجام شود، این مراحل از ابتدا پروسه شروع شده و تا پایان آن ادامه دارد. برای اینکه به درک بهتری از سلسله مراتب طراحی سایت سازمانی دست یابید، در ادامه مراحل ساخت این وب‌سایت را شرح می‌دهیم:

مرحله اول: مشاوره رایگان و نیازسنجی با کارفرما به منظور طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت سازمانی

مرحله دوم: ثبت قرارداد میان کارفرما و مجموعه سایت با سئو

مرحله سوم: ساخت طرح اولیه سایت سازمانی توسط تیم طراح

مرحله چهارم: بازبینی طرح اولیه توسط کارفرما

مرحله پنجم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت سازمانی

مرحله ششم: بازبینی طرح نهایی وب‌سایت سازمانی توسط کارفرما و تیم فنی

مرحله هفتم: راه‌اندازی سایت بازرگانی، بابت پیوستن تجارت شما به جمع میلیون‌ها وب‌سایت اینترنتی تبریک عرض می‌کنیم.

مرحله هشتم: پشتیبانی ۱ ساله از وب‌سایت بازرگانی توسط مجموعه سایت با سئو

مراحل طراحی و ساخت سایت سازمانی

ساخت سایت سازمانی چقدر زمان نیاز دارد؟

طراحی سایت سازمانی یک پروسه تخصصی است که باید با توجه به استانداردهای وب راه‌اندازی شود. مدت‌زمان ساخت سایت سازمانی با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که این وب‌سایت دارد مشخص می‌گردد، هر‌چقدر حجم امکانات بیشتر باشد، زمان ساخت بیشتر می‌شود و عکس این موضوع نیز صحت دارد. مجموعه سایت با سئو با دقت و ظرافت بالایی اقدام به طراحی و ساخت سایت بازرگانی می‌کند تا یک وب‌سایت بهینه با قیمت مناسب در اختیار کارفرما قرار گیرد.

سخن پایانی

با توجه به اینکه کسب‌و‌کارهای دیجیتال با سرعت بالایی در حال رشد و ترقی هستند، طراحی سایت سازمانی فرصتی مهم و ایدال است برای تمامی سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به دنبال نام و نشانی برای خود هستند. وب‌سایت سازمانی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تعداد افراد زیادی را از طریق اینترنت جذب سازمان خود کرده و خدمات باکیفیتی را به آنها ارائه دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.