طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی، به فرآیند توسعه و طراحی گفته می‌شود که یک وب‌سایت نقش اصلی را در آن ایفا می‌کند و ستون اصلی و مهم یک شرکت است که قصد دارد فعالیت‌های خود را به شکل آنلاین دنبال کند. در واقع وب‌سایت شرکتی به پلتفرمی در بستر وب گفته می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی محصولات و خدمات خودتان را به تعداد افراد بی‌شماری نمایش دهید.

شرکت‌ها و موسسه‌های زیادی در ایران مشغول به فعالیت هستند که بیشتر آنها به روش سنتی و قدیمی اقدام به ارائه خدمات و فروش محصولات می‌کنند، با توجه به این موضوع یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی یک سازمان و کمپانی، ساخت سایت شرکتی است. در دنیای الکترونیک امروزی، اکثریت افراد برای برطرف‌سازی نیازهای خودشان از اینترنت استفاده می‌کنند که این نشان‌دهنده‌ی اهمیت تکنولوژی در زندگی آنها است.

وب‌سایت شرکتی

دقت داشته باشید که تمرکز اصلی یک وب‌سایت شرکتی باید بر روی تبلیغ و بازاریابی خدمات کلی شرکت و کمپانی مورد نظر باشد و نباید تبلیغات آن تنها به یک محصول و کالا ختم شود. به صورت کلی هدف اصلی یک وب‌سایت شرکتی اطلاع‌رسانی و جلب اعتماد، بازتاب کلی از موفقیت و اهداف شرکت، بالا بردن ارزش برند، تقویت شهرت سازمان و کمپانی مورد نظر است.

فهرست مطالب

قیمت طراحی سایت شرکتی

یکی از سوالات پرتکراری که اکثر کاربران و صاحبان کسب‌وکارها مختلف از ما دارند، این است که قیمت طراحی سایت شرکتی چقدر است؟ با چه هزینه‌ای می‌توان یک وب‌سایت برای یک شرکت و مجموعه راه‌اندازی کرد؟ در پاسخ به این‌گونه سوالات باید گفت که قیمت‌گذاری وب‌سایت شرکتی بستگی به عوامل متعددی دارد که هر کدام از آنها می‌توانند در تعیین نرخ سایت، تاثیرگذار باشد.

قیمت طراحی سایت شرکتی

مثلا اگر یک وب‌سايت به صورت اختصاصی طراحی شود و از زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی در آن استفاده گردد، به خاطر تعداد نیروهای متخصصی که برای ساخت آن نیاز است، به مراتب قیمتش بالاتر از وب‌سايتی است که نیاز به برنامه‌نویسی ندارد.

اینکه قیمت دقیق طراحی سایت شرکتی چقدر است، بستگی به عوامل متعددی دارد. به صورت کلی یک سری امکانات به صورت پیش فرض در وب‌سایت‌های شرکتی وجود دارد، اما اگر شما‌ امکان خاصی مد نظر دارید باید در جلسه حضوری که با کارشناسان مجموعه سایت با سئو برگزار می‌شود آنها را بازگو کنید تا این درخواست به صورت دقیق توسط تیم فنی مورد ارزیابی قرار گیرد.

در جلسه حضوری ما به صورت دقیق تجارت شما را مورد ارزیابی قرار داده و بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم. این کار باعث می‌شود تا شما بهترین بازخورد را در جهت راه‌اندازی وب‌سایت شرکتی به دست آورده که در هزینه‌هایتان نیز، صرفه‌جویی به عمل می‌آید.

چرا به سایت شرکتی نیاز دارید؟

زمانی که یک شرکت، کمپانی و یا موسسه اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت می‌کند از این طریق می‌تواند خدمات و محصولاتی را که دارد، به کاربران و افراد متقاضی معرفی کند. با توجه به اینکه امروزه تعداد افراد زیادی به اینترنت دسترسی دارند، این یک فرصت مناسبی است تا کمپانی‌ها در این بازار رقابتی بزرگ شرکت کرده و از طریق این فضای تجاری گسترده، خدمات خود را به مشتریانشان ارائه دهند.

اهداف وب‌سايت شرکتی

هدف از راه‌اندازی وب‌سايت شرکتی
  • رونق بیزینس و تجارتی پر سود
  • ارائه تمامی خدمات شرکت به کاربران به صورت آنلاین
  • معرفی تمامی خدمات شرکت
  • الکترونیکی بودن تمامی بخش‌ها و صرفه‌جویی در نیروی انسانی
  • کاهش هزینه و صرف جویی در مخارج شرکت
  • کسب درآمد از وب‌سایت به واسطه دریافت تبلیغات
  • معرفی محصولات و کالای تولیدی شرکت
  • کمک کردن به برند‌سازی شرکت
  • همه فعالیت‌ها در وب‌سايت شرکتی به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

تکنولوژی مورد استفاده در طراحی سایت شرکتی

به جرات می‌توان گفت که انتخاب تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین منظور در زمان طراحی سایت شرکتی باید از فناوری استفاده شود که متناسب با نیاز شما بوده و بتواند به خوبی اهداف شرکت را پیش ببرد.

تکنولوژی وب‌سایت شرکتی

اینکه از چه تکنولوژی برای ساخت وب‌سایت شرکتی استفاده شود را باید تیم طراح و شرکتی که قرار است اقدام به راه‌اندازی این وب‌سایت کند، با توجه به نیاز و نوع تجارت شما انتخاب کند، به عنوان مثال راه‌اندازی وب‌سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای برخی شرکت‌ها گزینه مناسبی است.

ولی cms وردپرس برای همه کسب‌وکارها انتخاب مناسبی نیست و باید از سیستم‌های اختصاصی برای طراحی وب‌سایت این شرکت‌ها استفاده شود. مجموعه سایت با سئو قبل از راه‌اندازی وب‌سایت، نیاز و بودجه شما را در نظر می‌گیرد و با توجه به این موارد، بهترین گزینه را به شما معرفی خواهد کرد.

مزایای طراحی سایت شرکتی

وب‌سایت شرکتی مزایای زیادی برای موسسات و کمپانی‌ها دارد که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

مزایای طراحی سایت شرکتی

ارزش و اعتبار یک برند را بالا می‌برد

راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای، اعتبار زیادی را برای شرکت و مجموعه شما به همراه دارد و سبب می‌شود تا افراد زیادی در فضای اینترنت با شما تامل برقرار کرده و برای برطرف‌سازی نیازهای خود، به سمت شما جذب شوند. نداشتن کسب‌وکار و تجارت آنلاین به منزله‌ی هموار کردن راه برای رقیبان خواهد بود.

کم کردن هزینه‌های شرکت

یکی دیگر از مزایایی که طراحی سایت شرکتی برای مجموعه شما به همراه دارد، کاهش هزینه‌ در تمامی بخش‌ها خواهد بود. اگر شرکت شما یک وب‌سایت مستقل نداشته باشد، باید برای تمامی هزینه‌های جانبی مانند چاپ بنر، تبلیغات، بازاریابی و موارد زیادی دیگر مبالغ هنگفتی را بپردازد، در صورتی که وب‌سايت تمامی این خدمات را برای شما به صورت یکجا فراهم می‌نماید.

ارائه خدمات به کاربران بدون هیچ محدودیتی

مزایای طراحی سایت شرکتی

کاربران و مشتریان شرکت شما این امکان را دارند تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی زمانی و مکانی، در تمامی ساعات شبانه‌روز و از هر نقطه و شهری، از تمامی خدمات و امکاناتی که در وب‌سایت شرکتی وجود دارد استفاده کنند.

بالا رفتن درآمد و افزایش فروش شرکت

راه‌اندازی وب‌سایت شرکتی فرصتی بی‌نظیر است برای تبلیغات، فروش و بازاریابی شرکت و مجموعه شما، این کار باعث می‌شود تا تمامی افراد امکان خرید و دریافت خدمات را از شما داشته باشند، به همین دلیل بستری ایجاد خواهد شد تا شما بازار هدف گسترده‌ای و بزرگی را در اختیار داشته باشید.

ارتباط بهتر برای برطرف‌سازی نیازهای مشتری

وقتی که شما اقدام به طراحی سایت شرکتی برای سازمان و مجموعه خود می‌کنید، بستری را فراهم ساخته‌اید تا کاربران و مشتریان با شما راحتر ارتباط برقرار کنند و با این کار تامل بیشتری بین طرفین ایجاد می‌گردد. هر‌چقدر وب‌سايت شرکتی بهتر و بهینه‌تر باشد، به شکل بهتری نیاز کاربر را تامین می‌کند و این مساوی است با فروش و بازاریابی بیشتر شما.

امکانات طراحی سایت شرکتی

امکانات طراحی سایت شرکتی
  • پنل کاربری
  • عضویت
  • ورود
  • سیستم تیکتینگ
  • امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت
  • درگاه مستقیم بانکی
  • چت آنلاین
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • عضویت vip
  • امکان معرفی خدمات و امکانات شرکت
  • درج و معرفی پرسنل و کارمندان شرکت
  • سیستم چند فروشندگی

ویژگی‌‌های مهم طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی گامی هدفمند در بهبود و گسترش کسب‌وکار در جهت برندینگ شدن است، این وب‌سایت تمامی نیازهای شما را در هر حوزه و شاخه‌ای که فعالیت دارید برآورده می‌کند و افراد زیادی برای برطرف سازی نیازهایشان، به سمت شما جذب می‌شوند. وب‌سایت شرکتی ویژگی‌هایی زیادی دارد که ما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آنها می‌پردازیم:

ویژگی‌ طراحی سایت شرکتی

ساده اما حرفه‌ای

ظاهر و کاربری ساده در عین حال حرفه‌ای، از ویژگی‌های مهمی است که در وب‌سایت شرکتی وجود دارد. کاربری راحت، گرافیک جذاب و کاربرپسند و استفاده از المان‌‌های زیاد و کاربردی باعث شده تا این سایت خاص باشد.

سرعت لود بالا

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در طراحی سایت شرکتی در نظر گرفته می‌شود، سرعت لود بالا آن است. با توجه به آمار، یک کاربر در زمان وارد شدن به بخش‌های مختلف وب‌سایت، ۵ ثانیه صبر می‌کند و اگر لود صفحه بیشتر از این زمان به طول بیانجامد، کاربر به سرعت اقدام به ترک وب‌سايت مورد نظر می‌کند.

وب‌سایت شرکتی به‌گونه‌ای طراحی شده که کمتر از ۵ ثانیه بخش‌های مختلف آن لود می‌شود و کاربران در کمترین زمان ممکن، به خدمات مرود نیاز خود دسترس دارند. بالا بودن سرعت لود باعث می‌شود تا شما از دیگر رقبایتان پیشی گرفته و مشتریان زیادی را جذب شرکت خود کنید.

نمایش خوب و بهینه در تمامی وسایل هوشمند دیجیتال (قابلیت ریسپانسیو)

ویژگی‌ طراحی سایت شرکتی

اکثر کاربران برای دستیابی به خدمات و نیازهای آنلاین خود، از تبلت و تلفن همراه برای جستجو در اینترنت استفاده می‌کنند. وب‌سایت شرکتی باید به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) طراحی شود تا در تمامی وسایل هوشمند دیجیتال و در هر ابعادی، به خوبی نمایش داده شود.

همچنین موتورهای جستجو به سایت‌هایی که به صورت واکنش‌گرا طراحی شده باشند، بیشترین توجه را خواهند داشت. وب‌سایتی که از این قابلیت برخوردار باشد، بیشترین ترافیک را به دست می‌آورد، ترافیک بالا مساوی است با درآمد و فروش بالاتر کسب‌وکار شما.

تجربه کاربری (ux)، رابطه کاربری (ui)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به‌محض ورود به یک وب‌سایت، به راحتی و در کمترین زمان به نیاز خود دست یافته‌اید، عکس این موضوع نیز صدق دارد، در واقع این همان ui,ux است.

ویژگی‌ طراحی سایت شرکتی

هرچقدر فاکتورهای رابط و تجربه کاربری در یک وب‌سایت به درستی طراحی و اجرا شود، کاربران به صورت هدفمندی به نیازهای خود دست خواهند یافت و عکس این موضوع نیست صحت دارد.

در طراحی سایت شرکتی تمامی فاکتورهای ui,ux به شکل استاندارد و اصولی پیاده‌سازی می‌شود تا تمامی مشتریان و کاربران شرکت شما در کمترین زمان و بدون اندکی سردرگمی، به نیازهای خود دست یابند.

انواع طراحی سایت شرکتی

انواع طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت شرکت بازرگانی
  • طراحی سایت شرکت ساختمانی
  • طراحی سایت شرکت صنایع غذایی
  • طراحی سایت شرکت بیمه
  • طراحی سایت شرکت خدماتی
  • طراحی سایت شرکت‌های تجارت الکترونیک
  • طراحی سایت شرکت پیمانکاری
  • طراحی سایت شرکت نرم‌افزاری
  • طراحی سایت شرکت تولیدی
  • طراحی سایت شرکت خصوصی

صفحات طراحی سایت شرکتی

صفحات وب‌سایت شرکتی، با توجه به حوزه فعالیت و تجارت شما ساخته می‌شود که امکان دارد تعداد این صفحات کم یا زیاد باشد، اما به صورت کلی تمامی سایت‌های شرکتی یک سری صفحات مشترک دارند که عبارتنداز:

صفحات طراحی سایت شرکتی

صفحه اصلی وب‌سایت

این صفحه را باید مهم‌ترین بخش از هر وب‌سايت محسوب کرد که به صفحه (خانه) معروف است.

صفحه درباره ما

صفحه درباره ما همان‌گونه که از اسمش پیداست، به معرفی کلی خدمات و سابقه شرکت اشاره می‌کند، در واقع این صفحه شناسنامه کاری شما است.

صفحه تماس با ما

تماس با ما از دیگر صفحات طراحی سایت شرکتی است. تمامی اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی شرکت و سازمان در این صفحه قرار می‌گیرد. کاربران این امکان را دارند تا با ورود به این بخش، به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

صفحات طراحی سایت شرکتی

صفحه آرشیو محصولات

تمامی محصولات و خدماتی که شرکت و سازمان برای ارائه به مشتریان در نظر گرفته، در این صفحه قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید محصولاتی که در این بخش قرار می‌گیرد، باید هم راستای خواسته‌ی مشتریان باشد و بتواند به خوبی نیاز آنها را تامین کند. آرشیو محصولات خود دارای دو صفحه زیر مجموعه است که عبارتنداز:

  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات

صفحه‌ آرشیو خدمات

از دیگر صفحاتی که در وب‌سایت شرکتی وجود دارد، آرشیو خدمات است. خدمات به معنی تمامی کارها و سرویس‌هایی است که شرکت به کاربران ارائه می‌دهد. در این صفحه تمامی خدمات شما قرار می‌گیرد تا کاربران و مشتریانی که به این سرویس‌ها نیاز دارند، در کمترین زمان ممکن وارد صفحه شده و خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

صفحات طراحی سایت شرکتی

توجه داشته باشید که خدمات شما باید در راستای فعالیت شرکت بوده و با حوزه کسب‌وکارتان مرتبط باشد تا هم نیاز مشتریان را به خوب تامین کند و هم آنها از سرویس‌های شما راضی باشند. صفحه آرشیو خدمات خود دارای دو بخش زیر مجموعه است که شامل:

  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه خدمات نهایی

صفحه آرشیو مقالات وبلاگ

مقاله و مطلب، از ارزش زیادی برای کاربر برخوردار است و هرچقدر کیفیت و اصول محتوا نویسی به شکل بهتری پیاده‌سازی شود، نظر مخاطبان و مشتریان شما را جلب کرده و به سمت تجارتتان سوق داده می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود اگر کاربری قصد داشت راجب محصولی اطلاعات کسب کند، به وب‌سایت شما سر بزند و با توجه به هدفی که دارد، نیاز خود را برطرف سازد.

در تمامی وب‌سايت اینترنتی مقالاتی وجود دارند که از اهمیت و ضرورت آن کسب‌وکار اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌‌داند که این نشان‌دهنده ارزش مقاله برای جذب کاربران است. صفحه آرشیو مطالب در سایت شرکتی، این امکان برای کاربران و مشتریان شما ایجاد می‌کند تا بتوانند با تمامی مقالات و آموزش‌هایی که شما در این صفحه قرار می‌دهید، آشنا شده و در صورت نیاز از این مطالب استفاده کنند. در صفحه وبلاگ، هم محتواهای قدیمی که انتشار داده‌‌اید قرار می‌گیرد و هم محتواهای جدیدی که به تازگی منتشر شده است.

صفحات طراحی سایت شرکتی

مراحل طراحی سایت شرکتی در مجموعه سایت با سئو

ساخت سایت شرکتی خود دارای مراحلی است که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

مراحل طراحی سایت شرکتی

مرحله اول: مشاوره و نیازسنجی

اولین مرحله‌ی راه‌اندازی سایت شرکتی، مشاوره و نیازسنجی است. در این جلسه که به صورت رایگان برگزار می‌شود نیاز و خواسته شما توسط متخصصان و کارشناسان تیم سایت با سئو مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به هدف‌گذاری که شرکت شما دارد، مشاوره تخصصی و هدفمندی به شما ارائه می‌گردد، این مشاوره در راستای اهداف و نیازهایتان می‌باشد.

مرحله دوم: طراحی اولیه وب‌سايت

بعد از اینکه نیازهای شرکت شما مورد بررسی قرار گرفت، نوبت آن است تا یک طرح اولیه از وب‌سايت ساخته شده و به شما نشان داده شود. این طرح متناسب با نیاز و اهداف شما می‌باشد که هر‌گونه ایراد و کاستی در آن دیده شود، توسط تیم طراح برطرف می‌گردد.

مرحله سوم: تکمیل و راه‌اندازی وب‌سایت شرکتی

بعد از اینکه طرح اولیه توسط تیم سایت با سئو تکمیل شد، این طرح برای بازبینی به شما ارائه می‌گردد. در این مرحله با کمک شما تمامی ایرادات احتمالی برطرف شده و پروسه تکمیلی طراحی سایت شرکتی اجرا می‌شود.

مراحل طراحی سایت شرکتی

حالا شما یک وب‌سایت شرکتی مخصوص کسب‌وکارتان در اختیار دارید و با رعایت کردن اصول سئو و بهینه‌سازی، می‌توانید بیزینس خود را به کاربران زیادی در نتایج جستجو نمایش دهید.

مرحله چهارم: پشتیبانی طراحی سایت شرکتی

بعد از اینکه متناسب با نیاز و خواسته شما، ساخت سایت شرکتی به پایان رسید و شما به تجارت اینترنتی خود پرداختید، حال نوبت پشتیبانی از وب‌سايت است.

زمانی که مجموعه سایت با سئو، مسئولیت راه‌اندازی سایت شرکتی برای تجارت شما می‌پذیرد، اگر به هر دلیلی مشکل فنی و امنیتی برای سایت شما به وجود آید، بلافاصله این اخلال برطرف می‌گردد تا شما بدون هیچ مشکلی به تجارت و بیزینس خودتان بپردازید. برای مشاهده برخی از وب‌سایت‌های طراحی شده توسط تیم فنی ما، کافیست به صفحه نمونه کارها مراجعه کنید.

برای طراحی سایت شرکتی چند روز زمان نیاز است؟

مدت زمان طراحی سایت شرکتی

با توجه به تکنولوژی و امکاناتی که برای ساخت سايت شرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدت‌زمان طراحی آن متفاوت است. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی که دارای سیستم پرداخت آنلاین و تعداد صفحات زیادی است، زمان زیادتری به نسبت یک وب‌سایت شرکتی ساده نیاز دارد. مدت‌زمان ساخت سایت شرکتی توسط تیم فنی مجموعه به شما اعلام می‌گردد.

سخن پایانی

امروزه کسب‌‌و‌کارهای اینترنتی از اهمیت زیادی در بین افراد برخوردار هستند و هر تجارتی که خود را با تکنولوژی به‌روز کرده و خدماتش را از طریق وب‌سایت به کاربران و مشتریان خود به صورت آنلاین ارائه می‌دهد، گوی سبقت را از دیگر رقبای خود که به شکل سنتی فعالیت دارند، ربوده است.

سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی این بستر را برای تمامی شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در تولید و ارائه خدمات به کاربران مشغول هستند، فراهم کرده تا کسب‌وکار و بیزینس خودشان را گسترش داده و با فعالیتی که در دنیای نامحدود اینترنت دارند، خود را به یک برند محبوب و سرشناس تبدیل کنند.

اگر دوست دارید کاربران و مشتریان با استفاده از چند کلیک از خدمات و محصولات شرکت شما استفاده کنند، مجموعه سایت با سئو منتظر شماست…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.