طراحی سایت عطاری

طراحی سایت عطاری

با طراحی سایت عطاری تمامی افرادی که در صنعت تولید و فروش گیاهان دارویی فعالیت دارند، می‌توانند دامنه کسب‌و‌کار خود را گسترش دهند و درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهند. در واقع طراحی سایت گیاهان دارویی یک فضای آنلاین نامحدود است که مشتریان می‌توانند هر‌گونه‌ دارو، گیاه و معجونی را از شما سفارش دهند و در کمترین زمان آن را در اختیار داشته باشند، این مدل تجارت الکترونیک شما را به یک برند در میان فعالان حوزه‌ی گیاهان دارویی تبدیل می‌کند.

امروزه استفاده از داروهای گیاهی از اهمیت زیادی در بین افراد برخوردار است و اکثر انسان‌ها تمایل دارند در زمانی که حال آنها خوش نیست و مریض احوال هستند، از داروهای ارگانیک و طبیعی برای درمان خود استفاده کنند. طراحی سایت عطاری بهترین گزینه است برای تمامی عطاری‌ها و شرکت‌های تولید‌کننده داروی گیاهی تا بتوانند از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، محصولات درمانی خود را به افراد زیادی عرضه کنند.

قیمت طراحی سایت عطاری

راه‌اندازی و ساخت سایت برای تمامی مشاغل و کسب‌و‌کارهای امری مهم و کاربردی محسوب می‌شود ولی نکته مهمی که باید به آن توجه زیادی داشت، قیمت وب‌سایت است، در واقع این سوال شاید برای تمامی افرادی که در حوزه‌ی عطاری مشغول به فعالیت هستند پیش بیاید که قیمت طراحی سایت گیاهان دارویی چقدر است؟

به صورت کلی باید گفت که قیمت طراحی سایت عطاری به یک عامل ختم نمی‌شود و عوامل متعددی در قیمت‌گذاری آن دخیل هستند. به عنوان مثال تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، شرکت طراح، امکانات، قابلیت‌ها و… در قیمت‌گذاری این وب‌سایت تاثیر زیادی دارند.

چرا به طراحی سایت عطاری نیاز دارید؟

در عصر حاضر اینترنت نقش زیادی را در زندگی افراد ایفا می‌کند و خدمات زیادی را در دسترس آنها قرار داده است، مثلا دیگر نیاز نیست تا افراد برای خرید‌های روزمره خود به فروشگاه‌های مختلف سر بزنند تا محصول و کالای مورد نظر خود را خریداری کنند، زیرا وب‌سایت‌های فروشگاهی زیادی در بستر وب وجود دارند که بیشتر مایحتاج شما را به صورت اینترنتی و غیرحضوری برای شما ارسال می‌کنند.

اهمیت طراحی سایت عطاری

عطاری جزء آن دسته از مشاغلی محسوب می‌شود که هنوز به شکل گسترده‌ و سنتی فعالیت دارد و بیشتر افرادی که در این صنعت مشغول به فعالیت هستند، هنوز اقدام به راه‌اندازی سایت برای تجارت خوشان نکرده‌اند. حال تصور کنید که نداشتن وب‌سایت چه تعداد مشتری را از شما می‌گیرد؟ طراحی سایت عطاری و گیاهان دارویی فرصتی ایدال و خارق‌العاده است برای شما تا تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار داده و فروشی چند برابری را تجربه کنید.

اهداف طراحی سایت گیاهان دارویی

  • امکان فروش و عرضه تمامی محصولات عطاری در ۲۴ ساعته شبانه‌روزی در وب‌سایت عطاری
  • کاهش هزینه‌های عطاری
  • با ساخت سایت عطاری اعتبار فروشگاه گیاهان دارویی دوچندان می‌شود.
  • ارتباط مستقیم با مشتری
  • طراحی سایت گیاهان دارویی باعث افزایش درآمد شما می‌شود، در واقع فاصله گرفتن از فروش محدود سنتی و پیش روی به سمت فروش نامحدود اینترنتی

ویژگی‌های طراحی سایت عطاری

زمانی که مجموعه سایت با سئو قرار است یک وب‌سایت عطاری را برای شما راه‌اندازی کند، یک سری ویژگی را برای آن در نظر می‌گیرد و به صورت حرفه‌ای این ویژگی‌ها را در وب‌سایت شما پیاده‌سازی می‌کند، این ویژگی‌ها عبارتند‌از:

طراحی سایت گیاهان دارویی باید به صورت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) ساخته شود

یکی از ویژگی‌های مهمی که در طراحی سایت عطاری باید به آن توجه زیادی شود، واکنش‌گرا بودن این وب‌سایت است. همان گونه که اطلاع دارید امروزه بیشتر افراد برای کارهای اینترنتی خوشان از تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند، به همین دلیل وب‌سایت‌های اینترنتی نیز باید قابلیت نمایش در دستگاه‌های مختلف نظیر موبایل‌، تبلت و کامپیوتر را داشته باشند تا کاربران در هر سایز و انداز‌ه‌ای سایت را مشاهده کنند و در صورت نیاز بتوانند به راحتی به صفحات مختلف وارد شوند.

طراحی سایت عطاری باید دارای سرعت‌ و امنیت استانداری باشد

ویژگی طراحی سایت عطاری

سرعت و امنیت مناسب را باید از دیگر ویژگی‌های مهمی محسوب کرد که در وب‌سایت عطاری باید به خوبی پیاده‌سازی شود. هر چقدر سرعت سایت شما بیشتر باشد، مقدار زمان لودینگ صفحات کاهش می‌یابد و کاربران در زمان وارد شدن به یک صفحه، در کمترین زمان ممکن به تمامی محتوای آن بخش دسترسی خواهند داشت و انرژی خوبی از بودن در وب‌سایت شما می‌گیرند.

به جرات می‌توان گفت که امنیت جزء مهم‌ترین اولویت‌های کاربران اینترنتی است و آنها تمایل دارند هر وب‌سایتی که به آنها خدمات می‌دهد، به خوبی از داده‌ها و اطلاعات آنها نیز محافظت کند. طراحی سایت عطاری به‌گونه‌ای راه‌اندازی می‌شود تا از سرعت‌ لودینگ مناسبی برخوردار باشد و امنیت استانداری برای محافظت از داده‌های شما داشته باشد.

گرافیک و رنگ‌بندی جذاب

به جرات می‌توان گفت که گرافیک یک وب‌سایت نقش زیادی را در جذب کاربران دارد. در واقع یک وب‌سایت هر چقدر جذاب‌تر باشد، مدت‌زمان ماندگاری کاربران را افزایش می‌دهد و آنها مدت‌زمان بیشتری را در سایت سپری می‌کنند. طراحی سایت عطاری و گیاهان دارویی باید به‌گونه‌ای طراحی شود که از رنگ‌های جذاب و مرتبط با عطاری در آن استفاده شود.

استفاده از تکنولوژی مناسب

َتکنولوژی و سیستمی که در ساخت سایت عطاری استفاده می‌شود، نقش زیادی در موفقیت آن دارد. زمانی که از تکنولوژی استاندارد برای ساخت وب‌سایت استفاده شود هم سرعت و امنیت وب‌سایت را بالا می‌رود وهم ربات‌های گوگل به شکل بهتری محتوای آن را بررسی می‌کنند، این موضوع باعث می‌شود تا شانس وب‌سایت در قرار گرفتن لیست نتایج صفحه اول گوگل افزایش یابد.

مجموعه سایت با سئو در جلسه مشاوره‌ای که با شما برگزار می‌کند با توجه به امکاناتی که شما در طراحی سایت عطاری نیاز دارید، بهترین تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا را در این وب‌سایت استفاده می‌‌کند تا در کمترین زمان، بیشترین آورد را برای شما به همراه داشته باشد.

امکانات طراحی سایت عطاری

امکانات طراحی سایت عطاری

✔️ ورود

✔️ عضویت

✔️ پنل کاربری

✔️ سیستم چت آنلاین

✔️ امکان چند‌زبانه کردن وب‌سایت

✔️ درگاه مستقیم بانکی

✔️ سیستم تیکتینگ

✔️ گالری تصاویر و ویدئو

✔️ امکان چند فروشندگی در طراحی سایت عطاری وجود دارد.

مرحله طراحی سایت عطاری در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل طراحی و ساخت وب‌سایت عطاری به صورت اصولی و حساب شده انجام می‌شود تا یک وب‌سایت بهینه و باکیفیت در اختیار کارفرما قرار گیرد. در ادامه به معرفی مراحل طراحی سایت گیاهان دارویی می‌پردازیم:

مرحله اول: مشاوره کارشناسان مجموعه با کارفرما به منظور ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت عطاری

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت

مرحله سوم: ارائه طرح اولیه به کارفرما

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی سایت عطاری

مرحله پنجم: در این مرحله تیم فنی به همراه کارفرما اقدام به بررسی و بازبینی طرح نهایی وب‌سایت می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس سایت

مرحله هفتم: پشتیبانی مادام‌العمر مجموعه سایت با سئو از وب‌سایت عطاری

صفحات طراحی سایت گیاهان دارویی

هر وب‌سایت با توجه به حوزه‌ی فعالیتی که دارد، دارای تعداد صفحاتی است که خدمات، محصولات، مقالات و بخش‌های مختلف دیگر را در این صفحات قرار می‌‌‌گیرد. طراحی سایت گیاهان دارویی نیز خود دارای صفحات متعددی است که امکان کم یا زیاد بودن آن بستگی به نوع فعالیت شما دارد؛ اما به صورت کلی یک سری صفحات مرسوم در این وب‌سایت وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

  • صفحه درباره ما
  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ
صفحات وب سایت عطاری

مدت‌زمان ساخت سایت گیاهان دارویی

به صورت کلی برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت گیاهان دارویی بین ۷ الی ۱۵ روز زمان نیاز است تا فروشگاه اینترنتی عطاری ساخته شود؛ اما گاهی اوقات کارفرما نیاز به استفاده از امکانات خاصی در وب‌سایت دارد که در این صورت مدت‌زمان ساخت سایت افزایش می‌یابد. ما در جلسه مشاوره به دقت نیازهای شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس با توجه به امکاناتی که شما در وب‌سایت به آن نیاز دارید، مدت‌زمان دقیق ساخت سایت گیاهان دارویی را به شما اعلام می‌نماییم.

سخن پایانی

طراحی سایت عطاری یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و نامحدود است تا شما بتوانید تمامی محصولات دارویی خود را به صورت آنلاین در دید تعداد کاربران زیادی قرار دهید و از این طریق درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهید.

توجه داشته باشید که ساخت سایت برای شما حکم یک پله ترقی را دارد و برای اینکه شما قادر باشید تا از این پله به خوبی عبور کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه سایت با سئو تماس بگیرید تا این افراد با تجربه، شما را به بهترین شکل ممکن در راستای اهدافی که دارید راهنمایی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.