طراحی سایت فریلنسری

طراحی سایت فریلنسری

طراحی سایت فریلنسری با هدف گسترده شدن حوزه کاری شما و معرفی هنر و تخصصی که دارید، راه‌اندازی می‌شود. در واقع شما با ساخت سایت فریلنسری افراد زیادی را جذب وب‌سایت خودتان می‌کنید تا از طریق این مرجع، کاربران ارتباط هدفمندی با شما برقرار کنند و سطح همکاری‌های خودشان را با کارفرمایان گسترش دهند.

با پیشرفت‌های زیادی که در دنیای دیجیتال امروزی شاهد آن هستیم، تمامی مشاغل و مدیران کسب‌و‌کارها تمایل دارند یک وب‌سایت داشته باشند تا از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، فعالیت خود را ادامه دهند. طراحی سایت فریلنسری را باید یکی از وب‌سایت‌های کاربردی محسوب کرد که با هدف گسترش دایره فعالیت کاربران به عنوان یک فضای قانونی و هدفمند، جهت ارسال رزومه و دسترسی آسان افراد فریلنسر به شغل مورد نظر طراحی شده است.

قیمت طراحی سایت فریلنسری

قیمت طراحی سایت فریلنسری

اینکه قیمت طراحی سایت فریلنسری چقدر است یک سوال کلی است و نمی‌توان بدون در نظر داشتن امکانات و نیازهای یک وب‌سایت، قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت. قیمت سایت فریلنسری به عوامل متعددی نظیر تکنولوژی و سیستم مدیریت محتوا، گرافیک، استفاده از کد یا برنامه‌نویسی، نوع هاست، تیم طراح و شرکت طراحی سایت بستگی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست با مجموعه sitebaseo در تماس باشید تا کارشناسان ما طی یک جلسه حضوری که با شما برگزار می‌کنند، قیمت دقیق ساخت و را‌ه‌اندازی وب‌سایت فریلنسری را به شما اعلام نمایند.

اهداف طراحی سایت فریلنسری

✔️ با طراحی سایت فریلنسری امکان دیده شدن هنر و تخصص شما در فضای وب افزایش می‌یابد.

✔️ کاهش هزینه‌ها

✔️ راه‌اندازی وب‌سایت فریلنسری باعث ایجاد یک ارتباط هدفمند و مستقیم با کاربران می‌شود.

✔️ طراحی سایت فریلنسری اعتبار شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

✔️ فعالیت هوشمند و موفقی در اینترنت از طریق وب‌سایت، درآمد شما را افزایش می‌دهد.

چرا به طراحی سایت فریلنسری نیاز دارید؟

اهمیت طراحی سایت فریلنسری

اگر شما یک فرد متخصص در حوزه‌های مختلفی نظیر طراح، فتوشاپ کار، گرافیست کار، طراح وب‌سایت و… هستید حتما با چالش‌های شغلی متعددی مواجه شده‌اید و فرازو‌فرودهای زیادی را طی کرده‌اید. بیکاری یکی از معضلات اجتماعی است که امروزه گریبان گیر تعداد زیادی از اقشار جامعه بوده که قشر زیادی از افراد با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، اما نگران نباشید زیرا طراحی سایت فریلنسری شما را مستقل می‌کند و دیگر به کسی وابسته نیستید. شما با راه‌اندازی یک وب‌سایت مستقل این امکان را دارید تا تخصص و توان خودتان را با کاربران زیادی به اشتراک‌ بگذارید و از این طریق، پروژه‌های کاری زیاد به شما معرفی می‌شود.

امکانات طراحی سایت فریلنسری

  • عضویت
  • ورود
  • پنل کاربری
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • قابلیت چت آنلاین بین کارفرما و فریلنسر
  • امکان چند‌زبانه کردن
  • عضویت ویژه (vip)
  • درگاه مستقیم بانکی
  • پنل مدیریت با کاربری آسان

اگر شما با توجه به حرفه و تخصصی که دارید، قابلیت‌های جدید و متنوعی در وب‌‌سایت فریلنسری نیاز داشتید، هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد زیرا امکان اضافه کردن هر نوع امکاناتی در این وب‌سایت امکان‌پذیر است.

امکانات سایت فریلنسری

ویژگی‌های طراحی سایت فریلنسری

حالا نوبت آن است تا شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت فریلنسری بیشتر آشنا کنیم، برای درک بهتر این موضوع ما در ادامه به معرفی مهم‌‌ترین ویژگی‌های این وب‌سایت می‌پردازیم:

وب‌سایت فریلنسری سئو بیس است

یکی از موضوعات مهمی که در زمان راه‌اندازی یک وب‌سایت اینترنتی باید به شدت به آن توجه شود، سئو و بهینه‌سازی سایت است. به صورت کلی سئو سایت به سه دسته تقسیم می‌شود که شامل سئوی داخلی، سئو خارجی و سئوی تکنیکال است. سئو داخلی و سئو خارجی بعد از راه‌اندازی وب‌سایت باید پیاده‌سازی شوند ولی سئو تکنیکال به مجموعه کدهای وب‌سایت، تکنولوژی مورد استفاده، سرعت، امنیت، هاست مناسب و… گفته می‌شود که باید در زمان طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت به دقت به این موارد توجه شود تا تجارت الکترونیکی شما به صورت موفقی به فعالیت خود بپردازد.

استفاده از تکنولوژی مناسب در طراحی سایت فریلنسری

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در زمان ساخت سایت فریلنسری باید به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد، استفاده از تکنولوژی مناسب است. وقتی که از سیستم مدیریت محتوای خوب و استانداری برای طراحی سایت فریلنسری استفاده شود، این عامل مورد تایید گوگل است و هر محتوا و مطلبی که در وب‌سایتتان قرار دهید، بعد از مدتی در نتایج بالای جستجو قرار می‌گیرد که نشان‌دهنده‌ی اسکلت استاندارد وب‌سایت است.

ویژگی‌های طراحی سایت فریلنسری

سرعت و امنیت استاندارد

از دیگر ویژگی‌هایی که در وب‌سایت فریلنسری باید به آن توجه داشته باشید، سرعت و امنیت استاندارد است. سرعت را باید از پارمترهای مهمی محسوب کرد که در سایت‌های اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردار است. به عنوان مثال زمانی که یک وب‌سایت از سرعت مناسبی برخوردار است، کاربران به‌محض وارد شدن به آن در کمترین زمان ممکن به بخش‌های مختلف سایت دسترسی دارند و محتواهای به خوبی برای کاربران لود می‌شود.

امنیت نیز از اهمیت زیادی در وب‌سایت‌های اینترنتی برخوردار است، چرا که امکان دارد اطلاعات و داده‌های کاربران زیادی در سایت فریلنسری وجود داشته باشد که هر چقدر این سایت از امنیت بالاتری برخوردار باشد، به خوبی می‌تواند از این اطلاعات محافظت کند. کاربران زمانی که مشاهده کنند وب‌سایت شما از امنیت و سرعت مناسبی برخوردار است همیشه به شما سر می‌زنند که این موضوع باعث افزایش نرخ کلیک وب‌سایت می‌شود.

گرافیک جذاب و کاربرپسند

روانشناسی رنگ‌ها از ارزش زیادی در طراحی سایت برخوردار است زیرا هر چقدر یک وب‌سایت از المان‌های جذاب‌تری استفاده کرده باشد، درصد رضایت کاربران زیادی را به دست می‌آورد. طراحی سایت فریلنسری باید متناسب با حوزه‌ی فعالیت شما طراحی شود و گرافیک آن باید به‌گونه‌ای باشد که افراد زیادی را جذب خود کند. مجموعه سایت با سئو با توجه به متخصصان حرفه‌ای و با تجربه‌ای که دارد، از بهترین گرافیک و رنگ‌آمیزی در ساخت سایت استفاده می‌کند که متناسب با سلیقه کارفرما باشد.

صفحات طراحی سایت فریلنسری

صفحات طراحی سایت فریلنسری

به صورت کلی هر وب‌سایت با توجه به حوزه‌ی فعالیتی که دارد، صفحات متعددی در آن وجود دارد که به معرفی خدمات، معرفی محصولات، اطلاعات تماس، عکس و ویدئوها، وبلاگ و… می‌پردازد؛ مثلا امکان دارد که در یک وب‌سایت فریلنسری ۱۰۰ صفحه وجود داشته باشد ولی در یک سایت دیگر ۱۰۰۰ صفحه نیاز باشد. یک سری صفحات مرسوم در طراحی سایت فریلنسری وجود دارد که عبارتنداز:

  • صفحه اصلی وب‌سایت
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه آرشیو محصولات
  • صفحه دسته‌بندی محصولات
  • صفحه نهایی محصولات
  • صفحه آرشیو خدمات
  • صفحه دسته‌بندی خدمات
  • صفحه نهایی خدمات
  • صفحه آرشیو مقالات وبلاگ
  • صفحه نهایی مقالات وبلاگ

طراحی سایت فریلنسری مناسب چه افرادی است؟

راه‌اندازی وب‌سایت فریلنسری برای تمامی افرادی که در زمینه‌های مختلف و به صورت مستقل مشغول به فعالیت هستند گزینه مناسبی است تا از این طریق، کاربران زیادی را جذب تخصص خود کرده و خدمات شایانی را به متقاضیان ارائه دهند. اگر شما نیز در زمینه خاصی تخصص ندارید، اصلا نگران نباشید زیرا به راحتی قادر هستید کارفرمایان، افراد دورکار و فریلنسرها را جذب وب‌سایت خودتان کنید. مجموعه سایت با سئو آموزش‌های لازم در جهت مدیریت سایت فریلنسری را به شما می‌دهد تا بدون وابستگی به هیچ فرد یا ارگانی، به راحتی قادر باشید از طریق این فضا درآمدزایی کنید.

مراحل طراحی سایت فریلنسری در مجموعه سایت با سئو

به صورت کلی برای اینکه وب‌سایت فریلنسری با موفقیت طراحی و راه‌اندازی شود، باید یکسری مراحل به صورت دقیق و پشت سر هم انجام شود تا رضایت کارفرما را به دنبال داشته باشد، این مراحل عبارتنداز:

مراحل طراحی سایت فریلنسری

مرحله اول: اولین قدم ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت فریلنسری، مشاوره با کارفرمایان عزیز است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه وب‌سایت

مرحله سوم: ارائه این طرح به کارفرما به منظور بازبینی

مرحله چهارم: ساخت طرح نهایی وب‌سایت فریلنسری

مرحله پنجم: حالا نوبت به بازبینی و بررسی تیم فنی و کارفرما از وب‌سایت است.

مرحله ششم: راه‌اندازی و ایندکس با در نظر داشتن تمامی استانداردها

مرحله هفتم: طراحی سایت فریلنسری به مدت ۱ سال توسط مجموعه سایت با سئو پشتیبانی می‌شود.

ساخت سایت فریلنسری چقدر طول می‌کشد؟

طراحی و ساخت سایت فریلنسری مدت‌زمان از پیش تعیین شده‌ای ندارد زیرا میزان امکانات و قابلیت‌های هر وب‌سایتی متفاوت است. یک وب‌سایت وردپرسی که از امکانات متوسطی برخوردار است به نسبت یک سایت اختصاصی به زمان کمتری برای طراحی و راه‌اندازی نیاز دارد. اینکه طراحی و ساخت یک وب‌سایت مدت‌زمان زیادی طول بکشد دلیل بر کیفیت بالای آن نیست و عکس این موضوع نیز صدق دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا شما را به بهترین شکل همراهی کنند.

سخن پایانی

به جرات می‌توان گفت که عمر مشاغل سنتی روبه پایان است و هر کسب‌و‌کاری که اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت نکند، از دیگر رقبای خود جا خواهند ماند و توان تجارت با آنها را ندارد. طراحی سایت فریلنسری فرصت ایدال است برای تمامی افرادی که تمایل دارند به صورت آزاد و مستقل به تجارت اینترنتی بپردازند و خودشان کارفرمای دیگران باشند. ما در مجموعه سایت با سئو این افتخار را داریم تا شما را از ابتدا تا انتهای پروژه ساخت سایت فریلنسری همراهی کنیم و در این مهم، همواره در کنار شما هستیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.