طراحی سایت مجله اینترنتی

طراحی سایت مجله اینترنتی

طراحی سایت مجله اینترنتی به کسانی که در حوزه‌ نشر و انتشار مجله‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، فضای آزادتری برای مخابره اطلاعات گوناگون می‌دهد. انتشار ساده مطالب، کنترل وزن و لحن مطلب، محدود نبودن به گرافیک یا حجم مقاله و… از مهم‌ترین ویژگی‌های این وب‌سایت محسوب می‌شوند.

خواندن مجله‌ و مقاله همیشه برای افراد جذابیت خاصی را به دنبال دارد و آنها دوست دارند که در اوقات فراغت، مطالب مورد نظر خود را مطالعه کنند. طراحی سایت مجله اینترنتی را می‌توان یکی از راهکارهای مفید و کاربردی دانست که تمامی ناشران و تولید‌کنندگان مجله‌ها می‌‌‌توانند از آن در جهت رشد و ارتقاء مجلات خودشان استفاده کنند و فروش خودشان را تا چند برابر افزایش دهند.

امروزه اکثر مجله‌های اینترنتی از طریق وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار افراد قرار می‌گیرند و روش‌هایی سنتی مخابره این مطالب مرسوخ شده است. مجله‌های اینترنتی، محدود به یک موضوع نیستند و در رابطه با هر مطلب یا مبحثی که شما به آن نیاز داشته باشید، اطلاعت کافی را در اختیارتان قرار می‌دهد. ساخت سایت مجله اینترنتی راهکاری هدفمند در جهت مخابره مجله‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و تاریخی است.

قیمت طراحی سایت مجله اینترنتی

قیمت طراحی سایت مجله اینترنتی نرخ ثابتی ندارد و با توجه به عواملی مختلفی نظیر امکانات سایت، سیستم مدیریت محتوا، تکنولوژی مورد استفاده و تیم طراح مشخص می‌شود. به عنوان مثال یک وب‌سایت مجله اینترنتی که با استفاده از سیستم اختصاصی ساخته شده است به نسبت یک وب‌سایت وردپرسی قیمت بیشتری دارد. توجه داشته باشید گول شرکت‌ها و افرادی که با قیمت‌های گزاف، وعده‌‌ی لینک ۱ گوگل را به شما می‌دهند را نخورید زیرا این وعده‌ها از پایه بی‌اساس است، در واقع قیمت بالای وب‌سایت مجله‌ خبری دلیل بر کیفیت ساخت آن نیست.

برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه‌ی ساخت سایت مجله اینترنتی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. اگر تمایل دارید تا از دیگر طرح‌های ساخته شده توسط مجموعه بازدید به عمل آورید، تنها کافیست وارد صفحه نمونه کارها شوید.

اهداف طراحی سایت مجله اینترنتی

اهداف طراحی سایت مجله اینترنتی
  • ساخت سایت مجله اینترنتی امکان فعالیت شبانه‌روزی را برای شما از طریق اینترنت فراهم می‌سازد.
  • انتشار اطلاعات و اخبار مورد نیاز کاربران از طریق وب‌سایت مجله اینترنتی
  • برند شدن تجارت شما
  • با طراحی سایت مجله اینترنتی اعتبار شرکت شما دوچندان می‌شود.
  • کاهش هزینه‌ها، بهره‌وری بهتر
  • با ساخت سایت مجله اینترنتی به شک بهتری با کاربران ارتباط برقرار کنید.
  • مخابره مطالب گوناگون برای قشر زیادی از کاربران در فضای وب

چرا به طراحی سایت مجله اینترنتی نیاز دارید؟

امروزه ناشران معروف و سرشناسی هستند که تمایلی به فعالیت آنلاین ندارند و علاقه‌ای نیز برای کسب اطلاعاتی در این مورد از خود نشان نمی‌دهند. این بزرگان اگر به درک آن رسیده بودند که چه بازار بزرگ و گسترده‌ای را از دست داده‌اند و با طراحی سایت مجله اینترنتی چه دگرگونی در شیوه و نوع کارشان به وجود می‌آمد، به همین راحتی از کنار این موضوع رد نمی‌شدند و در کمترین زمان اقدام به ساخت سایت مجله اینترنتی می‌کردند.

اگر شما به عنوان یک مدیر انتشارات و یا فعال در زمینه نشر مجله فعالیت دارید، با طراحی سایت مجله اینترنتی می‌توانید صنعت و تجارت سنتی خودتان را یک گام به جلو هدایت کنید.

شما این امکان را دارید تا با انتشار مجله‌های مختلف در وب‌سایت، کاربران زیادی را دعوت کنید تا از مطالب و محتویات سایت شما استفاده کنند. این افراد به دیگران نیز این پیشنهاد را می‌دهند تا برای خواندن مجله‌های مورد علاقه‌ خود، وارد وب‌سایت مجله خبری شوند.

سایت‌ مجله‌ اینترنتی یک موضوع را به عنوان هدف اصلی خود قرار نمی‌دهد و به دلیل پرداختن به حجم مختلفی از داده‌ها، طیف وسیعی از مردم برای دسترسی داشتن به اطلاعات مورد نظرشان به این وب‌سایت مراجعه می‌کنند.

امکانات طراحی سایت مجله اینترنتی

  • ثبت‌نام کاربران در وب‌سایت برای خواندن مجله
  • امکان فروش آنلاین انواع مجله‌ها برای کاربران و مخاطبان
  • می‌توانید با تبلیغاتی که برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در وب‌سایت انجام می‌دهید، از این طریق درآمدزایی کنید.
  • با استفاده از نام مجله می‌توانید درون وب‌‌سایتتان به فروش محصولات فرهنگی بپردازید.
  • اگر کاربرانی تمایل داشتند نسخه قدیمی از مجله را در اختیار داشته باشند با دریافت مبالغی از آنها، این کار امکان‌پذیر است.
  • ایجاد درگاه مستقیم بانکی برای تراکنش‌های درون وب‌سایت
  • امکان چت آنلاین با کاربران
  • پشتیبانی 24 ساعته از وب‌سایت
امکانات وب‌سایت مجله اینترنتی

معرفی صفحات طراحی سایت مجله اینترنتی

✔️ صفحه اصلی وب‌سایت

✔️ صفحه آرشیو خدمات

✔️ صفحه دسته‌بندی خدمات

✔️ صفحه خدمات نهایی

✔️ صفحه درباره ما

✔️ صفحه تماس با ما

✔️ صفحه آرشیو مقالات

✔️ صفحه دسته‌بندی مقالات

✔️ صفحه نهایی مقالات

✔️ صفحه آرشیو مقالات وبلاگ

✔️ صفحه مقالات وبلاگ

مراحل طراحی سایت مجله اینترنتی در مجموعه سایت با سئو

تمامی مراحل ساخت سایت مجله اینترنتی باید به صورت اصولی و منظم انجام شود تا این وب‌سایت با موفقیت طراحی و راه‌اندازی شود. توجه داشته باشید که اگر ساخت سایت مجله اینترنتی توسط افراد غیره متخصص و آماتور انجام شود، امکان بروز هر‌گونه ایراد و اخلالی در آن وجود دارد. در ادامه به بررسی فرآیند ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت مجله در مجموعه سایت با سئو می‌پردازیم:

مرحله اول: اولین قدم برای ساخت سایت مجله خبری، مشاوره با کارفرما است.

مرحله دوم: ساخت طرح اولیه سایت با در نظر گرفتن نیاز شما

مرحله سوم: بازبینی طرح اولیه سایت مجله اینترنتی توسط کارفرما

مرحله چهارم: طراحی و ساخت طرح نهایی وب‌سایت

مرحله پنجم: در این مرحله کارفرما به همراه تیم فنی سایت با سئو اقدام به بازبینی و بررسی طرح نهایی سایت مجله خبری می‌کنند.

مرحله ششم: راه‌اندازی سایت مجله اینترنتی

مرحله هفتم: پشتیبانی ۱ ساله به صورت رایگان از وب‌سایت شما توسط مجموعه سایت با سئو انجام می‌شود.

چند نکته مهم در طراحی سایت مجله اینترنتی

یک مجله و نشریه‌ی اینترنتی، برای اینکه بتواند در ذهن کاربران تاثیرات مثبتی را ایجاد کند، باید یک سری موارد در آن به خوبی رعایت شود که عبارتنداز:

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا

نکته حائز اهمیتی که در طراحی سایت مجله اینترنتی باید به آن توجه کنید، استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا و مناسب است تا کاربران در زمان ورود به وب‌سایت، احساس خوشایندی را تجربه کنند. تصاویر جذاب و مرتبط باعث می‌شود تا کاربران مدت‌زمان بیشتری را در وب‌سایت سپری کنند که این موضوع تاثیرات زیادی در سئو سایت دارد.

نکات وب‌سایت مجله اینترنتی

قرار دادن انجمن‌های گفتگو و مقالات آموزنده و مفید در سایت

از دیگر مواردی که در زمان طراحی سایت مجله اینترنتی باید اهمیت زیادی به آن دهید، قرار دادن مقالات و انجمن‌های گفتگو در این وب‌سایت است زیرا در جذب کاربران تاثیرات مثبتی به همراه دارد. با قرار دادن بحث‌های آزاد نظیر داستان‌نویسی و اشعار، کاربران را ترغیب می‌کنید تا برای شرکت در این مباحث به وب‌سایت شما سر بزنند.

صرفه‌جویی در منابع محیط زیست

ناشران و نویسندگان مجلات، هر روز تعداد زیادی از این آثار را نشر و روانه بازار می‌کنند تا افراد بتوانند از آنها استفاده کنند؛ اما یکی از معایب مهم این روش سنتی این است که اثرات چاپ شده بعد از مدتی یا از بین می‌روند یا بر اثر عواملی مخدوش می‌گردند، در واقع با چاپ کاغذی مجله، این سرمایه‌ها بعد از مدتی محو می‌شوند.

اما ناشران و نویسندگان فعال در حوزه چاپ، زمانی که اقدام به طراحی سایت مجله اینترنتی می‌کنند، امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که هم در وقت و زمان آنها صرفه‌جویی می‌شود و هم در حفظ سرمایه‌های محیط زیست نقش ارزشمندی را ایفا می‌کند. «با ساخت سایت مجله اینترنتی از قطع شدن بی‌رویه درختان جلوگیری می‌شود».

نکات وب‌سایت مجله اینترنتی

اگر در زمینه انتشارت فعالیت دارید و یا علاقه‌مند به این حوزه هستید، پیشنهاد ما به شما این است تا از مقاله طراحی سایت انتشارت نیز دیدن کنید تا به درک درستی از این فضا دست یابید.

خواندن مقاله «طراحی سایت انتشارات»

مدت‌زمان ساخت سایت مجله اینترنتی چقدر است؟

مجموعه سایت با سئو در یک بازه‌‌ زمانی ۷ الی ۱۴ روزه، تمامی مراحل طراحی و ساخت مجله اینترنتی را انجام می‌دهد. اما اگر شما به دنبال یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای هستید، امکان افزایش مدت‌زمان ساخت سایت مجله اینترنتی وجود دارد.

با توجه به اینکه استفاده از سیستم اختصاصی نیاز به تعداد نیروهای فنی و متخصص بیشتری دارد، به کارگیری این تکنولوژی باعث می‌شود تا مدت‌زمان طراحی سایت افزایش یابد. ما در مجموعه سایت با سئو به دقت نیاز شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس زمان دقیق ساخت وب‌سایت مجله اینترنتی را به صورت دقیقی به شما اعلام می‌کنیم.

سخن پایانی

امروزه افراد علاقه زیادی به خواندن مجلات کاغذی ندارند و تنها دلیلش را می‌توان استفاده زیاد آنها از اینترنت و دسترسی به شبکه‌ گسترده وب دانست. در عصر حاضر تعداد زیادی از مجلات، مشتریان و کاربران خودشان را از دست داده‌اند و آنها برای اینکه این مشکل را برطرف سازند، می‌توانند اقدام به طراحی سایت مجله اینترنتی کنند.

طراحی سایت مجله اینترنتی در صورتی برای شما موفقیت‌آمیز است که وب‌سایت شما از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و بتوانید محتویات جذاب و دوست داشتنی را برای کاربران به نمایش بگذارید. در صحت اخبار و مجلاتی که در وب‌سایت قرار می‌دهید دقت داشته باشید و از اعتماد کاربران سوءاستفاده نکنید تا آنها جذب شما شوند.

توجه داشته باشید که با رعایت نکردن هر کدام از این قوانین و اصول، انتظار هیچ‌گونه پیشرفتی را با طراحی سایت مجله اینترنتی در تجارت خود نداشته باشید زیرا اعتماد کاربران و مخاطبین را از بین می‌برید، پس به تمامی مواردی که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم توجه لازم را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.